ChristianMatch

Forum

bevrijdingen zoals de bijbel verwijst naar jesaja
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5825 5826 5827 5828 5829 5830 5831 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 17:24

CORTAZAR588 schreef:
Waar zijn die verhalen ?

Wie zegt dat het verhalen zijn?
Het zijn getuigenissen.
Het zijn wonderen, maar ........zoals ik ook al heb mogen ervaren, worden de getuigenissen van deze mensen vaak weggerationaliseerd,gebagetalliseerd of erger nog
niet geloofd.

Ik heb in mijn werk en mijn familie mensen genezen zien worden van kanker, bevrijd van alcoholisme etc.
Echter zodra er geen menselijk bevatbare verklaring is, wordt het niet geloofd.

In de bijbel staat dat men de zieken moet zalven.
En uiteraard geneest niet iedereen .......door gebed.
Maar ook niet door chemotherapie of andere pillen ........

De geneeskunde anno 2013 is nog steeds niet in staat om mensen genezen.
Ondanks alle propaganda ......alleen Jezus geneest 100 %
En verlengt het leven van mensen waarvoor de medici geen hoop meer hebben.

Ik bedoel met "verhalen" dus niet dat het sprookjes zijn... ik bedoel er eigenlijk nog meer mee: waar blijven die "getuigenissen" en de invloed in de samenleving van al die bevrijdingen en genezingen.

Verder denk ik dat het bidden voor zieken en het zalven van hen een bijbels gegeven is. En dat het nog altijd "Uw wil geschiede" is. Daarnaast denk ik dat er zoveel is wat wij niet begrijpen en ook niet naar Gods wil geschiedt ondanks bidden naar Zijn wil... omdat we nu eenmaal te midden van een gebroken schepping leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 17:43

2 gekookte eitjes, na een kerstborrel met hapjes wel genoeg

En een toetje rijstevla, want een toetje kan ik niet buiten (nou ja als het moet wel natuurlijk) Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BZBJRMP983

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 18:43

JOL252 schreef:
Ik bedoel met "verhalen" dus niet dat het sprookjes zijn... ik bedoel er eigenlijk nog meer mee: waar blijven die "getuigenissen" en de invloed in de samenleving van al die bevrijdingen en genezingen.

Verder denk ik dat het bidden voor zieken en het zalven van hen een bijbels gegeven is. En dat het nog altijd "Uw wil geschiede" is. Daarnaast denk ik dat er zoveel is wat wij niet begrijpen en ook niet naar Gods wil geschiedt ondanks bidden naar Zijn wil... omdat we nu eenmaal te midden van een gebroken schepping leven.

ja best lastig in de tijd van Jezus genas iedereen en nu ? mijn moeder geloofde het riep dat ze genezen was en stierf (53jr) en toch wil ik het geloven dat het kan (wel stierf mijn moeder vredig)

ik ben zelf bevrijd van verslavingen en angsten en nog andere dingen dat ik weet dat alleen mijn Jezus dat kan doen omdat een mens het niet kon en maatschappelijk werk niet en ook christelijkehulpverlening hierin faalde

waarom de een wel en de ander niet !!! .
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 18:48

BZBJRMP983 schreef:
ja best lastig in de tijd van Jezus genas iedereen en nu ? mijn moeder geloofde het riep dat ze genezen was en stierf (53jr) en toch wil ik het geloven dat het kan (wel stierf mijn moeder vredig)

ik ben zelf bevrijd van verslavingen en angsten en nog andere dingen dat ik weet dat alleen mijn Jezus dat kan doen omdat een mens het niet kon en maatschappelijk werk niet en ook christelijkehulpverlening hierin faalde

Het "waarom"... kan nog een verzet zijn tegen wat onoverkomelijk is in dit leven. Soms moet je jezelf toestaan te rouwen.

