| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 19:27
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Droeg je niets  |
duh klusserdeklus ik wilde mij burka aan doen met gebreide badpak
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 19:27
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Heb je niet gevraagd wat hij aan zou trekken
Wat een idiote figuren heb je erbij  |
ja he pffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 19:31
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Zo, dit is nu, de 2de week, dat ik elke dag, door de week overdag de hele dag weg was
Dus, dat gaat goed, lekker onder mensen die ik lang ken, ja, heerlijk
En die bloeddruk, ja die blijft laag
Ja, bepaalde dingen wel doen, en sommige juist niet(meer), maar ja daar ga ik niet over uitweiden hier
Mazzeltjes! |
sterkte en weid ze en vermenigvuldig u oh nee dat staat er niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MANNA420
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 19:32
|
|
|
|
Ik heb alleen neergezet wat de Bijbelse lijn is en God wil met iedereen een nieuwe start maken ook met mannen en vrouwen die zijn gescheiden. God wil idd niet dat je als vrouw bij een man blijft die je mishandeld.
Verder is elk geval natuurlijk uniek.
Laatst aangepast door
|
MANNA420
|
op donderdag 25 juli 2013, 19:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 19:35
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Wens je succes hiermee Natascha en doorzettingsvermogen  |
dank je ga 1 aug beginnen bij dietiste in ziekenhuis dus heb stok achter de deur en verder komt goed want ik ga ervoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAANTJE635
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 19:50
|
|
|
|
Hallo, Wat een ontzettend leuk idee. Ik ben nieuw hier maar hou wel van een bbq, en zo dicht in de buurt dat is een thuiswedstrijd. Komen er ook nog kinderen mee?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 19:56
|
|
|
|
Ik ben wel moe hoor...kon vanavond ook wel weg maar wil wel een keer om 10 uur slapen, tot 7 uur.
Ja, morgen weer weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 20:04
|
|
|
|
KLUS667:
| Quote: | | Het enige wat we kunnen doen is onze zonden te belijden en aan het kruis neerleggen, hopende op vergeving. |
Hopende op vergeving
Wij zijn vergeven: Niemand is zonder zonde, degene die zegt zonder zonde te zijn liegt en doet de waarheid niet, maar God is getrouw en rechtvaardig onze zonden te vergeven als we die belijden, 1 Joh. 1.

Dis de originele tekst: 8 Indien wij zeggen, dat wij geen zonde hebben, misleiden wij onszelf en de waarheid is in ons niet. 9 Indien wij onze zonden belijden, Hij is getrouw en rechtvaardig, om ons de zonden te vergeven en ons te reinigen van alle ongerechtigheid. 1 Joh 1 vers 8 en 9
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 25 juli 2013, 20:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 20:06
|
|
|
|
| MANNA420 schreef: | Ik heb alleen neergezet wat de Bijbelse lijn is en God wil met iedereen een nieuwe start maken ook met mannen en vrouwen die zijn gescheiden. God wil idd niet dat je als vrouw bij een man blijft die je mishandeld.
Verder is elk geval natuurlijk uniek. |
Ja, en mensen die door omstandigheden en druk van de kerk en/of familie o.i.d. met de verkeerde zijn getrouwd die helemaal niet bij ze past....Die heb je namelijk ook.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 25 juli 2013, 20:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 20:09
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | ik kreeg een voorstel om naar het strand te gaan wat denk je, wordt die boos omdat ik geen bikini droeg ... heb netjes bedankt ben geen speeltje he |
Boos worden omdat je geen bikini draagt?? Das het toppunt!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 20:09
|
|
|
|
Donderdag 25 Juli, Numeri 13: 1-24; Heb geloof.
