Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 21:03
|
|
|
TGWS995 schreef: | Hallo allemaal
er is niet zo heel veel reactie gekomen maar het lijkt me leuk om toch wat te organiseren. Denk dat het ergens in Maart op een zaterdag gaat worden. En dan is de planning om misschien eerst te karten en daarna bowlen ofzo. En misschien nog ergens uiteten. Zelf kom ik uit Huizen dus ken hier een kartbaan en ook een bowlingbaan dus lijkt me handig om het hier te houden. Verder weet ik nog een erg leuk en lekkere snackbar waar ze heerlijk sate hebben of andere lekkere dingen. En daar kunnen we eventueel op ons gemakje gaan eten.
nou ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie nog wel intresse hebben.
groetjes |
ik vind karten en bowlen prima,maar de meesten vinden karten al duur en als er dan ook nog bowlen bij komt wordt het helemaal prijzig. ik wil allebei wel doen,maar of daar nog meer animo voor is betwijfel ik. maar als je het gaat organiseren ben ik er zeker bij.
gr. Bert
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 21:06
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dinsdag 25 februari, Johannes 10: 1 – 10; Stal uit, stal in.
Voor ons gevoel zijn alle schapen hetzelfde. Wij onderscheiden slechts witten en zwarte schapen. Jezus echter vertelt van een herder die elke schaap bij naam kent. Dat is heel apart. Je denkt algauw: schapen zijn kuddedieren. Die hebben geen naam, hooguit een nummer. Een schaap is daarom ook niet het dier van mijn voorkeur om mee vergeleken te worden. Maar zo kijkt Jezus, de Goede Herder, niet naar ons. Elk schaap kent Hij bij naam. En roept Hij bij naam. Ieder mens is er een en ieder mens is Hem zeer kostbaar. De Goede Herder is ook een wijze herder. Hij houdt de schapen bijvoorbeeld niet uit veiligheidsoverwegingen heel de dag in de stal. Hij leidt ze juist de stal uit, de wijde wereld in. Of dat niet heel riskant is? Zeker! Want buiten de stal kun je van alles meemaken. Het leven is geen schoolreisje. Je komt van alles tegen wat je liever niet was tegengekomen. Maar gelukkig: er loopt een Herder voor je uit. Hij kent je naam. Hij gaat voor je uit! Blijf bij Hem en izjn: er loopt een Herder voor je uit. Hij kent je naam. Hij gaat voor je uit! Blijf bij Hem en zijn kudde. Hij weet de weg. En aan zijn eind ook de weg de stal in! |
Mooi stukje Mario,
Het spreekt mij altijd erg aan als ik iets lees over de Goede Herder met zijn schapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
REGINA565
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 21:15
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja, ik lees ze ook elke dag en heb ook het boekje gekocht: wie je bent in Christus om zo steeds meer te beseffen wat mijn identiteit is in Hem.
Vrijdag weer eens naar de conferentie in Zelhem met als thema: Gods tegenwoordigheid geneest!!!!
`k Heb er zin in, zijn altijd zulke fijne dagen |
Leuk Jane, dat jij ze ook elke dag leest! De veertig dagen zijn helaas bijna om ... maar het geval wil dat ik het boekje ook heb gekocht, onlangs op een genezingsconferentie van 'Geboren om vrij te zijn'.
Ik wens je alvast een heel mooi en opbouwend weekend toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TGWS995
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 22:53
|
|
|
BERT168 schreef: | ik vind karten en bowlen prima,maar de meesten vinden karten al duur en als er dan ook nog bowlen bij komt wordt het helemaal prijzig. ik wil allebei wel doen,maar of daar nog meer animo voor is betwijfel ik. maar als je het gaat organiseren ben ik er zeker bij.
gr. Bert |
Dat snap ik dat het prijzig is. Maar mensen kunnen ook kiezen dus als ze alleen willen bowlen kunnen ze later komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: woensdag 26 februari 2014, 09:59
|
|
|
JANS221 schreef: | OK, maar mag ik dan toch nog even eigenwijs zijn? (ja, ik ben een vrouw ) Ik kan nooit een match hebben met een man die per ongeluk invult dat hij vrouw is en dus een profiel van een vrouw heeft, want bij matchcriteria heb in ingevuld dat ik een man zoek. Wel zou ik kunnen matchen met een vrouw die per ongeluk ingevuld heeft dat ze een man is en dus het profiel van een man heeft. Wie het nog begrijpt mag het zeggen!