Mijn broer stierf eind oktober j.l. na een paar jaar van ernstig ziek zijn... Waarom is voor mij geen vraag, het leven omsluit ook lijden.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 16 december 2013, 18:49
Naar boven

Auteur Bericht
BZBJRMP983

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 18:54

JOL252 schreef:
Juist... mega positivisme ... terwijl veel zaken bedekt blijven die beter eens besproken kunnen worden ipv ondergeschoffelt met "de kracht van positief denken".
juist maar het helpt wel erdoor bemoedigt te worden of door een boek te pakken... ( hoe dingen aan te pakken) bv strijd in je denken heb ik ook een boek van het belang van het gedachtenleven erg interessant maar vergelijk het wel meestal als er naar de bijbel toe verwezen word en zo dingen afwisselen
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 19:00

BZBJRMP983 schreef:

Is dus niet zo hé... de man bij Bethesda was de enige die genezen werd.
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 19:20

Vermoedelijk is jouw computer / browser geïnfecteerd is met een virus.
Doel is waarschijnlijk om mailadressen (of nog erger) buit te maken die argeloze mensen zomaar invullen bij zo'n enquête (lekker gemaakt door het vooruitzicht van een cadeau).

Probeer eens het programma Hitman Pro te draaien: http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro
Deze software ontdekt en verwijdert schadelijke software.

Moderator CM
Naar boven

Auteur Bericht
BZBJRMP983

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 19:32

JOL252 schreef:
Is dus niet zo hé... de man bij Bethesda was de enige die genezen werd.

ha mooi dat je dat zegt tuurlijk dacht dat iedereen dicht bij Jezus genezen werd maar die situatie niet je hebt gelijk hoor zelf maakte Jezus ook erge dingen mee natuurlijk oa ook de onthoofding maar bij de soldaten die een oor afhakten zette Hij hem er zo weer op
Naar boven

Auteur Bericht
FRANCIS683

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 19:43

Huilende smiley, smiley in tranen Wie kan mij helpen aan een computer?Mijn computer is dusdanig kapot en hij kan niet gerepareerd worden.Ik heb geen spaargeld omdat ik van een minima uitkering leef.Nu heb ik even een ipad te leen,maar die moet binnenkort terug naar de eigenaar.Deze persoon is veel onderweg en gebruikt dan haar ipad zelf.Dus lieve mensen heeft er iemand een computer staan en doet er niets mee?Zou je mij er dan een pleziertje mee kunnen doen? Ik vind dit echt moeilijk om dit te vragen maar als ik het niet doe dan heb ik straks geen communicatie middel meer.Soms moet je over een grens heen stappen,hopelijk reageert er iemand op mij.Afwachtend wat komen gaat,doe ik u en de uwen een hartelijke groet.Gelooft u ook zo in wonderen,nou ik ook.Dus ik heb mijn hart gevolgt en de vraag aan u en in de Vaderhand gelegd.Tenslotte alles wat we hebben dat hebben we toch aan Onze Vader te danken.Lof en eer zij onze Heer,Amen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 19:48

BZBJRMP983 schreef:

ha mooi dat je dat zegt tuurlijk dacht dat iedereen dicht bij Jezus genezen werd maar die situatie niet je hebt gelijk hoor zelf maakte Jezus ook erge dingen mee natuurlijk oa ook de onthoofding maar bij de soldaten die een oor afhakten zette Hij hem er zo weer op

Ja. Daarom kan Hij ook met ons meevoelen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 20:25

Maandag 16 december, Lucas 1: 57-66; God is barmhartig voor je.

