ChristianMatch

Forum

Reis Zuid Afrika Oktober 2015
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6115 6116 6117 6118 6119 6120 6121 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
QUEENB891

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 juli 2015, 23:14

JEANPWG490 schreef:
Hallo, loop met de gedachte om in Oktober dit jaar op vakantie naar Zuid Afrika te gaan, deels rondreis, deels vast hotel.
Hier meer mensen met zo'n idee om met 2-en of 4-en samen te reizen? Coole smiley met zonnebril

Heel leuk. Het staat wel op mijn verlanglijstje. Dit jaar zal niet meer lukken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERW961

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 juli 2015, 23:25

QUEENB891 schreef:
Als we het toch over uiterlijk hebben vind ik persoonlijk dat het hele plaatje moet passen. Ik wil van het uitzicht kunnen genieten. Hierbij maakt het mij niet uit of hij kaal, kalend of een bos krullen heeft.
dank je voor je reactie
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA498

BerichtGeplaatst: zondag 2 augustus 2015, 14:06

HEIDE062 schreef:
Besloten niet meer aan het Forum deel te nemen.
Ik dank jullie voor het lezen,
En voor de reactie's in de afgelopen periode.

De redactie dank voor uw ruimte die ik kreeg van u.

Hgr Heide

Zal je het wel doen wordt wel heel stil dan Knipoog smiley

Anders veel succes met je voorgenomen time out Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA498

BerichtGeplaatst: zondag 2 augustus 2015, 14:13

Ik denk altijd als iemand geen foto wil plaatsen deze wat te verbergen heeft of bang is herkent te worden.

Ik heb niks te verbergen en ben trots op mezelf Lachende smiley en dan ik kijk liever naar een foto van iemand dan naar zomaar een plaatje.
Naar boven

Auteur Bericht
JOHANNA539

BerichtGeplaatst: zondag 2 augustus 2015, 18:31

Vierde dag op rij in het ziekenhuis.Mijn jongste zoon David [22 jaar] was betrokken bij een ongeluk en is er ernstig aan toe.Wat een troost om God te kennen!!!!

Laatst aangepast door
JOHANNA539
op zondag 2 augustus 2015, 19:01
Naar boven

Auteur Bericht
QUEENB891

BerichtGeplaatst: zondag 2 augustus 2015, 20:22

JOHANNA539 schreef:
Vierde dag op rij in het ziekenhuis.Mijn jongste zoon David [22 jaar] was betrokken bij een ongeluk en is er ernstig aan toe.Wat een troost om God te kennen!!!!

Amen. We bidden je kracht en sterkte toe.
Naar boven

Auteur Bericht
QUEENB891

BerichtGeplaatst: zondag 2 augustus 2015, 20:28

Lekker terrasje gepakt na de dienst
Naar boven

Auteur Bericht
BIENTJE544

BerichtGeplaatst: zondag 2 augustus 2015, 21:54

JOHANNA539 schreef:

Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Hopen en bidden dat het weer goed mag komen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANTA961

BerichtGeplaatst: zondag 2 augustus 2015, 23:20

JOHANNA539 schreef:

En wat een zegen dat je dat zo kunt ervaren dat God zijn kracht en troost geeft. Wens je veel sterkte en zal voor jullie bidden...
Naar boven

Auteur Bericht
DANKBAAR179

BerichtGeplaatst: maandag 3 augustus 2015, 06:59

Hallo Heide.

Wat een geweldig getuigenis.

Ook ik mag door Gods genade zeggen,Hij vergist zich niet NOOIT!!!
Ik heb ook veel dingen meegemaakt,maar WEET dat ik het niet hoef te begrijpen.
Hij ziet het hele plaatje(ik kijk in een spiegel van raadselen,staat in de Bijbel)
Ik hoef niet alles te begrijpen,maar mag wel vertrouwen dat Hij weet wat goed voor mij is.
Corrie ten Boom schreef in een boek,wij zien de onderkant van het borduurwerk(ziet er niet uit) maar Hij borduurt en ziet de bovenkant,en de uitkomst.

Dag Heide.
Naar boven

Auteur Bericht
KEES927

BerichtGeplaatst: maandag 3 augustus 2015, 07:00

Hoor het graag als er een datum is !! ik kom ook hier uit de buurt, ik wil wel helpen organiseren en wandeling of fietsroute, als gewoon eenvoudig houden is het niet veel werk, routeplannen en klaar !

