ChristianMatch

Forum

Wist je dat?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6011 6012 6013 6014 6015 6016 6017 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 18:29

CORNEEL767 schreef:
wie zijn wij?ik geloof dat wij de zonen en dochters Gods zijn op deze aarde en we hebben zeker taken gekregen waaronder het rentmeesterschap over de schepping.
Onze Vader heeft ons dingen gezegd die we beter kunnen doen of laten en hoe we moeten omgaan met Zijn schepping.
Nu leven we in een vrije wereld waarin alles maar moet kunnen en mogen.
Als er nu niemand iets daarvan zegt dan denk ik dat er iets niet goed is.
Nu in dit geval over plastisch chirurgie als we daar niks over zeggen dan denken de andere vooral jongere generatie dat dat allemaal mar normaal is en kan.
De jonge generatie van deze tijd heeft in de meeste gevallen denk ik helemaal niets meegekregen over het geloof.
Eerder worden ze opgevoed met mtv en dat soort programmas.
wij weten wel beter en ook wat de vruchten ervan Huilende smiley, smiley in tranen

Ja, dat is raar; als ik zou zeggen van dat ze erop is vooruitgegaan, met die plastic chirurgie, dan was het wel okee...

Ik vind het echt géén gezicht....

Is liegen, en tegen iemand die zoiets laat doen en je vind het mislukt, en zegt toch van 'wat mooi', om die persoon te sparen, wel zo eerlijk?

Want ja, plastic chirurgie, met reden om er jonger uit te zien, wat heeft dat te maken met 'leven naar Gods wil?'.

Eigenlijk ook wel zielig....als je zoveel geld uitgeeft, en het mislukt...
En dat juist bij iemand die alles beter meent te weten, en boeken schrijft over hoe je elke dag gelukkig kan zijn, hoe je moet leven, dat je naar God moet luisteren ed.

Hoeveel arme vrouwen(al dan niet met kinderen) in achterstandswijken in de USA hadden niet geholpen kunnen worden, dmv het geld wat nu weggegooit is aan plastic chirurgie.

Ik dacht dat ijdel zijn een zonde is.

Maar ja, idd, alles moet maar kunnen. Zelfs tegengestelde dingen doen dan je preekt...

Ja, en als je naar het vlees leeft, ja, dan zit daar dus geen zegen op, zeker niet als je dat als bijbellerares al jaren aan iedereen verkondigt....

Vandaar ook, denk ik het resultaat....

God laat niet met zich spotten...denk ik in dit geval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 18:34

Wist je dat......het weekend is begonnen?

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 18:37

Wist je dat.......het vanaf zondag weer wat warmer wordt? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
HANNE614

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 19:36

Leuk dat je een picknick organiseert. Ook dapper want het is al wel later in het seizoen. Het lijkt me erg leuk, dus hierbij geef ik me op.

Gaan mee:
- Nadja429, 43 jr., regio 058;
- Friendly jaws (m), 40 jr., regio 0561;
- Est79her, 34 jr., regio 038;
- Hanne614, 50 jr.

Gaan misschien mee:
- Adamo (m), 49 jr., regio 058;
- Trijnie671, 53 jr., regio 0594;
- Snelle Jelle (m), 48 jr., regio 0512;
- Viveut Vivas (m), 28 jr., regio 038;
- Carry445, 35 jr., regio 0152;[/quote]

Laatst aangepast door
HANNE614
op vrijdag 22 augustus 2014, 19:39
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 20:02

Hoi Freedom,

Quote:
Freedom schreef: Ik denk wel dat we als mens als je rijk bent hier op een goede en verantwoorde manier mee om moet gaan en hoe daar heb ik persoonlijk weinig over te zeggen als het een individu betreft zonder voorbeeldfunctie.
Mijn mening is wel dat je uit moet kijken als je rijk bent en in een belangrijk rolmodel bent terechtgekomen. Dan is het met name belangrijk dat je niet afdwaalt, want mocht je afdwalen dan trek je veel mensen daar onbewust in mee.
Net als een voorganger die zondags staat te preken, dat brengt volgens mij meer verantwoordelijkheid met zich mee dan dat je die belangrijke taak niet voor een groot publiek doet.