Als Elisabet moeder geworden is, zeggen buren en familieleden heel lief dat de Heer zijn barmhartigheid aan haar heeft grootgemaakt. Dat is misschien een zin om te onthouden, als je zelf nog op een kraambezoek gaat. Van harte gefeliciteerd, God is wel erg goed voor je, hè?
Misschien zeg je meteen: Moeilijk hoor, als je nagaat wat jonge mensen tegenwoordig allemaal op een geboortjekaartje schrijven. Daar kan ik weinig van God in opmerken. Dat kan. Maar voor veel jonge mensen in onze tijd is het krijgen van een kind zo ongeveer de eerste keer dat ze een ontstellende afhankelijkheid ervaren en even echt raken aan het geheim van het leven en van God en zijn barmhartigheid.
Hoeveel echter de buren ook zeggen, Zacharias hoor je nog steeds niet. Maar dan komt de dag van de besnijdenis. Voor een Israëliet zo’n beetje de heiligste plicht en het heerlijkste voorrecht. Want dan hoorde je bij het verbond van God. Voor Zacharias uiteraard een heel emotioneel moment. Want dat teken herinnert wel heel direct aan Gods trouw en Gods barmhartigheid. En hij als vader moet de naam roepen. En een lofzegging aan God uitspreken. Maar hoe moet dat nu?
Gelukkig, ook aan Zacharias maakt God zijn barmhartigheid groot.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 20:37

JANE410 schreef:
2 gekookte eitjes, na een kerstborrel met hapjes wel genoeg

En een toetje rijstevla, want een toetje kan ik niet buiten (nou ja als het moet wel natuurlijk) Lachende smiley

Ik ook echt niet

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FAITH187

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 21:46

SHANITA130 schreef:
Dank Jane,

Ja tis een wonder, iemand die echt alles voor je doet, ja hij maakt welles een foutje net als iedereen, ik ook, dat bedoel ik niet. Hij heeft zelfs filternet, ja ziet het kijken naar p als vreemdgaan en overspel, nav mat. 5, bergrede; 'als je een vrouw aanziet om 'r te begeren heb je in je hart al overspel gepleegt'.

Ja, het wonder, voor mij zeg maar, is idd geschied....

Dank voor je reactie! Knipoog smiley

Hoi Shanita, ik herken je angst omtrent het huwelijk/samenwonen helemaal. Ik heb ook het eea meegemaakt in mijn leven en zei (en nog steeds, maar in mindere mate) dat ik nooit meer zou willen trouwen. Ik ben in september voor een healing retreat naar Ellel Ministries in Baak gegaan. Als je googled op Ellel Ministries vindt je er veel over. Zij geloven dat ook vandaag de dag God geneest (klopt). Ik heb dit als superpositief ervaren en op sommige gebieden in mijn leven waarin ik vastliep absoluut genezing ontvangen! In zoverre zelfs, dat geen enkele therapie dat teweeg kan brengen in zo'n kort tijdsbestek (2 dagen!). Ik prijs de Heer daarvoor en wellicht kan je iets met mijn verhaal. Ik geloof namelijk dat God ook jou wil genezen van jouw pijn die duidelijk door de regels heen te lezen is. Ik bid het je in ieder geval toe!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA448

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 21:58

Ik vind vaak dat Joyce veel dingen handelbaar probeerde te maken door ook vanuit haar eigen leven dingen te delen. Verder is het ten alle tijden belangrijk een relatie met God te hebben en de bijbel erbij te houden.
Maar als eens niet naar de kerk ga hoor ik haar graag. Ze is zo vol passie en dat vindt ik super...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA448

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 22:06

ANNA415 schreef:
Nog geen idee. Ik ga wat aan de kokkerel om voor de kerst wat uit te proberen. Dus kan beide kanten uit Kwijlende smiley cq Kotsende smiley

Coole smiley met zonnebril Clown smiley

Lekker een gevulde kalkoen met abrikozen.. Recept uit C1000 tijdschrift lekker en denk niet moeilijk.... Met een lekkere pavlova als toetje mmmmm
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA448

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 22:13

SHANITA130 schreef:
Nu, tijdje later:

Het gaat stukken beter, God laat idd dingen meewerken ten goede, en ja, ook door de gebeden van mensen hier.
Ook door inzichten van mij en ons, ja, hier en daardoor, etc.

