Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 22:51
|
|
|
INGRID978 schreef: | Wat mij nu bezighoudt is de vraag welke rubriek ik hier kan kiezen om mezelf voor te stellen. |
Welkom op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGRID978
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 22:53
|
|
|
Dit is echt zo gaaf! Ik werd er stil van.
http://youtu.be/TOGL2vNCj7c
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGRID978
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 23:09
|
|
|
Op dit moment lees ik een boekje van Wilkin vd Kamp. Kan een christen gebonden zijn? Erg boeiend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGRID978
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 23:22
|
|
|
Lieve allemaal,
Dit is de eerste keer dat ik een gebedspunt plaatst hier. Zouden jullie willen bidden voor mijn angsten. Elke week als ik de kerk binnen kom, komt er angst en dat gaat niet eerder weg dan na de zangdienst. Ik ben al wel in therapie en we zijn er ook wel mee bezig maar het is er gewoon elke week. Ik ben nu al gespannen voor zondag. Ben bijna zover dat ik niet ga zondag. Nou dank voor jullie gebeden.
Liefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 23:28
|
|
|
DAISY101 schreef: | Aantekeningen op Numeri van C. Mackintosh. |
Hey grappig Daisy; dat boek heb ik ook! Heeft jarenlang in mijn kast gelegen; het is wel een studieboek. Heb het uiteindelijk wel met veel plezier gelezen. Best wel een oud boek, of heb jij de nieuwe editie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 23:29
|
|
|
INGRID978 schreef: | Lieve allemaal,
Dit is de eerste keer dat ik een gebedspunt plaatst hier. Zouden jullie willen bidden voor mijn angsten. Elke week als ik de kerk binnen kom, komt er angst en dat gaat niet eerder weg dan na de zangdienst. Ik ben al wel in therapie en we zijn er ook wel mee bezig maar het is er gewoon elke week. Ik ben nu al gespannen voor zondag. Ben bijna zover dat ik niet ga zondag. Nou dank voor jullie gebeden.
Liefs |
Lieve Ingrid,
Ik bid vanavond, en de komende dagen voor je. Je staat op mijn gebedslijstje! Liefs, Els
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IRIZXX484
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 23:36
|
|
|
INGRID978 schreef: | Lieve allemaal,
Liefs |
Ik zal voor je bidden!
Ik vroeg me wel af, en als je niet wilt antwoorden dan is dat natuurlijk prima, wat nou dan precies de angst veroorzaakt? Is het een soort sociale angststoornis, dus dat je bang bent voor de sociale omgeving, of heeft het echt specifiek met de kerk te maken?
Sterkte ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IRIZXX484
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 23:38
|
|
|
Momenteel lees ik A Clockwork Orange van Anthony Burgess, echt een tof boek!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 00:15
|
|
|
INGRID978 schreef: | Dit is echt zo gaaf! Ik werd er stil van.
http://youtu.be/TOGL2vNCj7c |
K heb de link even gekopieerd, maar het verwijst naar een lege pagina, Ingrid. http://youtu.be/TOGL2vNCj7c
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 31 mei 2014, 09:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 07:18
|
|
|
INGRID978 schreef: | Dit is echt zo gaaf! Ik werd er stil van. |
http://youtu.be/TOGL2vNCj7c
Misschien lukt het dan zo beter.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 31 mei 2014, 07:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE408
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 10:11
|
|
|
Nou zo maar eens mijn hardloopschoenen aan en wat kilometers maken voor de wedstrijd volgend weekend, daarna ff boodschappen doen, soppen door mijn huis en natuurlijk nog een poosje in de zon liggen bakken . Het is hier in ieder geval prachtig weer.
Enne wat zijn jullie plannen, of gaan jullie richting het strand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 11:10
|
|
|
MARIEKE408 schreef: | Nou zo maar eens mijn hardloopschoenen aan en wat kilometers maken voor de wedstrijd volgend weekend, daarna ff boodschappen doen, soppen door mijn huis en natuurlijk nog een poosje in de zon liggen bakken . Het is hier in ieder geval prachtig weer.
Enne wat zijn jullie plannen, of gaan jullie richting het strand. |
...hier is geen strand...wel een heg die veel aandacht vraagt...Je bent dus van harte welkom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 11:51
|
|
|
Je intiemste relatie is de relatie met je gedachten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 11:52
|
|
|
FFT360 schreef: | ...hier is geen strand...wel een heg die veel aandacht vraagt...Je bent dus van harte welkom  |
Weer die heg...wat vervelend...groei-tie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 11:54
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vrijdag 30 mei, Kolossenzen 1: 24- 2:3; Jezus alleen.
