Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 oktober 2014, 22:31
|
|
|
Als mens kun je omhoog klimmen door te vallen: het beseffen van je tekortkomingen is een bron van vreugde omdat het je herinnert aan Gods genade en liefde.
Benedictus.
Gr Marenth.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 oktober 2014, 23:10
|
|
|
MARENTH030 schreef: | Heer, help mij, niet zozeer om zelf gelukkig te zijn als anderen gelukkig te maken; niet zozeer om zelf begrepen te worden als anderen te begrijpen; niet zozeer om zelf getroost te worden als anderen te troosten; niet zozeer om bemind te worden als te beminnen. Want als ik geef, zal mij gegeven worden, als ik vergeef, zal mij vergeven worden, als ik sterf zal ik eeuwig leven.
Franciscus van Assisi.
Gr Marenth. |
Heel mooi....en een wijze les!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 oktober 2014, 23:28
|
|
|
Nee ik ga dit keer ook niet mee, over paar weken dan stop ik hier en dan heb ik ook geen zin meer om lid te blijven. Ik maak andere plannen, ook vrijwillig werk ga ik mee aan de slag. inloop centrum, mezelf meer nuttig maken. Veel liefs en ik hoop dat je genoeg menzen bij elkaar kan krijgen succes ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 oktober 2014, 23:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heel mooi....en een wijze les!!! |
Dank je Zeeland, vind ik ook!
Het gebed van Franciscus geldt voor ons allen. Terugkeren naar die liefde. Omdat die liefde betekenis geeft.
Gr Marenth.
Laatst aangepast door
|
MARENTH030
|
op woensdag 22 oktober 2014, 00:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 00:37
|
|
|
Ik hoef niet zo nodig te vliegen. Ik vind het al prima als ik naar de lucht kan kijken. Shakespeare
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 11:42
|
|
|
Of het een mop is....??? Eerder dom...maar wel leuk....
De renovatie is voorbij...en ik ben blij... Vooral met de nieuwe keuken... Maar die wasemkap?? Waarom zit er die blauwe rand aan...geheel niet in stijl met de nieuwe kleur?? Ik vind het eigenlijk niet mooi, maar durf niets te zeggen... Ook mijn dochter constateert het....(aha...ben ik niet alleen)
Totdat er een ""bouwkundige"" langs komt.... ""Haha...dat zijn beschermingsstrips...die kunnen er zo af""....!!!
En jawel...daaronder de RVS-kleur...!!
(slechte beurt gemaakt)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 13:10
|
|
|
ITSME497 schreef: | Om te stoppen met roken is wilskracht nodig dus je moet een sterke wil en motivatie hebben om er mee te stoppen.
Vaak helpt het voor mensen om een extra stimulans te hebben dus ik daag je uit om een paar dingen te doen.
Zet zelf op papier waarom je het fijn vind om te roken en wat dat met je doet.
Zet op een ander papier wat het je kost, namelijk geld. Hoeveel kost het je per maand dat roken ? Wat zou je met dat geld kunnen doen om de zelfde dingen te ervaren die je hebt als je rookt. Wanneer je iets anders hebt gevonden die je minimaal het zelfde op leveren kan als het gevoel bij roken dan denk ik dat je minder moeite hebt om te stoppen met roken. Een betere gezondheid speelt ook wel mee maar dat is extra wat je er bij krijgt als je gestopt bent met roken.
Als je besluit te stoppen doe dan als eerste alle asbakken het huis uit en zet de deuren en ramen een keer goed open zodat de rooklucht uit huis gaat dat scheelt behoorlijk. Ook is het belangrijk dat je tegen de mensen zegt die je het beste kent en het meeste mee omgaat dat je gestopt bent met roken en vraag hen om je een beetje in de gaten te houden.