Is Mozes bij voorbaat al een beetje bang dat als straks de twaalf verspierders terugkomen de een dit en de ander dat zal roepen? Met een zekere nadruk zegt hij dat ze vruchten moeten meenemen uit het land dat ze moeten gaan verkennen. Zo gebeurt het ook. Ze lopen het land door en kijken hun ogen uit. In het Eskodal snijden ze een grote duiventros af en voeren die mee op de terugweg samen met andere vruchten. Als tastbare bewijzen dat het land dat God hun beloofde, een mooi en rijk land is. Dat is een bekende aanpak. Laat mensen eerst iets zien en iets proeven, daarna gaan ze er ook helemaal voor. Mooi. Maar om het land van God binnen te gaan, heb je vooral geloof nodig. Anders is het effect van dit soort bewijzen iets dubbels. Je hebt er ook nooit genoeg van. Je moet geloof in God en zijn belofte hebben om tekenen goed te kunnen duiden. Je moet ook niet leven bij wat je ziet, maar bij wat God jezegt en belooft. In dat vertrouwen wil God ons overigens vaak met heel veel bewijzen bemoedigen. Leg je hand gelovig op zijn woorden – tot in de kleinste dingen kom je Hem tegen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 20:14
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | | Je bent niet de enige heb het vorig jaar ook gehad door de malle molen van de cardioloog dus weet wat je doormaakt sterkte |
Dank je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 20:31
|
|
|
|
| MANNA420 schreef: | | Ik denk dat de Bijbel duidelijk is dat een scheiding tegen de wil van God ingaat. Ook staat er dat een vrouw net zolang aan haar man is gebonden tot deze sterft. Dat is voor ons mensen en voor onze tijd misschien een achterhaalde gedachte, maar het is wel wat God zegt en daarom vind ik dat we er gehoorzaam aan moeten zijn. |
Had duidelijk te maken met de denkwijze over vrouwen van die tijd. Vrouwen werden soms als meubilair gebruikt en hadden niet veel te zeggen, de verhoudingen lagen totaal scheef. Ter bescherming, omdat ze aan haar lot was overgeleverd als de man haar eruit zette, was daar Gods wet dat de man zorg voor haar moest dragen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 21:13
|
|
|
|
Niet veel...vanwege de hitte... Vanavond zag ik echter de rommel van een hele week bijna niets doen... We zijn met z''n drieën even een uur er tegenaan gegaan...en dat werkte... Dochter in haar kamer...op de platenspeler van Oma...Johnny Cash op gezet..lekkere nostalgie... Bedden zijn verschoond...de was zit in de wasmachine..beneden en boven alles gezogen..slaapkamers opgeruimd... Morgen de rest...(of vanavond laat nog even)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 25 juli 2013, 21:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 21:28
|
|
|
|
| MANNA420 schreef: | Ik ken de gemeente wel maar ik zou me niet zo snel bij zo'n gemeente aansluiten, omdat het Bijbels Theologisch niet klopt wat er verkondigd wordt.
Het is alleen maar lange leve de lol, wij zijn verlost en er is geen kwaad en zonde meer en we mogen gewoon doorgaan met zondigen want we leven toch onder de genade. Zoek eens naar de ketter Marcion en je hebt grotendeels wat de Jong&Vrij gemeente leert. Op de kansel ligt een Bijbel van 66 boeken, maar slechts de Paulinische geschriften worden gelezen en dan nog wel zo dat het precies uitkomt zoals de sprekers willen. En het volk roept ja en amen. |
Hai Manna,
Helemaal met je eens!!!
Klopt Bijbels Theologisch niet! Idd, die indruk deed ik ook op, ben er jaren geweest, omdat ik niet beter wist zeg maar. (ongelovig opgegroeid, toen ik volwassen was gaan geloven) En ja, Traditionelen kerken waren dood, zo werd mij jarenlang voorgehouden.
Lang leve de lol, etc. idd.
En precies hoe het de sprekers uitkomt, andere dingen worden weggelaten.
En idd. "Mag ik een 'Amen', en iedereen roept 'Amen', daarop.

Ps: Ja, er zitten natuurlijk wel wat dingen tussen die dan weer wel zo zijn, maar voel aan en weet wat je bedoelt, en mee eens!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 25 juli 2013, 21:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHANNAH042
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 21:42
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Mooi en goed geschreven Channah!!! |
Thnks Shanita!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHANNAH042
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 21:44
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Duidelijke bijdrage, Channah!
Ik denk dat er niets mis is om duidelijk je mening te geven of je standpunt te formuleren. Dit is een discussieforum en op een forum wissel je meningen en standpunten uit. Je mening is je mening en je standpunt is je standpunt, die mag je geven en wat mij betreft niet alleen als het gevraagd wordt. Met het geven van je mening kwets je niet per definitie anderen, als je dat wel doet dan doe je toch echt wat fout. En je mening mag soms ook best scherp zijn. Zolang er niet op de man gespeeld wordt, kan en mag iedereen zijn mening hier kwijt. Het er mee eens zijn hoeft niet. Benader en spreek anderen respectvol aan, ook als je het niet met zijn mening eens bent. Sta open voor elkaars mening, lees goed wat de ander schrijft. Blijf rationeel en reageer op de inhoud en speel niet op de persoon. Onderbouw je argumenten en roep niet zomaar wat. Discussiëren doe je niet om te winnen, je kunt van elkaars standpunten iets leren en zo nodig je eigen opvatting wat bijstellen.
