Auteur |
Bericht |
|
LIEN529
|
|
Geplaatst: woensdag 7 januari 2015, 18:30
|
|
|
Het blijft hier wel ook een gemis dat de ruimte om te chatten niet meer werkt. Ik heb het idee dat profiellezen al een hele boel uitsluit om te kunnen communiceren. Zoals sommigen hier aankaarten ja, is gezellig kletsen al gelijk de uiting dat je aan iemand vast zit of zo? Is iedereen hier alleen maar gericht om te slagen in daten of is vriendschap met gelijkgestemden ook al niet meer mogelijk. Ok, ik ben van België en voor een Fries lijkt dat aan de andere kant van de wereld, maar kan je daarom eens niet gezellig een praatje hebben? Ik heb steeds gedacht dat Nederlanders wat ruimer en openhartiger waren, maar ik vind daar weinig van terug hier. Alleen de chatroom was vroeger een gezellige boel En we missen ook de uitjes die Hannah in elkaar stak toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: woensdag 7 januari 2015, 19:21
|
|
|
...ik ben zaterdag gaan wokken (per ongeluk) en nu heb ik bijna terug honger en geen maagpijn meer. Dus eet ik eens niets...voila.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: woensdag 7 januari 2015, 21:25
|
|
|
FFT360 schreef: | ...ik ben zaterdag gaan wokken (per ongeluk) en nu heb ik bijna terug honger en geen maagpijn meer. Dus eet ik eens niets...voila. |
Heeey....
....ook dat kan handig zijn hoor....goed voor de lijn...
ik heb lekker veel verse roerbakgroentes klaargemaakt, met kleine kipblokjes erin....zonder pasta/rijst en een meeeeegaaa groot glas vers fruit door de blender gehaald, en erbij opgedronken....lekker de vitamientjes weer binnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
Geplaatst: woensdag 7 januari 2015, 23:27
|
|
|
heb nu een enkel keer ingelogd ....... gesprekken zijn niet te volgen als niet alles te lezen is ...... een goedenavond als je binnenkomt of welkom geheten worden door de aanwezigen ......nee dan is er weinig reuring
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: donderdag 8 januari 2015, 15:15
|
|
|
LIEN529 schreef: | Het blijft hier wel ook een gemis dat de ruimte om te chatten niet meer werkt. Ik heb het idee dat profiellezen al een hele boel uitsluit om te kunnen communiceren. Zoals sommigen hier aankaarten ja, is gezellig kletsen al gelijk de uiting dat je aan iemand vast zit of zo? Is iedereen hier alleen maar gericht om te slagen in daten of is vriendschap met gelijkgestemden ook al niet meer mogelijk. Ok, ik ben van België en voor een Fries lijkt dat aan de andere kant van de wereld, maar kan je daarom eens niet gezellig een praatje hebben? Ik heb steeds gedacht dat Nederlanders wat ruimer en openhartiger waren, maar ik vind daar weinig van terug hier. Alleen de chatroom was vroeger een gezellige boel En we missen ook de uitjes die Hannah in elkaar stak toch  |
Ben het helemaal met je eens. Dat is niet alleen met België zo, hoor. Zeeland heeft dat ook. "Jij woont helemáál is Zeeland!" De afstand hiervandaan naar bv. Rotterdam is ook altijd veel korter dan van Rotterdam naar hier.....
Je hebt gelijk, voor een gezellig ongedwongen praatje is de afstand niet belangrijk. Helaas herken ik dat van dat claimen of afwijzen ook. Terwijl het dan echt niet de bedoeling was om met die persoon te gaan daten. Zelfs bij het zenden van een verjaardagsgroet heb ik dat al een paar keer meegemaakt. Hoe gefocust op een relatie kun je zijn?! Bah! Vriendschap met gelijkgestemden (mooie uitdrukking!) is hier gelukkig best nog mogelijk. Maar een verbandtrommel voor de keren dat je je neus gaat stoten ook.
