ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 675 676 677 678 679 680 681 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 07:30

Uitgesmurft! Verraste, verbaasde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 08:44

SUSANNAH475 schreef:
Hoi Marianne,

Ik denk dat we ten alle tijden voorbereid moeten zijn op de komst van Christus, niemand weet namelijk wanneer Hij zal komen.
Maar ik ben iemand die niet in de angst geloofd... maar dat God me in het heetst van de strijd zal vasthouden.
Er zijn christenen die geloven dat er straks een 1000-jarig rijk komt en je als christen daar dan nog bij aanwezig bent en verleidt kan worden.
Ik persoonlijk denk dat God, wie in Zijn zoon geloofd degene daarvoor zal behoeden en dat we als christen dan al veilig bij Hem zullen zijn, ook al weet ik dat niet iedere christen die mening deelt.
Toch blijf ik erbij dat die angst niet nodig is en dat ik er op mag vertrouwen dat God mij de kracht zal geven om te volharden...

Enne Zinga, neem je die tekst van de tatoo's niet te letterlijk denk je ?
Ook vind ik dat je uit moet kijken naar mensen die wel een tatoo hebben laten zetten... oordeel ze niet en bovendien weet je ook niet wanneer iemand zoiets deed (is nu eenmaal iets permanents he') en waarom weet je ook niet. Hoop dat je verder kunt kijken dan dat...

Hoi Susan.

Wil toch even reageren op jou mail..
Ik vind het prachtig van je ,dat jij kan zeggen dat angst niet nodig is.
Maar onder het lezen van jou mail moest ik toch denken aan de geschiedenis
van de gevangenneming van Jezus.
Hij was in de hof van Getsemane, samen met Petrus en nog een paar
dicipelen.
Hij werd gevangen genomen, en Petrus volgde Hem op afstand.
Pertus hield ongelooflijk veel van Jezus,en toch,.liet hij Jezus alleen.Zelfs toen hij werd herkent door mensen, zei hij ;ik ken die mens niet!
Tot 3 keer toe zelfs....waarom susan?
Ik denk daar maar 1 reden voor te weten...Petrus was bang..
Ik vermoed dat hij niet de zelfde straffen wilde ondergaan als Jezus..
bang ook misschien voor wat komen zou..
Dus ik denk...al geloof je nog zo intens met heel je lijf en ziel..
angst zit in mensen...
En ik hoop, dat als het einde der wereld in zicht is, en de zware verdrukkingen komen, dan hoop ik dat ik anders reageer als Petrus..
En dat ik mag getuigen van mijn geloof!!..En kan en wil zeggen,..
Jezus is mijn Heiland..voor nu en altijd...wat er ook gebeurt!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 09:13

GERALD265 schreef:
Misschien als je me komt halen. 'k Heb geen auto! Verlegen lachende smiley

Je wilt dus wel komen maar zoekt nog een TAXI Gerald? Even een oproepje plaatsen in dit topic.. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SANDRA206

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 09:17

[quote=ANNETTE792 In geval van een eenmalig iets heb je gelijk, maar wat als de persoon het gedrag structureel blijft herhalen? Week in week uit hetzelfde doen en dat nog normaal vinden ook. Ik zie hier het nut van vergeven echt even niet in.
Boos zijn werkt ook niet want daar heb ik enkel mezelf mee.Momenteel lijkt het gedrag negeren nog de beste oplossing. Als ik iemand vergeef verwacht ik namelijk wel dat de persoon in elk geval probeert om zn gedrag te veranderen.

...hier kan ik even meepraten Knipoog smiley
in idiote situaties waar een ander steeds zijn gedrag herhaalt en praten allaaang geen zin meer heeft, ben je enkel bezig om alles zoveel mogelijk op de rit te houden
maar je weet dat je openstaat voor die persoon als hij laat zien dat hij daadwerkelijk anders wil en doet
ik denk dat jij en ik niet met vergeving worstelen, dat is er wel....we willen niets liever eigenlijk dan just the normal way....
vergeven is mooi maar je zult ook echt een gedragsverandering moeten zien, niet alleen woorden maar ook
daden
,
heel nuchter en praktisch gezien draait t daar toch echt wel om!
en zolang dat er niet is denk ik dat je heeel erg moet opletten dat je absoluut je eigen leven blijft leiden! inderdaad negeren en wie weet komt t moment ooit (vraag t me af....maar vooruit.... wonderen bestaan nog!)

