ChristianMatch

Forum

Barbecue middag 8 september in Friesland
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5736 5737 5738 5739 5740 5741 5742 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
GEPKE170

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 09:52

KLAAS803 schreef:
Ha iedereen,
Ja, t was gezellig.
Dat je zoiets gezelligs in Friesland kunt beleven! amazing Lachende smiley
Daarom ook maar ff oefenlid geworden hier.

Ja wij Friezen en Friezinnen zijn heel gezellige mensen Knipoog smiley.....
Weten het daarom ook gezellig te maken. En dat in Harkema !!!
Nee zonder gekheid. Heb ervan genoten en vond het prachtig dat er zoveel mensen waren.
Hoop dat we nog eens bij elkaar komen.
Gepke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 11:33

JOL252 schreef:
http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/leidenenregio/article24448233.ece/Lisa-dood-Denk-na-wat-je-doet

Ik ben hier even stil van.

Jol,

Ik maak hieruit op, dat het niet de drug was, maar de watervergiftiging als gevolg van dorst veroozaakt door de drug.

Verdrietig...
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 12:45

Een jaarabonnement is per maand omgerekend ook veel goedkoper, je betaalt dan 5 euro voor een maand. Kun je ook wat langer nadenken en minder opzegstress. En CM is meer dan alleen daten, tenslotte.

Thomas, partner gevonden op CM is geen pech want dan nog is je geld niet weg.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 17 september 2013, 10:03
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 13:19

PETER535 schreef:
Dit probleem is vrij simpel te verhelpen. Indien je iemand blokkeert, moet je hem/haar natuurlijk ook geen berichten meer kunnen sturen!! Daarnaast moet iemand ook onzichtbaar voor je worden: dus niet terug komen in matches/lyncs/zoekresultaten! En andersom natuurlijk ook.

Op die manier kan hooguit een laatste bericht naar iemand gestuurd worden voordat de blokkade ingesteld wordt, en hoef je ook niet aan elkaar herinnert te worden ;)

Redactie: kan het systeem op bovenstaande manier gemaakt worden?? En dan een pagina bij account instellingen waarop blokkades in een lijst komen en ongedaan kunnen worden?

Blokkeren zonder reden is onbeschoft maar het probleem is: veel mensen hebben dat niet in de gaten. Zo van die zie ik niet zo zitten, die blokkeer ik dan maar.

Als iemand blokkeert voor er zelfs maar contact is geweest, dan is dat in strijd met elementair respect en fatsoen. Ik denk dat het goed is dat CM daar op wijst als iemand zich aanmeldt.

Veel makkelijker en met veel minder werk voor CM is een popup waarbij zodra je iemand blokkeert er even op gewezen wordt wat blokkeren is en waarvoor het is bedoeld. Weinig moeite en het voorkomt veel frustratie en huftergedrag. Een keuzeknopje er onder van toch blokkeren, camoufleren of ongedaan maken en alles is klaar. Iemand met wat benul van HTML of javascript heeft het zo voor elkaar.

Camoufleren doe je als iemand niet aan je criteria voldoet. Blokkeren als iemand herhaaldelijk vervelend is en dat gedrag niet wil veranderen.

Een lijst van mensen die door jou geblokkeerd zijn en vooral een lijstje van mensen die jou blokkeren vind ik zeker een goed idee. Dat hoeft daarmee geen hufterlijst te zijn. Chatten en berichten na blokkeren sturen kan al niet meer nu, dus dat geeft geen verandering.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 11 september 2013, 18:18
Naar boven

Auteur Bericht
EVERDINA396

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 13:44

ROELANDE345 schreef:
Helemaal mee eens Leanne. en bovendien weten de meeste mensen wel hoe ze aan informatie moeten komen over afvallen. Daar gaat het hier helemaal niet over

Het gaat mij inderdaad over hoe mensen erover denken om dik/volslank te zijn.
En niet over het afvallen zelf!
Naar boven

Auteur Bericht
MANNEKE208

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 13:44

Een dag niet geCM't is een dag niet geleefd Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 16:55

MARIO216 schreef:
Victoria Osteen: "Are you a thermometer or a thermostat? Don’t just respond to your environment, affect your environment. Don’t just let life happen to you, be what’s happening!"

Het is een hele mooie, Mario. En of je een thermostaat bent of niet, dan wel dat je stijl van leven die vergelijking oproept, daar kun je een hele boom over opzetten. Meet en reageer je alleen maar als een soort thermometer? Prikkelende vergelijking en om over na te denken.

