Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 19:11
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Gelovigen,
Misschien dat sommigen het wel zagen aankomen dat ik het in het Orthodox zijn niet zou kunnen wennen. Ik heb daar te veel ook voor meegemaakt..om deze leer nu te kunnen of willen vasthouden.
Juist door mijn weg,die God is gegaan in mijn leven. Is het voor mij geworden;GENADE ALLEEN!
Dit betekend voor mij;de werkoverall uit. Soms vallen mensen mij aan in de praktijk van alle dag Door tegen mij te zeggen;ja maar een mens moet wel dit en dat hoor? En,dan zeg ik; ja..ik weet het...maar hoe kwam jij daar achter. Door je opvoeding..of dat je nog iets wil zijn voor God?.. Opvoeding is nodig..maar ook dit gaat niet vlekkeloos.
Dan staat heel even de kar stil. Want,spreekt de bijbel ook niet van;wonder geloof,tijdgeloof enz..?
Wanneer ik in nood ben...zuigen de kerken mij graag naar binnen. kom maar...alles is klaar voor jou. ''We begrijpen dat je ex of die ander alles fout hebt gedaan''... Je hoeft echt niet te zien of leren,dat je je eigen leventje leefde buiten God. Dat jij en die ander beide schuld moeten belijden..en niet alleen jij.. Maar goed...Hier is het Halleluja amen voor jou.kom er maar bij.. Ik zeg het met bewogenheid...meestal zitten de mensen die begrepen werden in de kerk. En zit de ootmoedige mens,ook door mensenvrees,en die echt beseft verkeerd te zijn geweest...die zondag thuis! Ik moedig die mensen aan..die dit ervaren...God kent ook zeker jou hart en strijd. Ik doe niet af hier van de echtheid van sommigen dingen..maar beproef de Geesten of ze uit God zijn.
Het is nodig dat wij kijken naar het belijden van David. En het gesprek van Jezus met de vrouw bij de put.
Goed.. Goede Werken; Oke,bid en werk Klopt en u zal worden open gedaan Bid en u zal ontvangen. Maar...kan ik dit uit mijn opgeknapte en goede houding volbrengen? Of ...leert Zijn Geest mij...te roepen....ja...om hulp! Oh God ik ervaar zo mijn onwil..en dood zijn voor alles!
Of was ik zo levend..dat ik met Mijn Krachten op Mijn uitgezocht moment even naar God ging,gaat vragen?...
Weet jij en u hoe en waar God mij vond ...?... ok,niet denken...dat moet ik dan ook eerst meemaken!?..
Geloof is ontvangen voor mij uit Genade! Rijk ben ik die dit mocht leren, Alles in Hem gevonden,ja,buiten mijzelf.
Weetje..ik heb in velen kerken en gemeentes gezeten In de pinkster gemeente stond ik zelfs lekker te dansen. Niks mis mee.. Maar Gods geest stuurd waar Hij een mens hebben wilt. Opdat HIJ alleen de eer zal krijgen. Wie het vat zegt...ja zo is het.
En het allermooiste is nog ;Zijn schapen horen Zijn stem En ze zullen geen ander volgen. Nee zij volgen geen goede voorganger waar mensen mee weglopen Zij volgen niet iemand met het zwartste pak..ook niet iemand die gebogen loopt door de echtheid van de zondebeleving. ZIJN schapen hebben Alleen ZIJN stem nodig.
En die spreken zullen God bidden;O God ik ben een mens.. Doe mijn mond open tot U eer alleen. Dat mijn IK al meer mag gaan sterven.
'kzou zeggen vrienden Eet de vis op,en laat de graten liggen.
Of ik of jij nu in hokjes denkt of niet;) |
op zich wel grappig .... "genade alleen" komt uit de orthodoxe kerk !
en ik denk niet dat het de juiste geest is als die zou zeggen dat de ene kerk beter / goed is en de ander verkeerd / minder....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 19:16
|
|
|
EDY877 schreef: | op zich wel grappig .... "genade alleen" komt uit de orthodoxe kerk !
en ik denk niet dat het de juiste geest is als die zou zeggen dat de ene kerk beter / goed is en de ander verkeerd / minder....  |
Bedankt voor jou reactie!! Erg Attent!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 19:20
|
|
|
PETRA824 schreef: | maar ha ha ik zou z eggen. reageer es op vrouwen zonder foto, ga daar lekker mee mailen.. zeer benieuwd of het andersom ook alleen negatieve ervaring is |
lol, ik had net ervoor al gezegd dat ik juist ook op vrouwen zonder foto reageer ....(lees maar terug), maar blijkbaar wil je dat niet bij je binnenkomen, geeft niet hoor!
