ChristianMatch

Forum

''Stilte?''......
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6082 6083 6084 6085 6086 6087 6088 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 06:45

PETRA824 schreef:
Of stilte voor de storm....

Of je hebt elkaar gewoon geen bal te vertellen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 06:48

Ik vraag me af of je wel kunt ingaan tot de rust van God,...
of komt Hij het je eerder brengen?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 07:52

ANNA415 schreef:

Hij kan het je niet brengen als de deur van je hart dicht is, dus so wie so wel een stuk mede werking van onze kant denk ik.
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 09:20

ANNA415 schreef:

Zou je het ook zo kunnen zien?
De Heilige Geest is verbonden aan de persoon van Jezus.
Als ik besluit me te verdiepen in de persoonlijkheid van Jezus, dan bewerk ik mijn eigen denken en open ik mijzelf voor de tegenwoordigheid van God (door de Heilige Geest). Omdat de Geest overal aanwezig is, zal het van mij uit moeten gaan om Hem binnen te laten. God zal nooit inbreken, dus wacht Hij op mijn uitnodiging.
Feitelijk spreek je dus waarheid als je zegt dat Hij het komt brengen.
Met het uitstorten van de Heilige Geest over deze wereld heeft Hij Zijn Geest en de daarmee behorende vrede, liefde, herstel, genezing, zegen.... al gebracht.

Terug naar de vraag hoe we tot de rust kunnen ingaan:
dat bestaat dus uit het dagelijks uitnodigen van de Heilige Geest.
Anders gezegd: door de relatie met Hem te onderhouden. Reageren op wat Hij zegt en doet, zoals de Heere God ook reageert op wat ik zeg en doe (en niet doe...)
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 11:00

Wat nu wanneer een van de personen niet op komt dagen.
Daar gaan we niet vanuit..toch?

Hoewel ik zelf ooit is in een tentje zat bij ..piep
Gebeurde het werkelijk.
Ik was met de mensen in contact gekomen
en ze vertelde mij waarom ze daar zaten
een date dus...
Ik heb uren rond gezocht voor dat meisje
Dit was echt sneu...

later kwam ik te weten dat de ene een collega was van de jongere
en had dus een date geregeld....jaha:))

Later zegt dat meisje..ja hij was wel altijd verlegen
en begreep ook haar collega niet helemaal,waarom juist hij..

Afijn..ze hebben samen nog een leuke avond gehad
echt collaga's onder elkaar;)

(ps,die jongen was ook weer een collega;)

Laatst aangepast door
HEIDE062
op vrijdag 8 mei 2015, 16:26
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 15:10

Om geen mensen te willen kwetsen,heb ik mijn vorige bericht gewijzigd.
Ook een gebeurtenis ''op zichzelf''....
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 17:13

Er zat een kraai op een aan een paal vastbonden verkeersbord,
Hij liep maar heen en weer op het bord,alsof hij wat op het bord stond,even wilde lezen.
Kraaien mogen buiten toch overal staan?..
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 19:14

Ik zit vandaag aan Mozes te denken...
Hij kreeg de opdracht om de tabernakel te maken buiten de legerplaats...
waarom buiten de legerplaats???
Soms zodat je effe los komt van alle dagelijkse dingen, om je heen en echt je aandacht helemaal richt op God? Ook niet word afgeleid door allerlei dingen...

Dus Mozes ging buiten de legerplaats na de rust van God
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 21:09

De vraag is dus nog steeds,hoe ervaar ik de rust met God.

Ook ik moet leren heel dicht bij mij zelf te blijven,wanneer deze vraag tot mij komt.

Rust in God..daar ben ik niet mee geboren?
Een ieder die de bijbel enigszins op dit terrein kent,
weet dat ik vanaf mijn geboorte geen rust zoeker ben.
Nee,ik groei op ..en leef langzaam mijn eigen leventje.

Totdat..
Ja totdat Gods Geest mij gaat ontdekken,dat ik de werkelijke rust niet kent
nog geniet.
Dan veranderd mijn eigen rust die ik had in dit en in dat in onrust.

