ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SANDRAJ719
ChristianMatch forum index » Berichten van SANDRAJ719
Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2016, 11:51
BerichtOnderwerp: Geen nieuws verder?
 
BELG837 schreef:
Over een poosje gaan we CM definitief verlaten.
Jullie kunnen hier leuk nieuws achterlaten.
Hoe meer nieuws hoe meer schrijvers.

Doorzetten dus. Knipoog smiley

Bedankt dat jullie bijdragen aan het forum van de afgelopen tijd.
Gods zegen verder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: donderdag 5 november 2015, 10:21
BerichtOnderwerp: Wat doe je als iemand niet opschiet met reageren?
 
Als mensen niet reageren dan ga ik er van uit dat er geen interesse is van hun kant. Dan blokkeer ik die persoon ook maar direct. Dat doe ik ook met mensen waar ik geen interesse in heb of die aangeven al met een ander contact te hebben. Is voor mij overzichtelijk. Ik zie in een opslag de profielen die voor mij niet interessant zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 september 2015, 15:54
BerichtOnderwerp: Bowlen
 
TIMONVAND069 schreef:
Beste Leden

Frans en ik wilden wat regelen zoals Bowlen in Utrecht
we vroegen ons af of hier genoeg animo voor is de datum is 26 september
als er genoeg animo voor dan word tijd nog bekend gemaakt

Alvast Groetjes namens mij en Frans

Had het wel leuk gevonden, maar kan helaas niet op die datum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 september 2015, 17:36
BerichtOnderwerp: (Is er)Animo voor een Uitje?
 
HERTOGJAN489 schreef:
regio utrecht is wel een goed idee, bv houten daar kun je bowlen eten en lasergamen onder 1 dak!!

Goed idee, als het maar goed bereikbaar is met openbaar vervoer voor diegenen die geen auto hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 17 augustus 2015, 06:34
BerichtOnderwerp: Alternatieve geneeswijzen
 
ROADY558 schreef:
Nou ik vind het fijn dat je er een weg in aan het vinden bent.

"alternatieve geneeswijze op christelijke basis" dat klinkt wel heel tegenstrijdig in mijn oren Smiley die vol vragen zit

Anyway, ik wens je er Gods zegen bij.

Ik ben er achter gekomen dat het heel belangrijk is je goed in de materie te verdiepen voor je er een oordeel over kan vellen. Heb ik gedaan door veel informatie die ik hier gekregen heb en op internet gevonden heb. Als je interesse hebt zou ik zeggen om dat ook te doen.

Op grond van alle informatie ben ik op zoek gegaan naar een praktijk waar ik naar mijn mening als christen het beste hulp kan krijgen. En dat is volgens mij nog altijd bij medechristenen.

Zij hebben de medische kennis en de christelijke levenswandel. Wat wil je nog meer. Dus ja het bestaat blijkbaar. Je moet er alleen goed naar zoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 16 augustus 2015, 21:07
BerichtOnderwerp: Alternatieve geneeswijzen
 
ROADY558 schreef:
Sandraj ik zou nog graag willen reageren op je vraag cq oproepje.
Misschien kun je voor jezelf formuleren waarom juist dit jaar je gevoeligheid voor hooikoorts zo was toegenomen? Wat er is veranderd in jouw leven, in jouw geest? Jouw houding?

Ik ben geen voorstander van alternatieve geneeswijzen. De naam zegt het al: het is een alternatief. Alternatief waarvoor dan?
Juist: voor Gods geneeswijze.
Verwacht het van Hem, dan zal het blijvend zijn.
Spreuken 4:22 vind ik een vers waar je uren over kan nadenken.

"Luister naar mij, mijn zoon, en stel je open voor wat ik zeg. Houd wijsheid, verstand en kennis voor ogen; berg ze weg, diep in je hart. Want zij geven leven aan wie hen vinden en zijn een medicijn voor het hele lichaam. Bescherm je hart boven alles, want uit je hart komt alles voort wat je doet."