Laatst aangepast door
SANDRA206
op zaterdag 29 mei 2010, 09:19
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 09:23

PIETER649 schreef:
Ik lees veel reacties in de trant van: het maakt toch niet uit want levenservaring en EQ blablabla....
Je mag van mij bagatelliseren tot je een ons weegt, maar daarmee vlak je dit probleem niet uit.
Want jij mag het dan geen probleem vinden, als de ander in de relatie dat nou toevallig wel een probleem vind, heb je er wel mee te maken.

Ik persoonlijk zou er niet aan moeten denken om met een vrouw te leven die zo dom is als het achtereind van een varken. Maar ook niet met een vrouw die bijvoorbeeld kernfysicus is....

Want geef toe, iedereen wil op of rond het eigen niveau communiceren met partner en bijvoorbeeld ook vrienden.

Meestal blablabla ik niet Pieter Knipoog smiley , maar in de titel van dit topic staat opleidingsniveau....misschien is dat dan niet de juiste benaming?
Misschien moet er staan liefde en communicatieniveau?

iwat ik bedoelde was dat opleidingsniveau niet veel hoeft te zeggen over communicatieniveau..dus als je in een profiel bijv. middelbare school ziet staan wil dat niet zeggen dat dat niveau in alle aspecten van toepassing is. Er zijn nl. veel mensen die om wat voor reden dan ook niet doorgeleerd hebben.
En de optie 'middelbare school maar ik ben veel slimmer,alleen de kans niet gehad, wilde toen niet, of andere reden' ben ik nog niet tegengekomen bij het invullen van mn profiel Clown smiley
Vandaar dat ik een beetje allergisch (of naar jouw bewoording blablabla)reageer op dit topic!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 09:30

TESSYBEAR731 schreef:
Ik wens u allen één goedenacht Slapende smiley

En ik wens u allen één heeeele goede morgen!! Lachende smiley

Marieke (die zich afvraagt of de zon nu alweer op vakantie is Huilende smiley, smiley in tranen )
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 09:39

MARIEKE897 schreef:

Marieke (die zich afvraagt of de zon nu alweer op vakantie is Huilende smiley, smiley in tranen )

Gisteren was het even perfect zeilweer in Friesland. De Langweerder Wielen hebben enorm van me genoten, of zoiets.Knipoog smiley Windkracht 4 of 5. een warm zonnetje, opspattend water, geluid van klotsende golfjes en af en toe wat spatten water over het bootje, wat kan het leven goed zijn.

Thomas, eindelijk!!!!

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 29 mei 2010, 10:59
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 09:54

NICO498 schreef:
hey people's

de reden om mij hier aan te melden was dat ik op zoek ben naar een lieve vrouw.
wat me dan in heel veel profielen opvalt is dat er heel vaak staat: eerst maar mailen de dan zien we wel..

maar wat is de: we zien wel?

als je elkaar in de kerk, de kroeg of weet ik veel waar ontmoed spreek je elkaar toch ook face to face?

persoonlijk vindt ik t moeilijk om t comminuceren via de digitale snelweg.
misschien ben ik wel wat ouderswets of zoiets.
het is toch veel makkelijker praten face to face, dan zie je de ander, kun je emoties peilen en noem t maar op.

snappen jullie wat ik bedoel?
k ben er dus niet zo'n ster in om zaken goed in een mail te zetten...

Nico

Hey Nico!

In de profielen staat vaak van: "Laten we eerst gezellig mailen; we zien wel wat er van komt Knipoog smiley". Nou kan dat mailen wel handig zijn, om dingen te zeggen over je leven, wat je doet, waar je van houdt, wat je hebt gedaan die dag etc.

Punt 2 is dat het, "Laten we eerst gezellig mailen; we zien wel wat er van komt Knipoog smiley" een antwoord is op een meerkeuzevraag. Waar je dan uit nog 6 andere antwoorden kan kiezen.

Daaronder zijn de open vragen, waar je dus zelf kan antwoorden en vertellen wat je wil, zonder uit opties te moeten kiezen.

Voor veel mensen is het moeilijk om te mailen. Dat kan zo zijn omdat zij bijvoorbeeld geen type-cursus en/of type-diploma hebben gehad.
Dan is het echt moeilijk, ik heb het zelf gezien, dat iemand naar élke letter een tijdje moest zoeken. Dan kan zo'n mail echt wel veel tijd in beslag nemen.

In dit geval, is mailen geen optie, denk ik, want om een beetje te kunnen typen, ben je máánden bezig, om dat te leren.

Dan kan ik me voorstellen dat mensen dan besluiten om eerder af te spreken.

Als er een situatie is, waarin beide redelijk kunnen typen, dan vind ik eerst een tijdje mailen wel een goede optie.