Pff….Stel dat ik ga daten, hoe weet ik dan zeker dat de man met wie ik ga daten ook echt man is? |
Je was dus blijkbaar gematcht met een vrouw die per ongeluk heeft ingevuld een man te zijn. En vervolgens heeft zij dit weer laten wijzigen via ons.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: woensdag 26 februari 2014, 13:19
|
|
|
JANE410 schreef: | Huh, geen reactie? Misschien heeft hij wat meer tijd nodig? Maar dat kan hij dan toch gewoon aangeven lijkt mij. |
klopt ik wil eerst beter leren kennen via de telefoon. ...was reactie later
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JUDITH677
|
|
Geplaatst: woensdag 26 februari 2014, 14:52
|
|
|
TGWS995 schreef: | Hallo allemaal.
Het lijkt me leuk om is met een aantal mensen te ondernemen. Zelf woon ik in het gooi dus misschien zijn er meerdere die in de buurt wonen of het ook leuk lijkt om wat te gaan doen. Ik hoor het wel
Groetjes |
Helaas...ik zit en met oppas en financieen.... Dat het een eindje rijden voor mij zou zijn is op zich geen probleem daar ik een auto heb (ik woon in Drenthe)...wie weet een andere keer...maar betwijfel het...veel plezier iedereen die er heen gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 26 februari 2014, 20:08
|
|
|
Woensdag 1 februari, Johannes 10: 11-21; Een herder met een hart.
In het mooie beeld van de goeder herder zit een felle ondertoon in de richting van de Farizeeën en de schriftgeleerden. Volgens Jezus zijn dat door en door slechte herders. Geestelijke leiders die alleen maar met zichzelf bezig zijn. Met hun positie en hun eigen belang. En de schapen interesseren hun geen lor. Ze doen er niets voor. Als het erop aankomt, lopen ze weg voor hun verantwoordelijkheden. Dan laten ze de schapen over aan de wolven. Dat kan Jezus heel erg pijn doen. Een paar keer lees je, dat Hij naar de schare kijkt en dan meteen moet denken aan schapen zonder herder. Schapen die overal heen dwalen, zich bezeren aan scherpe stenen en doornachtige struiken en doodmoe door hun poten zakken, omdat niemand zorg om hen heeft. Een schaap heeft een herder nodig. Maar dan wel een goede. Eén die echt voor je gaat. Die hart voor je heeft. Jezus zegt: dat ben Ik! De schapen gaan Hem zelfs zo ter harte, dat Hij zijn leven voor hen waagt. En we weten: dat heeft Jezus gedaan. Tot op het bittere kruis van onze zonden. Jezus is de enige echte goede herder! Wat heeft Hij ons lief. Een Herder met een hart!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KIDSFIRST917
|
|
Geplaatst: donderdag 27 februari 2014, 12:45
|
|
|
Tussen verlangen en geloof: Dat verlangen dat je van God iemand mag vinden, waarmee je verder wilt, ook na een scheiding.
Een verlangen tussen vrees en hoop: Vergetende hetgeen achter me ligt, uitzien naar wat komen gaat. Mag dat? Niet willen dat die pijn er nog is en dat je daarmee die ander misschien onbedoeld kwetst.
Dat geloof, die hoop dat het mag, dat het kan, met iemand verder gaan, maar dan wel in Zijn Naam. Dat God Zijn goedkeuring er aan geeft. Dat verlangen kan er zijn, maar het doet ook gelijk pijn. Net alsof het niet mag.
Met dit onderwerp wil ik kijken of forum-leden hier elkaar in kunnen bemoedigen en steunen. In de hoop dat God hun hierin meer vrijheid geeft. En ze hierin meer van Hem durven te verwachten.
Laatst aangepast door
|
KIDSFIRST917
|
op donderdag 27 februari 2014, 12:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEN529
|
|
Geplaatst: donderdag 27 februari 2014, 14:14
|
|
|
Het belangrijkste hierin is dat je duidelijk weet hoe je je geleid voelt door Christus... Alleen geleid door de Heilige Geest in beide personen kan volgens mij dat ontstaan waar je vrede bij ontvangt. Elk verbond dat ontstaat in dat drievoudig snoer heeft pas kans op echt slagen... wat Hij bij elkaar brengt zal geen mens scheiden. Laten we bij ontmoetingen steeds eerlijk zijn ten opzichte van onszelf. Te vaak worden we misleid door regels vanuit onze maatschappij of gewoon simpel door ons ego en eigen belang, ons vlees.