Zelf heb ik ontdekt dat er veel kracht in woorden verborgen ligt.
Woorden hebben kracht, positief of negatief. Zo ook en vooral ook Gods woorden. Verdiep je 's in "proclameren". Er zijn genoeg proclamaties te vinden die je kunt gebruiken om Gods beloften over jouw leven uit te spreken. Naar Zijn eigen Woord zal geschieden waarin je gelooft.

Nee ik ben geen arts, maar heb wel ervaren dat God de Getrouwe is wat Zijn woord en beloften aangaan. En ervaren dat Jezus onze Geneesheer is.

Overdenk 't 's.

Ik heb nog geen eenduidige oorzaak kunnen ontdekken waarom ik juist dit jaar zoveel last had. Ws hebben meerdere factoren meegespeeld waaronder het feit dat dit jaar de pollen zeer actief en zeer lang actief geweest zijn. Natuurlijk spelen ook stressfactoren mee en als astma patient treedt er bij mij nog een extra reactie op die de situatie verergert. Het is nu moeilijk te achterhalen wat de oorzaak was en wat de reactie was.

Bij mij ging het erom dat er medisch gezien geen oplossing was en dat ik op geestelijk gebied met gebed ook niet verder kwam.

Ik heb heel veel aan de informatie op de verschillende websites gehad en heb mij ook meer verdiept in het verschil tussen de verschillende alternatieve methodes.

Ik heb nu een praktijk gevonden waar verder gekeken gaat worden naar mijn klachten. Het is een praktijk voor alternatieve genezing op christelijke basis. Dat was ook het doel van mijn oproep.

Voor mij is hierbij de topic dan ook klaar.


Laatst aangepast door
SANDRAJ719
op zondag 16 augustus 2015, 21:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 16 augustus 2015, 20:52
BerichtOnderwerp: hsp en relaties
 
GERARD072 schreef:
Ik heb even een site opgezocht waar in jip en janneke taal wordt uitgelegd wat HSP is. Nagenoeg alle punten herken ik mijzelf in:

Om te beginnen: hoogsensitiviteit is geen ziekte en zeker geen leerstoornis. Het is een karaktereigenschap waar men
mee om moet leren gaan. Daarom zijn hoogsensitieve / hooggevoelige personen “eigen”-aardige mensen.



Bron: http://sense-network.nl/wat-is-hoogsensitiviteit-hooggevoeligheid/

Wat een duidelijke uitleg. Zo is het precies. Kan mezelf er helemaal in vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 augustus 2015, 21:03
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Vandaag naar de oude kerk in Delft geweest. Daar is een tentoonstelling van Jip van Wijngaarden. Ze schildert over de holocaust en ook andere bijbelse onderwerpen. Echt een aanrader. Met hetzelfde kaartje kun je ook de nieuwe kerk bezoeken waar de Oranjes begraven liggen. En een gratis kopje koffie zit er ook bij in. De tentoonstelling is er nog tot 22 augustus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juli 2015, 12:45
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Voor het eerst cassave bladeren en aardappelen bladeren met kip en rijst. Siërra Leons eten. Was heel erg lekker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 26 juli 2015, 12:27
BerichtOnderwerp: hsp en relaties
 
Als christen HSPer wordt je vaak niet begrepen omdat mensen niet snappen dat je uit respect en gevoel handelt. Mensen zijn dat vaak niet gewend en kunnen daar ook niet mee omgaan.
In relaties heb ik tot nu geen begrip gehad voor hoe ik ben.
Ik ben wel zover dat ik mijzelf accepteer zoals ik ben en samen met God mijn leven leid. Ik kan alles aan God over geven en alleen van hem begrip en hulp verwachten.
Het betekent vaak dingen alleen doen, soms met anderen en daarna weer heel lang bijkomen van alle indrukken, negatief of positief.
Vermoeidheid blijft onderdeel van mijn leven en niet iedereen begrijpt dat helaas.
Mijn leven bestaat uit keuzes maken voor dingen die wel de moeite waard zijn.
Door dicht bij God te leven gaat het steeds beter.
Maar moeilijk blijft het wel vind ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 20 juli 2015, 00:17
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
PETRA824 schreef:
Er in neurienberg, duitsland, geweldigge meeting is geweest van tig cristenen en Gods geest door de stad echt heen ging?

net een uur na een dochter van me zitten luisteren die daar was, geweldig!