Inderdaad!

Iemand die zélf geld verdient, omdat degene bijvoorbeeld een groot goedlopend bedrijf heeft, ja, dát is ook iets anders, idd.

Het verschil is, dat Joyce, vrolijk, al het geld dat zij genereert door haar bediening, dus door mensen die giften geven, en door inkomsten van haar boeken, dvd's etc., die alleen zo goed verkopen doordat zij in de eerste plaats bekend is geworden als bijbellerares...dat ze daar, van dat geld, in luxe baadt, en slechts een paar procent, honderdduizenden dollars, geeft aan goede doelen. En dan zegt zij ook nog eens dat God haar met deze rijkdom heeft gezegend....
Biljoenen mensen over de gehele wereld zien haar shows, en die doneren dus, in de eerste plaats voor al haar dure huizen, landgoederen, vliegtuigen, jachten, en dure wagens. en niet te vergeten al het personeel; tuinmannen, schoonmakers, aannemers voor de verbouwingen in de huizen en van de huizen, binnenhuisarchitecten, bodyguards, cameramannen, etc. etc .etc.

En dan denk ik, Moeder Theresa(bijvoorbeeld he) had toch ook geen bodyguard...Ja, want Moeder Theresa had niets om bang over te moeten zijn, zij stond letterlijk naast de armen, en dan nog de allerarmsten!

Maar ja, als je zo de kluit belazerd, met je landgoederen, je villa's, bungalows en landhuizen etc., ja, dan moet je wel een bodyguard hebben, ja, er zijn mensen die daar erg boos en verontwaardigt over kunnen worden(en terecht vind ik) omdat het is betaald door mensen, voor de 'bediening'. En niet, voor Joyce zelf, opdat ze zélf in luxe en weelde kan baden, en maar een klein percentage afstaat aan goede doelen.

En dan had gisteren nog een preek, dat je je hart niet op bezit en luxe moet zetten...ik wist niet wat ik hoorde....

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
BEN829

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 20:03

Even nog wat duiten in deze topic gooiend;
2 Korintiers 2: 17. "...wij zijn niet als de meesten, die het woord Gods tot een handelszaak maken."[Leidse Vertaling]
Naar boven

Auteur Bericht
NADJA429

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 20:43

Hoi Hanne,

Dank je. Knipoog smiley

Leuk dat je komt, gezellig.

Uuhm... nou echt dapper is het niet, hihi.. want via een andere site doe ik dit al een paar jaar en gaan zelfs in de winter door, yeah! Lachende smiley
Maar gelukkig hebben we bij slecht weer een alternatief en wandelen kan altijd, maar we hopen natuurlijk op een stralende herfstdag.

Zal je even toevoegen bij de rest.

Echt goed dat het nu al zo loopt, dat belooft wat.

Laatst aangepast door
NADJA429
op vrijdag 22 augustus 2014, 20:51
Naar boven

Auteur Bericht
FREEDOM687

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 20:46

SHANITA130 schreef:
Hoi Freedom,

Inderdaad!

Iemand die zélf geld verdient, omdat degene bijvoorbeeld een groot goedlopend bedrijf heeft, ja, dát is ook iets anders, idd.

Het verschil is, dat Joyce, vrolijk, al het geld dat zij genereert door haar bediening, dus door mensen die giften geven, en door inkomsten van haar boeken, dvd's etc., die alleen zo goed verkopen doordat zij in de eerste plaats bekend is geworden als bijbellerares...dat ze daar, van dat geld, in luxe baadt, en slechts een paar procent, honderdduizenden dollars, geeft aan goede doelen. En dan zegt zij ook nog eens dat God haar met deze rijkdom heeft gezegend....
Biljoenen mensen over de gehele wereld zien haar shows, en die doneren dus, in de eerste plaats voor al haar dure huizen, landgoederen, vliegtuigen, jachten, en dure wagens. en niet te vergeten al het personeel; tuinmannen, schoonmakers, aannemers voor de verbouwingen in de huizen en van de huizen, binnenhuisarchitecten, bodyguards, cameramannen, etc. etc .etc.

