ChristianMatch

Forum

Te veel bemoeienissen Moderator
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5835 5836 5837 5838 5839 5840 5841 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 20:08

Zijn er reacties verdwenen? Ik zie toch echt staan dat er meer reacties zijn door o.a. Jol maar als ik ga kijken zie ik niets Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 20:09

LEANNE226 schreef:
Zijn er reacties verdwenen? Ik zie toch echt staan dat er meer reacties zijn door o.a. Jol maar als ik ga kijken zie ik niets Smiley die vol vragen zit
Ik had precies het zelfde
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 20:09

JOL252 schreef:

me wezenloos gewerkt.

Ik ook...........scheelt dat de dag dan omvliegt............nog 1 dagje en dan lekker het oude jaar uitluiden..........donderdag begint het (werk)jaar weer opnieuw.....

Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 20:10

ANNA415 schreef:

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 20:20

LEANNE226 schreef:

Ja blijkbaar.
Ik reageerde op een opmerking van Pieter want was het eens met wat hij zei over een gesloten topic.
Naar boven

Auteur Bericht
JOHN540

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 20:21

ZEELAND736 schreef:
Ziek liggen te wezen....zijn...
Ach dat gaat ook weer over...toch?

Beterschap
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 20:26

ANNA415 schreef:

das war einmal Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 20:35

Dat wens ik iedereen toe.
Naar boven

Auteur Bericht
RENS692

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 20:51

JOL252 schreef:

2014 wordt vast een topjaar Jol, misschien wel as it is in heaven...
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 21:01

RENS692 schreef:
2014 wordt vast een topjaar Jol, misschien wel as it is in heaven...

nou, dat klinkt niet verkeerd, Jol! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 00:43

Plopperdeplopperdeplop, we zijn er weer ff :-D
*zwaait naar iedereen hierzo*
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 00:49

Iedereen een hele fijne, goede Oudjaarsavond en voor 2014 alle goeds toegewenst!

Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 01:04

De woorden van het vorig jaar, behoren tot de taal van vorig jaar.
De woorden van een nieuw jaar wachten op een nieuwe stem.
Ergens mee eindigen, is ergens mee beginnen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 05:38

had hier weer een pittig comentaar staan aangaande het topic gebeuren maar zag in een mail dat de gehele redactie CM een machtsmiddel wil gebruiken om mij het zwijgen op te leggen.

Aangezien mijn halfjaarabonnement een verjaarsdagscadeu was , moet ik mij inbinden en zal mij gedwee laten begeleiden door hen (of een) die het beter weten

Laatst aangepast door
PIETER619
op dinsdag 31 december 2013, 05:58
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 06:54

ZEELAND736 schreef:
Ziek liggen te wezen....zijn...
Ach dat gaat ook weer over...toch?

Kusje erop? Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 06:55

STEENTJE178 schreef:

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 07:44

ANTA961 schreef:
Stapje voor stapje hè... Je kunt niet alles in een keer veranderen. En geniet van elke kleine overwinning op jezelf!

En soms moet je misschien, na een heleboel verstandige dingen, wel een keer iets onverstandigs doen wat wel erg leuk is of wat je blij maakt... Lachende smiley

Beterschap en zorg goed voor jezelf!

Sommigen dingen kan je beter in één keer doen, andere zaken stappie voor stappie.

Wb me relatie, ja, een relatie beginnen is niet zo moeilijk....neehee, eraan bouwen...nadenken....etc.

Men zegt ook weleens, liefde is een werkwoord, dat is natuurlijk wel ten dele waar...bv, ga je/ik als je/me iets dwars zit bv, dat bespreken vlak voordat het tijd is om te gaan slapen als iemand morgen er vroeg uit moet om te werken, of, vlak voordat ie moet gaan werken en ook weinig tijd heeft, of, ja, ga je/ik dat doen als er gewoon tijd is, en zoek je/ik een moment dat er tijd en rust is, en vraag je/ik eerst, voor de zekerheid, ook even of het uitkomt, dat je/ik iets dwarzit en je/ik er even iets over wilt zeggen, ja, dát alleen al kan een wereld van verschil maken.

Enfin, zijn er nog goede voornemens, nu kán het namelijk nog, vandaag bedoel ik Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 31 december 2013, 08:08
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 07:52

Dinsdag 31 december, Openbaringen 22: 12-21; Jezus’ witte naam.