Dat is gek!

Nee..toch niet...

Zijn Geest in mij,wil die onrust gaan gebruiken,om God in alles nodig te krijgen....ja ik ontdekt dat de rust die ik had..de ware rust niet was.

Ik zei onrust....ja..omdat ik mijn leven wil gaan invullen hoe God het van mij wil dat ik doe...tot Zijn eer.

Dat geeft bij tijden strijd van binnen...
Want dan gaat leven..Het goede dat ik wil dat doe ik niet..maar het kwade dat ik niet wil dat doe ik.

Gelukkig!..Hij laat mij niet in die strijd om komen..
De ware rust zal worden beleeft.

Kan ik nog roemen,wanneer ik spreek,dat Ik de rust met God zoekt?
Ik niet.

Wanneer ik alleen maar in de rust met God zou leven..als ik het zoekt en onderhoud?..
Zo zou de bijbel liegen.
Dus die strijd zal Hij nodig achten..het leven door..kort voor de een,langer voor de ander.

Goed, eens die volkomen rust..omdat er geschreven staat ..eens zullen ze de rust,ja hun wens verkrijgen.
En,zo blijft er dan een rust over voor het volk van God.

Groet heide

Laatst aangepast door
HEIDE062
op vrijdag 8 mei 2015, 21:53
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 22:00

ik nu pas zie dat sommigen meer foto's hebben;)

Laatst aangepast door
HEIDE062
op vrijdag 8 mei 2015, 22:35
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 22:26

HEIDE062 schreef:
ik nu pas dat sommigen meer foto's hebben;)

tsssssss ken je weer helemaal opnieuw alle profielen bekijken.... want vaak is de eerste leuk.. dan komt de twede en denk je hmmm , dan komt de derde en denk je Twijfelende smiley

( daarom heb ik er dus maar eentje.. ha ha Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 22:38

PETRA824 schreef:
tsssssss ken je weer helemaal opnieuw alle profielen bekijken.... want vaak is de eerste leuk.. dan komt de twede en denk je hmmm , dan komt de derde en denk je Twijfelende smiley

( daarom heb ik er dus maar eentje.. ha ha Coole smiley met zonnebril

Haha,,jij gaat er ook nog serieus op in..
Sommigen dingen kan je van mij beter met een korreltje zout nemen:)

Ik lees eerder de profielen.even rustig,foto's is gewoon leuk.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 22:50

ANTA961 schreef:
Wat je ook wilt opbouwen, een vriendschap of een relatie, je zult toch iets van jezelf moeten laten zien. Volgens mij bouw je weinig op als je weinig verder komt dan het bespreken van het weer.

Ja..meer laten zien zeg je.
Ik neem aan dat je bedoeld..meer vertellen over mijzelf..dan dat je al hebt kunnen lezen in mijn profiel.
Natuurlijk kan je de antwoorden toelichten..of je bespaard mekaar dat tijdens de eerste ontmoeting..en kies je voor een geheel ander onderwerp?..

Het is wat aanvoelen denk ik..als je de bui al ziet aan komen bij de ander..wanneer je gelijk over verliefd worden spreekt..dan gaat het uiteindelijk toch weer over het weer(ik zie de bui hangen)

heb ik je mening begrepen?
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 23:05

Deze topic die ik opende gaat dus over het mijzelf af vragen..of wanneer ik lang alleen bent geweest ,dan het beginnen aan een vriendschap of relatie een moeilijkere stap is geworden?..

Voor mij zelf heb ik het antwoordt gevonden,nee, niet vandaag..;)
Naar boven

Auteur Bericht
JOYLIFE100

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 23:17

Hey Forum schrijvers/ schrijfsters, hier even mijn reactie op dit onderwerp, werd door collega CM-er gewezen op dit forum.

Interessant onderwerp. Ik heb nu 1 ervaring met een afspraak op CM, door elkaar gewoon te helpen. Je leert elkaar kennen, werkt samen en kunt (hopelijk)ook nog lachen. Natuurlijk hebben we allemaal onze bagage mee en onze ervaringen. Ook onze leeftijd brengt dit mee.