Zo leer je weer dingen dat je iig daar de fout niet meer mee in kan gaan, en ach ja, als je dan weer zo goed voelt is het net of het er niet was.
En je bouwt anticiperen in.

S. Het gaat weer de goede kant op! Lachende smiley

Dank!!!

Jammer dat je niet als FB kan op liken kan klikken.... Maar vertrouw maar op God ook al is dat soms echt wel lastig Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 06:57

CHRISTIANMATCH schreef:
Doel is waarschijnlijk om mailadressen (of nog erger) buit te maken die argeloze mensen zomaar invullen bij zo'n enquête (lekker gemaakt door het vooruitzicht van een cadeau).

Probeer eens het programma Hitman Pro te draaien: http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro

Moderator CM

Oudste zoon werkt met software en was computerbouwer en reparateur, nu imijn pc bij een neef (die een computerzaak heeft) geweest en die heeft er een goede antivirusscanner op gezet.

Het ging mij er meer om dat men niet zomaar iets moet openen of aan meedoen. Dat men bij twijfel, dus beter jullie dan eerste kan vragen of het wel van jullie afkomstig is. geleijk ik ook heb gedaan.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 08:34

Volgens persoonlijke trainer Lee Siemaszko zijn er een paar belangrijke regels die je moet volgen bij het maken van nieuwjaarsvoornemens. 'Wat ook het voornemen is - stoppen met drinken of roken, meer te beginnen sporten enz. - maak altijd voornemens die meetbaar zijn,' aldus Lee, oprichter van personaltrainingliverpool.co.uk.

'Elk nieuw voornemen moet specifiek, meetbaar, haalbaar en realistisch zijn. Meteen stoppen met roken of drinken zou geweldig zijn, maar het zou realistischer zijn om 10 sigaretten te gaan roken in plaats van 20. Of één meeneemmaaltijd per week in plaats van drie. Doe het geleidelijk aan, en je zal een grotere kans hebben om je doel te bereiken.'

Bron: msn
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 08:59

FAITH187 schreef:
Hoi Shanita, ik herken je angst omtrent het huwelijk/samenwonen helemaal. Ik heb ook het eea meegemaakt in mijn leven en zei (en nog steeds, maar in mindere mate) dat ik nooit meer zou willen trouwen. Ik ben in september voor een healing retreat naar Ellel Ministries in Baak gegaan. Als je googled op Ellel Ministries vindt je er veel over. Zij geloven dat ook vandaag de dag God geneest (klopt). Ik heb dit als superpositief ervaren en op sommige gebieden in mijn leven waarin ik vastliep absoluut genezing ontvangen! In zoverre zelfs, dat geen enkele therapie dat teweeg kan brengen in zo'n kort tijdsbestek (2 dagen!). Ik prijs de Heer daarvoor en wellicht kan je iets met mijn verhaal. Ik geloof namelijk dat God ook jou wil genezen van jouw pijn die duidelijk door de regels heen te lezen is. Ik bid het je in ieder geval toe!!

Hai Faith,

Bedankt voor je reactie!

Tis geen angst, tis een weten dat ik dat niet kan, helaas....

Ja, nou heb ik nog mzzl dat 'het' 2 uur heen en 2 uur terug is met alles bijmekaar, van uit mijn huis, naar zijn huis, inclusief lopen naar de trein, en een keertje overstappen. Dus ja, tis even niet anders, dan weer hier, dan weer daar, maar zolang je gelukkig bent en ja, dat ben ik, (ja, even overspannen tussendoor, maar ja dat is nu over dus dat is nu net alsof het er niet was.
En zelfs toen juist zorgde hij goed voor me.

Ik ben juist al zoveel genezen, en ja dat bestaat echt, samenwonings/levingsfobie.