Omdat je met mailen, na kan denken. En niet zoals bij een telefoongesprek of een face to face gesprek zo snel moet antwoorden.
Doordat ik dan zo snel moet antwoorden, en dan nog in een zeg maar toch wel spannende situatie, kan ik best wel in een stress raken....

Terwijl, als iemand mij heeft gemailt, ik erover na kan denken, dat geeft mij veel meer rust :)

Snappie?

Dit is natuurlijk voor iedereen anders.

Met: "We zien wel...", wordt bedoeld, denk ik van: "We kijken wel, na een paar weken/maanden mailen hoe we verder gaan".
Want je kan elkaar wel degelijk leren kennen via mail.
En ook via de postings die mensen plaatsen op het forum.
Daaruit kan je veel opmaken, denk ik.

Dit is gewoon voor iedereen anders.

Ik zelf heb in mijn profiel voor het antwoord:"Laten we eerst gezellig mailen; we zien wel wat er van komt Knipoog smiley" gekozen, omdat ik niet te hard van stapel wil lopen.
In die zin, dat ik niet zomaar met mannen af wil spreken, als ik veels te weinig informatie heb.

Ik begrijp jou wel hoor:)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 30 mei 2010, 18:25
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 10:05

SHANITA130 schreef:
Want je kan elkaar wel degelijk leren kennen via mail

Wil op deze uitspraak toch wel even reageren...
Je kunt d.m.v. mailen veel te weten komen over iemand en zo een beetje vertrouwen creeren, maar iemand leren kennen kan pas echt in real life
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 10:09

TESSYBEAR731 schreef:
Wil op deze uitspraak toch wel even reageren...
Je kunt d.m.v. mailen veel te weten komen over iemand en zo een beetje vertrouwen creeren, maar iemand leren kennen kan pas echt in real life
Knipoog smiley

Hoi Tessybear!

Ik bedoelde eigenlijk voor een deel leren kennen.
Doordat je dan veel te weten komt.
Een beeld vormen van iemand, zeg maar.

Iemand echt leren kennen, ja, dat kan natuurlijk alleen in real life :)

Fijn Weekend!!!!

Shanita.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 10:19

inderdaad sandra;
maar ook dat valt onder "vergeef ons onze schulden gelijk wij vergeven onze schuldenaren.
de Heere God doet het ook zo namelijk;
"indien iemand zijn zonde belijd en laat, die zal barmhartigheid (vergeving) geschieden"
dus ik denk zelf, dat dit in dezelfde lijn ligt.........
God wil ons dus ook wel degelijk vergeven, maar verwacht ook zeker verandering van ons gedrag; en Hij is ons volmaakte voorbeeld toch, als overste Leidsman?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE866

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 10:54

het kan soms heel ver gaan wat betreft het al dan niet kunnen/willen vergeven
helaas hebben mijn oudste 2 broers en zus het contact met mijn ouders verbroken niet zozeer om mijn moeder maar heeft alles met mijn vader te maken.
het ligt allemaal zeer ingewikkeld dus ga het hier verder niet over uitwijden maar hoe kan iemand nu vergeving vragen voor iets waarvan hij niet weet wat hij nu verkeerd heeft gedaan?
mijn eigen vader zit daarmee, vertelden ze maar wat er was dan kon er over worden gesproken maar ze hebben gemakshalve het contact maar verbroken.
Ik weet wel waar hem de schoen wringt bij mijn broers en zus, maar daar hebben ze wel een enorme sanctie op gezet door het contact te verbreken. Mijn vader weet niet waarom en mijn moeder snapt het al helemaal niet.

dus eigenlijk is mijn vraag: hoe kan je nu vergeven terwijl je niet weet waarvoor je vergeving moet vragen? want al zal mijn vader bij wijze van bidden: Heer vergeef me wat ik verkeerd heb gedaan naar mijn kinderen toe,ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan waardoor ze het contact moeten verbreken, maar vergeef mij Heer, ..... de situatie zal niet veranderen....menselijker wijs niet dan
maar dit duurt nu al meer dan een jaar...
Naar boven

Auteur Bericht
HERMIENA254

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 10:56

MARIEKE897 schreef:

Ook een goede morgen!!

