Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 18:31
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik heb er toch wat moeite mee dat vervolgde christenen, betere christenen zouden zijn.
Jezus heeft ons inderdaad niet allemaal rozengeur en maneschijn voorspelt, maar Hij heeft ook niet gezegd dat het alleen maar door martelaarschap kan.
Jezus volgen heeft in elk land / cultuur zijn moeilijkheden. In sommige landen kun je inderdaad je leven verliezen, maar is het juist hier zo "gemakkelijk" dat je je ziel kunt verliezen. Wat is dan erger?
En daarmee zullen de christenen die vervolgd worden ook wel eens hun twijfels hebben. |
Mooi ANNA!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 18:45
|
|
|
PETRA824 schreef: | Waarom sommigge mensen tig keer op je profiel kijken, maar niks zeggen  |
Tja, ik denk dat er niet 1 antwoord is, maar als je dat wilt weten, dan kun je die persoon toch gewoon vragen? of miss juist blokkeren (ik weet niet of dat dat mogelijk is)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 18:56
|
|
|
PETRA824 schreef: | wat ik beslist niet zou doen is me zelf niet blijven..... en als hij het een sleur vind om bij mij te zijn zoals ik ben, dan gaat hij maar op zoek na spannend iemand voor hem. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 18:59
|
|
|
JOHANNA539 schreef: | Ruim een jaar geleden ben ik gedichten gaan schrijven.Ze vertellen hoe mijn leven was zonder God maar ook de blijdschap,hoop en rust die het mij gaf toen ik Hem zocht en vond.Binnenkort is de bundel te koop.
Eenzaam zijn is niet,alleen zijn het is de pijn die aan je knaagt Het komt uit een ver verleden en je wordt er steeds door belaagd
Eenzaam zijn is,niet compleet zijn daar komt die pijn vandaan Want dat wat je moet missen daar wordt niet bij stil gestaan
Maar als je nu eens doorgaat en zegt;Heer hier is mijn pijn Wilt U mij compleet maken zoals ik hoor te zijn. |
Hallo Johanna,
het is een mooi gedicht en veel mensen zullen vast wat herkennen. Zelf ervaar ik die eenzaamheid niet. ik weet dat ik met al mijn gebreken volmaakt mag zijn als Jezus bij mij is. En elke pijn kan en mag inderdaad aan God gegeven worden. Soms neemt Hij de pijn weg. Maar het compleet maken heeft Jezus aan het kruis al voor je gedaan, we hoeven het alleen nog maar aan te nemen/ontvangen. Ik ken veel mensen die desondanks daar toch mee blijven worstelen en ik weet dat het een weg is die wel degelijk beter kan worden als je met Hem die weg gaat.
broederlijk liefs, ed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 19:15
|
|
|
Weer leuk en leerzaam forum bezoek.
Ga mij dan langzaam weer meer terug trekken..en lezen! Soms zijn er gangmakers int leven. Waar mensen zich dpiepd aan kunnen ergeren. Ik doe mijn ding een beetje hier. En dat is of was niet altijd tot opbouw. vanochtend raakte ik haast in paniek..die vraag zo recht op mu af. Kreeg het spaans benauwd..maar Nu hoorde ik dat spaans benauwd gelukkig niet bestaat... Mijn reactie bedoelde ik niet boos ofzo;) Goed,ik kan wel scherp uit de hoek komen..maar daar ben ik mij van bewust.geen zorgen maken;) + ik zie dat al:) het mail verkeer ook niet soepeltjes verloopt. Nou... hoe zou jij je voelen:( Als het zo doorgaat...verschuif ik heel langzaam mijn zoek leeftijdsgrens nog verder naar boven of beneden:) Ik waak ervoor dat het voor mij op ganzenbord gaat lijken;)
Maar gelijk ook dit.. Juist zonder dat jullie het wisten hebben jullie na de scheiding in 2008 ''mijn leven gered'' via CM(geen geintje)..door al die namen en gezichten kreeg ik weer hoop. Vele van rond 2008 zijn er niet meer,onbelangrijk om hier verder op in te gaan.hopelijk zijn zij gelukkig.
Trouwens ff wat anders:),k ben ook heel langzaam orthodox aant worden, Dat ligt mij denk ik meer. Maar mag ik dit al invullen?....