En dan denk ik, Moeder Theresa(bijvoorbeeld he) had toch ook geen bodyguard...Ja, want Moeder Theresa had niets om bang over te moeten zijn, zij stond letterlijk naast de armen, en dan nog de allerarmsten!

Maar ja, als je zo de kluit belazerd, met je landgoederen, je villa's, bungalows en landhuizen etc., ja, dan moet je wel een bodyguard hebben, ja, er zijn mensen die daar erg boos en verontwaardigt over kunnen worden(en terecht vind ik) omdat het is betaald door mensen, voor de 'bediening'. En niet, voor Joyce zelf, opdat ze zélf in luxe en weelde kan baden, en maar een klein percentage afstaat aan goede doelen.

En dan had gisteren nog een preek, dat je je hart niet op bezit en luxe moet zetten...ik wist niet wat ik hoorde....

Smiley met dichtgeplakte mond

Hoi Shanita,

Ik heb geen idee, hou me eerlijk gezegd niet meer bezig met waar zij mee bezig is, denk dat dat meer iets is voor degene die daar directer mee te maken heeft.
Ik heb van haar ooit het boek "De vrouw met zelfvertrouwen" een keer gekocht omdat ik meende in die tijd dat ik er wat aan had, later bedacht ik me dat haar levensstijl me niet meer aansprak en nu denk ik het is haar pakkie an (en de mensen die er directer mee te maken hebben).

Maar het staat te ver van mijn bed en ik wil daarom ook aan jou meegeven: Richt je op zaken die belangrijk voor je zijn en waar je evt. iets aan zou kunnen veranderen.
Dat lijkt mij beter dan je te gaan bezighouden met een topic als dit.
Ik weet dat jij veel van je af schrijft hier en ergens heb ik daar bewondering voor maar zoals ik er tegen aan kijk denk ik er zijn belangrijkere zaken in mijn leven. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 20:48

JANS221 schreef:
Wist je dat......het weekend is begonnen?

Clown smiley

Geweldig nieuws Jans Knipoog smiley goed weekend gewenst
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 20:49

JANS221 schreef:
Wist je dat.......het vanaf zondag weer wat warmer wordt? Coole smiley met zonnebril

Lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ROELOF140

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 20:49

https://www.youtube.com/watch?v=HnpB8b-DfL0
Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ROELOF140
op vrijdag 22 augustus 2014, 20:50
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 20:54

JANS221 schreef:

Dat is mooi.

Wist je dat ik tot m'n schande al in augustus met shirts met lange mouwen loop?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 20:56

BEN829 schreef:
Even nog wat duiten in deze topic gooiend;
2 Korintiers 2: 17. "...wij zijn niet als de meesten, die het woord Gods tot een handelszaak maken."[Leidse Vertaling]

Jaja!! Kan er uit Leiden iets goeds komen...

Lachende smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 22 augustus 2014, 20:57
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 21:05

Dinsdag 5 augustus, Richteren 7: 1-8; Te veel hulptroepen.