Veel succes met stoppen met roken. |
Bedankt!,
Itsme
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 13:25
|
|
|
http://youtu.be/4C5pq7W5yRM
Zo...stof tot nadenken....helaas zo ingewikkeld dat ik het niet uit het Engels kan vertalen, snap het zelf bijna
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JAANTJE496
|
|
Geplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 14:41
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | - Topic verplaatst naar het juiste subforum -
Normaal gesproken reageert de redactie iedere dag op de mail. Op zondag alleen in uitzonderingsgevallen, zodat de redactie ook kan genieten van de rustdag. |
Jippie ik ben weer een vrouw!! Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 15:51
|
|
|
Een winterjas voor mij dochter, voor haar verjaardag vast. nu een goeie voor jaren bruikbaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 15:53
|
|
|
hahaha wel een leuke, nu kan je dubbel van genieten in jou kleurtje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 16:07
|
|
|
- Tekst verwijderd - Kijk uit wat je schrijft en zegt, tegen de mensen, je kan de mensen juist nog verder van God verwijderen. Het zijn jouw woorden. God is zo niet, Ik bid voor de mensen die ook niet geloven en ik weet dat God over hun bekomert.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op woensdag 29 oktober 2014, 12:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 16:14
|
|
|
weg
Laatst aangepast door
|
ZWALUWTJE610
|
op woensdag 22 oktober 2014, 23:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORNEEL767
|
|
Geplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 16:57
|
|
|
ik kwam zo nu romeinen 11 vers34 tegen dit lijkt mij wel goed zo in deze discussie. wie kan vertellen wat er in de gedachte van de Here omgaat? wie zou Hem ooit raad kunnen geven? we kunnen de gedachte van de Here een beetje begrijpen door Zijn Woord te lezen. ik werd laatst bepaald door de gelijkenissen die Jezus vertelde in matheus 23 24 en 25. en als Jezus zegt ik ben de weg de waarheid en het leven.en zegt niemand komt tot God de Vader dan door mij ik ben de deur .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 18:27
|
|
|
ITSME497 schreef: | Over het behouden zijn of verloren gaan van mensen doe ik geen uitspraken als het om individuele mensen gaat omdat ik niet in hun hart kan kijken. Nee ik denk niet dat ik God in alles begrijp en dat ik alles weet wat God doet en zo maar ik weet wel dat als God in Zijn Woord iets zegt dat wij dat 100 % serieus moeten nemen en niet even dan anders kunnen maken omdat wij dat misschien te hard vinden overkomen naar andere mensen. Als God het zegt dan is het zo. Ja soms heb ik wel eens bepaalde vragen van stel iemand is geestelijk gehandicapt en die kan verstandelijk niet begrijpen wat Jezus voor hem gedaan heeft hoe gaat dat dan ? Maar dan kijk ik naar het beeld van mijn Hemelse Vader en als ik naar Zijn karakter kijk zoals dat omschreven staat dan weet ik wel dat zoals ik Hem als Vader ken hij zo liefdevol is dat hij rechtvaardig is en blijft en iemand die het niet kan begrijpen vanwege geestelijke beperkingen daar niet om gestraft zal worden met het eeuwig niet bij God kunnen zijn. Voor de mensen met gewoon verstand is het duidelijk wat God er over zegt en daar doe ik dus ook geen woord af van wat ik gezegd heb. |
En wie bepaalt wat gewoon verstand is? Zullen we dat over laten aan God? Geloof is wel meer dan verstandelijk begrijpen of een kwestie van acceptatie van wat wij onder de juiste leer verstaan. Maak je geloof concreet, laat zien wat je beweegt en waaruit je leeft, zodat mensen zien waar je voor staat. Geloven is een levenshouding die zichtbaar wordt in je daden. Geloven is vertrouwen op God.
Als christenen woorden uit de Bijbel anders interpreteren dan jij, wil dat niet zeggen dat ze de Bijbel niet 100% serieus nemen, maar dat ze anders denken dan jij. Wees voorzichtig met woorden als `` als God het zegt, dan is het zo.`` Je kunt (onbedoeld) zo je eigen ideeën op een godheid projecteren en jezelf daarmee goedkeuring geven om zo te spreken en/of te handelen. De kruistochten zijn daar een voorbeeld van.
Ik begrijp het nut ervan niet om uitspraken te gaan doen over groepen mensen en daar mee impliciet over het individu. Wat bereik je daarmee? Niets! Mensen gaan niet geloven omdat ze bang zijn voor ``de hel``. Geloven volgt niet automatisch op de angst voor straf of een beloning bij goed gedrag. God wil geen mensen die uit angst in hem gaan geloven.
Laten we als christenen er zo voor onze medemens zijn en ons leven zo leven dat ze aan ons kunnen zien dat we christen zijn. En dat lijkt mij vele malen beter dan uitspraken doen over groepen mensen, waarvan wij -met de Bijbel in de hand- zeker menen te weten dat zij voor eeuwig verloren gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ITSME497
|
|
Geplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 19:37
|
|
|
JANS221 schreef: | En wie bepaalt wat gewoon verstand is? Zullen we dat over laten aan God? Geloof is wel meer dan verstandelijk begrijpen of een kwestie van acceptatie van wat wij onder de juiste leer verstaan. Maak je geloof concreet, laat zien wat je beweegt en waaruit je leeft, zodat mensen zien waar je voor staat. Geloven is een levenshouding die zichtbaar wordt in je daden. Geloven is vertrouwen op God.