Krijg er dorst van;)
ff hard op denken..de een zoekt een langer iemand,de ander een korter iemand? Niet persoonlijk bedoeld,maar ben er wel is moe.Door;))
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op maandag 6 juli 2015, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SANDRAJ719
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 19:52
|
|
|
GERARD072 schreef: | Verder valt het mij op dat veel Christenen verre van het occulte willen blijven; verre van Satan. Terwijl juist die kennis zo belangrijk is om onderscheid te kunnen maken tussen iemand die een dwaalgeest in zich heeft en iemand die de Heilige Geest in zich heeft. Een eigenschap die heden ten dage steeds belangrijker wordt om te bezitten.
Hier een link waar uitleg wordt gegeven over alternatieve geneeswijzen, het occulte en genezing.
Ook staat er een stuk over homeopathie en waarom dat inderdaad niet iets is wat voort komt uit de Here Jezus Christus.
Veel leesplezier toegewenst!
http://bijbelarchief.nl/default.asp?id=88 |
Bedankt, ik ga het lezen, ook die in het vorige bericht. Heb ik genoeg leesvoer voor de vakantie.
Laatst aangepast door
|
SANDRAJ719
|
op maandag 6 juli 2015, 19:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 20:23
|
|
|
toch... Maakte God voor Adam een maatje: Eva. Alhoewel alleen zijn natuurlijk ergens weer wat anders is als eenzaam....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 20:27
|
|
|
Ben net nieuw hier en heb nog lang niet alles ingevuld. En dan de foto nog ... (heb me nog niet erin verdiept hoe dat moet). Alhoewel ik van dames nooit klachten over mijn uiterlijk gehad heb, ben ik ook geen fotomodel. Maar heb korte tijd bij een andere christelijke date gezeten en ik kreeg daar toch al heel erg snel het gevoel dat je op je uiterlijk beoordeeld wordt en dat vind ik toch wel erg jammer, vandaar mijn twijfel. Hoe staan jullie daarin?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 20:35
|
|
|
PETRA824 schreef: | toch... Maakte God voor Adam een maatje: Eva. Alhoewel alleen zijn natuurlijk ergens weer wat anders is als eenzaam.... |
leuk dat je het "maatje" noemt. Sterker nog, "het is niet goed dat de mens (Adam) alleen zij". Wat geschreven staat kunnen we niet omheen, he.
Voor mij is het anders, nu we in nwe. testament leven. Voordat Jezus kwam was er veel afstand tussen mens en God (na de zondeval), maar doordat Jezus gestorven is, is God nu in ons hart, heel dichtbij. Dat maakt voor mij alle verschil. Maar dit kan voor ieder miss wel anders zijn ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BIENTJE544
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 21:10
|
|
|
EDY877 schreef: | Ben net nieuw hier en heb nog lang niet alles ingevuld. En dan de foto nog ... (heb me nog niet erin verdiept hoe dat moet). Alhoewel ik van dames nooit klachten over mijn uiterlijk gehad heb, ben ik ook geen fotomodel. Maar heb korte tijd bij een andere christelijke date gezeten en ik kreeg daar toch al heel erg snel het gevoel dat je op je uiterlijk beoordeeld wordt en dat vind ik toch wel erg jammer, vandaar mijn twijfel. Hoe staan jullie daarin? |
Laat ik ten eerste zeggen dat het zijn/haar eigen keus is. En natuurlijk gaat het niet om het uiterlijk maar om het innerlijk. Zelf vind ik wel dat een foto iets over het innerlijke zegt. En als je met iemand aan het mailen/chatten ben heb je wel een beeld bij iemand. Vandaar dat ik zou zeggen dat een foto wel een groot pluspunt is. Maar er wordt inderdaad wel heel snel op uiterlijk afgehaakt terwijl dat lang niet alles zegt. Natuurlijk hoef je hiervoor geen fotomodel te zijn, maar nogmaals een foto is wel leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 22:17
|
|
|
Lijkt mij dat niemand interesse heeft om te daten met iemand die zijn foto niet laat zien. Ook voor je eigen veiligheid zou ik zelf zoiets nooit doen, aangezien er genoeg rare mensen ook op internet zitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: maandag 6 juli 2015, 23:32
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Op een datingsite zoekt men denk ik al genoeg naar een andere situatie?