Gelukkig komt het niet aan op die dossiers. Over wat we deden en niet deden. Er ligt nog een ander boek voor het aangezicht van God. Een boek dat de apostel noemt ‘boek van het leven’. De volledige titel is ‘Boek van het leven en het Lam’(21:27). Vergeleken met al die dikke dossiers is dit maar een dun boekje. Want eigenlijk staan er alleen maar namen in. Vraag voor oudjaar: staat jouw naam er in?
Laat ik eerst zeggen welke naam op de kaft van het boek staat. Op de kaft staat met grote letters de naam van Jezus.
Die naam is beslissend bij de laatste toets van ons leven.
Dat Jezus’ naam match bij de naam van jou en mij. Daar zal het om gaan. Van de dichter Gerrit Achterberg zijn de regels:
Maar Gij hebt God een witte naam genoemd
met die van mij. Nu is het stil geworden,
zoals een zomer om de dorpen bloeit.
Was het een verloren jaar? God schrijft Jezus’ Naam erdoorheen. God legt dat tweede boek op het eerste. Een ‘witte naam’ over onze gewone naam. Hij zegt: ‘Zie,’Ik maak alle dingen nieuw!’ Laten we in dit geloof het jaar achter ons laten en ons bergen in de Naam van Jezus. Hij is ons leven, Hij is onze hoop.
Naar boven

Auteur Bericht
LAURA291

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 08:05

STEENTJE178 schreef:

WB!
Naar boven

Auteur Bericht
LAURA291

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 08:09

Ik heb me voorgenomen dit jaar iets leuks te gaan doen wat er al die jaren nooit van is gekomen. En mss wel meerdere zaken. Hoewel, een jaar is zo weer om Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 08:31

LAURA291 schreef:
Ik heb me voorgenomen dit jaar iets leuks te gaan doen wat er al die jaren nooit van is gekomen. En mss wel meerdere zaken. Hoewel, een jaar is zo weer om Verraste, verbaasde smiley

Hai Laura,

Ja, dát vind ik nou een heel goed voornemen!

Je brengt me nog op ideeën; dingen doen die er jaren niet van zijn gekomen, leuke dingen... Lachende smiley

Ja, en voor God is een dag als duizend jaar en andersom(waar stond dat ook alweer?)

Tijd is mi heel subjectief, aan de ene kant was mijn jaar zó om, aan de andere kant, nouhou, als ik es goed nadenk ook weer niet..
Ja, en iets kan aanvoelen als snel, of tijdloos, of juist dat de tijd vliegt...

Dank voor je post!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 08:56

JOL252 schreef:

me wezenloos gewerkt.

Leanne226:
Quote:
Ik ook...........scheelt dat de dag dan omvliegt............nog 1 dagje en dan lekker het oude jaar uitluiden..........donderdag begint het (werk)jaar weer opnieuw..... Twijfelende smiley

Wat mij idd altijd weer opnieuw verbaasd, als je een tijdje optrekt met mensen die werken, een hele werkweek dus, jeetje, wat een tijden....

Idd, bijna een heel jaar alleen maar werken...

Wat ik werken vind/noem, vinden zij vrije tijd.....

Nou vónd ik het heel erg toen het bedrijf waar ik zat fuseerde en ik en met nog anderen uitmoest...door overschot personeel.
En ja, heb jaren gesolliciteerd, en ja, na een tijdje maakte ik de enveloppen niet meer open, want er zaten toch afwijzingen in; te oud, te weinig ervaring, etc.

Dus ja, dan kom je in het wao kringeltje terecht; mensen die ook, net als ik, al jaren zeeën van tijd hebben, en vanalles proberen om die tijd op te vullen.

Want ja, werken heeft dus óók vele voordelen, je hoort weleens zeggen dat werken een recht is...
Je hebt collega's, je hebt het gevoel dat je bijdraagt, je kan vertellen wat je dit weekend deed, etc.
Je bent blij als het 5 uur is en je kan naar huis, je waardeert de uren 's avonds veel meer want ja, morgen werk je weer..

Maar ja, als je een tijdje alleen omgaat met werklozen, en ineens weer met mensen die werken en dan van heel dichtbij: 'Wat een tijd gáát dáár inzitten, in dat werk, en dan zoveel en zoveel wéken vrij per jaar, ja wéken, geeneens maanden...

S. die graag had willen werken...regulier....
En nu dus goede voornemens heeft om toch tijd zinvol in te vullen...

Twijfelende smiley Wat moeilijker kan zijn, kan hoeft niet, want ja, zelfdicipline...Hoe vaak kwam ik er niet uit, bij een andere baan, alleen al als ik het boze gezicht van het afdelingshoofd voor me zag...hoe ze zou kijken als ik niet zou komen...Want ja, ziekmelden, ja, dat kon, met dat werk, niet op dezelfde dag...Dan kwam het bedrijf in grote probs, hadden ze geen gelegeheid om nog even vervanging van het uitzendbureau te regelen...

Nou ja, iig, sterkte!...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 09:09

JOL252 schreef:

Je moet zorgen dat, voor ze je kúnnen aftuigen, dat je zelf al afgetuigt bent..
En dan jezelf optuigen..

