Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:10
|
|
|
JOJO155 schreef: |
Omdat ik in de lach schoot bij het lezen van je poging het recht te breien
Dus vandaar dat ik zeg missie geslaagd  |
Hoe weet jij dat de missie geslaagd is?:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:17
|
|
|
JOJO155 schreef: | Kan je serieus verborgen kijken? Ik wist niet dat die optie bestond  |
Was logisch grap,dat ik op jou profiel keek zonder dat jij dit kon merken. Omdat jij op het forum dingen schrijft heb ik jou profiel even gelezen.
Allemaal heel makkelijk te vinden. Je kan ook een klokje naast foto plaatsen om de tijd in de gaten te houden.
Kwam ik te laat achter.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op maandag 13 juli 2015, 00:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:19
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Hoe weet jij dat de missie geslaagd is?:) |
Okay wacht ik kan natuurlijk niet voor iedereen praten (generaliseren) Dus zal het even corrigeren
Ik ben van mening dat vanuit mijn oogpunt en gedachtegang uw poging om uw uitspraak nader te verklaren middels het door u geschreven stuk een in mijn ogen heldere beschrijving is geweest waarin u zich nader heeft verklaard.
Zo beter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:21
|
|
|
JOJO155 schreef: | Okay wacht ik kan natuurlijk niet voor iedereen praten (generaliseren) Dus zal het even corrigeren
Ik ben van mening dat vanuit mijn oogpunt en gedachtegang uw poging om uw uitspraak nader te verklaren middels het door u geschreven stuk een in mijn ogen heldere beschrijving is geweest waarin u zich nader heeft verklaard.
Zo beter?  |
Ik zal je cv boven op de stapel neerleggen:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:23
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Was logisch grap,dat ik op jou profiel keek zonder dat jij dit kon merken. Omdat jij op het forum dingen schrijft heb ik jou profiel even gelezen.
Allemaal heel makkelijk te vinden. Je kan ook een klokje naast foto plaatsen om de tijd in de gaten te houden.
Kwam ik te laat achter. |
Ik heb het vinkje gevonden onder instellingen, alleen dat klokje kon ik niet vinden. Zo leer ik weer nieuwe dingen........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:26
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Ik zal je cv boven op de stapel neerleggen:) |
Fijn dat waardeer ik
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 13 juli 2015, 17:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 08:45
|
|
|
Habakuk 3:17-19 Al zal de vijgenboom niet bloeien, al zal de wijnstok niets voortbrengen, al zal de oogst van de olijfboom tegenvallen, al zal er geen koren op de akkers staan, al zal er geen schaap meer in de kooien zijn en geen rund meer binnen de omheining – toch zal ik juichen voor de HEER, jubelen voor de God die mij redt. God, de HEER, is mijn kracht, hij maakt mijn voeten snel als hinden, hij laat mij over mijn bergen gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 12:17
|
|
|
JOJO155 schreef: | Bovenstaand doet me ook denken aan Stefanus die de heerlijk van God zag. Ik geloof dat God de mensen die op de meest gruwelijke manieren om het leven komen tijdens die doodstrijd ondersteunt, er naast staat en ze omarmt en thuishaalt zodat ze een eeuwigheid met Hem kunnen doorbrengen. |
dat denk ik ook, soms hoor en lees je hier ook getuigenissen van, van mensen die het overleefd hebben. Dat ze gedragen werden door Jezus.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 13 juli 2015, 17:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 13:21
|
|
|
mail van redactie vandaag:
"Bescherm je eigen privacy en word in je eerste paar mails niet te persoonlijk naar elkaar toe. Verstrek niet te snel contact-informatie"
voor mij is een foto ook contact-informatie. daarom stel ik iedereen voor om vooral geen foto te plaatsen. Als je elkaar wat beter kent - kun je altijd nog besluiten om een foto te plaatsen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDY877
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 13:37
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Geloof is aannemen wat wij niet zien, en de beloning voor geloof is zien wat wij aannemen.
Augustinus |
Die Augustinus heeft mooie dingen gezegd. Voor mij heeft woorden uit de bijbel meer waarde dan wat mensen er van maken 
Zijn gedachte is vast geinspireerd door Hebr. 11:3 maar ben het niet eens dat wij altijd een beloning zouden krijgen voor ons geloof, laat staan dat die beloning is: het zien wat wij aannemen
mooie van deze tekst van Augustinus is het woord "aannemen". en dan verwijs ik naar Joh.1:12 waar het Griekse woord voor "aannemen" ook "ontvangen" kan betekenen. Tenslotte is ook het geloof niet (alleen) iets wat wij uit onszelf produceren, maar (ook) wat wij van God mogen ontvangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 17:09
|
|
|
JOJO155 schreef: | Ik heb het vinkje gevonden onder instellingen, alleen dat klokje kon ik niet vinden. Zo leer ik weer nieuwe dingen........ |
Het klokje heeft niets met de tijd te maken. Dit komt bij een profiel te staan als je een time-out neemt. Dit kun je instellen bij 'Mijn account'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INNEKE953
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 17:47
|
|
|
met BBQ, brunch, prachtige avontuurlijke wandeling langs de Ourthe, kampvuur, ....
