ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARISKA448
ChristianMatch forum index » Berichten van MARISKA448
Auteur Bericht
MARISKA448 (47)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 22:13
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd ivm met overspannenheid' .
 
SHANITA130 schreef:
Nu, tijdje later:

Het gaat stukken beter, God laat idd dingen meewerken ten goede, en ja, ook door de gebeden van mensen hier.
Ook door inzichten van mij en ons, ja, hier en daardoor, etc.

Zo leer je weer dingen dat je iig daar de fout niet meer mee in kan gaan, en ach ja, als je dan weer zo goed voelt is het net of het er niet was.
En je bouwt anticiperen in.

S. Het gaat weer de goede kant op! Lachende smiley

Dank!!!

Jammer dat je niet als FB kan op liken kan klikken.... Maar vertrouw maar op God ook al is dat soms echt wel lastig Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA448 (47)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 22:06
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ANNA415 schreef:
Nog geen idee. Ik ga wat aan de kokkerel om voor de kerst wat uit te proberen. Dus kan beide kanten uit Kwijlende smiley cq Kotsende smiley

Coole smiley met zonnebril Clown smiley

Lekker een gevulde kalkoen met abrikozen.. Recept uit C1000 tijdschrift lekker en denk niet moeilijk.... Met een lekkere pavlova als toetje mmmmm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA448 (47)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 21:58
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
Ik vind vaak dat Joyce veel dingen handelbaar probeerde te maken door ook vanuit haar eigen leven dingen te delen. Verder is het ten alle tijden belangrijk een relatie met God te hebben en de bijbel erbij te houden.
Maar als eens niet naar de kerk ga hoor ik haar graag. Ze is zo vol passie en dat vindt ik super...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA448 (47)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: woensdag 11 december 2013, 22:07
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd ivm met overspannenheid' .
 
SHANITA130 schreef:
Hai Jane,

Dank je voor je lieve en begripvolle reactie! En gebed!

Het gaat alweer een stuk beter.

Had ook niet direct te maken met veel weg oid.

Gewoon, door redenen waarom iemand ptss heeft, ja, daardoor 'heb je levenslang', dat hoor je weleens. Dat ís ook zo.

Natuurlijk, God helpt, en ja net zoals je tegen een boom skiet en je been is verbrijzeld, ja, je moet toch met een stalen pin een half jaar in het ziekenhuis liggen.
Even bidden en hupakee, been direct gezond...Ja, misschien in Afrika, Nigeria, maar ik heb dat nog nooit mogen meemaken, in al die jaren vanaf me 18de.

Zelfde geldt voor een verbrijzelde geest, en idd, hetzelfde, 'voor het leven getekend', door dingen, meestal in de kindertijd. Ja, ik hou het even algemeen.

Ja, het is genade dat ik er nog zo 'goed' vanaf ben gekomen. Ja, en helaas, ja, nu en dan eens behoorlijk overspannen.....

Ja, dan kan ik die en die, en ook nog 'die' want die zéi 'dat', bijvoorbeeld,. wel de schuld gaan geven, feit blijft, dat er een hele andere reden aan de overspannenheid ten grondslag ligt.

Dát heb ik gelukkig wel door en ja, dan heb ik even een moeilijke tijd, waar ik, als een Godswonder, wat het ook is natuurlijk, vanmiddag weer voor het overgrote deel van ben hersteld.

En ja, wat idd zeker helpt is even hier gebed vragen want ik weet men leest en men bidt, ook al reageert niet iedereen.

Hoi,

Ik ken je niet, ben nog maar net lid van CM maar wil je meegeven dat je een parel in Gods hand bent en juist als wij zwak zijn hij heel dicht bij ons is en het beste met ons aan het werkt kan zijn.
Houdt moed want Gods liefde vergaat nimmer.

groetjes Mariska
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA448 (47)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: woensdag 11 december 2013, 22:04
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd ivm met overspannenheid' .
 
SHANITA130 schreef:
Hai Jane,

Dank je voor je lieve en begripvolle reactie! En gebed!

Het gaat alweer een stuk beter.

Had ook niet direct te maken met veel weg oid.

Gewoon, door redenen waarom iemand ptss heeft, ja, daardoor 'heb je levenslang', dat hoor je weleens. Dat ís ook zo.

Natuurlijk, God helpt, en ja net zoals je tegen een boom skiet en je been is verbrijzeld, ja, je moet toch met een stalen pin een half jaar in het ziekenhuis liggen.
Even bidden en hupakee, been direct gezond...Ja, misschien in Afrika, Nigeria, maar ik heb dat nog nooit mogen meemaken, in al die jaren vanaf me 18de.

Zelfde geldt voor een verbrijzelde geest, en idd, hetzelfde, 'voor het leven getekend', door dingen, meestal in de kindertijd. Ja, ik hou het even algemeen.

Ja, het is genade dat ik er nog zo 'goed' vanaf ben gekomen. Ja, en helaas, ja, nu en dan eens behoorlijk overspannen.....

Ja, dan kan ik die en die, en ook nog 'die' want die zéi 'dat', bijvoorbeeld,. wel de schuld gaan geven, feit blijft, dat er een hele andere reden aan de overspannenheid ten grondslag ligt.

Dát heb ik gelukkig wel door en ja, dan heb ik even een moeilijke tijd, waar ik, als een Godswonder, wat het ook is natuurlijk, vanmiddag weer voor het overgrote deel van ben hersteld.

En ja, wat idd zeker helpt is even hier gebed vragen want ik weet men leest en men bidt, ook al reageert niet iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARISKA448
Pagina 1 van 1