| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:14
|
|
|
|
| HERMIENA254 schreef: | Uhm....vandaag dus, verse groentesoep als voorgerecht.
hoofdgerecht: brocolie of rode kool met appeltjes, gebakken of gekookte piepers...bal gehakt of rundervink....en als toetje ?? moeten ze zelf maar even uitzoeken.
zo gaat dat hier soms zo.........welkom in mn hotel dus 
Maris, mag ik bij jou komen eten?? |
Kom maar langs.. .heb een pan vol.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:25
|
|
|
|

Hoe moeilijk je leven ook Zie het lammentje Op handen gedragen De Herder waakt Voor Zijn schapen
<><
AK
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:37
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hihi een jonge vijftiger dus?? en ja, tis de plaats waar we verzamelen gerald, onder de blauwe parasol, die in t speeltuintje staat....... |
Was die blauw dan die parasol? Jij hebt oog voor detail!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:38
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Kikkers heb k de laatste keer niet gezien... maar kan natuurlijk zijn dat ze net allemaal gezoend waren door een mooie vrouw en nu in knappe prinsen waren veranderd 
Tess, die zelf misselijk word van dit geslijm  |
Je maakt mij er ook misselijk mee ja! Maaruh vertel dan eens, wie was jouw prins dan?
Laatst aangepast door
|
LIELIE304
|
op vrijdag 28 mei 2010, 17:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICO498
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:43
|
|
|
|
hey people's
de reden om mij hier aan te melden was dat ik op zoek ben naar een lieve vrouw. wat me dan in heel veel profielen opvalt is dat er heel vaak staat: eerst maar mailen de dan zien we wel..
maar wat is de: we zien wel?
als je elkaar in de kerk, de kroeg of weet ik veel waar ontmoed spreek je elkaar toch ook face to face?
persoonlijk vindt ik t moeilijk om t comminuceren via de digitale snelweg. misschien ben ik wel wat ouderswets of zoiets. het is toch veel makkelijker praten face to face, dan zie je de ander, kun je emoties peilen en noem t maar op.
snappen jullie wat ik bedoel? k ben er dus niet zo'n ster in om zaken goed in een mail te zetten...
Nico
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Het is heel jammer, dat een kleine opmerking van mijn kant tot zoveel ophef leidt. Het gedicht sneeuwt hierdoor helemaal onder. Spelfouten zijn hier legio en als ik bij alle fouten zo zou reageren hebben jullie recht van spreken... Dit gedicht echter is zo mooi, dat het gewoon storend werkt. Dus mijn voorstel is om nu niet meer zo te zaniken op het commentaar, maar het gewoon te laten verbeteren. Einde discussie  |
Je kan het ook juist zien als het feit dat het Jonathan ook menselijk maakt! Ook hij maakt fouten (gelukkig). Ik ken ook een meisje dat juist expres fouten in haar gedichten zet om te zien of mensen ze wel echt lezen.. Dus Chat, goed opgemerkt!
Jonathan, prachtig gedicht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:47
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Kom maar langs.. .heb een pan vol.  |
geniet alleen al bij de gedachte
nu die vaat nog hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:49
|
|
|
|
De warme hap heb ik al op (kip met rijst en vruchtencompote). Nu het ijs nog!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:51
|
|
|
|
Je moet je gewoon niet in de maling laten nemen met dat geneuzel over eindeloos mailen. Ik ben daar ook nooit ingetrapt, gewoon als n speer afspraak regelen, live ontmoeten ( desnoods in restaurant ) Is het nix, dan zij het zo, op naar de volgende. Scheelt n hoop gedoe en je hoeft niet jezelf prive bloot te geven aan iemand waar het toch niet mee opschiet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:52
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | Je maakt mij er ook misselijk mee ja! Maaruh vertel dan eens, wie was jouw prins dan?  |
Dat was diegene die hard wegrende toen die de hele CM-meute aan zag komen...heb em niet meer terug gevonden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:52
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik doe vandaag niets. Helemaal niets. Alhoewel, ik moet vanaaf wel effe koken. En om te kunnen koken heb ik schone pannen nodig. En er staat nog een afwas. Helaas heb ik geen mien-dobbelsteen in huis.
