ChristianMatch

Forum

Humor
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5906 5907 5908 5909 5910 5911 5912 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 06:35

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 07:12

Dat was het inderdaad, zo blijf ik leren met God.
Naar boven

Auteur Bericht
TGWS995

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 07:33

MOTORMUIS997 schreef:
Hoi,

Helaas kan ik de 29e niet, maar ook ik vind het leuk om andere CM'ers beter te leren kennen middels een gezellig uitje Lachende smiley De keren dat ik op CM een uitje geplaatst heb, heb ik eerst gepolst of er animo voor was, net als dat nu gedaan is. Daarna heb ik een nieuw onderwerp in de agenda aangemaakt met de naam van het uitje, waarbij er binnen een bepaalde periode (2 weken ofzo) gereageerd moest worden. Jammer dat dit uitje nu niet door (lijkt te) gaa(n)t. Smiley die vol vragen zit
Blijft lastig om via de site duidelijk te krijgen of er genoeg animo voor is. Dapper dat je het geprobeerd hebt! Lachende smiley

Bedankt voor je reactie.
Naar boven

Auteur Bericht
TGWS995

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 07:34

Het uitje gaat niet door omdat er te weinig mensen mee willen.
Helaas.

Wie weet tot later.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 07:43

- Tekst verwijderd -

Eerlijk gezegd wens ik wel meer ministers zo,n weekje toe, waarom?? voor alle vrouwen en kinderen hier in nederland die vogelvrij verklaard worden door boze mannen, misschien dat als hun weten hoe die zich voelen in sommigge gevallen dat er op dat gebied wat meer verbeterd word aan beveiliging van deze burgers die minder rechten hebben op beveiliging dan een minister. dat is de praktijk, maar een heel ander onderwerp, waar ik geen energie meer in ga steken om van alles uit te leggen.
En dat is iets anders dan dat zo als gesuggereerd word, ik wilders bewust de dood in wens om hem het zwijgen op te leggen. Wens ze alleen een weekje toe, dat ze weten hoe het voelt... om niet veilig te zijn. petra die zich nu niet meer gaat verdedigen en uitleggen hoe ik het bedoel.

- Tekst verwijderd -

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 26 maart 2014, 09:34
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 10:54

Wat ik me afvraag vandaag?
Waarom een gemiddelde mens die serieus bedreigd wordt geen beveiliging krijgt en een beetje BNR (en dan bedoel ik natuurlijk niet een Staatshoofd of andere hoofden uit een land) of dat nu een kamerlid, of Burgemeester oid is wel. Zijn we als gewone burgers ook gewoon zoveel minder waard? En doen we er zelf ook niet aan mee, aan dit soort van kasten-systeem?

Ik bedoel hier niet mee dat ik het oneens ben met de beveiligingsmaatregelen die nu spelen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 11:16

MAMY994 schreef:
Wat ik me afvraag vandaag?
Waarom een gemiddelde mens die serieus bedreigd wordt geen beveiliging krijgt en een beetje BNR (en dan bedoel ik natuurlijk niet een Staatshoofd of andere hoofden uit een land) of dat nu een kamerlid, of Burgemeester oid is wel. Zijn we als gewone burgers ook gewoon zoveel minder waard? En doen we er zelf ook niet aan mee, aan dit soort van kasten-systeem?

Ik bedoel hier niet mee dat ik het oneens ben met de beveiligingsmaatregelen die nu spelen.

De enige reden dat de top zo zwaar beveiligd is, is dat Nederland een goede indruk wil nalaten en zichzelf wil profileren. Als er wat gebeurd tijdens de top is Nederland verantwoordelijk....of de minister die erover gaat...Nederland wil graag orders binnenkrijgen van het zakenleven ....als ze één goede order eruit kunnen slepen zijn die beveiligingsonkosten ook weer weggepoetst.
Maar als ik hoor hoe Obama zich verplaatst....met 7 megahelikopters van Schiphol, naar het Rijksmuseum....tsja....en dan met twee gepantserde limousines van het grasveld naar de voordeur van het Rijksmuseum, een paar meter verder...... Clown smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 25 maart 2014, 11:44
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 12:20

Nou leuk dan, dat dit van Gods hand kwam, die brand. Brrr..

(Net als alle andere reacties niet als aanval of botsing bedoeld, gewoon mijn gedachte hierover.)

