ChristianMatch

Forum

waar word jij nou blij van?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5627 5628 5629 5630 5631 5632 5633 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 10:47

De zee???

Ook ik heb er veel gezeten....gehuild...maar ook genoten...
De zee betekent nog veel voor me...kom er helemaal tot rust...
Alhoewel...als ik er alleen zit...komen soms ook de tranen....maar het mag...
Als het afgaand water is...voel ik dat die kleine (of grote) golfjes...bij het terug gaan naar zee...ook al mijn zorgen meenemen...

Meenemen, naar die ECHTE grote zee...
Dan lossen ze op in die onmetelijke diepte...en ik MAG het loslaten...

Ik kom zeker 2x per week langs de zee/ water...
Dan MOET ik stoppen....

Zeeland- Waterland!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 10:58

Ja Lachende smiley Lachende smiley
Hartelijk dank moderator, zo komt ie er heel simpel wel goed op!!
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 11:06

@Petra,Zeeland,

Mooi om samen Met God angsten te overwinnen. Wat hebben we toch een liefdevolle Vader. Fijn Petra dat je weer kunt genieten van de zee en dat je die grote reus hebt kunnen vertrappen samen met Jezus.

Dan moet ik denken aan het lied: Wat een vriend is onze Jezus Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 11:11

Ja herkenbaar Zeeland, ik liep vroeger ook liefst elke dag langs de zee. Jammer dat ik er nu zover vanaf woon.

Geweldig Petra!! hoop dat je vanaf nu nog vaak van de zee mag genieten
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 11:30

RENS466 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik de vorige reactie bekrompen, als iedereen zo gaat denken kunnen ze bij het Leger Des Heils wel inpakken.
Als die mensen er de hele dag staan en er wordt geen straatkrant verkocht denken ze ook aju, ga wel ergens een joint roken of een tankstation iets gappen.

Inderdaad, ik ga niet naar het Leger des Heils om iets te kopen wat ik niet nodig heb. Dat is niet bekrompen; dat is praktisch!
Wel gireer ik af en toe wat aan het Leger des Heils.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIJN277

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 12:12

Oeps, een dag nadat ik gereageerd heb op het forum zegt een date af. Toch niet zo handig om je kwetsbaar op te stellen als man ? Dat het lastig is om soms het initiatief te nemen ? Pff, het zal wel. Ik blijf ik.
Nou ja, de dame nam in ieder geval het initiatief om de date af te zeggen. Dat is dan weer winst !
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 13:01

Je moet een afzegging niet als persoonlijk falen opvatten. Je kwetsbaar opstellen is altijd een risico, daarom heet het ook kwetsbaar opstellen. Vertaal niet alles wat mis gaat als je eigen fout. Wie weet was je date wel heel onzeker over zichzelf. Een date is altijd spannend, tenslotte.

Wil je echt leven dan moet je ook risico nemen. Zonder risico leven, is geen leven maar: in leven blijven. Dat kan maar niemand komt dan ooit tot zijn recht. Zie risico nemen als een uitdaging. En leer anders met teleurstellingen om te gaan. Als je het fout hebt gedaan, wat dan nog? Dan doe je het de volgende keer mogelijk anders en wie weet wel beter.

Je krijgt in je leven geen spijt van de dingen die je doet maar van de dingen die je niet doet - of niet hebt gedaan.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 12 juli 2013, 20:01
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 13:09

Dat zijn wijze woorden Thomas Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 13:43

MARTIJN277 schreef:
Oeps, een dag nadat ik gereageerd heb op het forum zegt een date af. Toch niet zo handig om je kwetsbaar op te stellen als man ? Dat het lastig is om soms het initiatief te nemen ? Pff, het zal wel. Ik blijf ik.
Nou ja, de dame nam in ieder geval het initiatief om de date af te zeggen. Dat is dan weer winst !