Als christenen woorden uit de Bijbel anders interpreteren dan jij, wil dat niet zeggen dat ze de Bijbel niet 100% serieus nemen, maar dat ze anders denken dan jij. Wees voorzichtig met woorden als `` als God het zegt, dan is het zo.`` Je kunt (onbedoeld) zo je eigen ideeën op een godheid projecteren en jezelf daarmee goedkeuring geven om zo te spreken en/of te handelen. De kruistochten zijn daar een voorbeeld van.
Ik begrijp het nut ervan niet om uitspraken te gaan doen over groepen mensen en daar mee impliciet over het individu. Wat bereik je daarmee? Niets! Mensen gaan niet geloven omdat ze bang zijn voor ``de hel``. Geloven volgt niet automatisch op de angst voor straf of een beloning bij goed gedrag. God wil geen mensen die uit angst in hem gaan geloven.
Laten we als christenen er zo voor onze medemens zijn en ons leven zo leven dat ze aan ons kunnen zien dat we christen zijn. En dat lijkt mij vele malen beter dan uitspraken doen over groepen mensen, waarvan wij -met de Bijbel in de hand- zeker menen te weten dat zij voor eeuwig verloren gaan.
|
En wie bepaalt wat gewoon verstand is? Zullen we dat over laten aan God? @@@ Ik meen te kunnen stellen dat iemand die zwaar geestelijk gehandicapt is niet een normaal functionerend verstand heeft. Ik zeg niet dat iemand met een IQ lager dan wij aangeven dus niet kan geloven. Dat laat ik graag aan God Zelf over. Stel dat iemand voor Gods rechterstoel staat en die weet helemaal niks omdat zijn of haar verstand zo beperkt is dat hij of zij nooit het Evangelie kon begrijpen kan die dan tegen God zeggen van dat is UW SCHULD omdat ik niet meer verstand gekregen heb van U ?? Nee, dat denk ik dus niet, daar houdt God echt wel rekening mee.
Geloof is wel meer dan verstandelijk begrijpen of een kwestie van acceptatie van wat wij onder de juiste leer verstaan. @@@@@Het gaat niet om de leer maar om de HEER. Wat er bijvoorbeeld in de leer van de Vrijgemaakte kerk staat in 1 van de formulieren daar staat dat je gelooft dat in de kerk alhier de ware leer der verlossing wordt gepredikt, en ja die leer is wel van belang maar daar gaat het over de leer der Verlossing en dat is dat je alleen behouden en verlost kunt worden door Jezus. (de HEER dus)
Maak je geloof concreet, laat zien wat je beweegt en waaruit je leeft, zodat mensen zien waar je voor staat. Geloven is een levenshouding die zichtbaar wordt in je daden. Geloven is vertrouwen op God. @@@@ Helemaal mee eens.
Als christenen woorden uit de Bijbel anders interpreteren dan jij, wil dat niet zeggen dat ze de Bijbel niet 100% serieus nemen, maar dat ze anders denken dan jij. @@@@@ Inderdaad zeg ik niet dat iemand die bepaalde dingen uit de Bijbel anders dan mij interpreteert de Bijbel niet serieus nemen maar op 1 punt zit wel de kern en dat is dat Jezus als ENIGSTE offer voldoende is en alleen door Hem de Weg tot de Vader geopend is. Niemand komt immers tot de Vader dan door Jezus ! Dat houdt gewoon heel duidelijk in dat je zonder Jezus niet tot de Vader kunt komen en er dus ook geen behoud is zonder Jezus.
Ik begrijp het nut ervan niet om uitspraken te gaan doen over groepen mensen en daar mee impliciet over het individu. @@@@ Gezien de kop van deze topic is het wel nodig om daar een duidelijk rechtstreeks antwoord op te geven want de vraag is : Zijn mensen zonder Evangelie van Jezus allemaal verloren. Antwoord daarop is dus ja.
