ChristianMatch

Forum

Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5620 5621 5622 5623 5624 5625 5626 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 06:29

LONNEKE695 schreef:
Gisteren had ik een date s'middags , wel aardig..maarrr dan hoor je niks meer als je thuis bent.. een beetje spontaan zo van "ben je goed thuis gekomen"
De hele dag de tijd op Zondag om te mailen! allemaal verhalen over zichzelf en weinig vragen aan mij.
Zag er verzorgt uit!!......ja kan niet alles hebben natuurlijk.
Maar zo rustig ....dat ik het ff niet weet. wat ik erbij moet voelen,
maandag was het strijkdag kon hij niet ..geen duidelijke afspraak om weer te gaan fietsen.
Heeft wel een caravan en vroeg of ik al vakantie plannen had ...dus wel toekomst gericht "heel fijn" open ook wel, maar dan niet even een mail..ik heb het wel gedaan maar nog niks terug...
Ben ik dan een kattekop/verwacht ik teveel/ moet ik mijn verwachtingen bijstellen?...HELLUP

Heb geduld en leg het bij de Heer, misschien is hij allang alleen en moet hij ff wennen aan het idee. Teveel pushen hoe leuk je hem vind kan hij te claimerig of te opdringerig vinden

Dus kop op en wacht af
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TABULA699

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 09:32

Voor ons is het vandaag de eerste echte vakantiedag (ja wij zijn heel vroeg dit jaar)...helaas gaan we niet weg (Nou ja heeft een goede reden hoor dus heb het er voor over), maar met dat hele mooie weer gaat het vast allemaal lukken, dus ik hoop dat het nog een tijdje blijft aanhouden Lachende smiley .

Vandaag gaan we op geocachen per fiets en misschien nog even lekker zwemmen bij de plas tegen avondetenstijd.
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 09:47

PETRA373 schreef:
Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Zo loop je over e en wolk en zo ineens krijg je slecht nieuws
Geen zin om er over te praten, maar ha ha voelt als of ik zo ga huilen Huilende smiley, smiley in tranen
En dan maar morgen maandag en gewoon doorgaan, zucht Huilende smiley, smiley in tranen
Het leven, meestal prachtig, geweldig en mooi. Met soms de dalen

Sterkte Petra en laat het huilen maar lekker toe, Gods kracht wens ik je Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TABULA699

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 09:54

Wat doen jullie als je een knipoog krijgt, doe je er überhaupt iets mee?
Ik vind dit wel een lastige functie, niets ten nadele die hem gebruiken ook niet die hem bij mij gebruikt hebben...

Maar geen idee hoe ik hier nu weer op moet reageren, er is geen aanknopingspunt of zo iets waar je dan op kunt reageren. Dan heb ik liever een kort maar wel echt berichtje, dus geen standaard iets.

Aan de ene kant snap ik best dat je overal de klacht ziet dat het tegenwoordig een trend lijkt om niet te reageren en dat dit niet fijn is.
Zou ik ook niet fijn vinden als ik de moed vind om een berichtje te sturen en er komt helemaal niets terug.

maar andere kant is dat ik altijd probeer te reageren, soms duurt het even als ik er even over na moet denken Verlegen lachende smiley maar bij dit soort dingen loop ik echt tegen Gefrustreerde smiley En weet ik het gewoon niet wat ik ermee moet. Behalve vragen waarom er een knipoog gestuurd is en dat lijkt me nu ook niet zo aardig, toch?

Laatst aangepast door
TABULA699
op maandag 8 juli 2013, 09:55
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 10:36

PETRA373 schreef:
Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Zo loop je over e en wolk en zo ineens krijg je slecht nieuws
Geen zin om er over te praten, maar ha ha voelt als of ik zo ga huilen Huilende smiley, smiley in tranen
En dan maar morgen maandag en gewoon doorgaan, zucht Huilende smiley, smiley in tranen
Het leven, meestal prachtig, geweldig en mooi. Met soms de dalen

Kussende smiley knuffff sterkte meis als je schouder nodig heb kom je maar Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENS466

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 10:51

Kijk dat bedoel ik, [i]ze maken de krant om te lezen[/i], daar zat ik op te wachten, mooi gezegd. Of daar nu een Roemeen of een Bulgaar of Jan die half stoned is Verraste, verbaasde smiley maakt niet uit. Ze staan er wel de hele dag en ga er zelf maar staan bij de super en mensen van de kerk zien je staan met een en of ander blad. Je weet niet wat je over je heen krijgt denk ik.