En dat op d e plek waar jaren geleden hitler overheerste, mensen toesprak etc... nu Gods geest die door de stad gaat en mensen in hun hart aanraakt Lachende smiley

Mensen kwamen tot geloof gewoon op straat, baden tot God gewoon op straat!!!!!!! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Ik heb ervan gehoord en beelden gezien. Echt geweldig wat daar gebeurd is. Via GodTV kun je een indruk krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 19:11
BerichtOnderwerp: Forum bezoek!
 
ANNA415 schreef:
Misschien vinden sommigen het moeilijk om wat te schrijven en lezen ze alleen maar met af en toe een reactietje ergens in een topic
Misschien zijn sommigen het eens met de reacties en vinden ze het niet nodig om nog een reactie te plaatsen
Misschien vinden sommigen de discussie topics te lastig om een reactie te plaatsen
Misschien hebben sommigen niet altijd de tijd om een uitgebreide reactie te schrijven, maar wel om ff mee te lezen
Misschien ..... Knipoog smiley

Misschien zijn sommigen hier alleen maar voor het daten en niet om allerlei ingewikkelde discussies te voeren..............of om iets van zichzelf te delen met anderen..............behalve hun date...........


Laatst aangepast door
SANDRAJ719
op maandag 13 juli 2015, 19:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 19:01
BerichtOnderwerp: eindtijd
 
BERT168 schreef:
wat betreft het merkteken ...de tekst daarover vind je op
openbaringen 13:16

Openbaring 13: 11-18

15...dat allen, die het beeld van het beest niet aanbaden, gedood werden.
16 En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd,
17 [en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft.
18 Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderd zesenzestig.

de discussie of het hier om een chip zou gaan ga ik verder niet op in,maar het ligt natuurlijk wel voor de hand.

infomatie over de eindtijd kan je hier vinden: www.eindtijd.nl

deze discussies zijn in het verleden al vaker gevoerd hier op de site,dus ik wil er verder niet te veel van zeggen.
iedereen mag er het zijne van denken,wat mij betreft.

Ook al is de discussie al eerder gevoerd, het kan toch geen kwaad er nogmaals over te praten als het bij mensen leeft.

Ik denk zelf dat je er niet genoeg over kunt praten zodat je als christen voorbereid bent op de dingen die nu gebeuren en nog gaan gebeuren.

Natuurlijk moeten we niet bang zijn voor technische ontwikkelingen, ik zal de eerste zijn die daar blij mee is en er mijn voordeel mee doe.

Maar ik vind het wel interessant om rond te kijken en te zien hoe de wereld zich ontwikkeld en wat ons allemaal verplicht wordt zonder dat wij daar iets aan kunnen doen.

En staat er niet dat wij ten allen tijde waakzaam moeten zijn. Ik denk dat deze discussie daar ook bij hoort. Hoe vervelend het ook is dat er dingen gezegd worden die al gezegd zijn en altijd gezegd worden.

Ik ben blij met de aanvullingen die anderen hier plaatsen, daar leer ik weer van.

En staat er niet in Prediker dat er niets nieuws onder de zon is. Alleen zijn er steeds andere mensen die in een ander tijdperk leven. En vraagt niet iedere christen zich uiteindelijk af: wanneer gebeurt het?