Juist als je beiden rond de 40 á 50 bent, ja, dan heb je zo je eigen manier van dingen doen, oei, dan kan dat erg tegenvallen, en waarom een briefje, en een zegen van iemand van de kerk? Smiley die vol vragen zit

We hebben zegens van vrienden, ja, ook degene die in de kerk komen en van familie, wat wil je nou nog meer? en ja, natuurlijk, God zegent!

Nee, laat mij maar even lekker heen en weer, als ik nu de deur uit zou stappen ben ik binnen 2 uur in mijn eigen huis.

Ik ben elke dag gelukkig, ik straal(ja, even los van de korte overspannenheid, ja, als degene niet beseft wat ptss inhoud, ja, kan je spanning krijgen en ja, daar is hulp voor..gaan we ook doen) Ik hád het wel uitgelegd, vaak zelfs, maar ja, hij merkte niets aan me, en ging, over grensen, die voor anderen heel normaal zouden zijn.

Ik kan wel alles, maar ja, nou eenmaal niet altijd, daarom ben ik ook 80-100% afgekeurd voor werk....

Nee, laat mij maar even lekker, heerlijk, in mijn eigen huissie Knipoog smiley , ja, oke, je bent wat meer kwijt aan reiskosten...En dan weer hier, en dan weer daar ,en eigenlijk samen wonen in 2 huizen....net als verkering, maar ja, dan altijd Knipoog smiley

Ja, ik kan me proberen te verstigen in Walcheren, maar ja, daar gaan we naar informeren, in Amsterdam kreeg je iig wel om die reden een urgentie, en/of mocht je als stel een 2de huis huren.... Knipoog smiley

Ik ben bij zoveel 'ministries' geweest, hiep niets, nada, en anderen helpt het weer wel Lachende smiley , ja, tof, denk ik dan, bij mij helpt therapie, ja, en dat zou ik altijd moeten/willen volgen....

Fijne Dag, bedankt en Zegens!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 17 december 2013, 09:18
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 09:09

THOMAS968 schreef:
Ik heb me voorgenomen geen goede voornemens te hebben anders dan die waarmee je elke dag moet ingaan:

Wez in sinnestriel, in oar hat er ferlet fan.

Wees en zonnestraal, een ander heeft er behoefte aan.

Thomas

Kijk, jij snapt het Knipoog smiley

Dáár begint alles mee! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 09:11

CHRISTIANMATCH schreef:

Moderator CM

Toevallig, ik ken degene die Hitman Pro heeft gemaakt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 09:13

SHANITA130 schreef:
!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 09:23

SHANITA130 schreef:
Volgens persoonlijke trainer Lee Siemaszko zijn er een paar belangrijke regels die je moet volgen bij het maken van nieuwjaarsvoornemens. 'Wat ook het voornemen is - stoppen met drinken of roken, meer te beginnen sporten enz. - maak altijd voornemens die meetbaar zijn,' aldus Lee, oprichter van personaltrainingliverpool.co.uk.

'Elk nieuw voornemen moet specifiek, meetbaar, haalbaar en realistisch zijn. Meteen stoppen met roken of drinken zou geweldig zijn, maar het zou realistischer zijn om 10 sigaretten te gaan roken in plaats van 20. Of één meeneemmaaltijd per week in plaats van drie. Doe het geleidelijk aan, en je zal een grotere kans hebben om je doel te bereiken.'

Bron: msn

Ikzelf zou het nog realistischer vinden om niet op nieuwjaarsdag met vele anderen aan goede voornemens te beginnen. Doe niet mee met anderen omdat het toevallig nieuwjaarsdag is. Je kiest ervoor omdat je zelf iets wil, op welke dag dan ook. Lijkt mij een stuk realistischer en ook meer haalbaar. Dat zou welke personal coach dan ook, toch ook moeten weten.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 09:37

JANS221 schreef:
Ikzelf zou het nog realistischer vinden om niet op nieuwjaarsdag met vele anderen aan goede voornemens te beginnen. Doe niet mee met anderen omdat het toevallig nieuwjaarsdag is. Je kiest ervoor omdat je zelf iets wil, op welke dag dan ook. Lijkt mij een stuk realistischer en ook meer haalbaar. Dat zou welke personal coach dan ook, toch ook moeten weten.

