| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 21:17
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Ik dacht, laat ik Mario de eer gunnen, dus haalde ik mijn posting weg...
maar Mario, ik vind jou bijzonder omdat je ook in je profiel overkomt als een warm, sociaal en integer persoon!! En omdat je het 'van alles en nog wat ' topic draaiende houdt!! |
Wat ik van jouw vind....dat ik het knap vind dat je je kinderen hoopt op te laten groeien als stabiele mensen. Ennuhhhh de komende week zul je mij moeten missen, daarna kom ik weer terug.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 21:20
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ik vind jou bijzonder omdat je zo goed orde weet te houden hier op het forum  |
Ik ga maar ook reageren op jouw: Uhhh. Ook heb jij je keuze gedaan in jouw leven wat ik heel dapper vind.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIANNE544
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 21:30
|
|
|
|
Kijk jij ook al uit naar jouw zomer vakantie? al plannen gemaakt, een reis geboekt?
Mensen met een (licht) verstandelijke beperking kijken ook erg uit naar hun vakantie. JIJ kan de vakantie voor hun mogelijk maken door als reisbegeleider mee te gaan met ADIOS Reizen. Een christelijke reis organisatie voor mensen met een licht verstandelijke beperking.
We zoeken nog koks, chauffeurs, begeleiders, organisatie talenten en (ver)zorgende types....
Maak JIJ hun vakantie mogelijk? Kijk dan eens op http://www.adiosreizen.nl/
of meld je aan via reisleiders@adiosreizen.nl
Laatst aangepast door
|
RIANNE544
|
op zondag 13 juni 2010, 21:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 21:51
|
|
|
|
Dank je wel Carin voor je Tip. Misschien ga ik hem wel kopen.
Groetjes Marianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 22:10
|
|
|
|
Vandaag hoorde ik van een gemeente waar 13 personen (volwassenen) gedoopt zouden worden. Maar toen er een uitnodiging werd gedaan kwamen er veel mensen naar voren die ook hun leven aan Jezus wilden geven. Er zijn er uiteindelijk 43 gedoopt!!! Fantastisch hè!
Misschien herleven de nieuwtestamentische tijden...
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 22:15
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ach men wilde graag zo snel weer een bonus. Dit was dus een extra bonus. Op naar de 3000. |
100!!
Dit is héél bijzonder; komt maar 1x voor!
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 22:34
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | 100!!Dit is héél bijzonder; komt maar 1x voor!
GrZing! |
De prijs die je krijgt is een voetreis naar artis , waar je de kamelen en drommedarissenmag verzorgen. En als toegift een ritje op een kameel door Amsterdam.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 22:38
|
|
|
|
| WILLIE511 schreef: | thnx schat
jij ook een dikke knuf terug  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 22:38
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | he... ook van mij hè  |
jaloers?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 22:58
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Eh...dat had ik al gedaan...hij moet natuurlijk niet naast zen schoenen gaan lopen he  |
reageer ik ff op jou tessybear
ik vind jou bijzonder omdat.........

je gezellig was op de picknick en t leuk was je te leren kennen samen met je kiddo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 22:59
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Vrijdag 11 juni:
BLIJF DICHTBIJ MIJ!
O HEER, leid ons, toon ons in alles Uw wil en Uw Weg.
Blijf dichtbij MIJ en je zult de weg kennen, omdat IK de WEG ben, zoals IK MIJN dicipelen heb gezegd. Dat is de oplossing voor alle aardse problemen. Blijf dicht, heel dicht bij MIJ, denk, handel en leef in MIJN tegenwoordigheid. Hoe zou een vijand het wagen je aan te raken als je door MIJ wordt beschermd! Het geheim van alle macht, alle vrede, alle reinheid, alle invloed is, dat je heel dichtbij MIJ blijft. Blijf in MIJ, leef in MIJN tegenwoordigheid, verblijd je in MIJN liefde, loof en dank de hele dag. Er zijn wonderen op komst.
Zaterdag 12 juni:
REDDER EN VERLOSSER! Als je gelooft, dat het MIJN hand is, die je heeft gered, dan moet je ook geloven, dat IK je nog verder wil verlossen en je wil bewaren op de weg, die je hebt te gaan. Zelfs onder de mensen zal geen redder iemand van de verdrinking redden enkel met de bedoeling om hem in andere diepe en gevaarlijke wateren te brengen. Nee, het gaat hem erom, dat de drenkeling op het droge komt - meer nog - dat hij daar de levensgeesten weer in hem opwekt en hem gezond en wel thuis brengt. Leer van deze gelijkenis wat IK, je REDDER, wil doen - en meer nog dan dat. Is de hand des HEREN te kort om te verlossen en dit te volbrengen? MIJN roep vanaf het kruis, het is volbracht, is MIJN roep van redding voor een hele wereld. IK kom klaar met elke taak, die aan MIJ wordt toevertrouwd. Heb dan vertrouwen en wees niet bevreesd!
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 23:01
|
|
|
|
Zaterdag 12 juni: REDDER EN VERLOSSER! Als je gelooft, dat het MIJN hand is, die je heeft gered, dan moet je ook geloven, dat IK je nog verder wil verlossen en je wil bewaren op de weg, die je hebt te gaan. Zelfs onder de mensen zal geen redder iemand van de verdrinking redden enkel met de bedoeling om hem in andere diepe en gevaarlijke wateren te brengen. Nee, het gaat hem erom, dat de drenkeling op het droge komt - meer nog - dat hij daar de levensgeesten weer in hem opwekt en hem gezond en wel thuis brengt. Leer van deze gelijkenis wat IK, je REDDER, wil doen - en meer nog dan dat. Is de hand des HEREN te kort om te verlossen en dit te volbrengen? MIJN roep vanaf het kruis, het is volbracht, is MIJN roep van redding voor een hele wereld. IK kom klaar met elke taak, die aan MIJ wordt toevertrouwd. Heb dan vertrouwen en wees niet bevreesd!
--------------------------------------------------------------------------------
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 23:01
|
|
|
|
Ik vind Grace een geweldige vrouw. Je kan met haar lachen. Nogmaals bedankt voor het weekend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 23:13
|
|
|
|
Zondag 13 juni:
TOEVLUCHTSOORD! Ken MIJN Goddelijke macht, vertrouw op MIJ, blijf in MIJN liefde, lach en vertrouw. Lachen is het geloof van een kind in GOD en het goede. Zoek veiligheid in MIJN schuilplaats. Daar kan niets je deren of schaden, dat is zeker! Heb werkelijk het gevoel alsof je je in een sterke burcht bevindt, zwaar bewaakt, die niet genomen kan worden.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op zondag 13 juni 2010, 23:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 23:19
|
|
|
|
|
God is goed !!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 13 juni 2010, 23:59
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 07:16
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik vind Grace een geweldige vrouw. Je kan met haar lachen. Nogmaals bedankt voor het weekend. |
Maris; k vind jou fantastisch vanwege je gevoel voor humor en je trouw aan je huisdieren. Hoewel, dat met die kameel door Amsterdam...
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 07:37
|
|
|
|
gisteren leuke wk start.... 4-0 tegen de aussies
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 07:41
|
|
|
|
In het kader van de opwarming des aardes.... vind ik het nog niet echt zomers... hoe ziet u dat als klimatoloog mijnheer Ar Bond?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 08:28
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | jaloers?  |
tuurlijk....afblijven hè, want ik bijt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 08:33
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Maris; k vind jou fantastisch vanwege je gevoel voor humor en je trouw aan je huisdieren. Hoewel, dat met die kameel door Amsterdam...
GrZing! |
wat ik in jou waardeer, zinga, is dat je zo begaan bent met kinderen die in de knel zitten!! en dat het je zoveel waard is om hen wat warmte te bieden, en hen over de Heere Jezus te vertellen. ik hoop dat je je plannen met deze kinderen kunt realiseren!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 08:37
|
|
|
|
Overloper
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 08:37
|
|
|
|
heel mooi eva! God als een vurige muur rond je hart, om het te beschermen en te verwarmen; wat kan een mens zich verder nog wensen!!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 14 juni 2010, 08:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 09:13
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 09:29
|
|
|
|
IK HAAT
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 14 juni 2010, 09:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 09:47
|
|
|
|
mijn zoon zit op een gereformeerde school en ik heb daar ook altijd op gezeten en ik ben daar nogsteeds erg blij mee ook kinderen van andere kerken zitten bij ons op school en ook als je geen lid zou zijn van een kerk mag een kind bij ons op school komen daar zit wel de voorwaarde aan vast dat ze achter de identiteit van onze school staan ik zou mezelf nou niet bepaald wereldvreemd willen noemen en ben dat ook nooit geweest en als ik nu naar de jeugd kijk die bij ons op school zitten zijn die nu ook niet bepaald wereldvreemd maar gelukkig wordt er meer aandacht gegeven aan de (christelijke) waarden en normen als ik kijk naar de christelijke scholen hier in de buurt kun je daar het woord christelijk weinig meer terugzien en aangezien mijn zoon een groot deel van de dag op school doorbrengt ben ik blij dat ik de keuze heb voor deze school er wordt gewerkt vanuit de basis dat God onze schepper is bij bepaalde vakken geeft dat een andere benadering dan op andere scholen neem bv de evolutietheorie of sexuele voorlichting vindt ik het wel heel belangrijk vanuit welke basis er gesproken wordt en wereldvreemde kinderen met tv en internet lijkt me sterk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 09:47
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | gisteren leuke wk start.... 4-0 tegen de aussies  |
Toch beetje Duitsland-Nederland met Verbeek aan het roer... ...oranje krijgt meer en meer een zwart randje (zie Nederland-Japan)
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op maandag 14 juni 2010, 09:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEERTJE618
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 10:11
|
|
|
|
| JILL658 schreef: | Hi Inka, DE grote dag de 24ste, toch op je knieen gegaan. Zo zie je maar dat je 2 jaar er af gekregen hebt. Gefeliciteerd en ik wens jullie veel geluk en zegen toe. Jill |
hihi uhm............. nee daar moet hij nog 2 jaar voor wachten...