Dus wat mij betreft is dit een goed topic. Maar ja, dat is mijn mening.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 20:27
BerichtOnderwerp: eindtijd
 
PETRA824 schreef:
Vandaag liep ik in de jumbo, overal om me heen hoorde ik piepjes
piepjes van mensen die boodschappen scannen, waarmee ze na de scan kassa kunnen gaan
Harstikke handig, hartstikke leuk, maar ineens werd ik me akelig bewust
in de eindtijd???
Lopen me kleinkinderen soms met een chip in hun hand met het nummer van het beest en gaan ze daarmee boodschappen halen? ( effe scannen , tadaa van je bankrekening af?)
de techniek is zo dichtbij.....
Bijzonder eigenlijk de openbaringen, geschreven in een tijd, waarin de mensen eigenlijk niet konden bedenken die techniek en mogelijkheden.

gelukkig is er ook geschreven in d bijbel over Gods volk die het manna in de woestijn kreeg. God die zo zijn volk voedde
Ik denk dat dat ook in d eindtijd weer gaat gebeuren, wanneer de mensen alleen kunnen kopen met het nr. van het beest....

Heftig als je je het voorstelt, heb je het nr, niet kun je niks kopen.... puur vertrouwen op God voor de cristenen dan, dat God zal verzien via andere wegen

Ik denk dat het dichterbij is dan wij denken. We hebben nog geen chip geinplanteerd, maar wat te denken van een pas waarmee je ook contactloos kan betalen. Die wordt zomaar naar ons toe gestuurd ter vervanging van de vorige pas. Niemand vraagt erom. Zonder pas kun je niet betalen. En nu mag je nog kiezen of je contactloos betaalt, maar wie zegt dat die keuze blijft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 20:11
BerichtOnderwerp: Waarom kijken mensen tig keer op je profiel en zeggen niks?
 
JOJO155 schreef:
Klopt, ik was ook in juni jarig en was daar ook zeer verbaasd over.
0 berichten maar wel heel veel kijkers

Wel erg dat niemand gefeliciteerd heeft. Moet zeggen dat ik het soms ook doe. Op het profiel van de jarige kijken en niet feliciteren. Ik heb een poosje terug wel mensen gefeliciteerd maar als je dat bij iedereen doet dan blijf je bezig. Maar het is wel irritant als niemand een felicitatie achter laat.
Net als het tig keer op een profiel kijken en geen reactie achterlaten of niet reageren op een bericht.
Maar ja wat is er aan te doen. Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 6 juli 2015, 19:52
BerichtOnderwerp: Alternatieve geneeswijzen
 
GERARD072 schreef:
Verder valt het mij op dat veel Christenen verre van het occulte willen blijven; verre van Satan. Terwijl juist die kennis zo belangrijk is om onderscheid te kunnen maken tussen iemand die een dwaalgeest in zich heeft en iemand die de Heilige Geest in zich heeft. Een eigenschap die heden ten dage steeds belangrijker wordt om te bezitten.

Hier een link waar uitleg wordt gegeven over alternatieve geneeswijzen, het occulte en genezing.

Ook staat er een stuk over homeopathie en waarom dat inderdaad niet iets is wat voort komt uit de Here Jezus Christus.

Veel leesplezier toegewenst!

http://bijbelarchief.nl/default.asp?id=88

Bedankt, ik ga het lezen, ook die in het vorige bericht. Heb ik genoeg leesvoer voor de vakantie.


Laatst aangepast door
SANDRAJ719
op maandag 6 juli 2015, 19:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juli 2015, 18:16
BerichtOnderwerp: Alternatieve geneeswijzen
 
GERARD072 schreef:
Dat vroeg ik omdat er door jouw antwoord gelijk een link wordt gelegd tussen alternatieve geneeskunde en wiet / hasj (oftewel planten die in deze maatschappij direct gerelateerd worden aan drugs gebruik). En het gaat mij juist om de planten die, naast 'wiet' welke inderdaad ook in de natuur groeit, een geneeskrachtige gave hebben. Dat de mensheid het geloof in God en daarmee in zijn geneeskundige kracht is vergeten door ongeloof en daardoor medicatie is gaan ontwikkelen is daar in mijn ogen een direct gevolg van.