Toch ben ik zelf van mening dat een ontspannen leuke afspraak niet meteen betekent dat je een relatie met die persoon wilt/ zult hebben.

Het is juist zo heerlijk om je "kennissen" kring christelijk dan, uit te breiden en leuke gesprekken te hebben. Dat kan met vrouwen en met mannen heb ik ervaren.

Natuurlijk willen wij allemaal een maatje, waarbij wij onszelf kunnen zijn en een toekomst mee op kunnen bouwen. Maar m.i. begint dit met vriendschap. En natuurlijk is het belangrijk om uit te spreken hoe je in het leven staat op gebied van sex voor het huwelijk, contact met je kids etc.

Groetjes van Joy
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 mei 2015, 23:29

(2)

Een christen leeft in deze wereld

Wat ik al meer ga beseffen is dat ik in een wereld leeft met zovelen om
mij heen.
Ik kom zelf uit een stad,en weet van het stadsleven.
Loop ik door de spuistraat...dan kijk ik rond..

Die Hij uit het aards gedruis,doet wonen in Uw huis.
Dit klinkt al lopend door die drukte in mijn hart en ziel.

Snapt u of jij mij?..

Het is Genade wanneer God je uit al die mensen heeft getrokken.

Wat wil ik op schrijven..

Ja dit,God haalt mensen uit de wereld,ja uit de wereld die niets met God te maken wilt hebben..
Om mij er ook weer in terug te sturen.

Ik ben er even stil van...

Nee alleen staat Gods kind niet meer in dit leven,wat een oneindige liefde!
Vind ik reden om Hem te danken?..
Ja!

Laatst aangepast door
HEIDE062
op maandag 11 mei 2015, 22:54
Naar boven

Auteur Bericht
ELSKE594

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 mei 2015, 00:07

Leuke topic, vriendschap, relatie.
ik heb net een contact gehad hier op CM. Was leuk, we konden over van alles goed praten, open en eerlijk, maar na een poos gemaild en 3 ontmoetingen zijn we toch gestopt omdat er niet meer in zat. En vriendschap daar waren we beiden niet op uit.
Achteraf gedacht dat ik nog wel even door had willen gaan, kun je na 3 ontmoetingen al weten of het niet meer wordt? Maar voor de ander was het duidelijk. Toch een teleurstelling.
Nu vraag ik me af of ik mezelf goed heb laten zien, deze ervaring kan ik vast goed meenemen in een volgend contact.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 mei 2015, 09:07

Echt he, ben ik nu zo anders????
Natuurlijk doe je rustig aan, begint met vriendschap, ma na 1 ontmoeting weet je toch of je meer voelt dan alleen vriendschap?
Zou ik alleen maar vriendschap voelen waar is dan de klik?? verliefde gevoelens etc...
Dus je hebt een tijd alleen puur vriendschappelijke gevoelens en ineens ergens slaat het over in verliefdheid??? Nog nooit meegemaakt. voor mij weet ik het na 1 ontmoeting of er eventueel meer in zit dan vriendschap in de toekomst.

En als ik lees over de vorige schrijfster, de vraag: had ik meer van me zelf moeten laten zien?
Als of je jezelf helemaal kan laten zien in een paar ontmoetingen, daarom heet het verkering, elkaar leren kennen, en dat kun je toch alleen maar door tijdje met elkaar omtegaan Smiley die vol vragen zit
Ik lees een soort vraag van, ligt het aan mij hij alleen vriendschap wil....
wie weet is het wel zo,n man die onderhand met meerdere vrouwen date, of na drie ontmoetingen een leukere weer zag op cm....
Het is een datingsite en niet alle mensen zijn eerlijk, sommigge slaat he t na hun hoofd... zoveel aandacht van vrouwen, gaan beetje playen met mensen...
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 mei 2015, 11:08

Ja..ik snap best dat er wat,net zoals bij mij, wat emoties los komen rond dit onderwerp.