Ik zet even mijn zonnebril op, dan zie ik even de troep in huis niet. |
Bel de Kabouterlijn: 00987-KABOUTER Het eerste half uur zijn ze gratis, daarna hoef je ze alleen maar eikeltjeskoffie en een Mariakaakje te geven. Het is nog aftrekbaar van de belastingen ook!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:54
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Dat was diegene die hard wegrende toen die de hele CM-meute aan zag komen...heb em niet meer terug gevonden  |
Haha! Misschien kan je Hannah de schuld geven, die liep voorop
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:56
|
|
|
|
Ze pakt mijn hand vast. Ze trekt me voort. Probeer me over te halen om te rennen. Om de wind door onze haren te laten gaan. De mensen dwingen opzij te gaan. En samen hand in hand te rennen. Ik weiger, het is te druk. Ze vermaakt zich een paar tellen later alweer met iets anders.
Ze springt over grote grijze tegels heen. Ik stap rustig door met haar hand in de mijne. Soms help ik haar door haar hand goed vast te houden. We weten dat ze de hulp eigenlijk niet nodig heeft. Stiekem vindt ze het wel fijn.
Ik zie vanuit de verte ze al liggen. Grote grijze stenen met enorme leegtes ertussen. Ze rent er alweer naartoe. Ze wil springen. Van de ene steen naar de andere steen.
Ik help haar. Ik til haar steeds naar de volgende steen. Ze geniet ervan dat het haar lukt. Van de laatste steen springt ze met een enorme sprong af.
Haar wangen zijn rood geworden van de kou. Haar ogen stralen. Haar hand ligt veilig in de mijne. Samen lukt het ons.
Voor mijn nichtje geschreven.
Laatst aangepast door
|
LIELIE304
|
op vrijdag 28 mei 2010, 17:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:58
|
|
|
|
oeps.. foutje
Laatst aangepast door
|
LIELIE304
|
op vrijdag 28 mei 2010, 17:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:02
|
|
|
|
| NICO498 schreef: | hey people's
de reden om mij hier aan te melden was dat ik op zoek ben naar een lieve vrouw. wat me dan in heel veel profielen opvalt is dat er heel vaak staat: eerst maar mailen de dan zien we wel..
maar wat is de: we zien wel?
als je elkaar in de kerk, de kroeg of weet ik veel waar ontmoed spreek je elkaar toch ook face to face?
persoonlijk vindt ik t moeilijk om t comminuceren via de digitale snelweg. misschien ben ik wel wat ouderswets of zoiets. het is toch veel makkelijker praten face to face, dan zie je de ander, kun je emoties peilen en noem t maar op.
snappen jullie wat ik bedoel? k ben er dus niet zo'n ster in om zaken goed in een mail te zetten...
Nico |
Hoe Pieter ooit aan de vrouw gekomen is... Volgens mij heeft hier ook zijn handen blauw zitten typen in de chatbox, voordat Annette voor hem viel, maar dit terzijde.
Enfin, weet je Nico. Vrouwen zijn doorgaans voorzichtiger dan mannen. Jij stapt misschien makkelijker op vrouwen of mensen af (waarbij we vrouwen gemakshalve ook tot de menselijke soort rekenen uiteraard!) en maakt makkelijk een praatje. Vrouwen houden doorgaans ook erg van praten, maar zomaar bijna meteen afspreken, ligt toch een stuk moeilijker. Vrouwen kunnen nare ervaringen hebben gehad. Of als ze kinderen hebben plus een baan, weinig tijd om vaak af te spreken (oppas regelen, reizen, etc.). Ook zijn er legio verhalen over stalkers, hijgers en ander onguur manvolk bekend, die vrouwen wat behoedzamer maken.
Kortom, het mailen heeft een functie: elkaar leren kennen (in zover dat mogelijk is via de mail, maar het kan aardig) en vooral: elkaar leren vertrouwen. Want stel: je geeft je vertrouwen te snel weg aan een ander, dan heb je als vrouw (en ook als man) een ernstig probleem. Al is het alleen maar in het roddelcircuit hier op CM, dat helaas ook bestaat.
Kortom, probeer een beetje open te zijn via de mail. Vooral om iemands vertrouwen te winnen en niet om eindeloos te blijven mailen. Maar het eerste contact per mail is belangrijk. Je kunt ook gaan chatten hier, dan krijgen mensen (en vrouwen) ook een indruk van jou.