En om weer on-topic te zijn: Ik denk dat iedereen die hier is wel een rugzakje heeft. Misschien met de nodige "rommel" er nog in. Toch hoeft dat (kan wel!) geen belemmering te zijn als je de positieve kanten van je rugzakje weet te benaderen. Ik zie mijn eigen rugzak zo: Een behoorlijk gevulde rugzak met ervaringen. De tegenslagen, teleurstellingen en de vele ellende die verwerkt zijn, zijn geworden tot diamanten. De stenen die er nog in zitten botsen steeds tegen die diamanten aan en zullen verpulveren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROTTERDAM955
|
|
Geplaatst: donderdag 8 januari 2015, 16:22
|
|
|
Wat een weer zeg, rennen naar de auto en weer rennen naar supermarkt en weer terug rennen de auto en weer rennen naar binnen. pffffff wat een sportdag Verder niks te doen vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROTTERDAM955
|
|
Geplaatst: donderdag 8 januari 2015, 16:31
|
|
|
Het is echt triest dat de chatbox zo weinig mensen of stille en lege lobby, ik zat in 2009 tot 2012 bij CM, het was vrij veel volle room en oergezellig en veel gelachen.
Velen zijn inmiddels getrouwd of andere reden zijn vertrokken.
We moeten iets verzinnen om weer aan de praat te komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 8 januari 2015, 17:58
|
|
|
Als nu iedereen die het zo ongezellig in de chatbox vindt, vanavond eens gezellig met elkaar daar gaat chatten, dan is dat probleem ook weer opgelost!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 8 januari 2015, 18:34
|
|
|
MAMY994 schreef: |
En om weer on-topic te zijn: Ik denk dat iedereen die hier is wel een rugzakje heeft. Misschien met de nodige "rommel" er nog in. Toch hoeft dat (kan wel!) geen belemmering te zijn als je de positieve kanten van je rugzakje weet te benaderen. Ik zie mijn eigen rugzak zo: Een behoorlijk gevulde rugzak met ervaringen. De tegenslagen, teleurstellingen en de vele ellende die verwerkt zijn, zijn geworden tot diamanten. De stenen die er nog in zitten botsen steeds tegen die diamanten aan en zullen verpulveren. |
mooi gezegd Mamy (en leuke foto)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARA635
|
|
Geplaatst: donderdag 8 januari 2015, 20:17
|
|
|
JANS221 schreef: | Als nu iedereen die het zo ongezellig in de chatbox vindt, vanavond eens gezellig met elkaar daar gaat chatten, dan is dat probleem ook weer opgelost!  |
Ik kan moeilijk tegen mezef gaan praten... alhoewel monologen spannend kunnen zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 8 januari 2015, 21:03
|
|
|
ROTTERDAM955 schreef: | Wat een weer zeg, rennen naar de auto en weer rennen naar supermarkt en weer terug rennen de auto en weer rennen naar binnen. pffffff wat een sportdag Verder niks te doen vandaag. |
jaja ... het was prutweer...
maar beter boodschappen doen, dan op bezoek bij een familie lid in het ziekenhuis...daar wordt je ook niet vrolijker van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 03:34
|
|
|
Ik kan nog niet veel melden van wat ik deed vandaag. Ik ben net wakker. Ik heb natuurlijk wel netjes mijn mails beantwoord en om grote ongelukken te vermijden heb ik ook eens geplast.
Ik zie dat ik nog een afwasje heb staan. Slechts 1 bord, 2 steekijzers en een snij-ijzer. Dat werk ik dadelijk even weg.
Ik moet ook nog strijken maar dan moet ik iets meer wakker zijn want anders verbrand ik weer een vinger ...