Laatst aangepast door
KEES927
op maandag 3 augustus 2015, 07:04
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA498

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 augustus 2015, 18:21

JOHANNA539 schreef:

Sterkte en Gods zegen.
Naar boven

Auteur Bericht
VLINDER656

BerichtGeplaatst: woensdag 5 augustus 2015, 00:04

Hallo,
Ik post niet zoveel hier op deze site dus ik hoop dat het op de goede plek staat.

Ik ben deze week op de vrij zijn zomerweek conferentie in Stadskanaal. Ik ben even benieuwd of er hier op deze site nog meer leden zijn die daar ook zijn. En zo ja wat vinden jullie ervan?

groetjes,

Een nieuwsgierige vlinder Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERARD072

BerichtGeplaatst: woensdag 5 augustus 2015, 08:36

HEIDE062 schreef:
Ik ben daarom met uitspraken eens,wanneer er zijn,die geloven en zeggen, dat God zelf troost waar,hoe en wanneer.

Kan me in meerdere reacties van u vinden Heide. Ik heb diverse kerken bezocht vanuit diverse stromingen maar heb nooit echt ergens mijn plek kunnen vinden. Soms voelde het 'gewoon' niet goed en soms heb ik iemand van de kerk zelf (leiding, geen idee over zijn rol) tegen mij horen beweren dat God niet zou bestaan Gefrustreerde smiley

Zit nu in een gemeenschap omdat een goede vriend van mij daar zit en ik met hem kan praten. Echter heb ik soms nog steeds mijn bedenkingen. De tijd zal het leren.

De relatie met God / Jezus Christus is denk ik; zoals uw quote ook zegt, een persoonlijke. En Kan altijd daar terecht.

Overigens kan ik mij niet herinneren dat Jezus sprak over een specifieke stroming van het Christelijke geloof in de bijbel. Dus vandaar dat ik de keuze "Ik ben Christen, maar denk niet in hokjes" heb aangekruist. Want ik geloof niet dat Jezus met dit doel op aarde is gekomen / geweest / komt.

Laatst aangepast door
GERARD072
op woensdag 5 augustus 2015, 08:37
Naar boven

Auteur Bericht
GERARD072

BerichtGeplaatst: woensdag 5 augustus 2015, 08:43

Dus om in hokjestaal te spreken, zou mijn hokje de Bijbelse beleving zijn (even in acht nemend dat ik lang niet alle stukken in de bijbel heb doorgenomen. Dus misschien dat Jezus Christus tóch ergens één specifieke hoofdstroming heeft genomen).

Voor nu echter, zoals ik het nu zie, zijn de hokjes / onderverdelingen binnen het Christelijk geloof door de mens gemaakt. Niet zoals God het bedoeld heeft.

Laatst aangepast door
GERARD072
op woensdag 5 augustus 2015, 08:43
Naar boven

Auteur Bericht
GERARD072

BerichtGeplaatst: woensdag 5 augustus 2015, 09:27

Zijn er hier mensen bekend met zendelingenwerk?

Ben erg benieuwd naar ervaringen!
Naar boven

Auteur Bericht
LAUWIES855

BerichtGeplaatst: woensdag 5 augustus 2015, 20:01

GERW961 schreef:
Hoi allemaal
Hoe kijken jullie (vrouwen ) naar uiterlijk van de man ?
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van een kale man, of kalende man wat ik zelf ook ben zouden jullie daar geen relatie mee beginnen ? Was ik wel benieuwd naar dit geld natuurlijk voor veel mannen die in de 30 zijn die ook kalend zijn

Okay, ik ben een man van in de 30 en gelukkig (nog)niet kalend. Een beetje dunner haar dan tien jaar geleden dat wel, maar toch nog voldoende dekkend. Dus ik weet niet of vrouwen afknappen op een kale kop of juist niet.

Persoonlijk denk ik dat het vooral ligt aan de manier waarop je jezelf presenteert. Een kale knikker zou vrouwen niet per se hoeven afschrikken mits je er zelf ook geen probleem van maakt. Als jij lekker in je vel zit dan straal je dat ook uit en reageren mensen ook positief op je.
Het omgekeerde is ook waar; wanneer jij je onzeker voelt over je kalende kruin dan straal je dat ook uit. Je wordt dan vanzelf minder aantrekkelijk.

Het gaat dus om je houding. Als je daarnaast ook een goede persoonlijke hygiëne hebt en aandacht besteed aan de rest van je voorkomen, dan lijkt me er niets aan de hand. Work with what you've got,is het devies. En als een vrouw dan toch moeilijk doet over je gebrek aan 'hoofd-vacht', dan is ze je niet waard en wijs je haar gewoon het gat van de deur. Bye!!