wees ook vooral eerlijk ten opzichte van je scheiding, wat ik bijvoorbeeld met de mijne heb ondervonden, kan ik in mijn schoenen staan ten opzichte van God zelf en heb ik daarin ook mijn tekortkomingen bij Hem gebracht, bereid om ook voor onze eigen fouten de gevolgen te nemen. Hebben we trouwens ook iets geleerd van het verleden dat mis liep...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEN529
|
|
Geplaatst: donderdag 27 februari 2014, 14:18
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja, ik lees ze ook elke dag en heb ook het boekje gekocht: wie je bent in Christus om zo steeds meer te beseffen wat mijn identiteit is in Hem.
Vrijdag weer eens naar de conferentie in Zelhem met als thema: Gods tegenwoordigheid geneest!!!!
`k Heb er zin in, zijn altijd zulke fijne dagen |
Inderdaad een aanrader Wilkin heeft via zijn pagina op facebook een hele serie geplaats over dit onderwerp. Weet alleen niet hoe je dat kan linken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEN529
|
|
Geplaatst: donderdag 27 februari 2014, 14:25
|
|
|
zaterdag 22 maart
cross café in Tielen (België vlak bij de grens onder Tilburg) locatie noemt "De Plek" Vanaf 17.00 De bedoeling is dat ieder een hapje en een drankje meebrengt. Een 5 tal euro voor de algemene onkosten van de zaal
ontmoeting van alleen gaanden. leeftijd zit hier altijd gemiddeld tussen de 30 en de 65
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 27 februari 2014, 18:13
|
|
|
KIDSFIRST917 schreef: | Tussen verlangen en geloof: Dat verlangen dat je van God iemand mag vinden, waarmee je verder wilt, ook na een scheiding.
Een verlangen tussen vrees en hoop: Vergetende hetgeen achter me ligt, uitzien naar wat komen gaat. Mag dat? Niet willen dat die pijn er nog is en dat je daarmee die ander misschien onbedoeld kwetst.
Dat geloof, die hoop dat het mag, dat het kan, met iemand verder gaan, maar dan wel in Zijn Naam. Dat God Zijn goedkeuring er aan geeft. Dat verlangen kan er zijn, maar het doet ook gelijk pijn. Net alsof het niet mag.
Met dit onderwerp wil ik kijken of forum-leden hier elkaar in kunnen bemoedigen en steunen. In de hoop dat God hun hierin meer vrijheid geeft. En ze hierin meer van Hem durven te verwachten. |
Allereerst een paar vragen: Waarom vraag je je af of je van God iemand mag vinden met wie je verder wilt en mag gaan. Waarom de vraag of je mag uitzien naar wat komen gaat. Waarom de vraag of God er wel zijn goedkeuring aan willen geven? Waar komen die vragen vandaan? God heeft ons niet gemaakt om alleen te zijn, Hij zag dat dat niet goed was! God kent zijn mensen, weet wat ze nodig hebben en is geen boeman die iemand nieuw geluk en liefde wil onthouden. Zo`n beeld van God doet God tekort.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 27 februari 2014, 18:20
|
|
|
http://youtu.be/FUSZntoP6tA
Zolang de zon nog steeds zal rijzen, de maan schijnt in de nacht, moet al het volk Hem eer bewijzen, Hem loven elk geslacht.
Hij is mild zoals de regen, het land tot zegen is, vrede zal bloeien op alle wegen, totdat geen maan meer is.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 27 februari 2014, 18:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELOF140
|
|
Geplaatst: donderdag 27 februari 2014, 18:28
|
|
|
't is bij mij dan niet zozeer een scheiding geweest, maar mijn relatie is een aantal jaar geleden beëindigd. heb er toen een kater aan over gehouden. het heeft me kritischer/negatiever gemaakt met een groot stuk argwaan. zo van: 'jah je zegt wel dat je om me geeft, c.q. van me houdt, maar wat zit er achter? welk persoonlijk voordeel denk je te bereiken?'
en als je dan hier, op CM iemand tegenkomt die het met de moraal niet zo nauw neemt, ondanks fundamentele kerkelijke achtergrond, zeg ik: 'laat het maar. van mij hoeft het niet meer'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 27 februari 2014, 22:31
|
|
|
Donderdag 27 februari, Johannes 10: 22-39; Is Jezus onduidelijk?