gewoon jezelf blijven, hoe je bent, kwetsbaar of niet
als de dame dat niet bevalt, dan, je wilt toch niet met iemand daten waar je niet je zelf bij kan zijn???

petra die al twee hele fijne dates heeft gehad met zelfde man, waar ik gewoon mezelf bij kan zijn.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 13:46

Vanmorgen hangt er een babywas aan de lijn...haha..
Laat de buurt maar denken wat ze wil..
Allemaal nostalgie ..
Weer op de zolder bezig.
Het zijn de babyjurk jes van mijn 22jarige dochter..
Zo lief en zo leuk..
Ze gaan in een doos..
Waar blijft de tijd..
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 13:47

LEANNE226 schreef:
Omdat ik vandaag moest werken en laat thuis zou zijn heb ik gisteravond een heerlijke pan mihoen en saté gemaakt.........kreeg ik een smsje van zoon:"ik zou de bloemen verplaatsen die op het aanrecht stonden toen ik het eten op wilde warmen en toen vielen die om.........over de pannen......."Gefrustreerde smiley Boze smiley

Dus aten wij een boterham.......

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 13:48

oh ha ha zee land, de buurt zal inderdaad wel denken.....
ha ha babykleertjes aan de waslijn Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 16:30

ROELANDE345 schreef:
Ja Lachende smiley Lachende smiley
Hartelijk dank moderator, zo komt ie er heel simpel wel goed op!!

Mooi dat het gelukt is!
En wat een leuke foto Lachende smiley

Redactie CM
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 17:40

RENS466 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik de vorige reactie bekrompen, als iedereen zo gaat denken kunnen ze bij het Leger Des Heils wel inpakken.
Als die mensen er de hele dag staan en er wordt geen straatkrant verkocht denken ze ook aju, ga wel ergens een joint roken of een tankstation iets gappen.

Zo zo, duidelijke stelling...... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 19:09

Vandaag van een roemeense meneer een nederlands straatkrant gekocht En gelezen Lachende smiley De Herbergkrant ;gedeeltelijk gemaakt door daklozen uit Zwolle Best leuk. Staan redelijk goede stukken in. Zo'n krant kost 1,75 de dakloze moet 0,75 afdragen voor de krant de rest is zijn verdienste. Ik gaf hem 2 eu net als bijna iedereen denk ik dus das 1,25 per krant verdient. Hij verkoopt er tussen de 10 en 20 in Barneveld op een dag. En daar is hij dik tevreden mee. Wil ook best even op je fiets passen en ruimt de rommel voor de winkel op. Wenst trouwens iedereen heel vriendelijk goeie dag zelfs als die persoon hem niet eens aankijkt. Daar kunnen heel wat mensen nog wat van leren
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 19:17

PETRA373 schreef:
gewoon jezelf blijven, hoe je bent, kwetsbaar of niet
als de dame dat niet bevalt, dan, je wilt toch niet met iemand daten waar je niet je zelf bij kan zijn???

petra die al twee hele fijne dates heeft gehad met zelfde man, waar ik gewoon mezelf bij kan zijn.

Lachende smiley

Dan ook nog ff het initiatief nemen en hem meesleuren naar de picknick bbq Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 20:22

ANNA415 schreef:
Dan ook nog ff het initiatief nemen en hem meesleuren naar de picknick bbq Knipoog smiley

Ha ha ha ha meesleuren.... Hij is bijna twee meter.
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 20:34

Zelfgemaakte pizza Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARC593

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 20:40

Hallo mensen. Eenzaamheid is heel erg. Maak er daarom zelf wat van. Je hebt al een begin gemaakt tegen eenzaamheid door je hier in te schrijven. Het forum is toch ook wel gezellig? Via mail en internet kun je een hoop contacten opdoen en in de kerk. Word actief lied van een kerk en je zal kennissen krijgen. Geloof in jezelf! God houdt van je!
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 21:26

PETRA373 schreef:
Ha ha ha ha meesleuren.... Hij is bijna twee meter.

