ChristianMatch

Forum

ga je mee picknick/barbeque zaterdag 14 sep in Ede op de hei
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5676 5677 5678 5679 5680 5681 5682 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 16:33

SHANITA130 schreef:
Ovv...Onder Vermelding Van?

Onder voorbehoud van
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 16:42

JOL252 schreef:
Onder voorbehoud van

Oh..ok...

thx!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 4 augustus 2013, 16:42
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 16:48

Even een bericht, nav mijn vorige post.

Joris Demmink niet vervolgd 'vanwege landsbelang'

Wut? Zomaar een klein nieuwsberichtje. In 2012 zijn twaalf strafzaken geseponeerd omwille van 'het landsbelang', om 'maatschappelijke onrust te voorkomen'.
Dat zegt het Openbaar Ministerie. Het OM wil niet zeggen om wat voor zaken het gaat of wat 'landsbelang' precies inhoudt, qua argument.
Dat de zaken geseponeerd zijn, wil tevens niet zeggen dat de verdachte geen strafbaar feit heeft begaan.
De verdachte wordt gewoon doodleuk niet vervolgd. Voorbeelden kan en wil het OM niet geven, want dat zou te specifiek worden.
Ook wil het OM niet ingaan op cijfers van het CBS waaruit blijkt dat sepot uit naam van het landsbelang tot 2008 zelden voorkwam, en sindsdien juist steeds vaker.

Lees verder op:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/hee_demmink_kom_je_ons_nou_ook_vervolgen_voor_deze_suggestieve_kop.html

De reactie van Alexander Pechtold op het Volkskrantartikel over Joris Demmink. Gepubliceerd op 20 jun 2013:

Wie zwijgt stem toe, JDTV AFL 131

Volkskrantartikel over Joris Demmink:

Volkskrant-Artikel-Politiek-Voormalige topambtenaren leggen verklaringen af over Demmink

Categorie
Nieuws & politiek

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 4 augustus 2013, 17:53
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 17:02

Oud-bankier vergooit erfenis tienermiljonair.

Triest bericht uit het Dagblad van het Noorden. De krant meldt dat de erfenis van Asito-oprichter Marcel van Riemsdijk volledig is verdampt dankzij de voormalige bewindvoerder. Oud-bankier Herman de W. kreeg na jarenlang de geldzaken te hebben gedaan voor de familie Van Riemsdijk de bewindvoering over de erfenis totdat zoonlief achttien jaar was. Wat kan er fout gaan?.....

.....Dus plofte het vehikel in 2010 inclusief de 190 miljoen euro aan gelden van participanten en zit de jonge van Riemsdijk sindsdien alleen nog maar met schulden. Er loopt inmiddels een strafrechtelijk onderzoek tegen de ex-bankier. Toch fijn, familievrienden die je geld “beheren”.

Voor het volledige artikel: http://daskapital.nl/2013/08/oudbankier_vergokt_erfenis_tie.html

Toch fijn, familievrienden die je geld “beheren”. Gefrustreerde smiley Woedende smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 18:11

ROELANDE345 schreef:
Tja wat zal ik zeggen de satan zit ook nooit stil he als ie iemand kan laten liegen zal ie het niet laten.

Ja, zo ken ik er nog een paar.

Kijk, als hij nou bijvoorbeeld alleen over zijn leeftijd had gelogen(wat kan, om diverse redenen mi, en als het dan om slechts enkele jaren gaat...

Maar hij heeft werkelijk waar bijna overal over gelogen, en dan met name belangrijke gebeurtenissen, en ja, dan is het mi misschien wel waar dat dat van de d@@@ komt, natuurlijk, al het slechte komt van de d@@@@.

En, wat ik belangrijk vind, op vragen daarover achteraf gaf hij geen reactie, dus niet van ja dat is zo, maar ja dat deed ik hierdoor, of daarvoor oid.

En ja, het is wel waar, maar ook heel gemakkelijk hoor, de d@@@@ de schuld geven, zo van och ja, kon ik niets aan doen hoor, was de d@@@

Of, ja kon degéne niets aan doen, was de d@@@@ zijn schuld...

Ik heb dat vaker gehoord.

Waar blijft dan de eigen verantwoording denk ik dan.

Bijvoorbeeld, als ik rook, nou rook ik weinig, hooguit 5 per dag, maar ja, stel dat ik veel rook, 30 per dag, een pakkie dus, en ja, ik zeg ja kan ik niets aan doen, is de geest van de nicotine, of de schuld van de d@@@@

Maar het ís mijn keuze en mijn verantwoording, ik kan kiezen om er wel, of geen op te steken.

Nou is roken nog steeds niet een ander kwaad doen.