Tot later...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROTTERDAM955
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 09:25
|
|
|
FFT360 schreef: | Ik heb chocolade gekocht gisteren en die is allemaal al op ...en ik was nu zo erg vermagerd. |
Mini reep zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 10:14
|
|
|
Chatuliem (Hans) was een markante persoon op CM Hij kon met zijn mening menig lid van CM tegen zich in het harnas jagen. Ik mocht fijne maar soms heftige discussies met hem voeren. Mag hij nu in vrede rusten op De plek waar geen discussie meer hoeft. Ik zal je altijd als vriend blijven herinneren. Billy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEN529
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 11:54
|
|
|
JOL252 schreef: | Weet hoe je date:
- Ruim je troep op (rond je vorige relatie goed en correct af) want een ander breekt zijn benen erover.
ik zou zelfs echt aanraden niet uit te zien naar een nieuwe start als je oude troep niet is opgeruimd. wil niet zeggen dat er nog wat pijn kan knagen, maar dat kan een ander niet voor je oplossen, daarmee moet je zelf bepalen wanneer je dat zelf onder controle hebt.
- Wees duidelijk (communiceer en praat).
Deze is echt we de belangrijkste, en zeker transparant zijn, maw zorg dat je niet anders voordoet dan je bent. Geeft nadien veel complicaties.
- Geen ouwe koeien problematiseren (over de keuzes die een ander in zijn of haar leven heeft gemaakt mag je vragen stellen maar geen oordeel uitspreken). - Angst is een killer (reken af met spoken die niet bestaan). - Geef jezelf en de ander een eerlijke kans. en misschien ook een hele belangrijke: - GROW UP !!! 
Veel dank.
Liefs, Jol |
Laatst aangepast door
|
LIEN529
|
op vrijdag 9 januari 2015, 11:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 13:37
|
|
|
ROTTERDAM955 schreef: | Mini reep zeker  |
Neen gekkie juist niets mini pfff, en dan vroegen ze nog aan mij via feesboek dat ik ongesteld was. Ik vertel dus nu niets meer, voila.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 17:23
|
|
|
Een nieuw montuur en glazen natuurlijk. Mijn vorige was een miskoop die heb ik maar een maand gedragen.
Hopelijk bevalt deze wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 17:26
|
|
|
Boerenkool met kleine gehaktballetjes. en volle kwark met citroensmaak.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 18:23
|
|
|
ik eet vandaag, als goede christen, niets. Het is immers een boetedag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROTTERDAM955
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 19:10
|
|
|
Vanmorgen naar Wijnegem (België) geweest en geshopt. Er stonden overal op de vlaggen en posters solden (=opruiming) en ook benzine Euro 95 kost per liter € 1,18 bij onbemand. Lekker goedkoop.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROTTERDAM955
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 19:12
|
|
|
Benzine getankt in België € 1,18 per liter bij euro 95
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 20:05
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 21:49
|
|
|
JANS221 schreef: |  |
Ja Janske allemaal goed en wel maar als je niemand hebt wat dan. Ik durf niet buiten komen anders waai ik ver weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROTTERDAM955
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 23:20
|
|
|
FFT360 schreef: | Ja Janske allemaal goed en wel maar als je niemand hebt wat dan. Ik durf niet buiten komen anders waai ik ver weg  |
Mijn CMvrouw houdt me stevig vast als het hard waait
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 23:20
|
|
|
De gezelligheid is nu in de chatbox. Dus wees snel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 januari 2015, 00:44
|
|
|
ROTTERDAM955 schreef: | Vanmorgen naar Wijnegem (België) geweest en geshopt. Er stonden overal op de vlaggen en posters solden (=opruiming) en ook benzine Euro 95 kost per liter € 1,18 bij onbemand. Lekker goedkoop. |
Ja, mijn vaderland is een beetje de hemel op aarde...nou, niet een beetje maar veel enzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 januari 2015, 00:45
|
|
|
JANE410 schreef: | Een nieuw montuur en glazen natuurlijk. Mijn vorige was een miskoop die heb ik maar een maand gedragen.
Hopelijk bevalt deze wel. |
Hij staat je goed, Jane
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BIENTJE544
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 januari 2015, 00:47
|
|
|
Vanmiddag een Bijbel gekocht voor een vriendin...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FFT360
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 januari 2015, 00:57