| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 13:45
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Dus jullie tonen jullie niet tolerant tegenover elkaar te zijn. |
zie je verkeerd mario; chatuliem en henk helpen elkaar de tijd door te komen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 13:45
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | nee joh, matras in de auto, kom je lekker bij mij logeren!  |
kan niet hannah, moet vandaag gebeuren..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 13:46
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Wil wel komen helpen, maar Mario die niet weet waar je woont. |
erg ver weg Mario, maar toch bedankt!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 13:46
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | kan niet hannah, moet vandaag gebeuren..  |
effies kijken of mario online is dan maar?? misschien staan er nog meer galante mannen klaar je te helpen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 13:50
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | effies kijken of mario online is dan maar?? misschien staan er nog meer galante mannen klaar je te helpen???  |
volgens mij ben ik te eigenwijs ....of noem je dat zelfstandig..
daar gaat ik weeeeeeeer...
laters!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 13:56
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | volgens mij ben ik te eigenwijs ....of noem je dat zelfstandig..
daar gaat ik weeeeeeeer...
laters! |
schop onder je kont en aan de gang jij!!!! (en heb het hart niet me ooit nog eens na te praten, meissie!!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GEHAVE379
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 14:12
|
|
|
|
sorry
Laatst aangepast door
|
GEHAVE379
|
op zaterdag 29 mei 2010, 16:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 14:24
|
|
|
|
Zie hier topic: Echtscheiding zonde of niet?
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=863
Zou zeggen klets lekker met ons mee!
Welkom op CM
Groetjes, Peacedove
PS dont worry je bent niet de enige hoor !
| GEHAVE379 schreef: | Hoe denken jullie daarover, je bent jong gaat trouwen en je huwelijk wordt ingezegend, dus een belofte tot de dood je scheid, sinds kort ben ik gescheiden na ruim 44 jaar huwelijk , ik zit daar enorm mee in de knoop. mijn man bleek na ons huwelijk helemaal geen christen te zijn en ging helemaal op in het naturisme, ik kan en kon daar niet mee over weg, ik kan dat niet combineren met God als Leidsman in mijn leven, toch vind ik het nu enorm moeilijk om alleen verder te moeten. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 14:26
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | schop onder je kont en aan de gang jij!!!! (en heb het hart niet me ooit nog eens na te praten, meissie!!)  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 14:34
|
|
|
|
Henk en Sandra wat fijn om te horen dat het goed met jullie gaat,en dat jullie ook een fijne gemeente gevonden hebben wens jullie alle goeds en blijf vooruitgaan zou ik zeggen. groetjes Grace
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 14:57
|
|
|
|
Lach eens open en lief naar haar. Wanneer ze terug lacht naar je kan je oogcontact houden en op haar afstappen en vertellen dat je het leuk vind haar weer te zien. Ze zal het zeker wel waarderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 15:01
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Kikker de hoofdpersoon uit de boeken van Max Velthuijs is de laatste jaren bezig aan een gestage opmars. In 1989 verscheen het eerste boek en inmiddels is Kikker een van de meest geliefde karakters in peuter- en kleuterland. Kikker is in Nederland na Nijntje en Jip en Janneke het belangrijkste oorspronkelijk Nederlandse character. Kikker behoort met Nijntje en Jip en Janneke tot die figuurtjes die onderdeel uit zijn gaan maken van onze cultuur. Daarmee zijn het blijvertjes.
Zo zie je maar, kikker is toch een stukkie ouder dan ie eruit ziet 
|
Hmm, misschien is kikker dan wat voor mij! Hij is even oud als ik Kunnen jullie geen date regelen? hahaha
Sorry, ben melig als ik al die kikkers weer zie de morning after..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 16:07
|
|
|
|
Marieke, die even Apeldoorn moet bellen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 16:21
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Marieke, die even Apeldoorn moet bellen.  |
Nou, als ze me een goeie masseur kunnen sturen?
Maarrrrrrrrrr tis klaar! bed staat in onderdelen op de eigenaar te wachten! Morgen de slaapkamer van onder tot boven maar even schoonmaken, want maandag kan ik w.s. mn bed ophalen
Marieke (die het gezegde 'zondagswerk is niet sterk' kent, maar even niet anders kan )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 16:33
|
|
|
|
|
Ik zag kikkers bij appie toen ik boodschappen deed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:05
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Meestal blablabla ik niet Pieter , maar in de titel van dit topic staat opleidingsniveau....misschien is dat dan niet de juiste benaming? Misschien moet er staan liefde en communicatieniveau?
iwat ik bedoelde was dat opleidingsniveau niet veel hoeft te zeggen over communicatieniveau..dus als je in een profiel bijv. middelbare school ziet staan wil dat niet zeggen dat dat niveau in alle aspecten van toepassing is. Er zijn nl. veel mensen die om wat voor reden dan ook niet doorgeleerd hebben. En de optie 'middelbare school maar ik ben veel slimmer,alleen de kans niet gehad, wilde toen niet, of andere reden' ben ik nog niet tegengekomen bij het invullen van mn profiel Vandaar dat ik een beetje allergisch (of naar jouw bewoording blablabla)reageer op dit topic! |
Je mag van mij net zo allergisch reageren als je wilt... ik vind het allemaal helemaal fantastisch, echt waar!! Wat mij opvalt bij dit soort discussies is dat het vaak degenen met de lage opleiding zijn die zich aan dit relatiebreekpunt storen. Mensen die hierover al een dergelijke mening hebben zonder in de situatie te zitten, hebben meest een minderwaardigheidscomplex van hier tot tokio. Uiteraard heeft NIEMAND op cm hier last van !!!!