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 11 september 2013, 16:56
Naar boven

Auteur Bericht
ADELAAR559

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 17:03

ROELANDE345 schreef:
Er is niets mis met volslanke mensen denk ik. Alleen je moet het wel mooi vinden. En er zijn denk ik meer mensen die slank mooi vinden.
Mijn zus is behoorlijk volslank en dit jaar getrouwd (met een superslanke man) Haar man vindt het juist leuk dat ze zo is. Mijn oma was gewoon dik en mijn opa was daar dol op. Ik weet dat ik als kleinkind dat altijd heel leuk vond.
Ikheb dus aanleg om dik te worden, maar zorg ervoor dat ik dat niet ben, want ik vind het bij mij niet mooi staan.

Als antwoord op de vraag van het topic: Er is niets mis met volslanke mensen. Dat is natuurlijk slechts mijn mening, maar ik denk dat er genoeg bewijzen zijn om dit ook als feit te bestempelen. (Uitzonderingen daargelaten uiteraard!) !

Maar..... Wat Roelande al zegt: 'je moet het wel mooi vinden'. Dat geldt ook voor mij. Ik ben erg slank van mijzelf (volgens sommigen zelfs té dun, maar daar zou ik nog een heel eigen topic aan kunnen weiden, haha), maar ik val zelf ook op slanke dames. Dat is niet omdat ik dat perse wil of leuk vind, het is nou eenmaal zo. Het past bij mijn smaak. En zoals elke mening gezegd mag worden, mag ook die mening gezegd worden, denk ik dan. Natuurlijk zijn er mensen die te horen krijgen dat ze niet 'goed genoeg' zijn voor een ander, maar dat vind ik logisch. Ik ben misschien wel te dun of ik krijg te horen dat ze mijn grijze haren niet leuk vinden. Misschien heb ik andere fysieke kenmerken die niet in de smaak vallen.
Maar smaak!.... dat is eigenlijk de kern hier denk ik zelf. En is het eigenlijk ook niet heel fijn dat we niet allemaal op diezelfde vallen? Scheelt wel een hoop geduw en getrek, volgens mij.

De ene valt op volslank, de ander valt simpelweg op dik en weer een ander, waar ik toevallig 1 van ben, valt op slank.

Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 20:28

PIETER619 schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=XMuTuuGAhYs Het is zeer leerzaam

Bedankt Pieter voor het plaatsen van de link Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 20:42

Woensdag 11 september, Romeinen 13: 1-7; Twin Towers.

11 september is de datum die ons nog heel lang zal herinneren aan de aanslagen op de Twin Towers in New York in 2001. Het beeld van de vliegtuigen die de hoge vliegtuigen in Manhatten in vlogen, zit diep op ons netvlies. Voor velen voelde dit moment als een aanslag op onze vrijheid en op een overheid die garant staat voor mensenrechten voor iedereen. Volgens Paules moet je het belang van een overheid niet onderschatten. Alle gezag komt van God, zegt hij zelfs. Christenen gaan dus niet alleen naar de kerk om God te dienen, maar dienen God ook alle dagen als oplettende burgers in de samenleving. Zelfs het betalen van belasting hoort daarbij.
Belastingambtenaren zijn eigenlijk dienaren Gods, zegt Paules. Voor ons gevoel gaat dat misschien wel ineens erg ver. Belasting betalen oké, maar is dat een dienen van God?
Ja, zegt Paules vandaag. De overheid is een orgaan van bijstand, ingesteld door God. Als volgelingen van Christus beseffen we het belang daarvan en weten we ons verplicht.
Altijd kritisch maar wel loyaal. Anders wordt het een chaos in de samenleving en durft niemand meer naar zijn werk te gaan. Daarom danken en bidden we vandaag bijzonder voor de samenleving waar God ons roept. Ja, ook door op tijd onze belasting te betalen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 20:46

Vandaag voor de 80ste keer bloed gegeven; incl. 2.5 jaar iedere maan bloedplasma.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 20:47

Ben je thermostaat of heb je meer temperatuur. Of een barometer??