Mensen gaan niet geloven omdat ze bang zijn voor ``de hel``. Geloven volgt niet automatisch op de angst voor straf of een beloning bij goed gedrag. God wil geen mensen die uit angst in hem gaan geloven. @@@@@Wanneer iemand gaat "geloven" uit angst dan is daar geen vrijheid. Angst sluit namelijk de volkomen vrijheid uit zegt de Bijbel. Geloven komt voort uit het besef dat Jezus voor iemand persoonlijk Zijn Heilsdaden heeft verricht en daardoor ontstaat de liefde tot Jezus en God en ga je dingen doen die je anders misschien nooit zou gedaan hebben, uit dankbaarheid voor wat Jezus voor jou gedaan heeft. Stel dat iemand wel gaat geloven uit angst voor de hel dan zal daarna toch een stuk liefde ontstaan naar God toe uit dankbaarheid voor wat Jezus voor hem of haar gedaan heeft. Er staat ook in de Bijbel dat wanneer iemand zich tot God wend dan staat er ook nog dat God hem zeker niet zal uitwerpen dus pas op om te zeggen dat God iemand die uit angst gaat geloven niet wil. Er zijn heel veel mensen die niet echt heel veel zekerheid hebben over hun behoud en daar zit ook een stuk angst aan ten grondslag dus deze uitspraak van jou vind ik niet echt wijs om te plaatsen.
Laten we als christenen er zo voor onze medemens zijn en ons leven zo leven dat ze aan ons kunnen zien dat we christen zijn @@@@ Helemaal mee eens.
En dat lijkt mij vele malen beter dan uitspraken doen over groepen mensen, waarvan wij -met de Bijbel in de hand- zeker menen te weten dat zij voor eeuwig verloren gaan. @@@@ Gezien de vraag van deze topic loop ik daar niet voor weg om juist wel de uitspraken te doen die ik gedaan heb.
Graag wil ik nog van iemand een Bijbelse onderbouwing waarom iemand zonder het Evangelie van Jezus WEL behouden zou zijn en niet verloren zou gaan, omdat ik dat namelijk nog helemaal niet ben tegengekomen. Heb je zelf deze mening toon dat dan aan met onderbouwing uit de Schrift.
Laatst aangepast door
|
ITSME497
|
op woensdag 22 oktober 2014, 19:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 20:02
|
|
|
ITSME497 schreef: | Laten we als christenen er zo voor onze medemens zijn en ons leven zo leven dat ze aan ons kunnen zien dat we christen zijn @@@@ Helemaal mee eens.
En dat lijkt mij vele malen beter dan uitspraken doen over groepen mensen, waarvan wij -met de Bijbel in de hand- zeker menen te weten dat zij voor eeuwig verloren gaan. @@@@ Gezien de vraag van deze topic loop ik daar niet voor weg om juist wel de uitspraken te doen die ik gedaan heb. |
Ik vind het niet nodig om als christen overal pasklare antwoorden op te hebben. Als er een vraag op dit forum gesteld wordt, wilt dat niet zeggen dat we dan gelijk een antwoord klaar moeten hebben. Ik wil je dan ook graag verwijzen naar mijn eerdere antwoorden van 16 en 17 juli.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ITSME497
|
|
Geplaatst: woensdag 22 oktober 2014, 20:15
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik vind het niet nodig om als christen overal pasklare antwoorden op te hebben. Als er een vraag op dit forum gesteld wordt, wilt dat niet zeggen dat we dan gelijk een antwoord klaar moeten hebben. Ik wil je dan ook graag verwijzen naar mijn eerdere antwoorden van 16 en 17 juli.
|
Zelf vond ik het wel nodig om recht voor de raap te zijn en op deze specifieke vraag een antwoord op te geven. Graag wil ik nog van iemand een Bijbelse onderbouwing waarom iemand zonder het Evangelie van Jezus WEL behouden zou zijn en niet verloren zou gaan, omdat ik dat namelijk nog helemaal niet ben tegengekomen. Heb je zelf deze mening toon dat dan aan met onderbouwing uit de Schrift.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 23 oktober 2014, 08:39
|
|
|
Nog 2 dus .... wil je nog wat kwijt haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 23 oktober 2014, 09:06
|
|
|
Hai Natasja,
Jammer hoor....
Ja, ik heb dit in het begin wel als datingsite gezien, later niet meer, maar ja, ik heb makkelijk praten, mijn vriend ken ik van mijn jeugd en die belde me inene op, ruim een jaar geleden....(hij had mzzl dát ik in het gewone telefoonboek stond, want dat was eigenlijk níet de bedoeling, en ik wist niet hoe ik het moest wijzigen dat ik er níet in zou staan..)...