Het is mijn gedachte. Ik wil hier in alleen naar mij zelf kijken:) |
Humor 
Jammer dat ze vanuit CM niet reageren (nog steeds on topic ) Ik ben wel benieuwd naar hun reactie
Laatst aangepast door
|
JOJO155
|
op maandag 6 juli 2015, 23:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 00:02
|
|
|
JOJO155 schreef: | Humor 
Jammer dat ze vanuit CM niet reageren (nog steeds on topic ) Ik ben wel benieuwd naar hun reactie |
Ik hoop van ganzen harten dat het jou gaat lukken. Maar wat wil je dan precies JOJO?.. Schets is een wat uitgebreider voorbeeld,dat kan jij.
CM staat denk juist zo bekend,door haar onveranderlijkheid;)?...
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op dinsdag 7 juli 2015, 00:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 00:54
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Ik hoop van ganzen harten dat het jou gaat lukken. Maar wat wil je dan precies JOJO?.. Schets is een wat uitgebreider voorbeeld,dat kan jij.
CM staat denk juist zo bekend,door haar onveranderlijkheid;)?... |
Hahahaha, goed ik ga een poging wagen.
In de ideale wereld waarin ik de volledige vrijheid krijg om CM te veranderen zou ik: Een app maken van de site zodat het makkelijker is even te berichten
Het profiel meer persoonlijker laten maken door mensen bijvoorbeeld ook de mogelijk tot het delen van youtube filmpjes, foto's, plaatjes die je raken te kunnen posten zodat het reageren of berichtje makkelijker word en minder beladen.
Meerkeuze vragen en antwoorden eruit halen. Het zegt niks hoe je agenda eruit ziet, of waar je wil wonen.
Kleur gebruik, layout moderner maken
Kortom zoiets......
Laatst aangepast door
|
JOJO155
|
op dinsdag 7 juli 2015, 00:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 00:56
|
|
|
ANNA415 schreef: | tja over een "facelift" wordt al jaren gesproken.... |
Nog geen proefpilot gedraaid na aanleiding van het gepraat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 00:57
|
|
|
JOJO155 schreef: | Hahahaha, goed ik ga een poging wagen.
In de ideale wereld waarin ik de volledige vrijheid krijg om CM te veranderen zou ik: Een app maken van de site zodat het makkelijker is even te berichten
Het profiel meer persoonlijker laten maken door mensen bijvoorbeeld ook de mogelijk tot het delen van youtube filmpjes, foto's, plaatjes die je raken te kunnen posten zodat het reageren of berichtje makkelijker word en minder beladen.
Meerkeuze vragen en antwoorden eruit halen. Het zegt niks hoe je agenda eruit ziet, of waar je wil wonen.
Kleur gebruik, layout moderner maken
Een vind ik leuk knop ;P
Kortom zoiets......
 |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 01:00
|
|
|
EDY877 schreef: | Ben net nieuw hier en heb nog lang niet alles ingevuld. En dan de foto nog ... (heb me nog niet erin verdiept hoe dat moet). Alhoewel ik van dames nooit klachten over mijn uiterlijk gehad heb, ben ik ook geen fotomodel. Maar heb korte tijd bij een andere christelijke date gezeten en ik kreeg daar toch al heel erg snel het gevoel dat je op je uiterlijk beoordeeld wordt en dat vind ik toch wel erg jammer, vandaar mijn twijfel. Hoe staan jullie daarin? |
Bij geen foto vraag ik me af, wat heb je te verbergen en waarom zo onzeker?
En maling hebben aan iedereen die doorklikt op basis van uiterlijk daar was je toch niet naar op zoek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 01:06
|
|
|
GERARD072 schreef: | Dat vroeg ik omdat er door jouw antwoord gelijk een link wordt gelegd tussen alternatieve geneeskunde en wiet / hasj (oftewel planten die in deze maatschappij direct gerelateerd worden aan drugs gebruik). En het gaat mij juist om de planten die, naast 'wiet' welke inderdaad ook in de natuur groeit, een geneeskrachtige gave hebben. Dat de mensheid het geloof in God en daarmee in zijn geneeskundige kracht is vergeten door ongeloof en daardoor medicatie is gaan ontwikkelen is daar in mijn ogen een direct gevolg van.
En met jouw antwoord gaat in mijn ogen een oprechte dialoog over de alternatieve geneeskunde verloren. Dit omdat er gelijk een link gelegd wordt naar drugsgebruik. En dat vind ik jammer.