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 8 juli 2013, 11:39
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 10:56

TABULA699 schreef:
Wat doen jullie als je een knipoog krijgt, doe je er überhaupt iets mee?
Ik vind dit wel een lastige functie, niets ten nadele die hem gebruiken ook niet die hem bij mij gebruikt hebben...

Maar geen idee hoe ik hier nu weer op moet reageren, er is geen aanknopingspunt of zo iets waar je dan op kunt reageren. Dan heb ik liever een kort maar wel echt berichtje, dus geen standaard iets.

Aan de ene kant snap ik best dat je overal de klacht ziet dat het tegenwoordig een trend lijkt om niet te reageren en dat dit niet fijn is.
Zou ik ook niet fijn vinden als ik de moed vind om een berichtje te sturen en er komt helemaal niets terug.

maar andere kant is dat ik altijd probeer te reageren, soms duurt het even als ik er even over na moet denken Verlegen lachende smiley maar bij dit soort dingen loop ik echt tegen Gefrustreerde smiley En weet ik het gewoon niet wat ik ermee moet. Behalve vragen waarom er een knipoog gestuurd is en dat lijkt me nu ook niet zo aardig, toch?

Er is een keer geweest dat ik inschatte dat een bedankje op zijn plek was gezien de durf die een eigenlijk wat verlegen persoon dan toch toonde. Maar over het algemeen reageer ik niet, ik had dit ook een periode in mijn profiel staan dat ik er niets mee kon en dus ook niet reageerde op knipogen.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 11:21

Ik ben de weg zegt God!
Want; denk jij dat Hij aanhanger wordt van ''zoveel geloven'' en kerkgebouwen?
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 11:27

Ook ik heb wat moeite met de knipoog....
Geef ik die in de dagelijkse omgang...bedoel ik er zelf mee...ik mag je wel...
Dus zie ik de knipoog hier...ook zo...
Zelf gebruik ik die niet hier...

Maar ik probeer echter (misschien op een komische manier) te weten te komen...wat de persoon ermee bedoeld...
Soms kreeg ik een antwoord;"Gewoon...zomaar...""
Ja...daar kan ik niet zoveel mee...
Meestal wel even een paar woorden heen en weer...en dan weet je wel wat de ander bedoeld..
Naar boven

Auteur Bericht
TEIGETJE517

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 11:56

Ik had even geleden een vrouw leren kennen op Funky Fish, jaja de concurrent van CM, haha. Het leek zo goed te gaan en we hadden de eerste keer aan de telefoon wel 4 uur gepraat. Ik zag het wel zitten. Maar nu bleek later dat ze een andere man ook leerde kennen en hij heeft een auto en een bedrij en ik heb geen werk en een uitkering. Ik voelde me echt gedumpt en het heeft wel een week geduurd voordat ik weer tot mezelf was.

Ik vind vrouwen maar rare wezens, maar zou ook niet zonder kunnen hoor. Ik ben nu mezelf en sta open voor een relatie en wil God er zeker in betrekken. Soms denk ik wel eens dat een vrouw me niet wilt omdat ik gescheiden ben en geen werk heb, maar dat is mijn onzekerheid. Heb nu wel leuk contact met een vrouw op Funky Fish en dat is ook heel wat.
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:05

Oh wat naar, Petra. Twijfelende smiley Hééééél veel sterkte ermee!!!
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:06

FRANKT627 schreef:
Ik ga dadelijk het gras maaien...het wordt tijd...

Hm.....vinden je buren dat niet een beetje onlief, op dat tijdstip, Frank? Slapende smiley Woedende smiley enzo......

Wat ik vandaag ga doen? Vooral zo min mogelijk. Straks met een boek op schoot, glas drinken binnen handbereik, voeten in een voetenbadje vermaak ik me wel buiten. Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op maandag 8 juli 2013, 12:21
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:21

STEENTJE178 schreef:
Hm.....vinden je buren dat niet een beetje onlief, op dat tijdstip, Frank?

De linkse buren zijn niet thuis. De rechtse buren zijn weg en de overburen zijn afwezig...
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:23

FRANKT627 schreef:
De linkse buren zijn niet thuis. De rechtse buren zijn weg en de overburen zijn afwezig...