(tja, dat is n leugen, maar ik wens niet gestenigd te worden )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:08
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Dus jij hebt gelijk Chat?  |
chatuliem is groot en ik ben zn profeet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:10
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | zie je verkeerd mario; chatuliem en henk helpen elkaar de tijd door te komen.....  |
zoek beter allebei een baan en maak je nuttig voor koningin en vaderland (en de belastingdienst)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:12
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | chatuliem is groot en ik ben zn profeet  |
En ik ben geen aanhanger....Jippie!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Ik zag kikkers bij appie toen ik boodschappen deed. |
en ik zag negerzoenen, nou en? lijkt mij meer iets voor het off-topic topic marisje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik lees veel reacties in de trant van: het maakt toch niet uit want levenservaring en EQ blablabla.... Je mag van mij bagatelliseren tot je een ons weegt, maar daarmee vlak je dit probleem niet uit. Want jij mag het dan geen probleem vinden, als de ander in de relatie dat nou toevallig wel een probleem vind, heb je er wel mee te maken.
Ik persoonlijk zou er niet aan moeten denken om met een vrouw te leven die zo dom is als het achtereind van een varken. Maar ook niet met een vrouw die bijvoorbeeld kernfysicus is....
Want geef toe, iedereen wil op of rond het eigen niveau communiceren met partner en bijvoorbeeld ook vrienden. |
Kan het niet gewoon een combinatie van factoren zijn? We zoeken iemand die op meerdere niveau's (zo goed als) op dezelfde golflengte zit lijkt me... Dus ongeveer hetzelfde IQ, EQ, én levenservaring...als je het zo wilt noemen...ik denk dat het meer gaat om raakvlakken, en die heb je dus vaak als je op dezelfde manier in het leven staat. Ben het met Pieter eens dat ik liever niet met iemand samen zou zijn die een heel ander opleidingsniveau heeft, zodat we wel een beetje gelijkwaardig kunnen communiceren...maar toch denk ik dat je wel verder moet kijken dan je neus lang is...sowieso hoeft opleiding niet altijd iets te zeggen: ik ben zelf ook niet verder gekomen dan MBO, maar das niet omdat ik niet meer had gekund...(Foei Tess, tja) Maar daarbij komt ook nog eens dat ik er ook niet aan zou moeten denken om een relatie te hebben met iemand die nergens over praat! (heb k al es geprobeerd, geloof me geen succes)...dus denk dat alle factoren een beetje meespelen in het totaalplaatje...zeg ik nog steeds heel bescheiden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:14
|
|
|
|
Heel veel geluk samen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:15
|
|
|
|
| HERMIENA254 schreef: | En ik ben geen aanhanger....Jippie!!!!  |
ja hallo, ik ben net weer 1 dag terug hiero op cee-em... geef me nou wel ff de tijd he, Köln en Aachen zijn ook niet op 1 dag gebouwd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:17
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | en ik zag negerzoenen, nou en? lijkt mij meer iets voor het off-topic topic marisje  |
Wat is er mis met negerzoenen ??
kvind ze zooooo lekker...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:18
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | Hmm, misschien is kikker dan wat voor mij! Hij is even oud als ik Kunnen jullie geen date regelen? hahaha
Sorry, ben melig als ik al die kikkers weer zie de morning after.. |
Ik neem kikker voor jou mee als date, beloofd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:18
|
|
|
|
| HERMIENA254 schreef: | Wat is er mis met negerzoenen ??
kvind ze zooooo lekker... |
Hij ook, vandaar dat ik ze niet te vaak koop
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:21
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | Haha, maak je wel even foto's er dan van?  |

Zie je nou dat ik best nog kinds kan zijn 
Copyright; Mangabay.com
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 29 mei 2010, 17:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:22
|
|
|
|
Voor alle mannen ( althans.... leden van het mannelijke geslacht) op cee-em
http://www.youtube.com/watch?v=jGqrvn3q1oo
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op zaterdag 29 mei 2010, 17:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Je mag van mij net zo allergisch reageren als je wilt... ik vind het allemaal helemaal fantastisch, echt waar!! Wat mij opvalt bij dit soort discussies is dat het vaak degenen met de lage opleiding zijn die zich aan dit relatiebreekpunt storen.Mensen die hierover al een dergelijke mening hebben zonder in de situatie te zitten, hebben meest een minderwaardigheidscomplex van hier tot tokio. Uiteraard heeft NIEMAND op cm hier last van !!!!
(tja, dat is n leugen, maar ik wens niet gestenigd te worden ) |
Welkom terug, Pieter! En laat mij nu hetzelfde opgevallen zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|