en niet alleen vrouwen zijn een kwetsbare groep, afgezien van het feit waarom er gesproken zou moeten worden over groepen. elk mens heeft op zijn / haar manier een kwetsbare kant. en laat mij nou maar gewoon mailen met degene mij wil mailen of er nou wel of geen foto aan vast zit. dat ga ik jou toch ook niet voorschrijven!?
en ja , ik heb meerdere negatieve ervaringen met mensen die een foto hebben. een foto zegt in dit soort ervaringen uiteindelijk ook helemaal niks.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 19:24
|
|
|
PETRA824 schreef: | je vergeet te begrijpen dat internet toch internet blijft, veel fakers en verkeerde mensen zitten ook op site,s zoals cm zelfs. Vooral vrouwen zijn een kwetsbare groep, dus daarom heel verstandig van vrouwen om niet met mannen t e mailen zonder foto. Dus dat heeft niks met innerlijk of uiterlijk wat alleen telt te maken, maar stukje veiligheid voor veel vrouwen. |
je kan daar gedeeltelijk gelijk in hebben. helaas moet ik je ook gedeeltelijk geen gelijk geven, zoals ik al aangaf in de topic, waar ik mee begon. Dat jij die ervaring hebt, dat kan zo zijn. maar er zijn altijd veel meer mensen die andere ervaringen hebben. ook zij mogen er zijn met hun ervaringen. en ook zij hoeven niet jouw mening te delen.
en ik ga er van uit dat de redactie de zaken goed in de gaten houdt. Die zien ook het emailadres etc. en prima als iemand zegt ik wil niet met die of deze mailen (zoals ik al niet met jou zou willen mailen), dan is dat prima, lijkt mij. iedereen is daar toch vrij in ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 19:27
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Bedankt voor jou reactie!! Erg Attent!! |
ik denk dat de meesten het er wel mee eens zijn als je zou zeggen: ik laat me niet door een kerk, maar door de Geest leiden ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 19:35
|
|
|
Gerard zo makkelijk kom jij niet van mij af:)
Goed, laat ik zeggen;ik voelde mij aangesproken door de woorden van LAUWIE!
Verder nu weer gedachten over vervolging. Terug naar de ernst van dit Topic. God zegt:Ik breng het zwaard..en geen Vrede. Deze woorden komen al meer openbaar. Ja zelfs zullen wij mensen in de laatste dagen de Vrede al meer gaan zoeken En niet vinden. Wat een diepte van ernst in ZIJN woorden.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op donderdag 9 juli 2015, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 19:38
|
|
|
EDY877 schreef: | ik denk dat de meesten het er wel mee eens zijn als je zou zeggen: ik laat me niet door een kerk, maar door de Geest leiden ....  |
Ja wie weet?... fijne avond Edy!
Heb ik jou verkeerd begrepen,mail dan even.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op donderdag 9 juli 2015, 19:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 20:23
|
|
|
vandaag alweer feest: (surinaamse) rijst, bloemkool met satesaus en gemarineerd varkenslapje met chocolademousse toe.
maar als ik de data terugkijk, dan wordt er of weinig gereageerd hier of men is veel aan t vasten
Laatst aangepast door
|
EDY877
|
op donderdag 9 juli 2015, 20:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 20:39
|
|
|
EDY877 schreef: | vandaag alweer feest: (surinaamse) rijst, bloemkool met satesaus en gemarineerd varkenslapje met chocolademousse toe.
maar als ik de data terugkijk, dan wordt er of weinig gereageerd hier of men is veel aan t vasten  |
Edy,mag ik even reageren op jou vrolijke maaltijd:)
Je kan het beter niet te aantrekkelijk vertellen, Want ik was geneigd om een hap van het beeldscherm te gaan nemen,lol
Geniet ervan!!..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 20:42
|
|
|
bij de "buurman" ff sateetje van de grill gehaald
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARLIES737
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 20:44
|
|
|
Sorry, van mijn zwijgzaamheid, kwamen even wat persoonlijke dingen tussen door. Zowel wandelen als bbq vind ik leuk, alleen mag het niet te duur worden, want dan kan ik er helaas niet bij zijn... Ik weet het, ik ben de aanstichter hiervan, alleen organiseren is helaas niet mijn sterkste kan, zeker als ik het alleen moet doen. Samen met iemand organiseren, dat wil ik nog wel doen... Qua datum wordt het denk al snel augustus of september...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 20:45
|
|
|
Zelf drink ik veel,:)) eet niet iedere dag warm eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARLIES737
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 20:53
|
|
|
Hier nog een HSP, in tegenstelling tot wat Jojo zegt, vind ik het echter juist moeilijk om dingen los te laten. Ik breng het overigens wel allemaal in gebed hoor en dat willen nog wel eens heel emotionele gebeden zijn... Komt misschien ook, omdat ik nog in de fase zit van ontdekken wat HSP eigenlijk inhoudt en ik daarnaast ook nog voor mij zelf aan het uitzoeken ben, of ik naast HSP ook hoogbegaafd ben. En vooral dat laatste vind ik op het moment nog meer een handicap, dan een zegen...