Voorziening douche, wc, ....
Prijs 15 € alles in begrepen
Adres : Rue des muguets 32 6990 HOTTON
Planning
15/8
13 u : tenten opslaan
14 u : avontuurlijke wandeling
19 u : BBQ
21 u : kampvuur
16/8
10 u : kerkdienst
12 u : brunch
15 u : afsluiting
Inschrijven via christelijkesingles-ontmoeten.be of 0475/51.15.93.
Ten laatste tegen 12/8
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 18:34
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Het klokje heeft niets met de tijd te maken. Dit komt bij een profiel te staan als je een time-out neemt. Dit kun je instellen bij 'Mijn account'. |
O dank je wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 18:36
|
|
|
JOJO155 schreef: | O dank je wel |
Sorry OJO...ik was in de war met heel iets anders. Begrijpelijk, dat de redactie mij even corrigeerde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 18:46
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Sorry OJO...ik was in de war met heel iets anders. Begrijpelijk, dat de redactie mij even corrigeerde. |
Corrigeerden ze jou? Ik dacht dat ze mijn vraag beantwoorden. Anayway no problemo
Weet je wat ook grappig is om even on topic te gaan ; ) Gewoon stug heen en weer blijven klikken zonder wat te zeggen, dat heeft ook wel weer wat.
Wanneer je wel op iemand profiel komt en denkt goh ik stuur een leuk berichtje en je krijgt vervolgens totaal geen reactie is ook weer zo apart.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 18:51
|
|
|
JOJO155 schreef: | Corrigeerden ze jou? Ik dacht dat ze mijn vraag beantwoorden. Anayway no problemo
Weet je wat ook grappig is om even on topic te gaan ; ) Gewoon stug heen en weer blijven klikken zonder wat te zeggen, dat heeft ook wel weer wat.
Wanneer je wel op iemand profiel komt en denkt goh ik stuur een leuk berichtje en je krijgt vervolgens totaal geen reactie is ook weer zo apart. |
Mag het ook in een andere volgorde?;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 18:57
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Mag het ook in een andere volgorde?;) |
De andere volgorde lijkt me idd een betere.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SANDRAJ719
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 19:01
|
|
|
BERT168 schreef: | wat betreft het merkteken ...de tekst daarover vind je op openbaringen 13:16
Openbaring 13: 11-18
15...dat allen, die het beeld van het beest niet aanbaden, gedood werden. 16 En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd, 17 [en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft. 18 Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderd zesenzestig.
de discussie of het hier om een chip zou gaan ga ik verder niet op in,maar het ligt natuurlijk wel voor de hand.
infomatie over de eindtijd kan je hier vinden: www.eindtijd.nl
deze discussies zijn in het verleden al vaker gevoerd hier op de site,dus ik wil er verder niet te veel van zeggen. iedereen mag er het zijne van denken,wat mij betreft. |
Ook al is de discussie al eerder gevoerd, het kan toch geen kwaad er nogmaals over te praten als het bij mensen leeft.
Ik denk zelf dat je er niet genoeg over kunt praten zodat je als christen voorbereid bent op de dingen die nu gebeuren en nog gaan gebeuren.
Natuurlijk moeten we niet bang zijn voor technische ontwikkelingen, ik zal de eerste zijn die daar blij mee is en er mijn voordeel mee doe.
Maar ik vind het wel interessant om rond te kijken en te zien hoe de wereld zich ontwikkeld en wat ons allemaal verplicht wordt zonder dat wij daar iets aan kunnen doen.
En staat er niet dat wij ten allen tijde waakzaam moeten zijn. Ik denk dat deze discussie daar ook bij hoort. Hoe vervelend het ook is dat er dingen gezegd worden die al gezegd zijn en altijd gezegd worden.
Ik ben blij met de aanvullingen die anderen hier plaatsen, daar leer ik weer van.
En staat er niet in Prediker dat er niets nieuws onder de zon is. Alleen zijn er steeds andere mensen die in een ander tijdperk leven. En vraagt niet iedere christen zich uiteindelijk af: wanneer gebeurt het?
Dus wat mij betreft is dit een goed topic. Maar ja, dat is mijn mening.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 19:11
|
|
|
JOJO155 schreef: | De andere volgorde lijkt me idd een betere.  |
In ieder geval,lijkt mij wel leuk wanneer de topic schrijfster al meer een antwoordt op haar onderwerp gaat krijgen. Ook ik kan zien dat er op mijn profiel is gekeken. Soms geef ik daar een reactie op.maar veelal niet.
Juist omdat kijken op mijn profiel meerdere redenen zou kunnen hebben, schenk ik daar niet intens veel aandacht aan.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op maandag 13 juli 2015, 20:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SANDRAJ719
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 19:11
|
|
|
ANNA415 schreef: | Misschien vinden sommigen het moeilijk om wat te schrijven en lezen ze alleen maar met af en toe een reactietje ergens in een topic Misschien zijn sommigen het eens met de reacties en vinden ze het niet nodig om nog een reactie te plaatsen Misschien vinden sommigen de discussie topics te lastig om een reactie te plaatsen Misschien hebben sommigen niet altijd de tijd om een uitgebreide reactie te schrijven, maar wel om ff mee te lezen Misschien .....  |
Misschien zijn sommigen hier alleen maar voor het daten en niet om allerlei ingewikkelde discussies te voeren..............of om iets van zichzelf te delen met anderen..............behalve hun date...........
