Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 16:15
|
|
|
PETRA373 schreef: | De redactie dacht vast, wat is het forum zonder Zeeland?  |
Zou je denken dat dat het is Petra??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 16:16
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Petra!
Ja, ik dacht het ook!
Ik ben blij dat je er weer (even?) bent, Zeeland! Oprecht blij! En dát heb ik niet vaak, als ík oprecht blij ben, nou dan wil dát wel wat zeggen  |
Jawel...Shanita...jij bent vast wel meer...OPRECHT blij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 16:18
|
|
|
xx (je maakt zo weer een foutje als je er ff niet bent )
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 13 februari 2014, 16:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 16:21
|
|
|
Wens niet dat de dingen gemakkelijker worden. Wens dat jij er zelf beter in wordt.
Dan ook maar weer een ""kreetje""
;- "Als je een liefdesrelatie met jezelf zou hebben, zou je dan blijven of weggaan? "
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 17:10
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zou je denken dat dat het is Petra??  |
Eigenlijk wel
Maar stiekem denk ik dat er ergens een foutje in het systeem is geslopen. Normaal gesproken krijgen mensen pas na 3 maanden weer een aanbieding voor 3 dagen gratis abonnement.
In ieder geval gezellig dat je weer even terug bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 17:10
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Grappig...al hoewel ik het niet begrijp... Ik kan ineens weer op CM!!!
Ik las ondertussen wel gezellig mee!!! |
Ik ook. alleen heb ik er maar 1 dag bijgekregen en kom er nu pas achter. kan nog ff koedbaailied plaatsen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 19:32
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Eigenlijk wel
Maar stiekem denk ik dat er ergens een foutje in het systeem is geslopen. Normaal gesproken krijgen mensen pas na 3 maanden weer een aanbieding voor 3 dagen gratis abonnement.
In ieder geval gezellig dat je weer even terug bent. |
Van zulke foutjes houd ik wel!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 19:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Van zulke foutjes houd ik wel!!!
 |
CM is gek geworden........ik ben er ook weer even
Leanne,van dom blondt naar brown diva gegaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 19:51
|
|
|
PETRA373 schreef: | met de hoop, dat er op een respectvolle manier hier over dat onderwerp kan worden gecommuniceerd. de vraag, hoe gaan we het beste met elkaar in een relatie van man en vrouw??? Hoe ziet God het? Hoe zien wij het? |
Het beste met elkaar om in een relatie.
Ten eerste en moet een basis of fundament zijn, die bestaat uit Liefde, Respect, eerlijkheid, betrouwbaarheid, en dan natuurlijk naar en van beide kanten. Er moet natuurlijk een klik zijn, die klik zie ik in deze als Liefde, en aantrekkingskracht.
Ja, dat zijn de psychische fundamenten, de geestelijke fundamenten kan je het ook noemen. Ja, ook beide het geloof in God, al hoeft dat mi niet altijd op te gaan.
En dan, ja groeien naar mekaar toe.
En ja, dan heb je ook de praktische kanten. als je bijvoorbeeld ver van mekaar weg woont, iig zo ver dat je niet elke dag bij mekaar kan zijn.
Dat is voor mij nu moeilijk, iig het voelt moeilijk aan, erg moeilijk, zelfs zo moeilijk dat ik het gewoonweg vertik om me eigen leven weer op te pikken: dus inloopcentra, activiteitencentra en ook wat uren vrijwilligerswerk in een tweedehandsspullenzaak.
En dat, terwijl ik dat, afwisselend maar drie en vier dagen in de week zou hoeven te doen....
En dat is tijdelijk denk ik, en geen onwil, nee, ik mis me vriend zo erg dat ik nu gewoonweg totaal geen zin heb, om wat dan ook te ondernemen, ja, behalve naar hem toe, of wachten totdat hij bij mij is. Ik wil één ding en dat is in zijn armen liggen alleen daarvan wordt ik zielsgelukkig, en dan na al bijna 6 maanden. Dus ja, met het gevoel zit het wel goed.
Maar ja, nu dus de praktijk. Ik wil daar wonen, in een eigen huis dat wel, elke dag koken, dat weer oppikken, en huishouden doen, iig, zo dicht bij me vriend wonen dat we, gewoon, mekaar elke dag kunnen zien.
Samenwonen durf ik niet, samen in een huis, ik moet nu eenmaal het gevoel hebben waar dan ook, dat ik ten allen tijden een eigen huis inkan en de deur dicht kan doen, en verder helemaal met niemand iets te maken heb. Samenwonings fobie heet dat.
En ja, daar zit het/een knelpunt.
Want, ja, samen wat huren is wel een optie en kan, over een half jaar(ivm 4 seizoenen wachten). Maar ja, alleen wat huren daar, ja waar ik woon heb ik punten genoeg, maar ja niet voor daar, dan kan ik woningruil proberen en ja, dat geeft ook geen garantie daar kan wel een jaar overheen gaan...
Dus of ik moet mzzl hebben met woningruil, of met makelaar verbonden aan de gemeente daar, voor een betaalbare woning daar, maar een garantie heb ik dan dus niet...