In onze tijd kunne we beschikken over veel mensen en mogelijkheden, helpers en hulptroepen. Dat is op zichzelf natuurlijk prachtig, maar het ontneemt je ook wel eens onbedoeld je afhankelijkheid van God. Je bent soms meer bezig met regelen dan met bidden. Het kan zelfs om zoveel helpers gaan, dat God bijna overbodig wordt. Of anders gezegd er is te veel krijgsvolk. Je ziet de hand van God niet meer.
Daar is het volk Israël niet meer geholpen. En wij ook niet. Gideon moet daarom van God de meeste hulptroepen naar huis sturen. Dat zal hij niet gemakkelijk gevonden hebben. Om zich heen telde hij er wel maar liefst ongeveer 32.000, maar bij zijn tegenstander waren er maar liefst 135.000. Eerst mogen alle bange mensen naar huis. Van die mogelijkheid maken velen meteen gebruik. Gideon houdt er nog 10.000 over. Maar God zegt dat het er nog te veel zijn. En zo blijven er uiteindelijk nog maar 300 mannen over.
Om te redden heeft God niet veel hulptroepen nodig. Uiteindelijk rest en bevrijdt Hij een wereld door slechts één Man, Jezus Christus. Maar die Ene telt dan ook voor duizend. Loop bij alle hulp die u mogelijk nodig hebt niet aan Hem voorbij! Denk aan Jezus’ woord: Zonder Mij kunt gij niets doen!
Naar boven

Auteur Bericht
FREEDOM687

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 21:08

JOL252 schreef:
Dat is mooi.

Wist je dat ik tot m'n schande al in augustus met shirts met lange mouwen loop?

Geen zorgen Jol, ik loop al een week in een wintertrui Clown smiley Echt! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 21:17

FREEDOM687 schreef:
Geen zorgen Jol, ik loop al een week in een wintertrui Clown smiley Echt! Lachende smiley

Huilende smiley, smiley in tranen wist je dat ik de zomer terug wil?
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 22:05

Wist je dat ik morgen lekker ga uitslapen Knipoog smiley Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA732

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 22:05

JOL252 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen wist je dat ik de zomer terug wil?

Wist je dat ik dat ook wil Huilende smiley, smiley in tranen
Zit jandoppie met mn fleecevest in huis het is echt niet te geloven...
Jans zeg alsjeblieft dat het echt volgende week beter word.... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 22:40

FREEDOM687 schreef:
Hoi Shanita,

Ik heb geen idee, hou me eerlijk gezegd niet meer bezig met waar zij mee bezig is, denk dat dat meer iets is voor degene die daar directer mee te maken heeft.
Ik heb van haar ooit het boek "De vrouw met zelfvertrouwen" een keer gekocht omdat ik meende in die tijd dat ik er wat aan had, later bedacht ik me dat haar levensstijl me niet meer aansprak en nu denk ik het is haar pakkie an (en de mensen die er directer mee te maken hebben).

Maar het staat te ver van mijn bed en ik wil daarom ook aan jou meegeven: Richt je op zaken die belangrijk voor je zijn en waar je evt. iets aan zou kunnen veranderen.
Ik weet dat jij veel van je af schrijft hier en ergens heb ik daar bewondering voor maar zoals ik er tegen aan kijk denk ik er zijn belangrijkere zaken in mijn leven. Verlegen lachende smiley

Ha Freedom,

Quote:
Richt je op zaken die belangrijk voor je zijn en waar je evt. iets aan zou kunnen veranderen.

Bedankt voor deze waarschuwing :)

Ja, ik doe dat al. Hier, forummen op CM, ja, dat is voor mij een bijzaak, ik schrijf het niet eens van me af tegenwoordig.

Tis gewoon, dat ik een sbs6 programma keek, online, en daarna kwam er reclame van haar, en ja, ik dacht eerst verbaasd, is dat nou dezelfde Joyce Meijer, want ja, ik herkende 'r bijna niet door de plastic chirurgie, en ja, toen ik een stukje van haar zag, vond ik het gewoon akelig wat ze zei en hoe ze het zei.
Daarom, door mijn verontwaardiging over het geheel, schreef ik er iets over, meer niet.