Kijken hoe graag ze je dan zelf weer op willen tuigen...

Engeltje smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 09:14

PIETER619 schreef:
had hier weer een pittig comentaar staan aangaande het topic gebeuren maar zag in een mail dat de gehele redactie CM een machtsmiddel wil gebruiken om mij het zwijgen op te leggen.

Aangezien mijn halfjaarabonnement een verjaarsdagscadeu was , moet ik mij inbinden en zal mij gedwee laten begeleiden door hen (of een) die het beter weten

Als dit zo is, word ik hier beetje Zieke smiley van. Dit topic werd jou geadviseerd om te openen en is toch om je frustraties hier te uiten?
Daarnaast bevreemd het mij dat er zonder commentaar berichten worden verwijderd.

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 31 december 2013, 09:16
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 09:54

JOL252 schreef:
Als dit zo is, word ik hier beetje Zieke smiley van. Dit topic werd jou geadviseerd om te openen en is toch om je frustraties hier te uiten?
Daarnaast bevreemd het mij dat er zonder commentaar berichten worden verwijderd.

Ik las volgens mij, een stuk van Pieter, ja, ik dacht zelf waar maak je je druk om.
En ja, ik kon me daar niet in vinden, in de inhoud van dat stuk, ik bedoel, ik dacht er zelf anders over.

Misschien mede daardoor dát ik het stuk, en je reactie ook niet miste in de eerste instantie, ja, nu er wat van wordt gezegd, denk ik ergens in de verte van 'o ja, idd, jij reageerde op een stuk en een ander stuk is weg, dat stuk waar ik dacht wat wordt hiermede bedoeld?, en dus daarom ook niet miste omdat ik het niet kon plaatsten.

Mischien was het idd off topic, Jol, ja, stel, dat je je in het dagelijkse leven ook zo dingen zou aantrekken ja, idd, aan iemand die zegt van dat iets wel een p site lijkt(zoiets in die geest was het, dacht ik...), ja, ik zelf lees eroverheen, omdat ik het zelf echt kant noch wal vind slaan, en ja, waarom zou ik me er dan druk over maken?

Zo...als ik dát zou doen, nou dan kan ik mijn borst nat maken, als straks mensen zich hiermede en daarmede gaan bemoeien...Als ik niet filter en er alleen uithaal wat belangrijk is...

Ik bedoel, wat doen kinderen erg vaak van nature als ze iets tegenkomen wat niet leuk is/kant of wal raakt?, bijvoorbeeld een broertje wat loopt te pesten, juist dat zie je erg vaak: negeren.

Ik zelf heb het gevoel, dat juist hier, dat je juist, in alle respect met elkaar van mening kan wisselen,(idd van mening wísselen), zonder dat de een een ander zijn mening als waarheid opdringt zoals je vaak tegen kan komen in het dagelijkse leven zeg maar.

Zegens!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 2 januari 2014, 08:00
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 10:31

Dank je Petra! Knipoog smiley

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 11:05

JOL252 schreef:

Bij deze wat meer openheid van zaken: Pieter heeft diverse mails gehad om te reageren binnen dit topic of via de mail zelf. Hij heeft inderdaad het advies gekregen om dit topic te openen, maar verwachtte blijkbaar niet dat de moderator dan zelf ook reageert.

Ik heb een aantal dagen gewacht met reageren vanwege drukte vorige week en om anderen gelegenheid te geven om ook hun zegje te doen. Vervolgens heb ik moeite genomen om een zorgvuldige reactie op te stellen en Pieter zo ook serieus te nemen in zijn mening en frustraties. Vervolgens reageert Pieter met negatief commentaar op mijn reacties. Bij mijn opmerking om verduidelijking neemt hij niet de moeite om via het forum te reageren.

Vervolgens heeft hij diverse mails gekregen om te reageren (op het forum of via de mail), maar ook dat wil hij niet. Binnen de redactie (die uit meerdere mensen bestaat) is overlegd en hebben we besloten dat dit soort negatieve reacties van Pieter op ons handelen verwijderd worden. Als je niet de moeite wilt nemen om fatsoenlijk op iemand te reageren en alleen nog maar negatief wilt zijn, dan kun je beter hier geen reacties meer plaatsen. We willen graag de sfeer goed houden hier.

Wat betreft het topic dat gesloten is: dit topic gaat over de chatbox waar steeds weinig/geen mensen zijn. De titel is: Terug van weggeweest en suggereert dat mensen hier melden dat ze weer terug zijn op het forum. Dat is op zich prima, maar dat was niet de opzet van degene die dit topic startte. Aangezien er al een topic was over de chatbox, mét de titel Chatgroet, leek het ons beter om het andere topic te sluiten. Daar is toch niets mis mee? Mocht dit niet duidelijk zijn, dan kun je dit altijd vragen aan ons via een topic of via de mail.