Hahahahaha, tsja, dat tref je wel, in deze tijd van het jaar.
En Floshke, Prikkie en Piepje (ofzo) waren ook al wakker?
Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:35

TEIGETJE517 schreef:
Ik had even geleden een vrouw leren kennen op Funky Fish, jaja de concurrent van CM, haha. Het leek zo goed te gaan en we hadden de eerste keer aan de telefoon wel 4 uur gepraat. Ik zag het wel zitten. Maar nu bleek later dat ze een andere man ook leerde kennen en hij heeft een auto en een bedrij en ik heb geen werk en een uitkering. Ik voelde me echt gedumpt en het heeft wel een week geduurd voordat ik weer tot mezelf was.

Ik vind vrouwen maar rare wezens, maar zou ook niet zonder kunnen hoor. Ik ben nu mezelf en sta open voor een relatie en wil God er zeker in betrekken. Soms denk ik wel eens dat een vrouw me niet wilt omdat ik gescheiden ben en geen werk heb, maar dat is mijn onzekerheid. Heb nu wel leuk contact met een vrouw op Funky Fish en dat is ook heel wat.

Ach...ik begrijp je wel een beetje...het is niet makkelijk....
Bij mijn laatste date...was het ook al vlug duidelijk....
Ik ben gezegend met 4 kinderen...

""KINDEREN?""
DAT VIND IK MAAR NIKS!!!!!!!!!!!!!!!!
Begrijpelijk toch dat ik het toen ineens ook ""niks"" meer vond....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:36

STEENTJE178 schreef:
Hm.....vinden je buren dat niet een beetje onlief, op dat tijdstip, Frank? Slapende smiley Woedende smiley enzo......

Wat ik vandaag ga doen? Vooral zo min mogelijk. Straks met een boek op schoot, glas drinken binnen handbereik, voeten in een voetenbadje vermaak ik me wel buiten. Coole smiley met zonnebril

Zoiets...was ik ook van plan...
Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:37

dank jullie voor jullie lieve reacties, ben al weer blij, vanochtend in de kerk schoonmaken, geweldigge getuigenis gehoord van een vrouw die op outrech ging, ha ha na een stam ergens in de bosjes in mozmabique
hele ochtend aanbiddings muziek heel hard door de kerk gedraaid en gezellig koffie gedronken met hele team
de zon schijnt.... en ik ben al weer blij, god laat me niet los, ook hier in ,loopt hij met me mee, met dingen waarmee ik het moeilijk heb Lachende smiley

indrukwekkenste was haar verhaal over dat als je uitdeelt, god steeds bijvult op allerlei manieren
we zaten daar samen over te praten en er kwam een duif bij ons zitten.... ha ha , we zeiden nog een duif, of gods geest??? Lachende smiley
God is goed, soms zak je effe in een put denk je nee, kan effe niet meer, maar als je dan opstaat geeft hij je weer de kracht om verder te gaan.
dwars door alles heen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:39

U was de eerste die mij droeg,
onder uw hart werd ik geweven;
u voelde mij het allereerst:
't bewegen van mijn prille leven...

U droeg mij toen ik nog heel klein,
huilend, troost vond in uw armen;
door u te worden opgetild,
mijzelf in uw omhelzing warmen!

En toen ik groter werd, mama,
en mijn eigen weg ging wandelen;
tóen droeg u mij nog veel meer
met uw woorden en uw handelen.

En nu ben ik volwassen, maar
ik voel dat ik nog alle dagen
in uw hart en uw gebed
door uw liefde wordt gedragen...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 13:01

Ik knipoog altijd gewoon weer terug. Desnoods vaker dan 1 keer Lachende smiley
Als die ander dan echt iets wil zeggen komt ie daar wel mee
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 13:20

[quote=PETRA373 God is goed, soms zak je effe in een put denk je nee, kan effe niet meer, maar als je dan opstaat geeft hij je weer de kracht om verder te gaan.
dwars door alles heen Lachende smiley[/quote] Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 15:48

PETRA373 schreef:
dank jullie voor jullie lieve reacties, ben al weer blij, vanochtend in de kerk schoonmaken, geweldigge getuigenis gehoord van een vrouw die op outrech ging, ha ha na een stam ergens in de bosjes in mozmabique
hele ochtend aanbiddings muziek heel hard door de kerk gedraaid en gezellig koffie gedronken met hele team
de zon schijnt.... en ik ben al weer blij, god laat me niet los, ook hier in ,loopt hij met me mee, met dingen waarmee ik het moeilijk heb Lachende smiley

indrukwekkenste was haar verhaal over dat als je uitdeelt, god steeds bijvult op allerlei manieren
we zaten daar samen over te praten en er kwam een duif bij ons zitten.... ha ha , we zeiden nog een duif, of gods geest??? Lachende smiley
God is goed, soms zak je effe in een put denk je nee, kan effe niet meer, maar als je dan opstaat geeft hij je weer de kracht om verder te gaan.