Dit antwoord van Jezus vinden ook wij misschien teleurstellend. Op de vraag ronduit te zeggen wie Hij is, zegt Hij alleen: ‘Ik heb het jullie al gezegd! Spreken de werken die Ik doe, zoals het genezen van iemand die achtendertigjaar ziek is of het openen van de ogen van een blindgeborene en het delen van vijf broden en twee vissen onder vijfduizend mensen, niet voor zichzelf? Maar jullie horen niet bij mijn schapen en daarom geloven jullie niet.’ Waarom zegt Jezus nu niet ronduit wie Hij is? Omdat dat niets oplost! Het probleem is nooit dat Jezus niet duidelijk zou zijn, maar dat wij vaak uiterst onwillig zijn om te geloven. Met je ongeloof, kun je Jezus eindelijk op afstand houden. Niet Jezus is het probleem, meer u of jij bent het probleem. Voeg u nu eerst eens bij zijn kudde. Misschien aarzelend, maar toch. En wen je aan zijn stem! Gaandeweg ga je steeds scherper luisteren. Je raakt niet meer van Hem los. En zijn werken spreken voor zichzelf. Geen twijfel aan: bij Jezus moet je zijn. Hij is Herder! En zijn handen zijn we geborgen voor altijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 februari 2014, 19:56
|
|
|
Dit leven is begrensd- begrensd door tijd en uur. En al wat men zich wenst, is slechts voor korte duur.
Maar wie op Christus ziet, gaan eeuwigheden open. Het leven dat Hij biedt, geeft meer dan men kan hopen.
Hij geeft dit leven glans, je heft het hoofd naar boven. Al sterf je ook, nochtans kan niets die glans meer doven.
Het leven dat ons wacht, zal ons totaal vervullen. Een volheid-ongedacht- als God Zich zal onthullen.
Daar zijn wij alleen èèn, en niets zal ons meer scheiden. Drieëinig God, alleen Uw lof zal ons verblijden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 februari 2014, 20:55
|
|
|
Vrijdag 28 februari, Johannes 10: 39-42; Geloof waar je het niet verwacht.
Velen komen tot geloof in Jezus. Echter niet in Jeruzalem. Daar komt het niet meer goed tussen Jezus en de Joodse leiders. Van feest tot feest is de sfeer grimmiger geworden. Aan het einde van het Loofhuttenfeest moet Jezus min of meer de vlucht nemen. En op het Vernieuwingsfeest in december komt het twee keer tot steniging. Ten slotte probeert men Jezus levend te grijpen, maar dan heeft Hij de stad al verlaten. Zo eindigt Jezus’ optreden in Jeruzalem minstens zo negatief als in Galilea! Dan gaat Hij ook hier weg. Want zijn uur is nog niet gekomen. Waar gaat Hij heen? Naar de overkant van de Jordaan, zo horen we. Naar Perea, een regio van de categorie Galilea. Hier is indertijd alles begonnen. Met de doop van Johannes de Doper. En kijk: de mensen zijn dat niet vergeten, want hier zie je ze opeens wel komen. Heel veel mensen zelfs, van allerlei slag en gading. Ik denk: niet vele edelen en niet vele wijzen. Ze komen naar Jezus toe en geloven in Hem. Zo komt er toch een kudde. Van schapen uit een stal waar je al niet mee rekende. Dat houdt de zaak van het evangelie spannend en hoopvol. Ook in onze tijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 09:53
|
|
|
... nog ff niks, straks misschien wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 11:24
|
|
|
HOW TO MAKE A MAN HAPPY: 1. Feed him 2. Sleep with him 3. Leave him with peace 4. Don't check his phone (Msgs) 5. Don't bother him with his movements.... So ... what's so hard about that?
HOW TO MAKE A WOMAN HAPPY: It's really not too difficult but... To make a woman happy, a man only needs to be: 1. a friend 2. a companion 3. a lover 4. a brother 5. a father 6. a master 7. a chef 8. an electrician 9. a plumber 10. a mechanic 11. a carpenter 12. a decorator 13. a stylist 14. a sexologist 15. a gynecologist 16. a psychologist 17. a pest exterminator 18. a psychiatrist 19. a healer 20. a good listener 21. an organizer 22. a good father 23. very clean 24. sympathetic 25. athletic 26. warm 27. attentive 28. gallant 29. intelligent 30. funny 31. creative 32. tender 33. strong 34. understanding 35. tolerant 36. prudent 37. ambitious 38. capable 39. courageous 40. determined 41. true 42. dependable 43. passionate
WITHOUT FORGETTING TO: 44. give her compliments regularly 45. go shopping with her 46. be honest 47. be very rich 48. not stress her out 49. not look at other girls
AND AT THE SAME TIME, YOU MUST ALSO: 50. give her lots of attention 51. give her lots of time, especially time for herself 52. give her lots of space, never worrying about where she goes
BUT MOST OF ALL IT IS VERY IMPORTANT: 53. never forget *birthdays *anniversaries *valentine *arrangements she makes. .....