Laatst aangepast door
LAUWIES855
op woensdag 5 augustus 2015, 20:08
Naar boven

Auteur Bericht
GERW961

BerichtGeplaatst: donderdag 6 augustus 2015, 02:46

LAUWIES855 schreef:
Okay, ik ben een man van in de 30 en gelukkig (nog)niet kalend. Een beetje dunner haar dan tien jaar geleden dat wel, maar toch nog voldoende dekkend. Dus ik weet niet of vrouwen afknappen op een kale kop of juist niet.

Persoonlijk denk ik dat het vooral ligt aan de manier waarop je jezelf presenteert. Een kale knikker zou vrouwen niet per se hoeven afschrikken mits je er zelf ook geen probleem van maakt. Als jij lekker in je vel zit dan straal je dat ook uit en reageren mensen ook positief op je.
Het omgekeerde is ook waar; wanneer jij je onzeker voelt over je kalende kruin dan straal je dat ook uit. Je wordt dan vanzelf minder aantrekkelijk.

Het gaat dus om je houding. Als je daarnaast ook een goede persoonlijke hygiëne hebt en aandacht besteed aan de rest van je voorkomen, dan lijkt me er niets aan de hand. Work with what you've got,is het devies. En als een vrouw dan toch moeilijk doet over je gebrek aan 'hoofd-vacht', dan is ze je niet waard en wijs je haar gewoon het gat van de deur. Bye!!

bedankt voor jou reactie
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 6 augustus 2015, 22:25

met EHBO spullen aan het sjouwen geweest. ('t is weer zover Clown smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 augustus 2015, 21:20

Next time you think of beautyfull things, don't forget to count yourself in.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 augustus 2015, 21:30

M'n haar geverfd. Even wat zomertjes pit gebotvierd. En nee, het is geen paars of modern grijs geworden. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Die kleurtjes bewaar ik voor als ik een jaar of tachtig ben. Of zou ik dan zelf al een beetje grijs geworden zijn Smiley die vol vragen zit Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 augustus 2015, 06:58

Ola.. ik waai weer even aan.
Naar boven

Auteur Bericht
BIENTJE544

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 augustus 2015, 08:52

JOL252 schreef:

Gezellig! Het is hier zo stil... Welkom Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANTA961

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 augustus 2015, 09:12

JOL252 schreef:

Leuk! Ik zie net dat mijn abonnement over een week verloopt. Ik ga nog even bedenken wat ik doe...
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 augustus 2015, 10:29

JOL252 schreef:

Hallo Jol.

Gezellig dat je even aankomt waaien!

Gr. Marenth.
Naar boven

Auteur Bericht
PAULA053

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 augustus 2015, 10:51

[i]Is het mogelijk leden van CM aan te moedigen de 'TIME OUT' in te stellen als ze serieus met iemand in contact zijn en (even...?) geen verdere contacten overwegen? javascript:emoticon('Twijfelende smiley')

Stel je voor dat zo'n contact uiteindelijk op niets uitloopt, dan kan je weer met frisse moed verder zoeken. Je hebt dan niemand af hoeven wijzen om reden dat je al een contact had lopen.javascript:emoticon('Knipoog smiley')

Paula
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA498

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 augustus 2015, 18:30

JOL252 schreef:

Wees welkom terug Jol Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SANDRAJ719

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 augustus 2015, 21:03

Vandaag naar de oude kerk in Delft geweest. Daar is een tentoonstelling van Jip van Wijngaarden. Ze schildert over de holocaust en ook andere bijbelse onderwerpen. Echt een aanrader. Met hetzelfde kaartje kun je ook de nieuwe kerk bezoeken waar de Oranjes begraven liggen. En een gratis kopje koffie zit er ook bij in. De tentoonstelling is er nog tot 22 augustus.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 augustus 2015, 21:45

BIENTJE544 schreef:
Gezellig! Het is hier zo stil... Welkom Knipoog smiley

Het is zeker stil, what happened? Bom ontploft? Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 8 augustus 2015, 21:46
Naar boven

Auteur Bericht
BIENTJE544

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 augustus 2015, 22:26

JOL252 schreef:
Het is zeker stil, what happened? Bom ontploft? Verraste, verbaasde smiley

Geen idee, vakantietijd misschien? Of mensen hebben "gewoon" niet meer de behoefte om iets op het forum te vermelden. Zelf plaats ik er ook nooit wat op, maar om te lezen en een enkele keer te reageren vind ik wel leuk.
Wie weet breng jij de gezelligheid wel weer terug Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6115 6116 6117 6118 6119 6120 6121 ... 6194 Volgende
Pagina 6118 van 6194