Z'n meissie word dan 50 jaar dus dan is er groot feessie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 10:32
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Die waarde blijft nog steeds bestaan als we thuis het christelijke sausje blijven opdienen! De thuisplek is bij uitstek de plek om waarden en normen door te geven. School is meer de plek waar je leert dat er ook andere waardenpatronen bestaan. | Misschien heb je dat niet bedoeld, maar je schrijft over een christelijk sausje, dat geeft mij de indruk dat het alleen maar iets oppervlakkigs is, iets aan de buitenkant alleen. Terwijl in mijn ogen het christelijk geloof de basis vormt van de opvoeding. Daarbij is zowel een rol weggelegd voor de ouders als wel voor de school. Op de basisschool begint het en vooral op de middelbare school heeft het een heel belangrijke functie. Een kind kan nog niet onderscheiden, en waarom zou je ze dan moeten confronteren met verschillende normen en waarden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 14 juni 2010, 11:06
|
|
|
|
Kan zeggen dat ik niet bezorgd ben. We leven in een tijd wat alles kan en mag maar houden liefst de hele Bijbel zoveel mogelijk dicht want er staan onderwerpen in die ons te zwaar aanvoelen en liever met een korreltje zout nemen en dingen onder de vloerkleed blijven vegen die inwezen buiten huis behoren.
En zo zijn er nog vele meer andere dingen waar je dieptriest van word misschien sommige ook niet maar ik wel Let eens op de media of lees de kranten wat er verteld word op negetieve situatie schilderen ze Israël af en bekijken de dingen niet van 2 kanten van het verhaal maar zoeken ook werkelijk alles op om Israël in negetief daglicht te stellen en alles in hun schoenen proberen te schuiven wat dan niet hun schuld is maar die van de tegenpartij (moslims) de vijand de baaälisme die een haat aan de joden hebben en liefst hen in de zee willen verdrijven het naam Israël van de kaart willen vegen. Die mensen mijn mede broeders en zusters hebben het zwaar en die inwezen Gods oogappel is het Verbondsvolk waarmee Hij mee heeft gesloten zoals we kunnen lezen in de Bijbel die blijft als een zegel voor hen voor altoos en in Eeuwigheid. De Tijd waar we nu leven zijn in de weeën en er zullen dingen voorvallen en meer chaos en erger worden het word niet meer beter neej het staat zo allemaal geschreven de tekenen der tijd ja het is 5 voor 12 lees de Bijbel goed door en bestudeer en onderzoek het want het zal niet meer lang duren zie hoe de volkeren meer de rug naar Israël zullen toekeren. Uit onderzoek van 2010 is gebleken dat 70% van NL tegen Israël is en D 60% ja zowel onder de ongelovigen maar helaas ook onder de christenen omdat ze niet weten wat er werkelijk speelt in Israël die door de media verkeerd worden beinvloed door negetiviteit. Verder is het noodzakelijk om je Bijbel te bestuderen en te onderzoeken want dan weet je in welke situatie we leven. Gods Woord is Waarheid en Oprecht en willen we groeien dan is het van belang om te lezen zoals het kinderlied weergeeft: Lees je Bijbel en Bidt elke dag zodat je Groeien mag. Vind je het misschien moeilijk om de Bijbel te lezen dan mag je daarom bidden omdat wel te begrijpen (mijn voorkeur SV maar NBG ook goed hoor) want elk mens zit nog in een Leerschool om dingen bij te leren en om elke dag stap voor stap dichter tot de Vader te mogen komen dat die Dijk zo stevig mag worden want als de Storm loeit dat je zeilen in goede wind staat en dat de Stuurman het Scheepje al veilig de haven doet leiden als we de koers maar voor ogen blijven houden.
Intressante link is de keerzijde van de andere medaile
http://www.israelnationalnews.com/
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|