De zon is hier........even dan maar op vakantie bij mij Lachende smiley

Ik zit tenminste lekker op mn terras, in de ZON

Laatst aangepast door
HERMIENA254
op zaterdag 29 mei 2010, 10:57
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:00

SUSANNAH475 schreef:
Weet niet of iemand er wat van durft te zeggen, maar ik wil wel ff wat kwijt als jullie het goed vinden.
Ik vind het jammer dat het kontakt tussen Henk350 en ook Sandra zo verwaterd is. Henk350 was voor mij een hele bijzondere vriend en ineens was daar de stilte.
Natuurlijk ben ik verheugd nu te lezen dat het goed met jullie gaat, maar had graag meer op de hoogte geweest en de vriendschap is inmiddels ook erg verwaterd.
Maar goed jullie keus en die zal ik ook zeker respecteren.
Ik denk dat er meerderen zijn die jullie heel erg misten.
Het ga jullie goed !!

Liefs, Kussende smiley

Susannah

Naar aanleiding van van jou reactie wil ik dan ook nog wel even iets kwijt.

Veel mensen vragen regelmatig hoe het met Henk gaat en zijn dan verbaast dat wij geen contact meer hebben. Want we hebben toch geholpen met zn huis? Ja, dat is zo, en de eerste periode erna was dat contact er inderdaad ook wel. Maar ieders leven gaat verder, je leert mensen kennen, heb een poosje contact, en soms verwaterd dat ook weer.
Van alle mensen die ik hier heb leren kennen, en dat waren er velen, heb ik met 2 mensen nog steeds veel contact. Zo gaat dat nu eenmaal.
Dat we Henk geholpen hebben geeft geen verplichting tot levenslang contact en geeft Henk ook niet de verplichting tot levenslang lidmaatschap op cm. Soms is het ook goed verder te gaan met je leven en bepaalde dingen af te sluiten.
Ik ben heel blij dat zijn gezondheid zo vooruit gegaan is en hij weer is staat is mee te doen in het normale leven. Ik wens hen heel veel geluk samen.

In jou stukje proef ik meer een teleurstelling in je persoonlijke contact met Henk. Dat kan je hem dan beter persoonlijk mailen dan hier op een forum te kwakken waar iedereen het leest.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:03

Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:09

TESSYBEAR731 schreef:
2) Je mailt meteen naar Chris met de mededeling dat je per direkt je abo wilt stoppen omdat je van ene Tessybear gehoord hebt dat er ook nog leven buiten CM bestaat.

Engeltje smiley

Niet doen; je weet niet hoelang dat nog bestaat... Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

GrZing!

Laatst aangepast door
ZINGA672
op zaterdag 29 mei 2010, 11:10
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:23

HANNAH810 schreef:
inderdaad sandra;
maar ook dat valt onder "vergeef ons onze schulden gelijk wij vergeven onze schuldenaren.
de Heere God doet het ook zo namelijk;
"indien iemand zijn zonde belijd en laat, die zal barmhartigheid (vergeving) geschieden"
dus ik denk zelf, dat dit in dezelfde lijn ligt.........
God wil ons dus ook wel degelijk vergeven, maar verwacht ook zeker verandering van ons gedrag; en Hij is ons volmaakte voorbeeld toch, als overste Leidsman?

Ja precies Hannah; zo denk ik ook. Hoewel ik vermoed dat onze Vader ons ook heel veel zonde(n) vergeeft die wij nog niet zien van onszelf.

Maar ik heb ook het idee dat er vaak onterecht op eenzijdige vergeving wordt aangedrongen en dat dit zelfs wordt misbruikt door mensen die het zelf niet zo nauw nemen met hun houding en gedrag naar anderen toe.

Toch blijft overeind dat vergeving, ook zonder medewerking van de dader, voor het slachtoffer het beste is. Staat in het stuk dat Susannah plaatste. Maar dat is weer iets anders dan verzoening. Het blijft lastig de definiëring.... Misschien moeten we dit geen vergeving noemen maar meer een 'loslaten'?

Vergeving bij God door Jezus Christus houdt toch ook verzoening in? Hoe zit dat dan? En Jezus vroeg vergeving voor Zijn moordenaars: "Vader, vergeef het hun want zij weten niet wat zij doen".

Ik ben er (nog) niet uit.

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:24

MARISKA601 schreef:

Mario die hoopt dat die muis zich niet bezeerd in speld.... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:30

IMRE695 schreef:
Als het Suikerfeest een Nationale vrije dag wordt en iedere werkgever moet die gewoon doorbetalen, terwijl wij kunnen gaan funshoppen in de stad, dàn heb ik geen bezwaar! En ach, al die moskeeën: die kun je later ook herbestemmen, net als veel kerken nu.

Wees niet bang voor de islam, Mario. Onze God heeft zonde en dood al overwonnen. Bij de islam moet je eerst jezelf opblazen voordat je rechtstreeks naar het paradijs mag.

Imre, die het vooral als een historisch fenomeen beschouwd dat Nederland lijkt te ontkerstenen. Andere landen gingen ons namelijk voor en die zijn nog niet in handen van Mekka gevallen.