Tip van Imre: stel vragen en vraag ook of de ander of zij vragen aan jou wil stellen. Dat houdt het gesprek per mail gaande en je kunt een boel aan de weet komen. Maar VERTROUWEN blijft het sleutelwoord! Onthouden!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:06
|
|
|
|
Kinderen...die weten pas wat het is om echt te léven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:07
|
|
|
|
| FRANKIIE208 schreef: | God zegt zelf in Zijn woord: zoekt en gij zult vinden.. bidt en u zal gegeven worden. Blijven bidden... terwijl je dit al lang doet en wachtende bent wordt dan moeilijk.. met als resultaat dat je dan denkt dat je het zelf verdient omdat je zoveel bid.. maar zo werkt het (helaas) niet  |
Aanvulling: biddend rondgaan in eigen kring. Misschien is er al jaren een vrouw in stilte verliefd op je, maar moet heur hart eerst vrij gemaakt worden door jouw gebed. 't Werkt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:10
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Kinderen...die weten pas wat het is om echt te léven  |
Ja, we kunnen zeker wat van ze leren!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:10
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Of wel even uit doen, wat anders gaan doen, en vervolgens tot de schrikbarende conclusie komen dat er ook nog leven mogelijk is buiten CM  |
Echt waar? Ik heb net verlengd. Chips.... wat nou?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:12
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Echt waar? Ik heb net verlengd. Chips.... wat nou?  |
1) Je laat je verlenging voor wat het is en geniet van nog een maandje extra in de hoop dat de server niet al te veel problemen geeft.
2) Je mailt meteen naar Chris met de mededeling dat je per direkt je abo wilt stoppen omdat je van ene Tessybear gehoord hebt dat er ook nog leven buiten CM bestaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:13
|
|
|
|
Tja, kweenie. Robbie Williams op CM? Zou ik tòch mee oppassen.
Draai, als je wilt, het Smurfenlied nog maar eens. Dàt is pas een gezellige meezinger!
"Kunnen jullie door een waterkraan....?"
(smurfwater?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:15
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | De warme hap heb ik al op (kip met rijst en vruchtencompote). Nu het ijs nog!  |
whahaha, bestaat er wel een Imre zonder ijs??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:16
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Tja, kweenie. Robbie Williams op CM? Zou ik tòch mee oppassen.
Draai, als je wilt, het Smurfenlied nog maar eens. Dàt is pas een gezellige meezinger!
"Kunnen jullie door een waterkraan....?"
(smurfwater?)
 |
En toch heeft Robbie Williams hele mooie nummers 
Je moet ze der alleen wel ff uit weten te filteren 
http://www.youtube.com/watch?v=VbxmjC6Plew
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 28 mei 2010, 18:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:18
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | Haha! Misschien kan je Hannah de schuld geven, die liep voorop  |
Han! 
Waarom heb je em nou weggejaagd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:19
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Bel de Kabouterlijn: 00987-KABOUTER Het eerste half uur zijn ze gratis, daarna hoef je ze alleen maar eikeltjeskoffie en een Mariakaakje te geven. Het is nog aftrekbaar van de belastingen ook!  | ......mmmmm zeg maar ff nix
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:20
|
|
|
|
Mijn leven, mijn ketting Stenen, naast elkaar geregen, de stenen glimmen, zijn dof, hebben scherpe randjes of zijn glad. het is mijn leven gevat in een rij die nog niet af is
ik draag 'm elke dag het hoort bij mij, het ís mij, het is mijn kostbaarste bezit.
ooit glipte de ketting uit mijn handen en één van de mooiste stenen brak als versteend stond ik daar, mijn leven liep niet meer door
onder een dikke laag stof heb ik de ketting later weer opgepakt die ene steen, de breuk in mijn leven heb ik geprobeerd te lijmen. nu draag ik de ketting weer, met de beschadigde steen!
steeds als ik die ene steen zag voelde ik het verdriet het verdriet van de breuk, de onzekerheid of ik 'm ooit weer zonder verdriet naar het verleden door mijn handen kon laten glijden..
mijn ketting is weer te dragen met gelijmde breuken met een vredig gevoel kan ik de stenen door mijn handen laten gaan God is goed!
Marieke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLAPROOS940
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:24
|
|
|
|
Hoi,
Zag dat 3 juli ook een dag van cm zelf is. Is het dan niet handiger om bijvoorbeeld een week later af te spreken?
groetjes, Klaproos
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:27
|
|
|
|
| KLAPROOS940 schreef: | Hoi,
Zag dat 3 juli ook een dag van cm zelf is. Is het dan niet handiger om bijvoorbeeld een week later af te spreken?
groetjes, Klaproos |
hoi Klaproos, als je even teruggaat in dit topic, zie je waarom we de picknick op 3 juli wel door laten gaan!
groetjes, Marieke (die herhalingen op tv ook vervelend vind )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:30
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Er is eigenlijk geen verschil Inka, Krootjes is gewoon de rotterdamse uitdrukking voor bietjes
Alleen eh...Wie Jaap is weet k niet Mario  |
Dat is een voetbaluitdrukking Tess. Van de Stamgasten van Toon
|
|
| Naar boven |
|
|