Ik ga even denken wat ik hier straks over kwijt wilt;)

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zaterdag 9 mei 2015, 11:44
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 mei 2015, 12:22

veel is hierover al gezegd in de vorige reacties,maar hier nog even een kort stukje van mijn kant.

Uit verschillende reacties blijkt het wel dat wij als mensen er allemaal zo ons eigen idee over hebben.
Eigenlijk heeft het naar mijn beleving,ook alles of veel te maken hoe iemand
verder in het leven staat.
En waar ik of iemand naar uit ziet.

Wat bij de een onbelangrijk is..kan wel degelijk voor de ander veel van betekenis zijn.

Vaker laat ik het af hangen(wanneer het gaat over vriendschap of relatie)van de situatie waar ik in leef of verkeer.
En dat is een begrijpelijk zaak...niemand kan mij vertellen hoe ik dit zelf moet gaan invullen.
Kijk ik naar mijn eigen situatie,dan ben ik een gescheiden vader van drie kinderen,staat achter alles en is blij en dankbaar hoe hij nu in het leven mag staan.
Mijn gedachten gaan dan nu ook uit naar iemand die mij hierin enigszins kan en wil begrijpen.
Gaat mijn verlangen uit naar vriendschap..dan kijk ik of die ander dit ook zoekt en hoe zij dit ingevuld wilt zien.
Gaat mijn verlangen uit naar een relatie...dan laat ik haar weten,dat ik het niet alleen bij vriendschap wil houden.
Goed,ik kan mij dus laten verweven worden,in de keuze die ik dan maak.

Alleen een vriendschap met in dit geval een vrouw..
Is en blijft naar mijn gevoel uitermate moeilijk..en dan heb ik het puur over mijzelf.

Een vriendschap op bouwen kan,maar dan is het niet anders dan dat je dit al ervaart met je andere vrienden die je misschien al hebt?..

Denk ik..ik wil graag een relatie..
Dan kan ik zelf niet anders bedenken..dat ik iemand tegenover of achter mij wil zien..die dit ook zoekt te willen.

Anders is,wat gezegd is...wanneer ik spreek over verkering.
Verkering is niet aan leeftijd gebonden,.ookal is het voor mij alleen bekend geweest in mijn/onze jeugdtijd.

Ik denk dat ook ouderen echt wel van een verkering mogen spreken,dit,omdat het woord(verkering) vroeger ook meteen(ik zeg het voorzichtig) begrepen werd.

Kortom, ik kies graag eerst voor verkering,en wil ook graag vanuit dat gevoel verder kijken..en naar leven.

(en dan denk ik ,dat ik er dan wel uit ben;)

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zaterdag 9 mei 2015, 12:55
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 mei 2015, 12:45

Waar is de ontspannings ruimte?;)
Ik zal er maar geen topic over maken.lol

Laatst aangepast door
HEIDE062
op zaterdag 9 mei 2015, 12:46
Naar boven

Auteur Bericht
ANTA961

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 mei 2015, 13:31

HEIDE062 schreef:
Ja..meer laten zien zeg je.
Ik neem aan dat je bedoeld..meer vertellen over mijzelf..dan dat je al hebt kunnen lezen in mijn profiel.
Natuurlijk kan je de antwoorden toelichten..of je bespaard mekaar dat tijdens de eerste ontmoeting..en kies je voor een geheel ander onderwerp?..

Het is wat aanvoelen denk ik..als je de bui al ziet aan komen bij de ander..wanneer je gelijk over verliefd worden spreekt..dan gaat het uiteindelijk toch weer over het weer(ik zie de bui hangen)

heb ik je mening begrepen?

Of je valt van de regen in de drup... Maar ja, je kunt ook niet over 1 nacht ijs gaan...

Ik vind dat zo'n profiel meestal niet zo heel erg veel zegt. Je kunt er uit halen of iemand de zelfde dingen leuk vindt, naar dezelfde landen op vakantie gaat, humor belangrijk vindt. Maar dan weet je echt nog niet of je echt met elkaar kunt praten, of je je prettig voelt bij iemand, of je om dezelfde dingen kunt lachen, of je wel samen op vakantie zou kunnen gaan... Als ik een date heb en ik heb een lijstje met gespreksonderwerpen nodig, dan wordt het waarschijnlijk niks. Geen relatie maar ook geen vriendschap. Het moet dieper gaan. Ook over wat je voelt, hoe je dingen ervaart en over hoe je in het leven staat... En dat kan ook best al bij een eerste date.