Nu kan ik in ieder geval de conclusie trekken dat je blijkbaar hasj en wiet gebruikt / bruikbaar vind als middel tegen pijnklachten. En dat is inderdaad prima, als dat voor jou werkt! |
Ik ben het wel eens dat de discussie over weed binnen dit topic hoort gezien de alternatieve geneeswijze. Er zijn meerdere wetenschappelijke onderzoeken hiernaar dat weed olie goed zou werken bij bepaalde ziektes. Alleen binnen Nederland is dit nog vrij onbekend. (ik zou zeggen google maar eens)
Ik ben absoluut geen voorstander van drugsgebruik maar ergens ben ik van mening dat de weedplant verkeerd word gebruikt en meer gebruikt zou moeten worden in de medische wereld als geneesmiddel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 07:44
|
|
|
Uch uch;)nu, ik wil jou in geen enkele vorm uit jou ideeën wereld halen Maar het moet ook niet te leuk worden hier.
Ben met jou eens dat sommige vragen misschien ook wel wat onnodig zijn Maar wat voor de een onbelangrijk is..kan voor de ander juist wel onveranderlijk veel van betekenis zijn:) Ok,liefde werkt vaak meer uit dan je denkt...dus kan je het uiteindelijk eens worden met elkaar om in een hooischuur te gaan wonen:)
Jou andere wensen ga ik niet te diep op in,anders zit ik hier morgen nog:))
Natuurlijk snap ik jou vragen. Maar mocht je het te hoog gaan zitten allemaal.' Ga eens opzoek naar de vragenhoek..waar je echt met al je vragen naar toe kan...als het maar over CM gaat.
Enne,wie weet...
ff hard op denken,[die JOJO ..weet toch wel wat ze wil?:)]
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op dinsdag 7 juli 2015, 08:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 07:53
|
|
|
EDY877 schreef: | leuk dat je het "maatje" noemt. Sterker nog, "het is niet goed dat de mens (Adam) alleen zij". Wat geschreven staat kunnen we niet omheen, he.
Voor mij is het anders, nu we in nwe. testament leven. Voordat Jezus kwam was er veel afstand tussen mens en God (na de zondeval), maar doordat Jezus gestorven is, is God nu in ons hart, heel dichtbij. Dat maakt voor mij alle verschil. Maar dit kan voor ieder miss wel anders zijn ...  |
Snap je denken. toch in het paradijs voor de zondeval, leefde Adam met God, toch schiep God nog een maatje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 08:27
|
|
|
'Kben net wakker..maar een foto is gewoon belangrijk;))
Toch roept het ook enige vragen op; Want de een leest liever het profiel 4 x door En de ander zoomt de foto naar 400% groter
Doe vooral wat je gevoel ingeeft.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op dinsdag 7 juli 2015, 08:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 08:45
|
|
|
PRIKBORD:
Het is begrijpelijk dat iedereen inmiddels weet dat er een prikbord is. Mij is opgevallen dat er leuke actie worden geplaatst. En heb er zelf ook verschillende keren gebruik van gemaakt.
Misschien wel leuk om hier een korte mening achter te laten of welke ideeën er zijn rondom het onderwerp PRIKBORD.
Bijvoorbeeld: Spreken groepsuitnodigingen meer aan dan een 1 op1 ontmoeting?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 09:47
|
|
|
JOJO155 schreef: | Bij geen foto vraag ik me af, wat heb je te verbergen en waarom zo onzeker?
En maling hebben aan iedereen die doorklikt op basis van uiterlijk daar was je toch niet naar op zoek.  |
lol, het gaat er zeker niet om "onzeker zijn of verbergen", blijkbaar vind jij dat wel als iem. geen foto plaatst. maar ik had toch al mijn redenen in de topic gezet daarover, dus blijkbaar sta je voor die mening niet open, maar dat is geen probleem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 09:57
|
|
|
PETRA824 schreef: | Lijkt mij dat niemand interesse heeft om te daten met iemand die zijn foto niet laat zien. Ook voor je eigen veiligheid zou ik zelf zoiets nooit doen, aangezien er genoeg rare mensen ook op internet zitten. |
voorzichtigheid is altijd goed en als je iets niet wilt om wat voor reden ook, dan gewoon niet doen (een reden hoef je ook niet te geven aan iedereen als je dat niet wilt) en veiligheid is natuurlijk altijd erg belangrijk. niemand zit te wachten op een ervaring met rare mensen. Het contact hier met elkaar en de redactie die alles in de gaten houdt geeft mij juist een goed gevoel, dus ik hoop niet dat ik hier "rare" mensen tegenkom, zoals jij dat benoemd.