Ik hoop echt dat jouw eerste zin sarcastisch is.... Geschokte, onthutste smiley
Als werkgever word ik een beetje gestoord van al die feestdagen die ik "gewoon" moet doorbetalen.
Het zijn nu 3 weken op een rijtje hier, hemelvaartsdag, pinksteren en froleichnam. In totaal 3 dagen vrij geven en doorbetalen terwijl ze geeneens naar de kerk gaan of uberhaupt weten waar deze dagen voor staan.
Voor mijn part schaffen ze al die verplichte dagen lekker af.
Eens zien hoeveel mensen dan 2e pinksterdag nog vrij nemen...
Neem in de winter maar vrij als het vriest, dan ligt de economie toch stil en het scheelt mij verwarmingskosten!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMIENA254

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:30

MARISKA601 schreef:

Haha, niet al te hard stuiteren, Mariska Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:44

HENK710 schreef:
Leven buiten CM en dat abogeld gewoon zien als gift...
...is wel geen hypotheekrente, maar wellicht wel aftrekbaar Clown smiley

CM staat toch voor CharisMatische instelling. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:46

PIETER649 schreef:
Ik hoop echt dat jouw eerste zin sarcastisch is.... Geschokte, onthutste smiley
Als werkgever word ik een beetje gestoord van al die feestdagen die ik "gewoon" moet doorbetalen.
Het zijn nu 3 weken op een rijtje hier, hemelvaartsdag, pinksteren en froleichnam. In totaal 3 dagen vrij geven en doorbetalen terwijl ze geeneens naar de kerk gaan of uberhaupt weten waar deze dagen voor staan.
Voor mijn part schaffen ze al die verplichte dagen lekker af.
Eens zien hoeveel mensen dan 2e pinksterdag nog vrij nemen...
Neem in de winter maar vrij als het vriest, dan ligt de economie toch stil en het scheelt mij verwarmingskosten!

Gelukkig is dit jaar een jaar voor de werkgevers, voor jouw, en niet zo als andere een feestjaar voor de werknemers.

Laatst aangepast door
MARIO216
op zaterdag 29 mei 2010, 23:12
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:51

MARIO216 schreef:
Mario die hoopt dat die muis zich niet bezeerd in speld.... Verraste, verbaasde smiley

Ik kan wel tegen een prikkie Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:53

Ik ben vergeten hondenvoer te halen. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Hondje doet nu Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Maar goed dat mijn kop vast zit,
anders vergat ik die ook Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARISKA601
op zaterdag 29 mei 2010, 12:09
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

Als we zo doorgaan moet de bonus er vandaag noch uit gaan. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

ZINGA672 schreef:
Niet doen; je weet niet hoelang dat nog bestaat... Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

GrZing!

Is het leven buiten CM dan buitenaards? Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:58

MARIO216 schreef:
Als we zo doorgaan moet de bonus er vandaag noch uit gaan. Clown smiley

Noch uitgaan betekent: er niet uitgaan. Edoch, hij kan er nòg uitgaan. Knipoog smiley Maar houd jij hetzelf in de gaten, Mario? Ik ben er niet helemaal met m'n hoofd bij namelijk.... Gefrustreerde smiley

Imre, die graag bonussen weggeeft, als-ti zelf maar niet mee hoeft.

(overigens de reis naar Saudi-Arabië kan ingewisseld worden voor 10.000 Airmiles te besteden in de tax-free shop van Mogadishu) Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 12:00

Mijn muis gaat dood... hij heeft nieuwe batterijen nodig. Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Waarom dit nou net in het weekend? Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ELSKE475

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 12:02

IMRE695 schreef:
stiekem vinden ook deze vrouwen het soms nog fijn als ze toch nog een beetje (letterlijk en figuurlijk) tegen hun man op kunnen kijken. Engeltje smiley

pardon? misschien is het wel zo dat mannen stiekum op hun vrouw neer willen kijken. Mannen zijn soms 'bang' voor vrouwen die intelligent zijn, tenminste dat is mijn ervaring.

trouwens ik heb liever iemand die wijs is dan iemand die intelligent is. de manier waarop iemand denkt is vaak ook veel belangrijker.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMIENA254

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 12:09

MARISKA601 schreef:
Mijn muis gaat dood... hij heeft nieuwe batterijen nodig. Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Waarom dit nou net in het weekend? Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Je mag wel een muis van mij hebben hoor......er zijn er regelmatig 2 in mn kelder te zien Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 675 676 677 678 679 680 681 ... 6194 Volgende
Pagina 678 van 6194