En de Bijbel heeft nu eenmaal geen zaakregister waarin je snel kunt opzoeken waar je een kant-en-klaar antwoord op je ethische vragen kunt vinden. Zo kunnen christenen tot verschillende interpretaties van teksten komen. Vaak voelt men zich bedreigd door standpunten die haaks op eigen standpunten staan, uit angst stelt men zich defensief op en is niet bereid naar anderen te luisteren of om tegenstrijdige standpunten in overweging te nemen. Daardoor ontstaat onverdraagzaamheid en veroordeling van de ander en dat heeft al voor veel pijn en leed gezorgd, niet in de laatste plaats bij onze anders-geaarde broeders en zusters . |
Ik snap wat je bedoeld. Ik doel echter niet zozeer op het feit meningen gegeven mogen worden, maar meer de manier waarop.. Het topic is al geopend met een complete (in mijn ogen) veroordeling en geen liefdevolle benadering naar/ over mensen met een andere geaardheid ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 21:54
|
|
|
|
| DAANTJE635 schreef: | Hallo, Wat een ontzettend leuk idee. Ik ben nieuw hier maar hou wel van een bbq, en zo dicht in de buurt dat is een thuiswedstrijd. Komen er ook nog kinderen mee? |
De mijne niet, die zijn nu op vakantie *snif*
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 21:59
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Had duidelijk te maken met de denkwijze over vrouwen van die tijd. Vrouwen werden soms als meubilair gebruikt en hadden niet veel te zeggen, de verhoudingen lagen totaal scheef. Ter bescherming, omdat ze aan haar lot was overgeleverd als de man haar eruit zette, was daar Gods wet dat de man zorg voor haar moest dragen. |
Dus de Bijbel (delen ervan) is achterhaald? Omdat het door mensen geschreven is? Die dachten door Gods geest geleid te worden bij het opschrijven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 22:01
|
|
|
|
In Exodus 20:14 lezen we: Gij zult niet echtbreken. In Deuteronomium 5:18 staat: Gij zult geen overspel doen. Het in de grondtekst gebruikte woord is op beide plaatsen identiek, het betreft hier het Hebreeuwse werkwoord na’aph, wat je kunt vertalen met overspel. Maarten Luther vertaalde het zevende gebod met: ‘Du sollst nicht ehebrechen’. De eerste Nederlandse Bijbelvertalingen in de Reformatietijd, zoals de Liesveldtbijbel, zijn overzettingen van Luthers Duitse vertaling. Zo werd het: Gij zult niet echtbreken. In de Deux -Aes Bijbel die in 1562 verscheen is het woord echtbreken weer gecorrigeerd en staat er weer: Gij zult geen overspel doen. Alleen in de weergave van de Tien Geboden in Exodus is het: Gij zult niet echtbreken, blijven staan, omdat dit al zo ingeburgerd was. In de Statenvertaling is het ook overal vertaald met: Gij zult geen overspel doen, behalve in Exodus 20:14. In de nieuwe Bijbelvertaling is het woord na`aph overal vertaald met: Gij zult geen overspel doen.
In de tijd van de Bijbel konden mannen wel makkelijk hun vrouw verstoten, zo`n vrouw kon eigenlijk alleen maar door prostitutie in haar levensonderhoud voorzien. Een prostituee tast de zuiverheid van de liefde aan, ze vernedert zichzelf. Jezus neemt het op voor die vrouwen, hij wil ze beschermen. Daarom de oproep aan mannen om hun macht niet te misbruiken en om hun vrouwen niet te verstoten.