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 25 maart 2014, 12:21
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 12:53

Die brand kan niet van God zijn geweest...God haat zoiets....God zal niet een kind door het vuur laten gaan...alleen de Moloch (God uit het O.T. die kinderoffers vroeg) zou zoiets doen. God de Vader heeft het ten goede gekeerd en heeft de kinderen beschermd!!!

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 30 maart 2014, 22:41
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 12:54

JOL252 schreef:

Hij is Leuk, Lol
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 15:41

JOL252 schreef:

Hij kwam met zeven.... Clown smiley .....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 25 maart 2014, 15:43
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 15:54

Vanaf donderdag zou het voorjaarsachtig aanvoelen en dit weekend in het oosten mogelijk zelfs twintig graden. Daarna ook nog heel fraai. Zondagavond door de zomertijd tot na achten licht en nog mooi weer ook!

Thomas, mag Piet Paulusma wel, momenteel Knipoog smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 25 maart 2014, 16:56
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 16:07

ANNETTE050 schreef:
Hij kwam met zeven.... Clown smiley .....

Heilig getal Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 16:10

JOL252 schreef:
Heilig getal Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Dat wel, maar zijn limousines heten 'The Beast.'... Geschokte, onthutste smiley Zieke smiley...

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 25 maart 2014, 16:27
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 16:12

Dan vraag ik me maar gewoon weer eens iets anders af....

Een ""date"" met een date uit het verleden...heet dat ook ""gewoon"" weer een date???

(o sorry ik weet het antwoord al...het is en blijft een date..)
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 16:13

ZEELAND736 schreef:
Dan vraag ik me maar gewoon weer eens iets anders af....

Een ""date"" met een date uit het verleden...heet dat ook ""gewoon"" weer een date???

(o sorry ik weet het antwoord al...het is en blijft een date..)

Bij deze introduceer ik dan: re-date.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 16:14

THOMAS968 schreef:
Vanaf donderdag zou het voorjaarsachtig aanvoelen en dit weekend in het oosten mogelijk zelfs twintig graden en daarna ook nog heel fraai.

Thomas, mag Piet Paulusma wel, momenteel Knipoog smiley

Komt heel goed uit!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 16:15

JOL252 schreef:
Bij deze introduceer ik dan: re-date.

Ja...goedgekeurd!!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 19:27

Als je ergens voor gaat, heb je kans om te verliezen. Als je niet gaat, heb je al verloren. (Barack Obama)
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 20:43

Dinsdag 25 maart, Lucas 20: 1-8; Jezus’ volmacht.

Sommige politieagenten hebben de ‘gave’ om op een bijzondere manier naar je papieren te vragen. Nog erger zijn overigens dominees, die soms heel minzaam naar je geloofspapieren vragen. Aan zulke personen moet ik hier even denken. Met een zekere hooghartigheid wordt Jezus in Jeruzalem naar zijn papieren gevraagd door een brede delegatie van geestelijke leiders. Zeg eens: wat voor bevoegdheid hebt U eigenlijk? Bent U een afgestudeerd rabbi? Hebt U wel een kerkelijke zending? Of hebt U een profetische zending rechtstreeks uit de hemel? Wij zouden uw diploma’s en volmachten wel eens willen zien.
Maar Jezus draait de vraag meteen om. Wat voor zending had volgens u Johannes de Doper? Uit de hemel? Als ze geen ja of nee willen zeggen, geeft Jezus ook geen antwoord. Maar eigenlijk heeft Hij het toch gezegd. Zijn bevoegdheid is van boven, van God. Wie luistert naar Jezus voelt dat ook meteen aan. Jezus spreekt met het gezag van God. Zijn zending kan geen vraag zijn. Wel hoe wij reageren. Ja of nee. Laat het geen nee zijn. Luister dan liever nóg eens naar Hem.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 21:51

ANNETTE050 schreef:
Die brand kan niet van God zijn geweest...God haat zoiets....God zal niet een kind door het vuur laten gaan...alleen de Moloch (God uit het O.T. die kinderoffers vroeg) zou zoiets doen. God de Vader heeft het ten goede gekeerd en heeft de kinderen beschermd!!!
Ik hoop, Petra en Mamy, dat je God de Vader als een liefdevolle God kunt zien.....beter om zulke dingen niet van God te verwachten, maar juist dat God je daartegen wil beschermen!

het was een beproeving , het laatste half jaar om alles weer op te bouwen, de brand, nee die kwam zeker niet van gOd, het was wel god die ons redde daaruit. en dan is je huis een wel laat ik het maar zeggen ramp, moet je alles opbouwen en hield ik em. aan Gods woorden vast, ook al had ik er wat tegenslagen door heen, waar mensen tegen me zeiden, waar is je god nu?
ondanks omstandigheden hield ik em. aan zijn woorden vast, nu is me huis mooier als ooit geweest sinds de tijd ik ooit ge scheiden was en ja terug denken aan het laatste half jaar, zou je het als een beproeving kunnen zien, waarin je leert op god steeds meer te vertrouwen.