Je hebt nu eenmaal veel mensen die, idd, zeggen van ná de feestdagen ga ik dit en dat. kan vanalles zijn, budgeteren, minderen/stoppen met dit en dat.

Vandaar dat de auteur dat stukje schreef. Maar ja, idd, het kan natuurlijk op elke dag.

Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 09:42

FRANCIS683 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Wie kan mij helpen aan een computer?Mijn computer is dusdanig kapot en hij kan niet gerepareerd worden.Ik heb geen spaargeld omdat ik van een minima uitkering leef.Nu heb ik even een ipad te leen,maar die moet binnenkort terug naar de eigenaar.Deze persoon is veel onderweg en gebruikt dan haar ipad zelf.Dus lieve mensen heeft er iemand een computer staan en doet er niets mee?Zou je mij er dan een pleziertje mee kunnen doen? Ik vind dit echt moeilijk om dit te vragen maar als ik het niet doe dan heb ik straks geen communicatie middel meer.Soms moet je over een grens heen stappen,hopelijk reageert er iemand op mij.Afwachtend wat komen gaat,doe ik u en de uwen een hartelijke groet.Gelooft u ook zo in wonderen,nou ik ook.Dus ik heb mijn hart gevolgt en de vraag aan u en in de Vaderhand gelegd.Tenslotte alles wat we hebben dat hebben we toch aan Onze Vader te danken.Lof en eer zij onze Heer,Amen.

Ik heb ook een minima inkomen. elke maand 100 euries sparen en je hebt na 4 á 5 maanden een gaaf laptoppie. Ja, je moet dan idd héél goed opletten en een begroting maken voor elke maand, maar ja, het kan, ook al moet je dan wel ff héél zuinig leven...

Sterkte Knipoog smiley , en..kijk eens bij een 2de hands winkel....mét iemand erbij die er verstand van heeft...
Naar boven

Auteur Bericht
ANTA961

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 11:17

SHANITA130 schreef:
Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven Knipoog smiley

Zo is het maar net! En zelf ben je de beste reden om iets te veranderen, dus doe het vooral voor jezelf!
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 13:02

Ik had eerst ook hitman pro en een ander anti virus programma.

Een pc programmeur zei tegen mij dat je beter geen 2 verschillende antivirus prog. kunt gebruiken. Dus dat doe ik nu niet meer
Naar boven

Auteur Bericht
BZBJRMP983

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 14:44

JOL252 schreef:
Ja. Daarom kan Hij ook met ons meevoelen.

of hebben we ook te leren met mijn genade is u genoeg .........
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 15:55

BZBJRMP983 schreef:

of hebben we ook te leren met mijn genade is u genoeg .........

Ja dat denk ik wel, er is nu eenmaal lijden in dit leven. Ik vind dat je zeker mag laten bidden voor genezing of bevrijding. Het kan zomaar gebeuren dat je wordt genezen.

Wel een teleurstelling voor de mensen die niet genezen worden. Maar als je in Vrede en relatie met de Hemelse Vader mag leven vind ik ook al een wonder.

Als ik ernstig zieke mensen in alle rust met hun lijden om zie gaan, dat ze zo gedragen worden, ja daar kan ik stil van worden
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 18:09

Vervelend: blijkbaar heerst er buikgriep en algehele malaise Boze smiley Zieke smiley Woedende smiley

Zegen: vinden jullie het erg dat ik daar nu ff niet op kan komen Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5825 5826 5827 5828 5829 5830 5831 ... 6194 Volgende
Pagina 5828 van 6194