Ik zeg altijd van kijk eens wie je kent van je jeugd....
Maar in ieder geval veel geluk(wat mi al helemaal niet afhankelijk is van een relatie....vind ik dus....want dáárvoor was ik al gewoon gelukkig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BIANCA017
|
|
Geplaatst: donderdag 23 oktober 2014, 16:23
|
|
|
Kom tot de vader !! Opwekking 599 Dat is voor mij een heel mooi en bijzonder lied
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNE614
|
|
Geplaatst: donderdag 23 oktober 2014, 21:33
|
|
|
HANNE614 schreef: | Leuk Peter dat je misschien meegaat, ik ben benieuwd!
Niet van CM gaan mee: vrouw 49 jaar vrouw 50 jaar vrouw 57 jaar vrouw 59 jaar vrouw 60 jaar man 40 jaar man 60 jaar
 | [/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 oktober 2014, 15:36
|
|
|
Dank je lieverds voor de fijne tijd vanacht om middernacht ben ik weg en ga ik het eens op funky fish proberen wie weet heb ik daar meer geluk.
Wens iedereen alle goeds en liefs toe en succes.
Groetjes, Natascha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 oktober 2014, 16:26
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Dank je lieverds voor de fijne tijd vanacht om middernacht ben ik weg en ga ik het eens op funky fish proberen wie weet heb ik daar meer geluk.
Wens iedereen alle goeds en liefs toe en succes.
Groetjes, Natascha |
Ook ik ben over 2 dagen weg....(geen funky fish vervolg) Het ga jullie allemaal goed.... Ook iedereen bedankt....
Groet Ineke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE191
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 oktober 2014, 16:37
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | Nee ik ga dit keer ook niet mee, over paar weken dan stop ik hier en dan heb ik ook geen zin meer om lid te blijven. Ik maak andere plannen, ook vrijwillig werk ga ik mee aan de slag. inloop centrum, mezelf meer nuttig maken. Veel liefs en ik hoop dat je genoeg menzen bij elkaar kan krijgen succes ermee |
Jammer.... en mag ik vragen waarom je geen lid wil blijven (mag ook in privé bericht als je dat liever wilt) ik heb nl het idee dat het hier zo langzamerhand leegloopt
Groetjes en het allerbeste, Annemarie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THAARE760
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 oktober 2014, 18:01
|
|
|
[He hoi
Zoals het nu lijkt kan ik gewoon mee!!!
Ik ben die dag toch vrij ...............yeah..........
Groetjes
quote=HANNE614]Wie gaat er zaterdag 8 november mee wandelen in de bossen van Beetsterzwaag (locatie volgt).
Het idee is als volgt: 14:15 uur verzamelen, we maken een wandeling van 1,5 uur tot 2 uur. Hierna kunnen we iets drinken en dan rond 6 uur een pizza eten in Drachten.
De pizzeria heeft de volgende aanbieding: • Een pizza of pasta naar keuze. • 2 drankjes/consumpties (incl. wijn en tapbier)* • 3 bolletjes schepijs met slagroom. (keuze uit banaan, aardbei en vanille) Speciale aanbiedingsprijs: € 14,00 *excl. sterk alcoholisch en flesjes bier[/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNE614
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 oktober 2014, 21:41
|
|
|
Super Thaare!!! ik ben erg blij dat je tóch mee kunt!!!
THAARE760 schreef: | [He hoi
Zoals het nu lijkt kan ik gewoon mee!!!
Ik ben die dag toch vrij ...............yeah..........
Groetjes
quote=HANNE614]Wie gaat er zaterdag 8 november mee wandelen in de bossen van Beetsterzwaag (locatie volgt).
Het idee is als volgt: 14:15 uur verzamelen, we maken een wandeling van 1,5 uur tot 2 uur. Hierna kunnen we iets drinken en dan rond 6 uur een pizza eten in Drachten.
De pizzeria heeft de volgende aanbieding: • Een pizza of pasta naar keuze. • 2 drankjes/consumpties (incl. wijn en tapbier)* • 3 bolletjes schepijs met slagroom. (keuze uit banaan, aardbei en vanille) Speciale aanbiedingsprijs: € 14,00 *excl. sterk alcoholisch en flesjes bier | [/quote]
Laatst aangepast door
|
HANNE614
|
op zondag 26 oktober 2014, 18:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |