Auteur |
Bericht |
|
GERARD072
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juli 2015, 21:18
|
|
|
Verder valt het mij op dat veel Christenen verre van het occulte willen blijven; verre van Satan. Terwijl juist die kennis zo belangrijk is om onderscheid te kunnen maken tussen iemand die een dwaalgeest in zich heeft en iemand die de Heilige Geest in zich heeft. Een eigenschap die heden ten dage steeds belangrijker wordt om te bezitten.
Hier een link waar uitleg wordt gegeven over alternatieve geneeswijzen, het occulte en genezing.
Ook staat er een stuk over homeopathie en waarom dat inderdaad niet iets is wat voort komt uit de Here Jezus Christus.
Veel leesplezier toegewenst!
http://bijbelarchief.nl/default.asp?id=88
Laatst aangepast door
|
GERARD072
|
op zaterdag 4 juli 2015, 21:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juli 2015, 22:14
|
|
|
Fijn, al meer gesprekstof op het Forum.
RNOORD, Doordat ik punten uit mijn reactie's niet opnieuw wil ophalen, Moet ik jou n'beetje telleurstellen. Ook zie je dat ik nergens een spoor van discussies.Hier op dit Forum.wil achter laten.
Ongetwijfeld hebben ook anderen jou reactie's gelezen:) Jij hebt Ook, de waarheid hier laten zien. En jou mening is nodig. En ben ook ik blij dat je meedenkt hier.
Jij fijn weekend.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zaterdag 4 juli 2015, 22:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juli 2015, 22:52
|
|
|
Kwam tot de ontdekking dat vloeibare muggen zalf tegen prikken,zo agressief is dat de zalf net zo kan werken op een geverfd kozijn,als een verf fohn/afbijt.
Link spul dus.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zondag 5 juli 2015, 10:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 5 juli 2015, 15:14
|
|
|
bijkomen van gisteren. Ge-EHBO-t bij de triatlon van Holten Wat een hitte zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 5 juli 2015, 15:16
|
|
|
Wat zouden muggen toch tof zijn als ze vet zuigen in plaats van bloed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 5 juli 2015, 15:33
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Kwam tot de ontdekking dat vloeibare muggen zalf tegen prikken,zo agressief is dat de zalf net zo kan werken op een geverfd kozijn,als een verf fohn/afbijt.
Link spul dus. | Naast geen muggen meer, dus lekker het huis een ander kleurtje geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA498
|
|
Geplaatst: zondag 5 juli 2015, 16:03
|
|
|
LAUWIES855 schreef: | 33 Graden is het hier bij mij thuis in Haarlem. En dat is ook nog in het centrum. Helaas heb ik geen tuin of balkon, dus dat is lekker soppen hier binnen. Het mag van mij wel een beetje minder...Dus lieve heer doe er wat aan.  |
Wat dacht je van alles dichtdoen met zonwerende gordijnen en ventilatoren neerzetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNA539
|
|
Geplaatst: zondag 5 juli 2015, 18:35
|
|
|
Ruim een jaar geleden ben ik gedichten gaan schrijven.Ze vertellen hoe mijn leven was zonder God maar ook de blijdschap,hoop en rust die het mij gaf toen ik Hem zocht en vond.Binnenkort is de bundel te koop.
Eenzaam zijn is niet,alleen zijn het is de pijn die aan je knaagt Het komt uit een ver verleden en je wordt er steeds door belaagd
Eenzaam zijn is,niet compleet zijn daar komt die pijn vandaan Want dat wat je moet missen daar wordt niet bij stil gestaan
Maar als je nu eens doorgaat en zegt;Heer hier is mijn pijn Wilt U mij compleet maken zoals ik hoor te zijn.
Laatst aangepast door
|
JOHANNA539
|
op zondag 5 juli 2015, 18:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA498
|
|
Geplaatst: zondag 5 juli 2015, 19:02
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Wanneer ik ook iets bij de Titel van dit topic wil blijven. Gaat het vooral om de vraag..of ik te lang alleen ben geweest,om toch nog met een nuchtere kijk te kunnen uit zien naar een samen zijn met iemand.
Alles kost tijd..
Het klopt dat bij de ene,waar de andere zo overheen stapt,iets veel meer tijd kan gaan kosten. Dat is niets meer dan menselijk. Ik denk dat het een zoeken is met elkaar naar de juiste balans. ' wat ik heb opgebouwd,laat je niet zomaar los.''..ik bedoel,ik of jij die een zelfstandig leven nu na allerlei gebeurtenissen hebt weten in balans te brengen..daar nodig je geen ander bij uit,om dit langzaam weer te doen gaan afbreken.
Kortom:geduld,respect..liefde..geloof..zijn de woorden die je met elkaar nodig hebt,om het juiste pad in te slaan. |
Heb je inmiddels de juiste al gevonden of nog steeds alleen of geef je jezelf geen tijd of rust hiervoor ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAUWIES855
|
|
Geplaatst: zondag 5 juli 2015, 21:08
|
|
|
NATASCHA498 schreef: | Wat dacht je van alles dichtdoen met zonwerende gordijnen en ventilatoren neerzetten  |
Die dingen heb ik gedaan. Maar dat helpt weinig wanneer de zon vol op je ramen staat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: zondag 5 juli 2015, 21:23
|
|
|
Even gewoon een gedachte die ik wilde delen...................
Het valt me op inderdaad dat deze site in vergelijking met een aantal jaar terug vrij stil is geworden, ik kan me de discussies en de off topic post nog herinneren.
Ik ben eigenlijk benieuwd waarom er qua lay out en design nog steeds dezelfde opstelling is van de site als een aantal jaren terug. Is het niet eens tijd voor een moderne update? Zoals bijvoorbeeld een app?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BIENTJE544
|
|
Geplaatst: zondag 5 juli 2015, 21:34
|
|
|
Mooi...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: zondag 5 juli 2015, 21:58
|
|
|
NATASCHA498 schreef: | Heb je inmiddels de juiste al gevonden of nog steeds alleen of geef je jezelf geen tijd of rust hiervoor ? |

MM..
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zondag 5 juli 2015, 22:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA498
|
|
Geplaatst: zondag 5 juli 2015, 23:21
|
|
|
LAUWIES855 schreef: | Die dingen heb ik gedaan. Maar dat helpt weinig wanneer de zon vol op je ramen staat. |
Hopelijk gaat het wat beterder nu het koeler wordt sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 5 juli 2015, 23:22
|
|
|
JOJO155 schreef: | Even gewoon een gedachte die ik wilde delen...................
Het valt me op inderdaad dat deze site in vergelijking met een aantal jaar terug vrij stil is geworden, ik kan me de discussies en de off topic post nog herinneren.
Ik ben eigenlijk benieuwd waarom er qua lay out en design nog steeds dezelfde opstelling is van de site als een aantal jaren terug. Is het niet eens tijd voor een moderne update? Zoals bijvoorbeeld een app? |
ja eingelijk wel he!?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: zondag 5 juli 2015, 23:29
|
|
|
Op een datingsite zoekt men denk ik al genoeg naar een andere situatie?
Het is mijn gedachte. Ik wil hier in alleen naar mij zelf kijken:)
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zondag 5 juli 2015, 23:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: zondag 5 juli 2015, 23:54
|
|
|
NATASCHA:Heb je inmiddels de juiste al gevonden of nog steeds alleen of geef je jezelf geen tijd of rust hiervoor ?
Ik haal er even een paar woorden uit: - Heb - je - inmiddels -juiste - gevonden - nog - steeds - alleen - of - jezelf - geen - rust - hiervoor
NATASCHA, ik ga even poosje over je vraag nadenken ok?
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zondag 5 juli 2015, 23:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 07:23
|
|
|
tja over een "facelift" wordt al jaren gesproken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 13:12
|
|
|
nou niet in de keuken blijven hangen
Mijn keuken een soort centraal punt in huis, waar van alles gebeurt... wat je niet allemaal kan doen in een keuken
en denk maar niet ik het geheim prijsgeef hoe ik mijn gehaktballen maak (ingreienten: gemalen exxen gna gna, rest is geheim.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 13:13
|
|
|
En ha ha... tips tegen spinnen hoeft hier niet meer ben er niet zo bang meer voor, sinds ik gezellig langs vogelspin ben gaan zitten... ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 13:16
|
|
|
mooi gedicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 13:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wat zouden muggen toch tof zijn als ze vet zuigen in plaats van bloed
 |
ha ha ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RNOORD800
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 13:21
|
|
|
ok helder.. ik vond het wel een mooie en interessante discussie. Ik lees mijn bericht nog even terug en wil nog even aangeven dat het niet mijn bedoeling was om te wijzen of te oordelen. (Als dat wel zo over kwam dan mijn excuses.) ik denk dat dit soort discussies vooral opbouwend voor elkaar kunnen zijn.
Hoop btw dat het weer een beetje mooi is/blijft in Scheveningen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 13:40
|
|
|
PETRA ook weer ''proeflid'',met haar Mooie leeftijd;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 13:46
|
|
|
RNOORD800 schreef: | ok helder.. ik vond het wel een mooie en interessante discussie. Ik lees mijn bericht nog even terug en wil nog even aangeven dat het niet mijn bedoeling was om te wijzen of te oordelen. (Als dat wel zo over kwam dan mijn excuses.) ik denk dat dit soort discussies vooral opbouwend voor elkaar kunnen zijn.
Hoop btw dat het weer een beetje mooi is/blijft in Scheveningen! |
RNOORD.. De persoon die hier de topic plaatste kan dit niet meer delen. Het was meer als flyer bedoelt.
'Kzou zeggen;open even een topic? Wanneer je meer wilt delen hier over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 13:56
|
|
|
CM Mensen,
Is er animo voor een strand,zee,wind,lucht en thee moment?..
Plaatst hier u/jou reactie
Een parapludrager
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op maandag 6 juli 2015, 15:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 14:38
|
|
|
HEIDE062 schreef: | PETRA ook weer ''proeflid'',met haar Mooie leeftijd;) |
jaaa, back en 50 en nog steeds vrijgezel ha ha ha
beter geven mensen hier ook tips van 50 en dan tips over overgang zijn ook welkom ha ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 16:30
|
|
|
Best goeie vraag van nataschja....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 17:12
|
|
|
Goed.. Bij een eerlijke vraag hoort een eerlijke reactie.
Ik denk dat de maatschappij ondertussen zo in elkaar zit, dat je iedere week wel met iemand kan gaan daten..toch? Nu,daar behoef ik dus niks meer over te zeggen.
Wanneer de vraag komt;heb je de juiste al gevonden? Dan had dit in het vragenlijst zichtbaar geworden.
Mocht je persoonlijk meer willen weten? Stuur me maar een schattig mailtje.....
Anders,even goeie cm leden;)
(gewijzigd)
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op maandag 6 juli 2015, 18:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 17:39
|
|
|
PAULUS400 schreef: | Met negatieve reacties bedoel ik elkaar niet in elkaars waarde laten en je gelijk per se willen behalen. Uiteraard mag een ieder zijn of haar mening hebben. Het is inderdaad zo dat je je mening mag laten horen en dat men het niet altijd met elkaar eens hoeft te zijn. |
Hey beste Paulus400,
een openhartig begin heb je, dat siert je. ik kom hier nog maar net binnenvallen (net lid geworden) en weet niet de cultuur hierbinnen, maar het zou niet fraai zijn als christenen elkaar niet in waarde laten. ik ben zelf niet bang voor reacties van anderen, maar kan me het wel voorstellen dat mensen dat hebben. Maar joh, je bent een kind van God, mijn broeder, en wat kan je dan nog deren. Als iem. anders reageert en je dat niet prettig vind, gewoon niet op reageren en verder omgaan met de mensen die het wel het beste met je voor hebben, zo ook in real life, he.
broederlijke groet, ed
|
|
Naar boven |
|
|