Laatst aangepast door
PETRA373
op dinsdag 25 maart 2014, 22:35
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 22:01

PETRA373 schreef:
Je laat je niet definitief ontmoedigen, door een ervaring die tegen viel he? die eh mister x die belde??? Op een dag belt die ene mister x die wel bij jou hoort. Lachende smiley

ach vast wel maar het mag niet zo zijn komt vanzelf als ik er niet mee bezig ben.
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 22:03

JANE410 schreef:
Jammer dat sommige dingen dan gewoon te duur zijn, jij ook het beste Natascha en wie weet tot ziens

sja soms moet je keuze maken he, liefs xxx
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 22:06

NATASCHA642 schreef:
sja soms moet je keuze maken he, liefs xxx

Jammer dat je gaat, Natascha. Hopelijk zien we je binnenkort weer terug. Hou je taai!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 22:11

THOMAS968 schreef:
Een Claercampster? Sterk spul hoor.

Thomas, wiens mond samentrekt bij het drinken van dit spul.

Het is lekker als je 's avonds laat de hond uit gelaten hebt in wind en weer,koud thuiskomt .....en dan die borrel........mmmm!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 22:21

Ik heb een nieuwe laptop nodig maar kan niet overweg met windows 8,ik vind het een waardeloos systeem(kan ook aan mij liggen Verlegen lachende smiley)......maar er schijnt wel een update voor te zijn waardoor je in ieder geval weer een startknop(en bijbehoren) hebt,heeft iemand daar ervaring mee?
Bovendien weet ik na uitgebreid speurwerk nog steeds niet welk merk en inhoud ik wil/nodig heb.....alle tips zijn welkom!

(ja Thomas,als het kon ging ik voor een macbook Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 23:09

LEANNE226 schreef:
Het is lekker als je 's avonds laat de hond uit gelaten hebt in wind en weer,koud thuiskomt .....en dan die borrel........mmmm!

De monniken hadden een klooster vlakbij Dokkum en daar werd dit groene goedje gemaakt. Zonder centrale verwarming kan ik me er in november ook wel wat bij voorstellen. Ik neem in dat soort gevallen toch maar een Joustra 35 procent, al dan niet in de Dockumer kofje,

Thomas, het verwamt zeker want Friesland ligt dichter bij de Noordpool, tenslotte.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 26 maart 2014, 16:00
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 23:37

Die update is er en je kunt eventueel ook een programmaatje installeren. Dan ben je van die volstrekt achterlijke tegeltjes af en heb je weer een bureaublad met startknop zoals het hoort. Bedenk dat
Windows 8 onder de motorkap veel beter is dan Windows 7.

Overweeg eens een tweedehands macbook. Die zijn prima en betaalbaar want applegebruikers willen graag het nieuwste. Het nadeel van een Apple is dat je nooit weer naar Windows terug wilt. Op een Mac kun je overigens gewoon Windows draaien, je kunt zelfs je hele oude pc overbrengen.

Apple en goedkoop heb ik trouwens nog nooit in één zin horen noemen.

Links dus een echte computer. Engeltje smiley

Thomas: in a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 26 maart 2014, 12:44
Naar boven

Auteur Bericht
NICOLLE231

BerichtGeplaatst: woensdag 26 maart 2014, 00:40

1 lid van ons CM-ers heeft kanker.
die is opgegeven door de doktoren.
LIEVE MENSEN STEUN deze persoon (naam verwijderd).
Massaal hem een kaart sturen, dat lijkt me fijn .
hij is nog veel te jong om te sterven
jullie mogen de kaarten sturen aan mij.
dan stuur ik het doo.
ivm privacy van dit lid.
en hij vind het goed als mensen vrijwillig voor hem willen bidden.

hr groeten
v mij

Laatst aangepast door
NICOLLE231
op zondag 30 maart 2014, 12:31
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 26 maart 2014, 08:16

Nog even dan...
Hoe waterdicht was de beveiliging?

https://www.youtube.com/watch?v=OQuroE6_uK0
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5906 5907 5908 5909 5910 5911 5912 ... 6194 Volgende
Pagina 5909 van 6194