gewoon doen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 21:29

MARC593 schreef:
Hallo mensen. Eenzaamheid is heel erg. Maak er daarom zelf wat van. Je hebt al een begin gemaakt tegen eenzaamheid door je hier in te schrijven. Het forum is toch ook wel gezellig? Via mail en internet kun je een hoop contacten opdoen en in de kerk. Word actief lied van een kerk en je zal kennissen krijgen. Geloof in jezelf! God houdt van je!

daar heb je een punt maar dan nog je schrijft je juist in tenminste ik wel omdat in je kerk niet die ene kan vinden en soms voel ik ook wel eens eenzaam hoor ... hoop dat ik hier mijn maatje vind Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 21:42

Hier was het.........dag...
Het is immers vrijdag...
Naar boven

Auteur Bericht
MAARTENVD585

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 22:01

NATASCHA642 schreef:
daar heb je een punt maar dan nog je schrijft je juist in tenminste ik wel omdat in je kerk niet die ene kan vinden en soms voel ik ook wel eens eenzaam hoor ... hoop dat ik hier mijn maatje vind Knipoog smiley

Precies ook ik kan geen match vinden in mijn omgeving ,daarom dat ik nu voor de 2e keer ermee begin op CM, na de eerste een relatie( niet via CM ) gehad die niet meer voor mij bestemd was probeer ik opnieuw iemand te vinden
die voor mij wel bestemd is en ik voor haar....

Laatst aangepast door
MAARTENVD585
op vrijdag 12 juli 2013, 22:06
Naar boven

Auteur Bericht
MARC593

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 22:06

Ik ben er inmiddels wel achter dat ik hier niet de ware zal vinden. En misschien bestaat die ook wel helemaal niet. Maar ik probeer er het beste ervan te maken, alleen of niet.

Laatst aangepast door
MARC593
op vrijdag 12 juli 2013, 22:07
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 22:31

Vreemd hè, geen match kunnen vinden? Of zijn we gewoon te kieskeurig en denken we door te gluren naar een foto en een sumiere omschrijving te lezen te kunnen filteren?
Tuurlijk, ik filter ook alle getrouwden, jonkies, oma's, bepaalde kerkelijke achtergronden en rokers eruit. Je zoekt toch ook iemand die een beetje in je straatje past??? En dan heb je een match....dan moet er nog wel een klik zijn.

Terug naar eenzaamheid......ik heb best een groot aantal vrienden. Maar op momenten voel ik me toch wel alleen...... Ik wil m'n vrienden ook niet tot 'last' zijn. Op momenten als de 1e lentedag willen zij bv ook met hun gezinnetje zijn, daar ga je niet tussen zitten.. In je eentje een rondje fietsen heb ik ook zo bekeken en zo kan ik nog wel ff doorgaan.....

Ik ben ook blij dat ik m'n liefde aan m'n kinderen kan geven. Op dit moment staan m'n kinderen op nr. 1, maar als ik een lieve vrouw zou ontmoeten, zou zij zomaar de kinderen kunnen evenaren. Maar dat is ook hele andere liefde hè? Maar ja..zover ben ik nog niet.

Ik ben ook blij met m'n vrienden op CM, ff lachen om bepaalde reacties, lezen dat je niet de enige bent die tegen bepaalde dingen aanloopt en ook even je ei kwijt kunt....zoals nu.