Nee, ik kan er niet van wakker liggen;) Heb wel andere zaken aan mijn hoofd. Ik denk altijd aan deze tekst: Fil 4 8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat;(gebod) 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn.(belofte)

Dit is eigenlijk een noodzakelijk kwaad, voor mij, wat ik dan even opschrijf, en dan, ja, dan hou ik me er daarna echt niet meer mee bezig. Ik hou me dan juist nog meer bezig met wat goed voor me is ;)

Er zijn zeker belangrijkere zaken als je met Joyce Mijer bezig te gaan houden ;)
Dat wou ik, onder andere ook aangeven met mijn openingspost ;)

Fijne Avond en Zegens! :)
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:05

Wist je dat ik ambivalente gevoelens heb omtrent jullie berichtjes!
Wist je dat ik enerzijds herkenning lees in de berichtjes. Een shirt met lange mouw. Fleece vest, de zomer terug wil, uit wil slapen! Heerlijk weekend voor de boeg!

Wist je dat ik anderzijds hier zo blij van wordt!
Kan ik genieten van mijn vakantie met mogelijk toch de zon!!

Gr Marenth.
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:05

Wist je dat ik iets niet goed deed?

Gr Marenth.

Laatst aangepast door
MARENTH030
op zaterdag 23 augustus 2014, 00:09
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:08

Wist je dat ik het bericht dubbel plaatste?
Wist je dat dat dit te maken heeft met mijn leeftijd!!!!

Gr Marenth
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:17

De twee belangrijkste dagen in je leven zijn
de dag dat je bent geboren én de dag
dat je begreep waarom.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:20

MARENTH030 schreef:
Wist je dat ik iets niet goed deed?

Gr Marenth.

JAAAA!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:20

MARENTH030 schreef:
Wist je dat ik het bericht dubbel plaatste?
Wist je dat dat dit te maken heeft met mijn leeftijd!!!!

Gr Marenth

Jaaaa!!!
Naar boven

Auteur Bericht
TRIJNIE671

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:22

JANS221 schreef:

nou ik hoor steeds de hele week regen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
TRIJNIE671

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:26

CARIEN982 schreef:
Je hebt helemaal gelijk Trijnie....een paar jaar geleden was het ZO gezellig....vooral in de chat! We waren gewoon 1 familie....er werd over van alles gesproken! Soms waren er ook weleens wat woordjes.....meestal waren dit de zelfde personen die altijd zeurde om niets!
Ik heb er een hele leuke tijd gehad!!

Tegenwoordig is het anders.....als je in de chat komt groeten ze niet eens!
Ik vind dat zo jammer......het kan zo gezellig zijn met zijn allen!

Hey Carien gezellig dat je weer bent . welkom terug Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:44

ZEELAND736 schreef:
JAAAA!!!

Gelukkig!
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:45

ZEELAND736 schreef:
JAAAA!!!

Herkenning?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:49

Wist je dat het nóóit goed is? dan weer veel te warm, dan weer te koud? Dan weer te droog, dan weer te veel regen...

Wist ja, dat het me geen moer interesseert wat het weer doet...

Ik kijk enkelt op het weer, om te weten wat ik aan moet doen...

Wist je dat ik wel andere dingen aan me hoofd heb, dan zoiets triviaals als het weer? Knipoog smiley Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Boze smiley Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Wist je, dat ik morgen, alwéér, van plan ben mijn huis op te ruimen?

Wist je, dat het helemaal niet veel werk is, maar dat ik er gewoon te beroerd voor ben?

Wist je, dat als ik, nu gewoon, morgen eens ga doen wat ik van plan ben, nml me huis opruimen, ik me daarna veel beter voel?

Wist je dat ik ben gewoon veels te lui, het ontbreekt me aan alle zelfdiscipline, en wist je dat ik daar morgen wat aan ga doen?

Wist je dat ik ga vroeg opstaan, en me huis doen, zodat ik daarna met een voldaan gevoel naar mijn vriend kan gaan?

Tis maar dat je het weet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6011 6012 6013 6014 6015 6016 6017 ... 6194 Volgende
Pagina 6014 van 6194