Aangezien Pieter het nodig vond om weer met negatief commentaar te reageren op ons handelen, is zijn reactie verwijderd. Hij heeft dit kunnen lezen in zijn mail. Voor Jol was dit niet duidelijk, omdat zij dit niet wist. Het leek ons beter om haar reactie ook te verwijderen, omdat zij reageerde op Pieter. Als wij zijn quote weg zouden halen in haar reactie, dan slaat haar reactie nergens meer op. Dit was meer een praktische overweging.

Moderator CM
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 11:55

CHRISTIANMATCH schreef:
Bij deze wat meer openheid van zaken: Pieter heeft diverse mails gehad om te reageren binnen dit topic of via de mail zelf. Hij heeft inderdaad het advies gekregen om dit topic te openen, maar verwachtte blijkbaar niet dat de moderator dan zelf ook reageert.

Ik heb een aantal dagen gewacht met reageren vanwege drukte vorige week en om anderen gelegenheid te geven om ook hun zegje te doen. Vervolgens heb ik moeite genomen om een zorgvuldige reactie op te stellen en Pieter zo ook serieus te nemen in zijn mening en frustraties. Vervolgens reageert Pieter met negatief commentaar op mijn reacties. Bij mijn opmerking om verduidelijking neemt hij niet de moeite om via het forum te reageren.

Vervolgens heeft hij diverse mails gekregen om te reageren (op het forum of via de mail), maar ook dat wil hij niet. Binnen de redactie (die uit meerdere mensen bestaat) is overlegd en hebben we besloten dat dit soort negatieve reacties van Pieter op ons handelen verwijderd worden. Als je niet de moeite wilt nemen om fatsoenlijk op iemand te reageren en alleen nog maar negatief wilt zijn, dan kun je beter hier geen reacties meer plaatsen. We willen graag de sfeer goed houden hier.

Wat betreft het topic dat gesloten is: dit topic gaat over de chatbox waar steeds weinig/geen mensen zijn. De titel is: Terug van weggeweest en suggereert dat mensen hier melden dat ze weer terug zijn op het forum. Dat is op zich prima, maar dat was niet de opzet van degene die dit topic startte. Aangezien er al een topic was over de chatbox, mét de titel Chatgroet, leek het ons beter om het andere topic te sluiten. Daar is toch niets mis mee? Mocht dit niet duidelijk zijn, dan kun je dit altijd vragen aan ons via een topic of via de mail.

Aangezien Pieter het nodig vond om weer met negatief commentaar te reageren op ons handelen, is zijn reactie verwijderd. Hij heeft dit kunnen lezen in zijn mail. Voor Jol was dit niet duidelijk, omdat zij dit niet wist. Het leek ons beter om haar reactie ook te verwijderen, omdat zij reageerde op Pieter. Als wij zijn quote weg zouden halen in haar reactie, dan slaat haar reactie nergens meer op. Dit was meer een praktische overweging.

Moderator CM

Heb al uitgelegd (aan CM) waarom ik de mails niet heb beantwoord, maar dat het kwam omdat ik die gisteravond pas zag. Ik hoop dat mijn pas verstuurde mail terharte wordt genomen en daar ben ik wel van overtuigd, mede door de opzet van de CM-mails, die ik kreeg, waren in goed fatsoen geschreven.
Dus kleine miscommunicatie tussen beide partijen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANTA961

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 12:17

PIETER619 schreef:
Heb al uitgelegd (aan CM) waarom ik de mails niet heb beantwoord, maar dat het kwam omdat ik die gisteravond pas zag. Ik hoop dat mijn pas verstuurde mail terharte wordt genomen en daar ben ik wel van overtuigd, mede door de opzet van de CM-mails, die ik kreeg, waren in goed fatsoen geschreven.
Dus kleine miscommunicatie tussen beide partijen.

Ik heb de bijdrages bij dit topic af en toe met verbazing en ongemak gelezen. Ik heb er moeite mee als mensen van alles voor elkaar gaan invullen en niet echt luisteren naar wat een ander te zeggen heeft. Ik ga me verder nergens mee bemoeien, maar ik wil wel even zeggen dat ik blij ben om te lezen dat er weer een positieve reactie is nu. En ik vind het goed van je Pieter dat je deze reactie ook hier op het forum zet.
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 14:31

Bij deze onze bijdrage voor het het vuurwerk op het forum voor dit jaar Knipoog smiley

Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

Moderator (+ redactie) CM
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5835 5836 5837 5838 5839 5840 5841 ... 6194 Volgende
Pagina 5838 van 6194