Het zevende gebod is geen verbod op echtscheiding, dus op het beëindigen van de eigen huwelijksrelatie. De bijbel kent zo’n verbod niet. Wel wordt dat vandaag nog steeds door velen zo gezien. Veel huwelijken hebben zo onnodig lang geduurd en meer verdriet dan vreugde gebracht. Wel gehuwd, maar in feite niet meer getrouwd, niet meer vertrouwd met elkaar, de echt, de trouw gebroken. En ook na een scheiding is het mogelijk en niet door God verboden om een nieuwe relatie te beginnen. God heeft ons niet gemaakt om alleen te zijn, Hij zag dat dat niet goed was! En ja, dan mogen (let wel: het hoeft niet) wij nu ook wat anders denken over andere samenlevingsvormen, dan alleen het huwelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 22:09
|
|
|
|
| DAANTJE635 schreef: | Hallo, Wat een ontzettend leuk idee. Ik ben nieuw hier maar hou wel van een bbq, en zo dicht in de buurt dat is een thuiswedstrijd. Komen er ook nog kinderen mee? |
Er kunnen ook kinderen mee. De kids die zouden komen van Hanah en die van Willem zijn ziek dus die komen niet. Het is er erg leuk voor kids hoor dus neem ze gerust mee is alleen maar gezellig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 22:14
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Boos worden omdat je geen bikini draagt?? Das het toppunt!!! |
zegt alles over de ander he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FAITH187
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 22:27
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | In Exodus 20:14 lezen we: Gij zult niet echtbreken. In Deuteronomium 5:18 staat: Gij zult geen overspel doen. Het in de grondtekst gebruikte woord is op beide plaatsen identiek, het betreft hier het Hebreeuwse werkwoord na’aph, wat je kunt vertalen met overspel. Maarten Luther vertaalde het zevende gebod met: ‘Du sollst nicht ehebrechen’. De eerste Nederlandse Bijbelvertalingen in de Reformatietijd, zoals de Liesveldtbijbel, zijn overzettingen van Luthers Duitse vertaling. Zo werd het: Gij zult niet echtbreken. In de Deux -Aes Bijbel die in 1562 verscheen is het woord echtbreken weer gecorrigeerd en staat er weer: Gij zult geen overspel doen. Alleen in de weergave van de Tien Geboden in Exodus is het: Gij zult niet echtbreken, blijven staan, omdat dit al zo ingeburgerd was. In de Statenvertaling is het ook overal vertaald met: Gij zult geen overspel doen, behalve in Exodus 20:14. In de nieuwe Bijbelvertaling is het woord na`aph overal vertaald met: Gij zult geen overspel doen.
In de tijd van de Bijbel konden mannen wel makkelijk hun vrouw verstoten, zo`n vrouw kon eigenlijk alleen maar door prostitutie in haar levensonderhoud voorzien. Een prostituee tast de zuiverheid van de liefde aan, ze vernedert zichzelf. Jezus neemt het op voor die vrouwen, hij wil ze beschermen. Daarom de oproep aan mannen om hun macht niet te misbruiken en om hun vrouwen niet te verstoten.
Het zevende gebod is geen verbod op echtscheiding, dus op het beëindigen van de eigen huwelijksrelatie. De bijbel kent zo’n verbod niet. Wel wordt dat vandaag nog steeds door velen zo gezien. Veel huwelijken hebben zo onnodig lang geduurd en meer verdriet dan vreugde gebracht. Wel gehuwd, maar in feite niet meer getrouwd, niet meer vertrouwd met elkaar, de echt, de trouw gebroken. En ook na een scheiding is het mogelijk en niet door God verboden om een nieuwe relatie te beginnen. God heeft ons niet gemaakt om alleen te zijn, Hij zag dat dat niet goed was! En ja, dan mogen (let wel: het hoeft niet) wij nu ook wat anders denken over andere samenlevingsvormen, dan alleen het huwelijk. |
Wat ik mij wel afvraag, als Manno dus citeert dat de vrouw gebonden is aan de man tot hij sterft (bij het zelf verlaten van de man). Hoe moet ik dit in de context zien van vrouwen die op wat voor wijze mishandeld zijn door hun man? Moeten zij dan een soort van 'wachten' totdat de man sterft, zodat zij weer een relatie mogen krijgen? Dat lijkt mij ook nogal scheef. De vrouw moet dan boeten voor de scheiding, terwijl de man die veroorzaakt heeft door haar zo te behandelen. De man mag dan blijkbaar doen wat hij 'wil', terwijl de vrouw dan dus eigenlijk moet boeten voor wat hij veroorzaakt heeft. Ik vraag me af hoe God hier dan tegen aan kijkt. Ik lees in de Bijbel ook niets over zulke kwesties, dat maakt het er niet makkelijker op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 22:29
|
|
|
|
Bij deze wordt dit topic inderdaad gesloten.
Redactie Cm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 22:30
|
|
|
|
| NATASCHA642 schreef: | | zegt alles over de ander he |
Ineke die blij is dat ze een badpak draagt...en zodoende de kans verkleint dat ""alles"" er ""uitpuilt""haha!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 22:32
|
|
|
|
Dit topic wordt gesloten.
Morgen worden de reacties uit dit topic verplaatst naar het bestaande topic. je hoeft het dus niet zelf te verhuizen. Dat scheelt weer een bescheiden boekendoosje 
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 22:39
|
|
|
|
Chatten en de klaagmuur ineen!!!