En dat is een heel bekeringsverhaal verzinnen wel, want je leest en denkt zooo wat een getuigenis, en dan blijkt er gewoon niets van waar te zijn, snappie?

Nou is een bekeringsverhaal verzinnen en dan de schuld aan de d@@@ geven een voorbeeld.

Maar ja, ik heb meegemaakt dat dat werkelijk op alles werd toegepast.

Dus ja, boos zijn, ja, dat was uit den boze, want ja degene kan er niets aan doen, het was namelijk de d@@@ die hem daartoe aanzette....Yes, right!

En...lekker makkelijk ook.

Nee, daar moet mi een balans in zijn.

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 18:20

Ja hoeveel smoesjes iemand ook bedenkt; Ieder mens is verantwoordelijk voor zn eigen daden en voor de dingen die hij/zij zegt en doet. Daar kun je helemaal niemand anders de schuld van geven.
Ik gaf alleen aan wat de bron is van dit alles; de duivel is de vader van alle leugen staat er in joh 8:44
En bedoel daarmee te zeggen dat ik daarom er niet zolang verder bij stil wil staan, t is wat Rolf zegt bij het brandhout er mee dan maar en klaar verder wat mij betreft

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op zondag 4 augustus 2013, 18:33
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 18:31

ROELANDE345 schreef:
Werken Lachende smiley
Avonddienst
Altijd leuk eerst zet ik iedereen aan het Kwijlende smiley
Aan het eind van de avond zijn de meeste clienten aan het Slapende smiley

mmmmm ik lust ook wel wat, ik beloof dat ik dan ook braaf zal gaan Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 18:34

ROELANDE345 schreef:
Ja hoeveel smoesjes iemand ook bedenkt; Ieder mens is verantwoordelijk voor zn eigen daden en voor de dingen die hij/zij zegt en doet. Daar kun je helemaal niemand anders de schuld van geven.
Ik gaf alleen aan wat de bron is van dit alles; de duivel is de vader van alle leugen staat er in joh 8:44

Ja, dat heb je goed aangegeven vind ik, ook met de tekst erbij, duidelijk! Coole smiley met zonnebril

Ja, ik wou alleen even een subtiel verschil aangeven idd. Dat iedereen verantwoording moet dragen voor zijn eigen daden.

En ja, ik heb het ook weleens gehad hoor, dat iemand mij iets vroeg, en ja dan wou ik het wel uitleggen, dat deed ik dan wel tegen een date die ik had, bijvoorbeeld.

Maar ja, daar moet ik dan minimaal een half uur voor uittrekken, en ja, daar is niet altijd echt gelegenheid voor, en zeker als dingen ook nog eens een groot privé gehalte hebben, en er zijn er op dat moment meerdere bij, die kunnen meeluisteren, en je kan ook niet zomaar even met zijn 2en even weglopen oid.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 18:36

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk juist dat geloven zo'n deel van je zijn is dat het zeker wel belangrijk is om het te vertellen. Ik bedoel dan niet de hele dag vrome praatjes houden maar wel dat geloven bij jou hoort en dat het voor jou belangrijk is...... Mensen kunnen dat nemen of laten en als ze daar vooroordelen over hebben zegt het wat over die mensen....Juist een mooie reden om te laten zien dat je ook een gewoon mens bent....Mensen die niet geloven zijn vaak blijven steken in de zaken die ze jaren geleden hebben meegemaakt of gehoord hebben.....en hebben soms een beeld over geloven dat wel eens bijgesteld mag worden.......
Mooie discussies en waardevolle gesprekken krijg je dan is mijn ervaring......

Fijn dat je er weer bent!!!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 18:40

Ja, ik lust al tijden wat...

Maar ja, zolang ik van de cardioloog minimaal 5 kilo af moet vallen, en alleen maar hele kleine uitgebalanceerde hapjes mag eten de gehele dag(voorgeschreven door de diëtiste), ja, dan héb ik ook weinig zin om te reageren bij 'wat eten wij vandaag voor lekkers'.

Nee..dat doe ik pas als ik op mijn goede gewicht ben, ja, dat voel ik ook aan.

Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 4 augustus 2013, 18:40
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 18:52

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk juist dat geloven zo'n deel van je zijn is dat het zeker wel belangrijk is om het te vertellen. Ik bedoel dan niet de hele dag vrome praatjes houden maar wel dat geloven bij jou hoort en dat het voor jou belangrijk is...... Mensen kunnen dat nemen of laten en als ze daar vooroordelen over hebben zegt het wat over die mensen....Juist een mooie reden om te laten zien dat je ook een gewoon mens bent....Mensen die niet geloven zijn vaak blijven steken in de zaken die ze jaren geleden hebben meegemaakt of gehoord hebben.....en hebben soms een beeld over geloven dat wel eens bijgesteld mag worden.......
Mooie discussies en waardevolle gesprekken krijg je dan is mijn ervaring......