En over verliefd zijn praat je niet (vind ik, samen met Pooh Lachende smiley)
'How do you spell love?'
'You don't spell it, you feel it!'
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 mei 2015, 17:40

ARJAN587 schreef:
Mooi verhaal Petra ik ervaar God zijn Liefde ook zo Lachende smiley

ook al snap ik van sommige dingen in het leven en gebeuren in de wereld helemaal niks van heb ik het volledig vertrouwen in hem hoop ook dat het nooit meer weggaat wat ik dan voel en jij zo omschrijft in de openingspost

Als ik weer eens helemaal los ga en de limiet opzoek van men motor of in andere dingen omdat mijn karakter gevoel gewoon zo is komt God mij vertellen wanneer het genoeg is geweest of komt hij me redden Coole smiley met zonnebril

Kom net een naam hier tegen op cm: Daniel....
Daniel werd in de leeuwenkuil gegooid, die leeuwen deden hem niets, wie weet heeft Daniel wel de hele nacht lekker tegen een leeuw aan liggen slapen, helemaal in de rust van God.
Maar God beschermde hem niet, om niet in d e leeuwenkuil te worden gegooid...
Ik vraag me af, hoe groot het vertrouwen van Daniel was, en hoe groot zijn rust bij God
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 mei 2015, 17:43

En eerlijk gezegd, als een man aan mij verkering vraagt denk ik Verlegen lachende smiley
vraagt hij meteen om relatie denk ik beetje helppppppp,
eigenlijk ontbreekt op dit topic het woord verkering... vooral voor mensen die al een mislukte relatie hebben gehad, is dat een stuk relaxer dan meteen een relatie.. ligt meer druk op dat woord.
Naar boven

Auteur Bericht
ANTA961

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 mei 2015, 18:01

PETRA824 schreef:
En eerlijk gezegd, als een man aan mij verkering vraagt denk ik Verlegen lachende smiley
vraagt hij meteen om relatie denk ik beetje helppppppp,
eigenlijk ontbreekt op dit topic het woord verkering... vooral voor mensen die al een mislukte relatie hebben gehad, is dat een stuk relaxer dan meteen een relatie.. ligt meer druk op dat woord.

Ik denk dat ik een ander beeld heb bij de woorden relatie en verkering dan jij... Als ik verkering heb met iemand, heb ik een relatie met hem. En in die relatie valt een heleboel te ontdekken over de ander en over het 'samen'.

Wanneer verandert voor jou de verkering in een relatie?
Naar boven

Auteur Bericht
GERALD965

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 mei 2015, 20:34

ANTA961 schreef:
Ik denk dat ik een ander beeld heb bij de woorden relatie en verkering dan jij... Als ik verkering heb met iemand, heb ik een relatie met hem. En in die relatie valt een heleboel te ontdekken over de ander en over het 'samen'.

Wanneer verandert voor jou de verkering in een relatie?

Eigenlijk denk ik daar hetzelfde over. Als ik de betekenis van het woord verkering op zoek, vind ik o.a. "relatie". Naar mijn mening hebben de woorden dezelfde betekenis. Verkering is misschien meer een woord dat vroeger veel gebruikt werd. Tegenwoordig hebben mensen het vaak over een relatie hebben.

Verder vraag ik mij af wat de insteek is? Puur voor vriendschap of toch vriendschap met de gedachte erachter, dat er misschien een relatie uit voort zou kunnen volgen. Kan het zijn, dat je door het laatste misschien iemand al niet anders gaat bekijken of beoordelen? Gebruiken we ons eisenlijstje misschien dan toch al weer?