Mensen zijn heel nieuwsgierige wezens. Alles willen wij weten. Daar is op zichzelf niets mis mee, als je je grenzen maar kent. God blijft een ontoegankelijk geheimenis, slechts te kennen door zijn genadige toewending in Jezus zijn Zoon. In Kolosse, en ook even verderop in de stad Laodicea, meende echter menigeen dat je veel dichter bij God kwam door middel van wijsheid, kennis, verheldering en verlichting dan door geloof in Jezus Christus. Paules moet daar niets van hebben. Volgens hem is dat allemaal vals licht. Licht van beneden, niet van boven. Met hart en ziel gaat hij er tegenin. Hij is ervan overtuigd dat God het geheimenis van zijn Wezen en bedoelen voor alle mensen wereldwijd heeft willen tonen in Jezus Christus alleen. In Hem zijn alle schatten van wijsheid en kennis verborgen, slechts toegankelijk voor wie Christus gelovig toelaat en lief krijgt. Alle schatten van wijsheid en kennis… Dat betekent dus: ken je Jezus Christus, dan heeft geen enkel boek nog een laatste geheim en geen enkele aanvechting nog een laatste angst. Geen enkele vraag heeft nog een laatste angst. Geen enkele vraag heeft nog een laatste niet weg te nemen beklemming. Wie Christus kent, weet wat leven is. |
Prachtig...als dat geen bemoediging is...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 13:16
|
|
|
mmmmmmmmmmm , bbq vlees uit de vriezer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 13:16
|
|
|
net een gegrild half haantje op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARLEEN165
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 13:33
|
|
|
Stil geworden
Ik schep niet als in vroeger dagen mijzelf een toekomst meer maar leg mijn hopen en mijn trachten in Uwe handen neer
Naar grote dingen heeft mijn ziel gehunkerd en gehaakt maar ach, in "t grote was geen vrede Gij hebt mij klein gemaakt.
O, laat mij kleiner nog steeds worden en mind'ren keer op keer; mijzelf vergetend, U slechts volgend ik niets, Gij, álles HEER.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 16:42
|
|
|
ANNA415 schreef: | net een gegrild half haantje op  |
Die heb ik hier voor morgen Vanavond ga ik met mijn zus een pannenkoek eten zwager en neefjes zijn naar de kuip
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE408
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 17:14
|
|
|
FFT360 schreef: | ...hier is geen strand...wel een heg die veel aandacht vraagt...Je bent dus van harte welkom  |
Ik heb ook nog een heg maar die staat er volgende week hoop ik ook nog wel en anders maar niet, wie zich eraan ergert, de snoeischaar staat in de schuur. Ik ga zo aan de BBQ dat zijn volgens mij betere plannen. Succes met je heg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE408
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 17:15
|
|
|
BBQ en met familie!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 17:25
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weer die heg...wat vervelend...groei-tie? |
...ik ben er al dagen me bezig je moet eens zien wat ik heb aan afval...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 17:27
|
|
|
MARIEKE408 schreef: | Ik heb ook nog een heg maar die staat er volgende week hoop ik ook nog wel en anders maar niet, wie zich eraan ergert, de snoeischaar staat in de schuur. Ik ga zo aan de BBQ dat zijn volgens mij betere plannen. Succes met je heg! |
...BBQ's en heggen zijn niet aan mij besteed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGRID978
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 18:01
|
|
|
IRIZXX484 schreef: | Ik zal voor je bidden!
Ik vroeg me wel af, en als je niet wilt antwoorden dan is dat natuurlijk prima, wat nou dan precies de angst veroorzaakt? Is het een soort sociale angststoornis, dus dat je bang bent voor de sociale omgeving, of heeft het echt specifiek met de kerk te maken?
Sterkte ermee! |
Hoi Iriz,
Geen idee waar het vandaan komt, daarom is het ook zo eng. Dank voor het bidden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGRID978
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 18:04
|
|
|
Net even gecheckt en het filmpje doet het. Veel kijk plezier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 18:34
|
|
|
INGRID978 schreef: | Net even gecheckt en het filmpje doet het. Veel kijk plezier. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 18:51
|
|
|
"If He does not give me the miracle, He is going to make me the miracle for someone else"
(Nick Vujicic)
Laatst aangepast door
|
LAURA291
|
op zaterdag 31 mei 2014, 18:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 19:01
|
|
|
Eigengemaakte sate....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 19:02
|
|
|
FFT360 schreef: | ...ik ben er al dagen me bezig je moet eens zien wat ik heb aan afval... |
Als je de heg helemaal weg doet...heb je nooit geen afval meer....
|
|
Naar boven |
|
|