Mooi geschreven hoor, Willemijn! En fijn dat ik je weer zie Lachende smiley !!!

Ja, dat is idd ook zo.
Quote:
Mensen die niet geloven zijn vaak blijven steken in de zaken die ze jaren geleden hebben meegemaakt of gehoord hebben.....en hebben soms een beeld over geloven dat wel eens bijgesteld mag worden.......

Ja, daar blijven veel mensen in steken ik weet hoe dan ook komt. Eerst moet je leren het kwaad aangedaan, te leren formuleren en onder ogen te zien, voor de verwerking ervan, om het daarna natuurlijk weer los te laten.

En ja dáár gaan velen de mist mee in, het wéér los laten...en die blijven hangen in elke keer weer opnieuw hetzelfde vertellen. Dan kan je mi evengoed een goed beeld over het geloof hebben.
Dat staat daar, mi dan los van.

Men moet er dan gewoon, meerdere malen even op gewezen worden, en ja, ik heb gezien dat dat kan werken, zeker als dat gebeurd door mensen voor wie je respect hebt, of door vriend(en).

Ja, en dan kan je/men idd leven met 'dat was eerst, verleden tijd' en is nu niet, maar nu is dit en dat Lachende smiley En een toekomst waar je zelf dingen kan bepalen die goed voor je zijn Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 20:35

DANIEL777 schreef:
waarom niet gaan de 2groepen op in 1 groep of moeten we in clubbies blijven zitten terwijl Christus eenheid van ons verlangt?

Desondanks een gezellige barbeQue toegewenst wat jullie ook besluiten om te doen

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley haha, Christus verlangd eenheid van ons? Ga jij lekker alle kerken bijeen brengen! Is net zo moeilijk als alle CM'ers! Maar doe je best! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 20:43

DANIEL777 schreef:
waarom niet gaan de 2groepen op in 1 groep of moeten we in clubbies blijven zitten terwijl Christus eenheid van ons verlangt?

Desondanks een gezellige barbeQue toegewenst wat jullie ook besluiten om te doen

De ene word toch in Friesland gehouden en de andere in ede
Darom twee clubjes
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 20:45

Sjonge...... volgens mij gaat het hier een beetje de mist in.

8 september is er idd ook een BBQ, maar die is in het noorden van het land. Leuk voor CM-ers uit het noorden, om eens niet zover richting Afrika te hoeven, voor een door CM-ers georganiseerde activiteit Coole smiley met zonnebril

16 september is er dan weer eentje in Ede, voor de mensen die wat meer in het midden van het land of daaronder bivakkeren. Lachende smiley

Waar gaat het nu dan over kerkelijke verschillen??

Steen-snapt-er-niets-van

P.s. Oeps, ik zie dat Petra ietsje sneller was Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zondag 4 augustus 2013, 20:47
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 20:59

Rom 12 18 Houdt zo mogelijk, voor zover het van u afhangt, vrede met alle mensen.

Een gebod! Maar wel een belangrijk gebod, en daarom ook een kreet van de week. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 21:14

JOL252 schreef:
Mijn boekenstapel voor de vakantie:

- De poppenspeler van Warschau (krijg ik maar niet uitgelezen), Eva Waever
- Het meisje dat verdween, Els Florijn
- De schuilplaats, Nora Norberts
- Eva's Berlijn van Eva Wald Leveton
- 2 Donald Duck pockets (omdat dat hoort met vakantie, volgens dochterlief)

en misschien nog wat stof tot lezen van Leanne Payne...

Ja, Donald Duck zooo leuk.

Ik heb hier wel steeds erg veel titels die ik herken, ja ik kocht vaak ook nieuwe boeken, ook bij Albert Heijn, maar ook bij de boekhandel ernaast en ja, heel veel titels komen me dus zo bekend voor, ja dan zou ik even een keer naar mijn boeken moeten kijken en kijken wat de schrijvers zijn.
Want daar lette ik niet op, ja alleen de titel, en als het stukje op de achterkant me aansprak, kocht ik het.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 4 augustus 2013, 21:16
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 21:22

Ja, even informatie vragen bij een tuincentrum of een hoveniersbedrijf, en ja anders zelf op zoek met google.

Sterkte
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 21:28

Vrijdag,in die hitte,de tuin gedaan.........vervolgens geshopt in Bremen en gefietst op Schiermonnikoog(en gelijk lekker bijgekleurd)
Morgen verder met het verven van de buitenboel.