Nou, dat moet toch te doen zijn?
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 1 maart 2014, 11:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 11:42
|
|
|
JOL252 schreef: | Nou, dat moet toch te doen zijn? |
Ja, ik zie het probleem ook niet zo. En ach, op 1 puntje meer of minder kijk ik nu ook niet. Als 50 van de 53 punten voldoende zijn, is het nog wel goed, vind ik......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 11:49
|
|
|
Een preek moet je bij de strot grijpen
Arjan Plaisier
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op zaterdag 1 maart 2014, 17:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TGWS995
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 13:30
|
|
|
Hoi allemaal
Ik zat te denken om het uitje op 29 maart s'middags te organiseren. Maar het bowlen ga ik alleen reserveren als er minimaal 4 mensen mee gaan. Dus laat even je reactie achter als je mee wil.
Groetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 18:43
|
|
|
Nou, dat moet toch te doen zijn?
Veruit de meeste vrouwen zijn vast zo geweldig dat de mannen die aan deze eenvoudige eisen voldoen, allemaal voor ze in de rij staan.....
Thomas, wenst iedereen sterkte nu.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 1 maart 2014, 22:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MEREL969
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 19:43
|
|
|
Under construction
Laatst aangepast door
|
MEREL969
|
op woensdag 26 maart 2014, 17:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 20:16
|
|
|
Zie hier het bewijs van je gelijk:
https://www.youtube.com/watch?v=KeqhQuOTe8k
Let op bij de gezichtsuitdrukking van dit toen 15 jarige meisje bij 0.45 tot ongeveer 0.50.
Thomas, houdt van Hiltsje.
Verdere youtubepostingen weer bij bijzonder lied.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 1 maart 2014, 22:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 20:28
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nou, dat moet toch te doen zijn?
Veruit de meeste vrouwen zijn vast zo geweldlig dat de mannen die aan deze eenvoudige eisen voldoen, allemaal voor ze in de rij staan.....
Thomas, wenst iedereen sterkte nu.  |
Ach, sommige vrouwen zijn al blij als op de eerste date een bosje bloemen, flesje wijn, doosje bonbons en een cadeautje wordt meegebracht, hoor....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 1 maart 2014, 20:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 21:10
|
|
|
Zaterdag 1 maart, Lucas 13: 6-9; Gods geduld.
Je kunt niet eindeloos in een zaak blijven investeren. Op een bepaald moment moet er ook iets uit komen. Anders moet je ermee stoppen. Dat zal hier en daar best pijn doen, maar het is niet anders. Je moet de dingen ook wel eens heel zakelijk bekijken. Een boom die niets oplevert, gooi je eruit. Zo praten we regelmatig over een zaak of en project waarin we veel investeerden aan energie, aandacht en geld. Maar soms wordt er ook zo gepraat over mensen. Misschien wel over u of over jou. Omdat het op het werk misging, alle investering van collega’s ten spijt. Misschien hebben anderen er genoeg van in je te investeren. En je kunt ze daarin mogelijk ook geen ongelijk geven. En God? Hoe ‘zakelijk’ denkt God? Ook Gods geduld is niet eindeloos, zegt Jezus. Maar let op: Jezus springt voor een onvruchtbare vijgenboom in de bres. En Hij biedt aan nog eens een heel jaar te investeren in uw en mijn leven. Als een nieuwe en laatste kans. Laten wij die kans vandaag grijpen, Hem biddend: ‘Doorstroom. Beziel en zegen mij / opdat ik waarlijk vruchtbaar zij!’
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 21:12
|
|
|
.....en we zijn nu weer 'onder ons' met 1998 leden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 21:37
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | .....en we zijn nu weer 'onder ons' met 1998 leden..... |
Ik heb niet paraat hoeveel er waren voor de actie maar ik meen 1600 ruim. Dan is het een mooie winst.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|