En met jouw antwoord gaat in mijn ogen een oprechte dialoog over de alternatieve geneeskunde verloren. Dit omdat er gelijk een link gelegd wordt naar drugsgebruik. En dat vind ik jammer.

Nu kan ik in ieder geval de conclusie trekken dat je blijkbaar hasj en wiet gebruikt / bruikbaar vind als middel tegen pijnklachten. En dat is inderdaad prima, als dat voor jou werkt!

Ik denk dat sommige planten wel degelijk geneeskrachtige werking hebben. Maar bij homeopathie worden ze op een bepaalde manier verdund en geschud en ook weer een bepaald aantal keren. Omdat niet bekend is waarom of wat er achter zit wordt het naar de occulte hoek verwezen.
Ik moet zeggen dat ik mij er onvoldoende in verdiept heb om te weten hoe het zit. Dat ga ik zeker nog doen.

Ik had alleen ook een beetje gehoopt dat er mensen met ervaring met alternatieve geneeswijzen zouden reageren zodat ik weet of het hun geholpen heeft.

Maar ik ben blij met alle reacties.

En ik weet dat wiet als geneesmiddel gebruikt wordt tegen pijn. Maar er zijn ook andere pijnstillers. En bij mij gaat het ook om andere klachten dan pijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juli 2015, 18:03
BerichtOnderwerp: Alternatieve geneeswijzen
 
HEIDE062 schreef:
Je zegt;ik laat regelmatig voor mij bidden.
Hoe moet ik mij dit voorstellen?..

Soms moeten wij als mensen met dingen leren leven
Dat werkt vaak uit dat we afhankelijk blijven.

Natuurlijk
Hoop ik dat de klachten minder worden.

Als ik ermee kon leven had ik deze oproep niet geplaatst. Als je mijn verhaal goed leest zie je dat ik zeer ernstige klachten heb gehad, eigenlijk erg ziek geweest ben en dat ik wel degelijk ervan af wil of in ieder geval zodanig verminderen dat ik ermee kan leven zoals jij voorstelt.

En met bidden bedoel ik gebedsgenezing.

Hopelijk is dit een antwoord op je vraag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 28 juni 2015, 22:17
BerichtOnderwerp: Alternatieve geneeswijzen
 
ANNA415 schreef:
De macht van de medicijnfabrikanten is in het Westen erg groot. We mogen ons ook wel afvragen of hun chemicaliën wel zo christelijk zijn.
Dat is ook wel weer zo dat het daar soms meer om geld gaat en van sommige bijwerkingen zou bijna zieker worden dan je al bent.

Ik heb in ieder geval vanmiddag wat tips gekregen van een tante van mij dus dat ga ik eerst maar eens proberen. Kijken wat dat oplevert.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRAJ719 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juni 2015, 10:27
BerichtOnderwerp: Alternatieve geneeswijzen
 
Ik ben benieuwd hoe er hier over gedacht wordt en of iemand advies voor mij heeft. Ik heb al jaren last van hooikoorts en dit jaar was het heel erg extreem. Ik ben zelfs bijna 4 weken thuisgebleven, echt in huis, omdat ik iedere keer dat ik buiten kwam heel heftig reageerde.
De huisarts kan nu niets meer voor mij doen en verwijst mij naar het alternatieve circuit. Zelf biedt hij klassieke homeopathie of acupunctuur aan. Als christen doe ik dat liever niet omdat er gezegd wordt dat het occult is. Maar ik besef wel dat ik iets moet doen zodat mijn klachten verminderen of liefst verdwijnen natuurlijk.
Ik laat regelmatig voor mij bidden, maar de klachten zijn nog niet verdwenen daardoor.
Wie heeft een goede tip.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SANDRAJ719
Pagina 1 van 1