Laatst aangepast door
|
MARLIES737
|
op donderdag 9 juli 2015, 20:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERARD072
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 21:01
|
|
|
En over welk stuk van de bijbel heb je het dan? Waar staat dat God alleen het zwaard komt brengen en niet Vrede?
En over welke Vrede had Jezus / God het precies?
Laatst aangepast door
|
GERARD072
|
op donderdag 9 juli 2015, 21:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERARD072
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 21:06
|
|
|
Nu greep een van Jezus’ metgezellen naar zijn zwaard. Hij trok het, haalde uit en sloeg de dienaar van de hogepriester een oor af. Daarop zei Jezus tegen hem: ‘Steek je zwaard terug op zijn plaats. Want wie naar het zwaard grijpt, zal door het zwaard omkomen (Matteüs 26:51-52)
Laatst aangepast door
|
GERARD072
|
op donderdag 9 juli 2015, 21:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 21:08
|
|
|
GERARD072 schreef: | En over welk stuk van de bijbel heb je het dan? Waar staat dat God alleen het zwaard komt brengen en niet Vrede? |
O.a hier:
HEIDE062:Denk niet dat ik gekomen ben om op aarde vrede te brengen. Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. (Matteüs 10:34)
En:Denk niet dat ik gekomen ben om op aarde vrede te brengen. Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. Want ik kom een wig drijven tussen een man en zijn vader, tussen een dochter en haar moeder en tussen een schoondochter en haar schoonmoeder; de vijanden van de mensen zijn hun eigen huisgenoten! (Matteüs 10:34-36)
Hij waarschuwt zijn volgelingen hier dat zij voorbereid zullen moeten zijn op geloofsvervolging. En op het feit dat die geloofsvervolging niet (of niet uitsluitend) zal komen van de zijde van een intolerante overheid, maar dat hun eigen familie en huisgenoten daarbij betrokken zullen zijn. Wat Hij hier doet, is de profeet Micha citeren:
Geloof je naaste niet, vertrouw je vriend niet, let op je woorden, ook bij wie er in je armen ligt. De zoon veracht zijn vader, de dochter verzet zich tegen haar moeder, de schoondochter tegen haar schoonmoeder, en huisgenoten blijken vijanden. (Micha 7:5-6)
Dit zijn niet mijn woorden hoor.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op donderdag 9 juli 2015, 21:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERARD072
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 21:12
|
|
|
Wie zijn heil zoekt in wereldse verdediging zal Gods steun niet ontvangen, want het is óf-óf en niet én-én. En zonder Gods steun is een mens uiteindelijk ten dode opgeschreven. Dat cohort Romeinse soldaten (een tiende deel van een legioen) mag dan een gigantische overmacht lijken, maar wanneer het echt nodig is, kan God daar zonodig een dozijn complete legioenen tegenover stellen (vs 53). En kennelijk om dat verder te onderstrepen, geneest Jezus allereerst weer dat oor dat Petrus zojuist heeft afgeslagen (Lucas 22:51).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERARD072
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 21:15
|
|
|
En daarbij; stond het zwaard niet synoniem aan de Heilige Geest. Ligt er maar net aan welke invalshoek je gebruikt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERARD072
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 21:17
|
|
|
En als je dat dan gaat vertalen naar "God komt het zwaard brengen en geen Vrede".
Dan komen we weer terug op het vlak dat er iets is als de Anti Christus en met het Zwaard van God, kunnen wij het Woord God's onderscheiden van overige 'woorden'.
En in dat opzicht zal men dan geen Vrede vinden omdat de Geest van de Anti Christus momenteel ook sterk aanwezig is.