Ik heb zelf hier iemand mogen leren kennen, waar ik een leuk contact mee heb opgebouwd ondanks dat we heel verschillend zijn en waar een relatie vanaf het begin niet aan de orde was. Nog steeds heb ik contact met haar. Inmiddels heeft ze een relatie. Ik ben super blij voor haar. Ik speek haar minder, maar het contact is er nog steeds.

Een eerste gesprek is altijd spannend. Wederzijde belangstelling en respect maakt het echter al gauw gezellig is mijn ervaring. Alleen is mijn gedachte niet in een gesprek, dat ik op een relatie uit ben, maar dat ik de ander zo graag eens wat beter wil leren kennen en waar misschien dan een leuke vriendschap uit voort zou kunnen groeien. En dat kan misschien een goede basis zijn naar .... Iemand leren kennen kost tijd. Naar mijn mening is het belangrijk die tijd te nemen. Persoonlijk vind ik het jammer, dat mensen als doel hebben "weer een relatie te willen hebben". Ik vraag me dan af waarom wil men dat zo snel????

Graag hoor ik jullie mening/gedachten hierover?

Laatst aangepast door
GERALD965
op zondag 10 mei 2015, 09:04
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 mei 2015, 21:06

waarom niet "weer een relatie willen hebben"

sommigen zijn al langer alleen, dus waarom niet duidelijk zijn over wat je uiteindelijke doelstelling is.

als je aangeeft op je profiel dat je op zoek bent naar een relatie, zegt het nog niet dat je bij de eerste date al wat hebt ofzo.

Ik ben op zoek naar een relatie, niet naar extra vrienden ofzo.
Maar ik ga er echt niet vanuit als ik met iemand mail, of een date heb, dat we al wat hebben of moeten hebben. Dat groeit vanzelf wel als het zo moet zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE062

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 mei 2015, 22:53

(3)

Ja, een christen gaat al meer verstaan wat het is om Christus te willen volgen.
Wanneer ik van mij zelf uit gaat...dan is het echt niet zo dat ik altijd maar zo sterk in de schoenen sta.
Ook besef ik dat in alles wat ik doe of beslissen wil,het niet zonder God meer wil doen.
Kortom,een christen,niet alleen in de naam een christen te zijn..maar ook in de praktijk van het leven..leeft in afhankelijkheid.

Wat stond ik als kind al voor veel keuzes.
En naar mate ik ouder ben geworden..ben ik er goed in om er wat keuzes bij te gaan verzinnen.en dan spreek ik over mijn eigen leven.
Terwijl ik zo heb geleerd uit een lied,wat zo stopt;Ach wat zal ik mij vergissen,als U mij de keuze liet.

Ga ik alleen?..heb ik boven de topic geplaats.
Die vraag stelde ik aan mezelf.
Nee..gelukkig ga ik niet alleen.
En allen die hebben leren vragen naar de wil van Hem
Die zullen..ja,door storm of gevaar dit steeds gaan ervaren.

Ja vaak ook achteraf..

Laatst aangepast door
HEIDE062
op maandag 11 mei 2015, 22:54
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 10 mei 2015, 00:41

HEIDE062 schreef:
Waar is de ontspannings ruimte?;)
Ik zal er maar geen topic over maken.lol

Ontspanningsruimte? Kreet van de week?

Ehm............ *zoekt rood draadje*
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA824

BerichtGeplaatst: zondag 10 mei 2015, 08:33

Voor mij gevoel. is vriendschap, gewoon vriendschap, hoef ik niks meer te verwachten, verkering,ben ik verliefd, ga anders met een vriend om dan, maar weet nog niet of wel een relatie met die persoon wil, omdat ik die persoon nog niet echt ken.
Bij een relatie ken ik die persoon beter en kies ik bewust voor die persoon om eventueel mee verder te gaan in de toekomst.

Tenminste voor mijn gevoel als iemand zegt ik heb een relatie, klinkt het al heel serieus..
Knipoog smiley

En weet ik ook duidelijk waar ik aan toe ben met die persoon...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6082 6083 6084 6085 6086 6087 6088 ... 6194 Volgende
Pagina 6085 van 6194