Vandaag klik ik...(zomaar) even midden op de dag de chatbox aan... Normaal doe ik dat niet, want overdag zijn er meestal weinig mensen... Op dat moment zijn er 2 mensen in de chat...( 2 mannen) Ik ken ze wel, maar heb verder geen behoefte om in de chatbox te blijven...dus verdwijn direct weer... Krijg ik nu net een mailtje...DAT IK ONBELEEFD BEN...!!! Het heerschap in kwestie...verteld dat hij me aansprak...(wat ik niet heb gezien omdat ik direct weer verdween) Omdat ik geen antwoord gaf...was ik dus onbeleefd. Ik wilde het uitleggen door terug te mailen...en te zeggen hoe de vork in de steel zat...maar ben per direct geblokkeerd(waar ik niet van wakker lig)
Zegt dat iets over mij??? Denk het niet, maar leuk en netjes is anders!!!!! Dit getuigt niet van fatsoen...(waarschijnlijk last van de hitte)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 25 juli 2013, 22:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 22:57
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Chatten en de klaagmuur ineen!!!
Vandaag klik ik...(zomaar) even midden op de dag de chatbox aan... Normaal doe ik dat niet, want overdag zijn er meestal weinig mensen... Op dat moment zijn er 2 mensen in de chat...( 2 mannen) Ik ken ze wel, maar heb verder geen behoefte om in de chatbox te blijven...dus verdwijn direct weer... Krijg ik nu net een mailtje...DAT IK ONBESCHOFT BEN...!!! Het heerschap in kwestie...verteld dat hij me aansprak...(wat ik niet heb gezien omdat ik direct weer verdween) Omdat ik geen antwoord gaf...was ik dus onbeschoft.. Ik wilde het uitleggen door terug te mailen...en te zeggen hoe de vork in de steel zat...maar ben per direct geblokkeerd(waar ik niet van wakker lig)
Zegt dat iets over mij??? Denk het niet, maar leuk en netjes is anders!!!!! Dit getuigt niet van fatsoen...(waarschijnlijk last van de hitte) |
Haha ja beetje oververhitte reactie. Maar kan best zijn dat je alde 88e was die dat deed. Dat is dan ook niet leuk. Vaak komen mensen binnen (je zegt netjes gedag als je al in de chatbox bent) en verdwijnen ze meteen weer. Als dat vaak gebeurt en er is nog bijna niemand word je daar niet vrolijker van en zou je kunnen gaan denken dat jij helemaal niet leuk genoeg bent. Dus ik snap het wel een beetje. Maar blokkeren is wel erg dratisch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 23:03
|
|
|
|
| KLUS667 schreef: | Wat is te groot? Het is toch een link in een pagina, dus de server(s) van CM hebben er geen last van. Alleen hen die nog met een inbelmodempje inbellen zullen last krijgen met het laden als de grootte (kb's, niet afmetingen lxb).
Als het een kwestie van lxb is, dan kan de programmeur een (max) hoogte meegeven......
Suc6! |
Foto's breder dan 590 pixels zorgen ervoor dat de opmaak van de site wordt aangetast. De hoogte is iets minder belangrijk, maar het moet gewoon niet te groot worden.
Het is voor ons niet te doen om alles steeds aan te passen, vandaar deze regel. Als je het een paar keer doet, krijg je er vanzelf handigheid in.
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 23:10
|
|
|
|
| FAITH187 schreef: | | Wat ik mij wel afvraag, als Manno dus citeert dat de vrouw gebonden is aan de man tot hij sterft (bij het zelf verlaten van de man). Hoe moet ik dit in de context zien van vrouwen die op wat voor wijze mishandeld zijn door hun man? Moeten zij dan een soort van 'wachten' totdat de man sterft, zodat zij weer een relatie mogen krijgen? Dat lijkt mij ook nogal scheef. De vrouw moet dan boeten voor de scheiding, terwijl de man die veroorzaakt heeft door haar zo te behandelen. De man mag dan blijkbaar doen wat hij 'wil', terwijl de vrouw dan dus eigenlijk moet boeten voor wat hij veroorzaakt heeft. Ik vraag me af hoe God hier dan tegen aan kijkt. Ik lees in de Bijbel ook niets over zulke kwesties, dat maakt het er niet makkelijker op. |
Ik denk dat je mag kijken naar hoe jij Jezus kent, hoe is Hij voor jou als vriend en wat heb je van Hem gezien en meegemaakt. De letter doodt, de geest maakt levend. Hij heeft je toekomst op het oog en Hij is de vervulling van de wet. Hoe? Liefde en genade. Zo mogen wij ook naar ons zelf kijken.
|
|
| Naar boven |
|
|