Ja, dit verhaal had ik al verteld, maar ja, ik ben tot andere nieuw en ook wel voor de hand liggende inzichten gekomen.
Kijk, het is natuurlijk ook wel een luxe als je je geliefde, elke week 3 nachten/avonden/dagen kan zien.
En dan toch, mijn dingen hier weer oppikken, hoe moeilijk ook., ja, net als hij zijn werk heeft wat hij gelukkig met plezier doet, zou ik hier ook mijn dingen hebben. Want ik weet, het zou wel ff wennen zijn, en uiteindelijk zal ik het wel weer leuk vinden en ook een opstelling hebben van iemand die een relatie heeft. Dus mijn algehele gedrag zou anders zijn, van iemand 'in een relatie', en niet meer als 'vrije meid'.
En dan gewoon kijken, is er iets te huur over een half jaar ongeveer, of niet, als niet, ja, dan kijken of ik het al aandurf om samen te wonen en anders gewoon lekker hier blijven want ik woon hier wel erg mooi, zowel omgeving als nu ook me huisje.
En ja, wat ik me ook weleens afvraag, 'ben ik wel een type om voor full time huisvrouw te spelen'? Heb ik dat leventje in inloopcentra, dag activiteitencentra en vrijwiiligerswerk niet nodig? wil ik dat eigenlijk wel opgeven voor langere duur, en dan weer opnieuw opbouwen ook qua vrienden, in Zeeland?
Kan ik niet veel beter, gewoon, accepteren dat ik hem gewoon drie nachten zie, met daaraan verbonden avonden en dagen en soms meer, in vakantie en vrije dagen?
Want, ik zat zo es te denken, ja, : 'kan ik eigenlijk wel mijn leventje hier opgeven, wat ik nu tijdelijk voor een gedeelte even doe, maar ja, ik wéét dat ik het wel elke dag kan oppikken....
En dan gewoon, in juni en juli es kijken of en wat er te huur is binnen mijn budget in Zeeland en als niet, ja, dan had het gewoon niet zo (snel?) moeten zijn, en dan wacht ik gewoon net zo lang totdat er wel wat te huur is wat betaalbaar is daar, want ja, ik ben natuurlijk al ingeschreven daar.
Ja, ik zit hier wel met veel mensen waarvan ik er veel wel al 15! jaar ken...
---
Dus, ik heb even logisch nagedacht en ben tot de conclusie gekomen, ja, samenwonen moet ik niet doen zelfs als ik een eigen huiskamer zou hebben. Ik heb nu eenmaal het gevoel, van 'dit is mijn eigen huis' nodig. Dus ja, zolang er niets vrijkomt binnen mijn budget daar in Zeeland, ja, dan gewoon hier blijven en dan ene weekend hier, andere weekend daar. Dit lijkt mij het beste, want ik kan wel roepen dat ik hem elke dag wil zien, in een eigen woning bij hem in de buurt, maar kan wil ik dat ook wel echt? Ik laat namelijk wel mijn hele sociale leventje hier achter.
Dus conclusie: ik blijf voorlopig fijn hier in Brabant, dan maar halve weken, lees drie, dan weer 4(afwisselend) dagen in de week, en dat is al heel wat. Ik ga zo langzamerhand mijn leventje hier weer oppikken zij het een dag minder, en dan (lange) weekenden om de week, dan hier dan daar.
Want eerlijk gezegd weet ik dus niet, of ik wel zonder wil, zonder mijn vrienden en kennissen die ook geen werk hebben en die ik al zoo lang ken. Ja, tuurlijk ik bén veranderd, doordat ik nu een serieuze relatie heb, maar ja, mensen veranderen constant. (Niets veranderlijker dan de mens).
Dus het wordt voorlopig een lat relatie....en dan, als er iets vrijkomt wat betaalbaar is en ook mooi voor mij, dan kan ik altijd nog eens denken of ik naar Zeeland zou gaan.
S. Beter in de Rust een lat relatie, dan gestresst, omdat ik me zo afhankelijk opstel, dat ik alleen nog maar bij hem wil zijn, alsof het leven als ik hem niet elke avond zie, niets is....
Dus, ik ben blij en dankbaar voor de drie dagen dat ik hem kan zien, en pik me sociale leventje hier weer op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 19:59
|
|
|
LEANNE226 schreef: | CM is gek geworden........ik ben er ook weer even
Leanne,van dom blondt naar brown diva gegaan  |
Leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 20:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat ik me afvraag???
Nou...dat ik ineens weer op CM kan...en dat er staat dat mijn abonnement over 3 dagen verloopt!!!
Hoe kan dit???
|
Ik denk, Zeeland, omdat het morgen 14 februari -Valentijnsdag- is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 20:12
|
|
|
oooh morgen valenteinsdag spannend....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 20:16
|
|
|
Fijn Shanita dat je een beslissing hebt, lekker rustig aandoen, niets overhaast, je kan inderdaad altijd wat later nog de stap doen van samenwonen of verhuizen na hem, en dan voelt het beter dan dat je het overhaast doet. En zonder hem is er ook leven... ha ha ook al wil je heel graag heel veel bij hem zijn. liefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 20:40
|
|
|
Donderdag 13 februari, Johannes 5: 30-47; Wijzer willen worden.