Laatst aangepast door
|
GERARD072
|
op donderdag 9 juli 2015, 21:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERARD072
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 21:25
|
|
|
En nog iets; een wig drijven is zo gedaan. Want hoeveel mensen reageren er tegenwoordig verbaasd als je zegt naar de kerk gaat (de vooroordelen over de soorten kerken en mensen die daar komen daar gelaten ;) )
Die wig is in mijn ogen niets anders dan een beschrijving van mensen die blijven kiezen voor de Aardse verleidingen en mensen die kiezen de weg van God te gaan. En dat wordt niet voor niks een smal pad genoemd waar men zo weer vanaf kan dwalen,..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 21:40
|
|
|
hoi allemaal;)
Ik ben erg tevreden over de Calendulan zalf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 22:27
|
|
|
Vandaag liep ik in de jumbo, overal om me heen hoorde ik piepjes piepjes van mensen die boodschappen scannen, waarmee ze na de scan kassa kunnen gaan Harstikke handig, hartstikke leuk, maar ineens werd ik me akelig bewust in de eindtijd??? Lopen me kleinkinderen soms met een chip in hun hand met het nummer van het beest en gaan ze daarmee boodschappen halen? ( effe scannen , tadaa van je bankrekening af?) de techniek is zo dichtbij..... Bijzonder eigenlijk de openbaringen, geschreven in een tijd, waarin de mensen eigenlijk niet konden bedenken die techniek en mogelijkheden.
gelukkig is er ook geschreven in d bijbel over Gods volk die het manna in de woestijn kreeg. God die zo zijn volk voedde Ik denk dat dat ook in d eindtijd weer gaat gebeuren, wanneer de mensen alleen kunnen kopen met het nr. van het beest....
Heftig als je je het voorstelt, heb je het nr, niet kun je niks kopen.... puur vertrouwen op God voor de cristenen dan, dat God zal verzien via andere wegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 22:51
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Prijst God als jij dit anders hebt ervaren Petra?..
Ik zit hier niet op mooie reacties te wachten. laat dit duidelijk zijn,ok? Ik neem aan dat jij ook over je reactie hebt nagedacht? |
Ja, vond je schrijven ook mooi, alleen lees ik het alsof bijna alle kerken zo zijn en dat is jammer. Want er zijn ook kerken waar je het anders ervaart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 23:01
|
|
|
PETRA824 schreef: | Ja, vond je schrijven ook mooi, alleen lees ik het alsof bijna alle kerken zo zijn en dat is jammer. Want er zijn ook kerken waar je het anders ervaart  |
Anders ervaart.. Mag ik vragen wat jou hierin zo raakt?.. Misschien moet je het wat persoonlijker maken.
Het blijft mijn ervaring,zie je dit ook in het stuk terug?.. Anders vroeg ik wel om de ervaring van anderen. Maar dat doe ik niet. Dit betekend niet dat ik dan zwijg,omdat er toch geen directe vraag naar een ander in het stuk terug te vinden zou zijn. Ik sta dus tegelijker tijd wel open voor een reactie.
Ik heb deze dingen aan de lijve ondervonden. En sluit mijn ogen niet voor wat gaande is. Echt in details ga ik niet treden. Jou reactie zegt mij al dat het begrepen is.
Als ik niet in hokjes denk. Dan merk je dit bij mij misschien iets meer? Heel anders kan ik het niet uitleggen.
(laat verder niemand dit een mooi stuk gaan noemen,want door alles heen is er in dit mijn schrijven een voortdurende strijd te ontdekken)
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op donderdag 9 juli 2015, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 00:08
|
|
|
Wat mij er zo in raakt, is corrigeer me als ik het verkeerd lees, is als of je teleurstelling alleen bent tegen gekomen in kerken. En dat je daardoor ook niet meer na de kerk gaat. Ook komt het op mij over alsof je schrijft alle kerken zo zijn, zoals je beschreef. met de nadruk, zo lees ik je woorden he... liefs
En natuurlijk raakt me dat, als mensen niet meer na de kerk gaan, door negatieve ervaringen en het raakt me als er een beeld word gegeven als of alle kerken zo zijn Na een kerk gaan is fijn. bemoedigend. opbouwend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 00:42
|
|
|
PETRA824 schreef: | Wat mij er zo in raakt, is corrigeer me als ik het verkeerd lees, is als of je teleurstelling alleen bent tegen gekomen in kerken. En dat je daardoor ook niet meer na de kerk gaat. Ook komt het op mij over alsof je schrijft alle kerken zo zijn, zoals je beschreef. met de nadruk, zo lees ik je woorden he... liefs
En natuurlijk raakt me dat, als mensen niet meer na de kerk gaan, door negatieve ervaringen en het raakt me als er een beeld word gegeven als of alle kerken zo zijn Na een kerk gaan is fijn. bemoedigend. opbouwend |
Opvallend is zo en zo...dat je juist dit stuk uit mijn schrijven haalt. Maar dit mag natuurlijk. Ik dacht dat er ook andere dingen in mijn schrijven openbaar kwamen?.. Jou raakt dus als ik spreek over mijn ervaring rondom het handelen in kerken tijdens de nood van mensen die hun rust in de kerk gaan zoeken.