CM-vrienden bedankt!! Ik hou van jullie allemaal Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 22:45

ha ha klus, je bent een lieve kabouter Knipoog smiley

Ja eenzaamheid, acht jaar gescheiden, ha ha al op na de negen, vorig jaar gingen drie kinderen uit huis, ze worden groot bij mij
en dan zit je daar op momenten alleen en is vaak ook fijn , maar een maatje
in het leven is wel heel wat fijner
vriendinnen zijn getrouwd
in de kerk... ach... ha ha
zeer genant, de zoveelste keer dat je terug lacht na een man, die geen trouwring draagt en die je later ziet met zijn vrouw....
Als ik tegen vriendinnen zeg, ik me wel eens eenzaam voel, ha ha
weten hun veel. jaren getrouwd, vaak mopperend over d e negatieve kanten van hun man, niet beseffende dat ze niet zo moeten mopperen.
en ergste was, toen ze me wouden koppelen aan die sjagrijnige man van 60 in hun kerk... duh , dacht ga er zelf wel een zoeken
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 22:46

KLUS667 schreef:
Vreemd hè, geen match kunnen vinden? Of zijn we gewoon te kieskeurig en denken we door te gluren naar een foto en een sumiere omschrijving te lezen te kunnen filteren?
Tuurlijk, ik filter ook alle getrouwden, jonkies, oma's, bepaalde kerkelijke achtergronden en rokers eruit. Je zoekt toch ook iemand die een beetje in je straatje past??? En dan heb je een match....dan moet er nog wel een klik zijn.

Terug naar eenzaamheid......ik heb best een groot aantal vrienden. Maar op momenten voel ik me toch wel alleen...... Ik wil m'n vrienden ook niet tot 'last' zijn. Op momenten als de 1e lentedag willen zij bv ook met hun gezinnetje zijn, daar ga je niet tussen zitten.. In je eentje een rondje fietsen heb ik ook zo bekeken en zo kan ik nog wel ff doorgaan.....

Ik ben ook blij dat ik m'n liefde aan m'n kinderen kan geven. Op dit moment staan m'n kinderen op nr. 1, maar als ik een lieve vrouw zou ontmoeten, zou zij zomaar de kinderen kunnen evenaren. Maar dat is ook hele andere liefde hè? Maar ja..zover ben ik nog niet.

Ik ben ook blij met m'n vrienden op CM, ff lachen om bepaalde reacties, lezen dat je niet de enige bent die tegen bepaalde dingen aanloopt en ook even je ei kwijt kunt....zoals nu.

CM-vrienden bedankt!! Ik hou van jullie allemaal Knipoog smiley

Bedankt Klus een dikke gemeende knuf voor jou.
ik had er tranen van in mijn ogen snap wat je bedoelt en voel je verdriet.

ik denk inderdaad dat men te gefocust is op het vinden van de ware.
Het luchtig plaatjes kijken zonder op verder onderzoek te gaan is hetzelfde als op een terras gaan zitten staren tot iemand jou aanspreekt.
de klik moet absoluut zijn maar daar voor moet er eerst wel een en ander gebeuren.

maar voor je daar komt moet je eerst oppervlakkig gekeurd worden
ohhh die ziet er leuk uit maar ow ze weegt zoveel of tja ze gelooft niet wat ik geloof of wat ik te horen krijg wat woon je ver weg ...

Kortom eenzaamheid komt bij iedereen voor en dan voel je soms echt Remy en verlang je zo graag naar die ene omdat gezinnetje te mogen zijn.
Geef de moed niet op hoe moeilijk het soms is en je denkt Lieve God wanneer ... alleen Hij weet wanneer
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 22:56

vis met bruine bonen Smiley die vol vragen zit Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 22:59

Wat is ver als je elkaar kan mailen ...

Wat is ver als je met elkaar kan chatten ...

Wat is ver als je elkaar kan bellen ...

Wat is ver als je auto toch wel naar je eerste date rijdt ...

Wat is ver als je om elkaar geeft en verder met elkaar wilt ...

kortom wat houd je tegen om niet zo ver te gaan ...

Liefs Natascha
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 23:01

PETRA373 schreef:
vis met bruine bonen Smiley die vol vragen zit Kwijlende smiley

Is dat lekker??
Smiley die vol vragen zit
Wij aten Pitah broodje met kip en tzatziki ook errug lekker
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5627 5628 5629 5630 5631 5632 5633 ... 6194 Volgende
Pagina 5630 van 6194