Hoe beslist en overtuigd Jezus ook spreekt over zichzelf en zijn gezonden zijn, onmisbaar hoor je in zijn woorden de pijn en het verdriet over het ongeloof en het innerlijk verzet van zijn tegenstanders. Alsof het voor Hem zelf ook onbegrijpelijk is. Alle dagen zijn ze met de Schriften bezig. Daar leven ze helemaal in. Zoekend en luisterend om de stem van de levende God te vernemen, zich opstellend voor zijn woorden, die als levend water stromen in hun ziel. En toch wijzen zij Hem, Jezus af! Ze zijn er volkomen blind voor, dat de Schriften één voortdurend getuigenis zijn van Hem en zijn Messiasschap. Hoe komt dat? Wie Hem niet vinden, zoeken niet goed! Zij vinden in de Schrift eigenlijk dat, wat ze al weten en wat ze kunnen plooien in hun bekende traditie en opvattingen. Zij horen de Schriften niet als een levend, altijd weer nieuw en verrassend Woord. Zulke bijbelstudie is onvruchtbaar. Er is een andere houding nodig. Van werkelijk luisteren. Alleen zo gaan de schriften open en getuigen zij van Jezus Christus, dat Hij de Heiland is. Heel de bijbel door.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 21:06
|
|
|
Sorry, lukt nog niet om een bericht te plaatsen....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 13 februari 2014, 21:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 21:35
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Sorry, lukt nog niet om een bericht te plaatsen.... |
Ik zie toch wat staan hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 23:00
|
|
|
Verstandig Shanita dat je nu geen beslissingen gaat nemen. Je komt er nu op dit moment niet uit. Dat blijkt wel uit de tegenstrijdigheid die je schrijft.
Het wijst zich op den duur vanzelf wel, neem vooral de tijd, nu kom je er niet uit en dan is het niet goed om alle schepen al achter je te verbranden.
Je kan niet zomaar weer alles terugdraaien. Geniet gewoon van je relatie dan zal er ook rust komen in je hoofd
Sterkte meid en Zegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 13 februari 2014, 23:25
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | WIE??? Die man??? Spannend!!!  |
ja, dat zou wel het toppunt zijn van romantiek, een man die graag wil dat je weer online komt en dan met CM effe regelt dat hij je abo weer actief maakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 00:23
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik denk, Zeeland, omdat het morgen 14 februari -Valentijnsdag- is! |
JIPPIE!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 00:25
|
|
|
JOL252 schreef: | ja, dat zou wel het toppunt zijn van romantiek, een man die graag wil dat je weer online komt en dan met CM effe regelt dat hij je abo weer actief maakt.  |
Ja en dan ook nog Valentijnsdag!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 00:31
|
|
|
Om de foto's van ....... in groter formaat te bekijken dien je betaald lid te zijn van ChristianMatch. Verlengen is veilig en eenvoudig, en je zit niet aan een abonnement vast.
Ik lach me naar....ik mag die man niet in GROTER FORMAAT bekijken... Das toch jammer???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 00:42
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | JIPPIE!!! |
Brievenbus leeghalen(kan er meer in),vazen klaar zetten en een flinke honger kweken......wie weet wat er gaat gebeuren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 06:22
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Brievenbus leeghalen(kan er meer in),vazen klaar zetten en een flinke honger kweken......wie weet wat er gaat gebeuren! |
Ik had laatst een boterham in de brievenbus. Geldt dat ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 06:23
|
|
|
Meest belangrijke vraag op Valentijnsdag:
Zit mijn haar goed?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 06:24
|
|
|
.... er nog geen kaartje in mijn mailbox zit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 07:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | Meest belangrijke vraag op Valentijnsdag:
Zit mijn haar goed?  |
Like a lion
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 08:42
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Brievenbus leeghalen(kan er meer in),vazen klaar zetten en een flinke honger kweken......wie weet wat er gaat gebeuren! |
ha ha, brievenbus leegmaken Is wel altijd spannend op valentein als de postbode komt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 08:48
|
|
|
ha ha anna, ik verwacht alleen maar rekeningen...alhoewel je nooit weet met valentein, maar mijn dag kan al niet meer kapot, begonnen met zoontje na school brengen, die loopt dan met zijn handje in mijn hand en ziet heel blij ieder bloempje wat te voorschijn komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 10:21
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Om de foto's van ....... in groter formaat te bekijken dien je betaald lid te zijn van ChristianMatch. Verlengen is veilig en eenvoudig, en je zit niet aan een abonnement vast.
Ik lach me naar....ik mag die man niet in GROTER FORMAAT bekijken... Das toch jammer??? |
Oh dus je hebt wel iemand op het oog die je van dichtbij wil zien Zeeland, IN GROTER formaat, we zijn nu wel nieuwschierig wie dat is 
Wij kunnen hem dan wel voor je vergroten en er meer over zeggen
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op vrijdag 14 februari 2014, 10:24
|
|
Naar boven |
|
|
|