Want spreek mij tegen,wanneer ik onterecht zeg ,dat er altijd mensen zijn die na leed door die ander te zijn aangedaan,hun heil in een kerk of de kerk zoeken. En dit is een goede plek. Alleen...wordt er altijd recht gehandeld in een kerk op dit gebied?.. ik zeg nee!..
Alle kerken zo moest jij dit niet lezen. Ik kan helaas niet verder in details gaan,dit is hier niet passend. Er is nu naar mijn mening van mijn kant al heel wat gezegd.
Ik wil niet die kant op om olie op het vuur te gooien. Want dit is verre mijn bedoeling.
Kortom: er mogen wel is dingen gezegd worden. We zitten niet op een datingssite om alleen lol te maken. Een ieder heeft net zo goed ook zijn of haar pijn. En dit wordt wel is als overleven ervaren.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op vrijdag 10 juli 2015, 09:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 02:08
|
|
|
MARLIES737 schreef: | Hier nog een HSP, in tegenstelling tot wat Jojo zegt, vind ik het echter juist moeilijk om dingen los te laten. Ik breng het overigens wel allemaal in gebed hoor en dat willen nog wel eens heel emotionele gebeden zijn... Komt misschien ook, omdat ik nog in de fase zit van ontdekken wat HSP eigenlijk inhoudt en ik daarnaast ook nog voor mij zelf aan het uitzoeken ben, of ik naast HSP ook hoogbegaafd ben. En vooral dat laatste vind ik op het moment nog meer een handicap, dan een zegen... |
Marlies, ik denk dat je me verkeerd hebt gelezen. Ik zeg niet dat los laten makkelijk is. Ik zeg alleen breng het in gebed. Ik weet dat je met HSP constant op zoek bent naar balans en dat je soms anderen nodig hebt in het relativeren, dit is okay. God heeft ons gemaakt om elkaar tot steun te zijn.
Het lijkt me inderdaad lastig om aan het begin te zijn en nog alles aan het uitzoeken bent. De combinatie tussen hoogbegaafd en HSP lijkt me geen makkelijke.
Loslaten en aan God geven wanneer je zelf dreigt te verzanden in je gevoel is een keuze die ik heb leren maken in mijn leven. Dat ongeacht alles wat er gebeurt, alles wat ik voel, hoor, zie, meemaak God de controle heeft. Hij heeft mij gemaakt zoals ik ben, gevormd voordat ik geboren was, gezet in dit tijdsperk in deze generatie. En ik heb door ervaring geleerd dat wat er ook gebeurd God in controle is.
Mocht je willen mail me even dan zetten we dit gesprek via de mail verder voort........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 07:33
|
|
|
HEIDE062 schreef: | hoi allemaal;)
Ik ben erg tevreden over de Calendulan zalf. |
Ja superspul
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 07:36
|
|
|
PETRA824 schreef: | Vandaag liep ik in de jumbo, overal om me heen hoorde ik piepjes piepjes van mensen die boodschappen scannen, waarmee ze na de scan kassa kunnen gaan Harstikke handig, hartstikke leuk, maar ineens werd ik me akelig bewust in de eindtijd??? Lopen me kleinkinderen soms met een chip in hun hand met het nummer van het beest en gaan ze daarmee boodschappen halen? ( effe scannen , tadaa van je bankrekening af?) de techniek is zo dichtbij..... Bijzonder eigenlijk de openbaringen, geschreven in een tijd, waarin de mensen eigenlijk niet konden bedenken die techniek en mogelijkheden.
gelukkig is er ook geschreven in d bijbel over Gods volk die het manna in de woestijn kreeg. God die zo zijn volk voedde Ik denk dat dat ook in d eindtijd weer gaat gebeuren, wanneer de mensen alleen kunnen kopen met het nr. van het beest....
Heftig als je je het voorstelt, heb je het nr, niet kun je niks kopen.... puur vertrouwen op God voor de cristenen dan, dat God zal verzien via andere wegen |
Ik heb altijd een beetje moeite met dit soort conclusies. In de tijd dat Openbaringen werd geschreven dacht men ook in de eindtijd te leven, en wist men ook alle tekenen te zien in hun maatschappij.
Alleen God weet de tijd en het uur.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |