ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ELSKE594
ChristianMatch forum index » Berichten van ELSKE594
Auteur Bericht
ELSKE594 (68)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 mei 2016, 23:10
BerichtOnderwerp: opstellen van profieltekst
 
Een goed profiel aanmaken is best moeilijk, wat zet je erin, zodat het een goed beeld geeft van jezelf. Dat doe je zorgvuldig.
Wat me opvalt dat er vaak typefouten in de tekst voorkomen. Alsof het even heel snel getypt en geplaatst wordt.
Kleine moeite om voor je het plaatst even goed te controleren.
Ik haak - sorry!- snel af als ik zulke profielen lees.

Ben benieuwd wat anderen er van vinden..... en ik hoop dat ik in dit stukje geen typefouten heb! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELSKE594 (68)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 mei 2016, 22:59
BerichtOnderwerp: speeddate
 
JOKE178 schreef:
waarom worden de speeddateavonden altijd in Alphen ad Rijn gehouden? is het ook mogelijk om dit een keer wat noordelijker in het land te organiseren?

Goed idee, of een keer centraal in het land, bv in Amersfoort of Utrecht. Ook met openbaar vervoer goed bereikbaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELSKE594 (68)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: donderdag 14 mei 2015, 23:04
BerichtOnderwerp: Vriendschap of relatie
 
MAMY994 schreef:
Ik wil even mijn gedachten kwijt over "de klik". Ik vind dat ook zo'n woord waar de meningen over kunnen verschillen. Meestal hoor ik zo om me heen dat mensen met klik bedoelen dat je elkaar leuk vindt en je voor kunt stellen van hem/haar wel vlinders te kunnen gaan voelen. Ik voor mij denk bij een klik meer aan iemand sympathiek vinden, er goed mee door één deur kunnen, veelal de zelfde meningen/doelen hebben. En dat hoeft dan helemaal niet te betekenen dat ik daar "verkering" bij denk. Voor gewone vriendschap moet er ook een klik zijn. Als je dat niet hebt -denk ik- kun je je niet helemaal openstellen voor de ander en blijf je kennissen.

Helemaal mee eens Mamy!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELSKE594 (68)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 mei 2015, 00:07
BerichtOnderwerp: Vriendschap of relatie
 
Leuke topic, vriendschap, relatie.
ik heb net een contact gehad hier op CM. Was leuk, we konden over van alles goed praten, open en eerlijk, maar na een poos gemaild en 3 ontmoetingen zijn we toch gestopt omdat er niet meer in zat. En vriendschap daar waren we beiden niet op uit.
Achteraf gedacht dat ik nog wel even door had willen gaan, kun je na 3 ontmoetingen al weten of het niet meer wordt? Maar voor de ander was het duidelijk. Toch een teleurstelling.
Nu vraag ik me af of ik mezelf goed heb laten zien, deze ervaring kan ik vast goed meenemen in een volgend contact.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELSKE594 (68)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: donderdag 7 mei 2015, 01:08
BerichtOnderwerp: je gaat op date en...
 
een wandeling, iets doen is leuk. wandelen is ongedwongen, je zit niet strak tegenover elkaar en het praat wat makkelijker.
Bij mijn laatste date regende het, we zijn toen maar gaan eten, was ook heel gezellig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ELSKE594
Pagina 1 van 1