Halleluja Amen Prijst de Heer want Zijn naam is almachtig
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 15:58

HEIDE936 schreef:
Ik ben de weg zegt God!
Want; denk jij dat Hij aanhanger wordt van ''zoveel geloven'' en kerkgebouwen?

Ik ben de weg, de Waarheid en het Leven wel alle 3 benoemen want het een kan niet zonder het ander

Laatst aangepast door
NATASCHA642
op maandag 8 juli 2013, 15:59
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 16:02

ROELANDE345 schreef:
Ik knipoog altijd gewoon weer terug. Desnoods vaker dan 1 keer Lachende smiley
Als die ander dan echt iets wil zeggen komt ie daar wel mee

juist ik knipoog als ik wil dat iemand mijn profiel gaat lezen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 16:03

PETRA373 schreef:

Boze smiley ...ja maar Petra nu weten de dames nog steeds niet wat je niet wilt zeggen...je weet dat ze nieuwsgierig zijn...ze kunnen niet tegen geheimzinnigheid...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 16:28

Ja mee eens Nattascha. En misschien dom maar ik snap niet wat je bedoelt met dat "aanhanger"
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 16:29

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ja maar Petra nu weten de dames nog steeds niet wat je niet wilt zeggen...je weet dat ze nieuwsgierig zijn...ze kunnen niet tegen geheimzinnigheid...

geef nou maar toe dat het geen dames zijn, maar jij het wilt weten..... Smiley met dichtgeplakte mond
en natuurlijk kwam me zoontje ook weer es terug voor de zoveelste keer met hoofluis van ex Boze smiley en heb ik nog 1 euro in huis, tot de 11 de.... ha ha soms het leven....
zit aan thee en dan ga ik al me kinderen straks maar weer es met luizen lotion behandelen. alle lakens wassen en stofzuigen in huis heel goed... ha ha ha en is niet zo erg, maar ik vond het erg.... gelukkig ben ik zoiets als een kakkerlak , niet kapot te krijgen Knipoog smiley
dankzij de genade van jezus, die me altijd weer troost Lachende smiley en ook wel weer zou voorzien met me laatste euro Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 16:33

He Petra 1 ding JIJ BENT ABSOLUUT GEEN KAKKERLAK!!!!!! Boze smiley Boze smiley Boze smiley
Zeg zoiets nooit jij bent een heel kostbaar iemand en natuurlijk wel kappt te krijgen. Dus wees maar zuinig op jezelf.
ps rekening lotion naar ex?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 16:46

nee joh, kan ex ook niks aan doen, die heeft andere ex en stuurt die dochters met hoofluis weer na hem...
die flipt er ook op.

enfin laat ik maar es gauw verder gaan, wou vanavond ook na de kerk, bid avond en dan nog effe al die kinderen behandelen, wat een ramp altijd ha ha en dan na de kerk ik z elf maar, en ik ga nog een keer ten onder aan al die luizen lotion... ha ha
en soms denk ik, ben net onkruid ofzo, niet kapot te krijgen ... tot nu toe.... maar inderdaad ben geen kakerlak en geen onkruid, maar een kind van god, darom niet zomaar kapot te krijgen, wat er ook gebeurt.
Alle pijn en verdriet draag je niet alleen maar samen met jezus en ha ha als je dan met andere cristen zit te praten over geloof en er komt ook nog een duif bij je zitten , wat zit ik dan eigenlijk te mopperen????
laat ik de dingen amar es omdraaien, de dingen waar ik dankbaar voor ben
punt 1 dat ik luizen lotion heb Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 17:12

STEENTJE178 schreef:
Hahahahaha, tsja, dat tref je wel, in deze tijd van het jaar.
En Floshke, Prikkie en Piepje (ofzo) waren ook al wakker?
Coole smiley met zonnebril

Als het mooi weer is, is Floshke heel de dag buiten. Hij komt alleen binnen om te eten. Prikkie heb ik nog niet gezien en Piepje ook niet. Ik weet niet waar die uithangen...mijn vaderhart is erg ongerust Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 17:14

STEENTJE178 schreef:

Verraste, verbaasde smiley ...een voetwassing in de zomer??? Ik doe dat alleen maar op Witte Donderdag...dan laat ik mijn voeten wassen... Engeltje smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 8 juli 2013, 17:15
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5620 5621 5622 5623 5624 5625 5626 ... 6194 Volgende
Pagina 5623 van 6194