Tegen de tijd dat ik aan rust toe ben is mijn vakantie voorbij Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 21:32

Vandaag gezien op een kerkje op Schiermonnikoog:

Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft, heeft de gehele wet vervuld.(rom.13 vers 8)
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 21:43

"Wat doen we hier in godsnaam" van ds. Carel ter Linden. Probeert het geloof in eigentijds perspectief te zien en het intellect ervan te overtuigen hoe je midden in het huidige leven vorm kunt geven aan het Christendom. Gaat me soms wat ver maar als je er tegen kunt heel verrassend om te lezen.

Thomas, Asterix en de intrigant, blijft geweldig.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 4 augustus 2013, 21:47
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 22:17

"Als het antwoord simpel is, komt het van God".
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 22:18

Van Zwolle naar Deventer gelopen.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 22:27

SHANITA130 schreef:
Ja, even informatie vragen bij een tuincentrum of een hoveniersbedrijf, en ja anders zelf op zoek met google.

Sterkte

Dank je, Shanita. Bij tuincentra ed. proberen ze je allerlei chemische zooi aan te praten. Wel heb ik via mail een Wikipedia link gekregen. Maar heb de indruk dat het bij mij nog hardnekkiger is. Misschien door de samenstelling van de grond. Zo zou het bv. niet zo van schaduw en bodembedekkers houden. Nou bij mij trekt het zich er niets van aan en groeit er lustig op los.
Eigenlijk is het ook wel jammer dat het zo'n hardnekkig woekerend kruid is. Het ziet er niet onaardig uit als je een klein polletje ervan zou hebben. Het is ook nog geneeskrachtig, bv werkt het goed bij diverse soorten exceem. Echt waar! En het schijnt als oplossing goed te werken bij meeldauw op voornamelijk rozen heb ik vorig jaar in een tijdschift gelezen (Landleven dacht ik).
Kan het nog met tuinkalk proberen. Hoop nog andere raad hier te krijgen. Mijn fantasie is anders echt op. En chemische produkten is m'n tuin ....!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 03:24

Volgens mij kán dat helemaal niet, Klus... Twijfelende smiley

Maar ja, tis idd wel geinig gedaan Lachende smiley

Deze is ook heel leuk Western lol

Ja, kwam hem zomaar tegen ;)

En zo wordt zo'n film gemaakt.....http://youtu.be/2y20zZopAxw

EN ZO!!!:
http://youtu.be/8-tkYI6lFuI ECHT HEEL LEUK OM TE ZIEN HOE DAT WERKT EN GAAT!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 8 augustus 2013, 14:29
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 04:15

Vervelend: Kan niet meer slapen, ja van 22.45 tot 3.45, dat is het.

Zegen: Ik doe gewoon net alsof het al 6 á 7 uur is, ja dat trucje doe ik wel vaker als ik zo vroeg wakker ben. en toch nog 4 uur geslapen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 05:38

Deze is wel zoooo mooi dat ik hem eigenlijk onder mooi filmpje wil zetten, vandaar. http://youtu.be/m-2RHvGSvYQ, Jaaaah, met tekst!!!

Bob Marley, I wanna love You

En deze, OOK MET TEKST, One Love http://www.youtube.com/watch?v=t3mJV_rtJEI&feature=share&list=RD02j-ehW_9BsDc

OK, de laatste, No woman, no cry...Met tekst!!!!http://youtu.be/j-ehW_9BsDc

Ja, ik kan zo nog wel eindeloos doorgaan, zooooo mooi... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 5 augustus 2013, 06:48
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 07:01

STEENTJE178 schreef:
Sjonge...... volgens mij gaat het hier een beetje de mist in.

8 september is er idd ook een BBQ, maar die is in het noorden van het land. Leuk voor CM-ers uit het noorden, om eens niet zover richting Afrika te hoeven, voor een door CM-ers georganiseerde activiteit Coole smiley met zonnebril

16 september is er dan weer eentje in Ede, voor de mensen die wat meer in het midden van het land of daaronder bivakkeren. Lachende smiley

Waar gaat het nu dan over kerkelijke verschillen??

Steen-snapt-er-niets-van

P.s. Oeps, ik zie dat Petra ietsje sneller was Coole smiley met zonnebril

14 september Steen!

Zo lijkt het wel op een complot van Noordelingen die een verkeerde datum voor de Middelingen noemen.
Knipoog smiley Engeltje smiley

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=3626&lastPage=t#btm
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 07:05

ROLF230 schreef:
Van Zwolle naar Deventer gelopen.

Ze hebben daar ook een trein voor hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 07:14

Santana, she's not there http://youtu.be/95Jv62q-_9s Op 22 minuten en 42 seconden.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 5 augustus 2013, 07:24
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 08:20

Hier gaan een slotje op om nog meer verwarring te voorkomen.

Redactie CM
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5676 5677 5678 5679 5680 5681 5682 ... 6194 Volgende
Pagina 5679 van 6194