Laatst aangepast door
|
SANDRAJ719
|
op maandag 13 juli 2015, 19:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 19:14
|
|
|
EDY877 schreef: | idd erg handig zo'n chip in je arm ... en waarom ook niet? ik lees dat idd ook niet in de bijbel dat dat het teken van het beest is, lol.
kdenk nog even terug dat ze met de komst van de televisie ook nog dachten dat het een "kastje van de duivel was"  |
Ik wilde me even nader verklaren. De geschikte plaats voor de RFID chip is de rechterhand en het voorhoofd, heeft wetenschappelijk onderzoek uitgewezen. (ik kan dit onderzoek voor je opzoeken mochten daar vragen over zijn)
Kijkend naar dat gegeven en leg dit naast openbaring 13: 16 "Iedereen moest het merkteken op zijn rechterhand of voorhoofd hebben, wie dat teken niet had, kon niets kopen of verkopen"
Ik ben totaal geen type die snel roept is van de duivel want ik vind dat wij als christenen soms de duivel de eer gegeven daar waar we onze eigen verantwoording moeten nemen. Maar dat is een andere discussie.
Echter de combinatie wetenschappelijk onderzoek versus de bijbel over de RFID chip spreekt voor mij boekdelen ten aanzien van de eindtijd en de ontwikkelingen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee
Laatst aangepast door
|
JOJO155
|
op maandag 13 juli 2015, 19:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNA539
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 19:35
|
|
|
Als het stil wordt en de dag blij is dat de nacht gaat komen de scherven van de dag overgaan in dromen. Sluit ik mijn ramen en deuren vandaag wordt verleden, morgen wordt toekomst, maar nu is het heden. Nog net voor ik indut zie ik mijn Vader de scherven oprapen Hij geeft mij een knipoog....ik kan rustig gaan slapen.
Laatst aangepast door
|
JOHANNA539
|
op maandag 13 juli 2015, 19:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 20:13
|
|
|
mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOJO155
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 20:23
|
|
|
JOHANNA539 schreef: | Als het stil wordt en de dag blij is dat de nacht gaat komen de scherven van de dag overgaan in dromen. Sluit ik mijn ramen en deuren vandaag wordt verleden, morgen wordt toekomst, maar nu is het heden. Nog net voor ik indut zie ik mijn Vader de scherven oprapen Hij geeft mij een knipoog....ik kan rustig gaan slapen. |
wauw, mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOUWRENS324
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 21:57
|
|
|
BIENTJE544 schreef: | Mensen die je "stiekem" erg leuk vinden maar niet tegen je durven te chatten of te mailen. Of dat ze uit verveling op een profiel klikken en later niet meer (willen) weten dat ze dat profiel al tig x hebben gelezen. Maar iedereen heeft daar denk ik wel "last" van. Maar het is wel eens frustrerend! |
Ja idd is dat frustrerend ik heb daar ook last van ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARRY445
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 22:19
|
|
|
Mensen die meegaan: CARRY445 (36) UKKIE105 (41) HEIDE062 (48) PATRICK946 (42) ARIE491 (54) (alleen pannenkoeken eten) vrouw (31) vrouw (35) man (41) man (36) man (40) man (53)
Mensen die misschien meegaan: vrouw (41) man (37) vrouw (35) vrouw (44) vrouw (46) vrouw (41) ANNA415 (39) VROLIJK148 (57)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 22:55
|
|
|
EDY877 schreef: | mail van redactie vandaag:
"Bescherm je eigen privacy en word in je eerste paar mails niet te persoonlijk naar elkaar toe. Verstrek niet te snel contact-informatie"
voor mij is een foto ook contact-informatie. daarom stel ik iedereen voor om vooral geen foto te plaatsen. Als je elkaar wat beter kent - kun je altijd nog besluiten om een foto te plaatsen!  |
Uhhhhh.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 23:01
|
|
|
SANDRAJ719 schreef: | Misschien zijn sommigen hier alleen maar voor het daten en niet om allerlei ingewikkelde discussies te voeren..............of om iets van zichzelf te delen met anderen..............behalve hun date........... | Oww ja, die misschien kon ook nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 23:14
|
|
|
BERT168 schreef: | ...... Openbaring 13: 11-18
15...dat allen, die het beeld van het beest niet aanbaden, gedood werden. 16 En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd, 17 [en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft. 18 Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderd zesenzestig.
.... |
Eens even een gedachten kronkel nav het stukje van Bert. vers 15. allen die het beest niet aanbidden zijn dus al gedood, voordat het merkteken wordt uitgedeeld??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 23:53
|
|
|
Dat het heerlijk is om een boek te lezen, wat langzaam geschreven is.
|
|
Naar boven |
|
|