Zelf ben ik meer een temperatuur. Maar als ik boos ben een barometer die uitslaat. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 20:55

MARIO216 schreef:

Zelf ben ik meer een temperatuur. Maar als ik boos ben een barometer die uitslaat. Knipoog smiley

Ik ben meer het weer.....
soms onstuimig
meestal zonnig
en af en toe regenachtig
en soms kans op een onweersbui
Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 21:15

MARIO216 schreef:

Even ter verduidelijking (tsja...eens een juf...... Clown smiley )
Een thermostaat is een schakelaar die schakelt op een vaste of een in te stellen temperatuur.
Deze kan bijvoorbeeld worden gebruikt om een bepaalde temperatuur te handhaven door iets aan of uit te schakelen, zoals het regelen van de mate van energie aan- of afvoer. .Met een kamerthermostaat kan een gewenste temperatuur voor een ruimte worden ingesteld.

Temperatuur is een maat voor hoe warm of koud iets

Een barometer is een meetinstrument waarmee de druk gemeten kan worden. Men kan met deze meter depressies of mooi weer zien komen, ook kan men zo enige waarschuwing krijgen of er een storm aankomt en zo tijdig dekking zoeken...... Knipoog smiley

Dus wat ben jij.....bepaal jij de sfeer, meet je de sfeer.....of meet je de spanning, en bepaal je zo of je kan blijven of weg moet wezen.... Geschokte, onthutste smiley

Maar even alle gekheid op een stokje, ik neem aan dat Mario dit topic heeft geopend naar aanleiding van de stelling die hij citeerde van Victoria Osteen, iemand die duidelijk een perfecte thermostaat is!

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 11 september 2013, 21:22
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 21:25

ANNETTE050 schreef:
Even ter verduidelijking (tsja...eens een juf...... Clown smiley )
Een thermostaat is een schakelaar die schakelt op een vaste of een in te stellen temperatuur.
Deze kan bijvoorbeeld worden gebruikt om een bepaalde temperatuur te handhaven door iets aan of uit te schakelen, zoals het regelen van de mate van energie aan- of afvoer. .Met een kamerthermostaat kan een gewenste temperatuur voor een ruimte worden ingesteld.

Temperatuur is een maat voor hoe warm of koud iets

Een barometer is een meetinstrument waarmee de druk gemeten kan worden. Men kan met deze meter depressies of mooi weer zien komen, ook kan men zo enige waarschuwing krijgen of er een storm aankomt en zo tijdig dekking zoeken...... Knipoog smiley

Dus wat ben jij.....bepaal jij de sfeer, meet je de sfeer.....of meet je de spanning, en bepaal je zo of je kan blijven of weg moet wezen.... Geschokte, onthutste smiley

Maar even alle gekheid op een stokje, ik neem aan dat Mario dit topic heeft geopend naar aanleiding van de stelling die hij citeerde van Victoria Osteen, iemand die duidelijk een perfecte thermostaat is!

Wie of wat is Victoria Osteen? Ik heb nog nooit van haar gehoord.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 21:31

JANS221 schreef:

Je kent je klassiekers niet Knipoog smiley En nu niet gelijk boos worden he.
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 21:43

ff wat anders volslank kan mooi zijn als je er zelf achter sta en dat doe ik niet meer dus ...
nu heb ik het geluk bij ongeluk dat alles gluten vrij moet maar ben nu al ruim 3 kilo kwijt en moet zeggen voel me toppie Knipoog smiley

dus kom maar op ik lus je rauw grinzzzz Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 21:45

JANS221 schreef:

Kijk eens bij kreet van de week, Jans. Het forum wel bijhouden he, lol.

Thomas

Ok, daar komt hij en het is de achtergrond van dit topic:

MARIO216 schreef:
Victoria Osteen: "Are you a thermometer or a thermostat? Don’t just respond to your environment, affect your environment. Don’t just let life happen to you, be what’s happening!"

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 11 september 2013, 21:58
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 21:46

nog 2 nachtjes dan krijg ik de sleutels van mijn nieuwe paleisje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 21:48

vandaag dozen ingepakt schiet al lekker op Knipoog smileyLachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MADELIEF417

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 21:52

GEPKE170 schreef:
Ja wij Friezen en Friezinnen zijn heel gezellige mensen Knipoog smiley.....
Weten het daarom ook gezellig te maken. En dat in Harkema !!!
Nee zonder gekheid. Heb ervan genoten en vond het prachtig dat er zoveel mensen waren.
Hoop dat we nog eens bij elkaar komen.
Gepke

*zoekt 'vind ik leuk - knopje* Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 21:53

KLUS667 schreef:
Ja!! Goed idee!!!!!!! Kunnen jullie 28 september?

dat zeg je maar tegen de rest wat betreft je date die neem je maar mee inclusief vlinders Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteektLachende smileyKnipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 22:00

NATASCHA642 schreef:
nog 2 nachtjes dan krijg ik de sleutels van mijn nieuwe paleisje Knipoog smiley

Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 22:00

THOMAS968 schreef:
Kijk eens bij kreet van de week, Jans. Het forum wel bijhouden he, lol.

Thomas

Ok, daar komt hij en het is de achtergrond van dit topic:

MARIO216 schreef:

Ja Thomas, ik zal voortaan nog wat beter mijn best doen. Engeltje smiley Inmiddels weet ik dat ze de vrouw van Joel Osteen is, een welvaartsevangelist. Ja, die ken ik niet.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 22:04

JANS221 schreef:
Ja Thomas, ik zal voortaan nog wat beter mijn best doen. Engeltje smiley Inmiddels weet ik dat ze de vrouw van Joel Osteen is, een welvaartsevangelist. Ja, die ken ik niet.

Nee, ik vind het geen welvaartsevangelist, hij bemoedigt alleen steeds, tegenovergestelde van het strenge calvinisme. Hij hamert veel op het vertrouwen op God.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 11 september 2013, 22:21
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 22:15

ANNETTE050 schreef:
Nee, ik vind het geen welvaartsevangelist, hij bemoedigd alleen steeds, tegenovergestelde van het strenge calvinisme. Hij hamert veel op het vertrouwen op God.

Om de temperatuur hier niet teveel te doen laten op lopen, maar weer proberen on-topic te gaan met de vraag van Mario...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 12 september 2013, 04:35

SHANITA130 schreef:
Jol,

Ik maak hieruit op, dat het niet de drug was, maar de watervergiftiging als gevolg van dorst veroozaakt door de drug.

Verdrietig...

Ja klopt. Niet verslaafd en toch aan de gevolgen van druggebruik gestorven...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: donderdag 12 september 2013, 13:06

JANE410 schreef:
Bedankt Pieter voor het plaatsen van de link Knipoog smiley

Jij bedankt dat je mee denkt/doet over dit onderwerp van de Heilge Geest.
Er is zoveel meer wat de Geest aangaat en die is dus zeer ondergewaardeerd in wat Hij mag en kan doen in mensenlevens.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 september 2013, 14:41

JOL252 schreef:
http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/leidenenregio/article24448233.ece/Lisa-dood-Denk-na-wat-je-doet

Ik ben hier even stil van.

In...en in triest!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 12 september 2013, 15:35

Ik zie temperatuur als je eigen altijd maar aan (moeten) passen.

Thermostaat als dat je zelf wel even bepaald welke temperatuur het wordt.
Al dan niet in overleg...

Dus dat je jezelf blijft, jezelf niet(teveel) conformeert, ja, aleen nu en dan als de situatie erom vraagt, kan het weleens zo zijn dat even aanpassen vereist is zeg maar, ja, moet dat nu eenmaal eventjes bijvoorbeeld.

Iets anders wordt het als je je eigen altijd aanpast, en daardoor altijd doet wat de omgeving doet(temperatuur van de omgeving aannemen).

Nou is je kunnen aanpassen wel een goede eigenschap ook, maar ja, als je dat áltijd doet, doe je alleen nog maar wat anderen van je verwachten, bewust of onbewust. en zo loop je aan jezelf voorbij. aan je eigen grenzen, wensen en ideeën.

Dus als thermostaat kan je je eigen ideeën en wensen en grenzen aangeven en zo (mede?) bepalen hoe de temperatuur wordt.

Ik hoop dat ik duidelijk ben.

Groetjes!

ps: Dit natuurlijk naar aanleiding van de 'kreet' van Mario. daar kwam ook geen barometer in voor...

Verder: ken je dat, als je een stripverhaaltje las of gewoon een stukje wat een columnist schrijft oid., wat heel gewoon begint, en dan na een paar stukjes verder zit je echt wel te lachen, ja, dat had ik met dit topic.
Soms kunnen, onbedoelt, en daarom is het zo leuk, reacties op mekaar, en daar weer op, wel zo komisch overkomen.:):)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 12 september 2013, 16:11
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5736 5737 5738 5739 5740 5741 5742 ... 6194 Volgende
Pagina 5739 van 6194