het daten is iets wat voor mij voorlopig toch niet aan de orde is, ik ben hier nog maar net. het lijkt mij dat elkaar leren kennen juist de bedoeling is van dit soort sites. en mocht het zover komen voor een afspraakje dan kan een foto natuurlijk altijd weer opnieuw deel zijn van een discussie. En het lijkt mij erg legitiem dat je graag wil zien hoe iemand eruit ziet voordat je wat afspreekt. Anders loop je elkaar misschien nog mis met een afspraak en gaat de ander er misschien wel vandoor met "de buurman" (grapje). En als niemand interesse heeft dan is dat toch ook prima, zoals degene die na jou hier ook reageert: iemand die (primair) op uiterlijk afgaat, zo iemand zoek ik toch niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 10:14
|
|
|
Heb inmiddels met een paar mensen gewoon vriendschappelijk mailcontact. Dat is ook leuk... Gewoon af en toe ff vragen hoe het gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 10:14
|
|
|
PETRA824 schreef: | Snap je denken. toch in het paradijs voor de zondeval, leefde Adam met God, toch schiep God nog een maatje  |
dat klopt ... (in het oude testament). in de context lees je ook dat hij als taak kreeg om alle dieren een naam te geven. het lijkt mij dat als je zo'n taak krijgt en steeds geconfronteerd wordt met een contact tussen een mannetjesdier en vrouwtjedier (om zo maar even te noemen), dat dat toch wel iets met je kan doen .... veel mensen die alleen zijn nemen juist doordat ze alleen zijn een beestje, maar het verlangen om een gelijkwaardige partner tegenover je te hebben wordt dan niet altijd minder. dat is toch een verlangen dat je in het hele leven terug ziet.
Het is dan ook juist in het nwe testament te lezen dat Paulus zegt dat het (ook) goed is om alleen te blijven (maar voor deze site is dat natuurlijk niet de bedoeling om dat hier te gaan rondschreeuwen). En dat dat niet in het oude testament staat geeft dan ook te bedenken. Met Jezus sterven, scheurde het voorhangsel van de tempel. dit was ook symbolisch het teken wat Jezus bewerkstelligd heeft, namelijk verzoening (blokkade weggenomen) tussen mens en God, waardoor we God in ons hart mogen sluiten en waardoor Hij ons compleet maakt (zonder partner). Maar het verlangen naar een partner tegenover wordt daarmee niet (altijd) weggenomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 10:40
|
|
|
Berdien Stenberg -
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERARD072
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 11:44
|
|
|
Samen Zijn of samenzijn, daar zit wat mij betreft ook nog een verschil in.
Als je zelf niet kunt Zijn, hoe kan je dan samen Zijn en daaraan gerelateerd samenzijn?
Als je om je heen kijkt naar al die scheidingen tegenwoordig, waar ligt dat aan. Wat zorgt ervoor dat er op het moment zoveel mensen van samenzijn naar alleen zijn gaan. En welke lessen hebben wij daar dan weer in te leren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERARD072
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 11:45
|
|
|
En, op welke plaats staat God dan weer binnen die relatie / binnen het Samen Zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERARD072
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 11:47
|
|
|
Och daten komt voort uit gemis. Want als je zelf kunt Zijn waarom zou je dan actief gaan daten?
Leef je leven, vertrouw op God en de juiste persoon zal op je pad komen.
Als ik om mij heen hoor wat men onder daten verstaat, dan is de vraag wat de gedachte daarachter is. Waarom wil je gaan daten, welk gemis heb je in jezelf waardoor je actief buiten jezelf op zoek gaat naar iets om jou invulling te geven.
Terwijl God heeft gezegd dat alles wat je nodig hebt in je zit.
En hoe erg is alleen zijn dan; in de wetenschap dat je in die periode het contact met God sterker kan maken. Daar staan genoeg voorbeelden over in de bijbel.
Laatst aangepast door
|
GERARD072
|
op dinsdag 7 juli 2015, 11:48
|
|
Naar boven |
|
|