ChristianMatch

Forum

kreet van de week
Ga naar pagina Vorige 1 ... 847 848 849 850 851 852 853 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:32

CARIN303 schreef:
Ik vind de spreuk van Brazeevel erg leuk;

vat geen cowboy

Geldt het ook als;

vat geen cowgirl? Knipoog smiley

bezint eer ge begind
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:33

schade uruguay alles ist vorbei !!! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:39

CARIN303 schreef:
Beste CM-ers,

Zoals jullie misschien weten is het forum voor iedereen toegankelijk, lid of geen lid.
Alles wat je hier neerzet is te lezen voor wie dat maar wil.
Ben je geen lid dan kun je uiteraard niet reageren maar verder kun je alle topics lezen en zelfs een verkort profiel bekijken èn de foto bekijken van degene die een reactie plaatst.

Zelf ben ik voor een gesloten forum en als dit niet mogelijk is iig een aantal topics gesloten.
Ik weet van een aantal mensen die niet meer recht uit het hart reageren op het forum om bovenstaande reden.
Mijn voorstel is dan ook om dit kenbaar te maken bij de webmaster van Christian Match dat wij dit graag veranderd willen zien.

Vind jij dit ook?
Graag hieronder reageren ook als je het er niet mee eens bent.

Helemaal mee eens Carin.

En je kan wel zorgen dat je foto niet voor niet leden zichbaar is.Bij instellingen op je account, waar je ook je wachtwoord enzo kan veranderen, kan je aanvinken dat je niet wil dat je foto daarvoor gebruikt word. Dan komt je foto niet meer voorbij op de homepage voor je inlogt en ook op het forum is je foto niet te zien als je niet ingelogt het forum leest Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

voor zover ik weet is het forum voor 'niet-ingelogden' alleen toegankelijk als diegene een link naar het topic heeft ontvangen van een ingelogde.

het verdient dus aanbeveling om hiermee zorgvuldig om te gaan, en dus niet alle links/linken door te mailen naar niet-ingelogden en/of personen die hier niks te zoeken hebben. het is aan de webmaster/webredactie om ja/nee te beslissen of deze vorm van toegan tot het forum gewenst danwel toelaatbaar is
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

SUSANNAH475 schreef:
Als ik jouw stukje lees, kan ik maar aan 1 ding denken... namelijk dat Jezus zei: "wie zonder zonde is werpe de eerste steen"

(Niet dat dat een vrijbrief is om te gaan zondigen, maar ik heb net zo goed de genade nodig als 'een homo')

Het stukje waar je mee begint heeft niks met het onderwerp te maken, maar gaat over God die Zich bekend heeft gemaakt aan de mensen... of ze nu hetero of homo zijn.
Nogmaals ik weet het niet... maar ik weiger om die mensen in een hokje te plaatsen en te blijven toekijken hoe ze keer op keer (en met name in de kerk) worden nagekeken...! en buitengesloten worden van kerk en christenen.

Het staat ze ten alle tijde vrij om zich te bekeren en tot inkeer te komen...

De simpele reden dat ze ook liefde en geborgenheid zoeken, is geen reden om bewust te zondigen. Die behoefte hebben wel meer mensen die geen partner hebben.
Even heel scherp gezegd... als jij een homo begrijpt omdat hij fysiek een drang tot sex heeft, begrijp jij dan ook een vrouw die geen geschikte partner kan vinden en zich daarom prostitueert om toch maar sex te hebben? Of vriendelijker gezegd... zich overgeeft aan alle mogelijke one-nightstands om toch maar wat bevrediging te vinden?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:41

3-1
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:41

GRIFFIN748 schreef:
voor zover ik weet is het forum voor 'niet-ingelogden' alleen toegankelijk als diegene een link naar het topic heeft ontvangen van een ingelogde.

het verdient dus aanbeveling om hiermee zorgvuldig om te gaan, en dus niet alle links/linken door te mailen naar niet-ingelogden en/of personen die hier niks te zoeken hebben. het is aan de webmaster/webredactie om ja/nee te beslissen of deze vorm van toegan tot het forum gewenst danwel toelaatbaar is

Ik ga je een mail sturen waarin staat dat dit niet zo is , zal het maar niet via dit topic doen hè Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:43

Pain is temporary, quiting fasts forever (Lance Armstrong)
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:44

MARIO216 schreef:
3-1

Ehh...mag 3-2 ook? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:44

PIETER649 schreef:
Het staat ze ten alle tijde vrij om zich te bekeren en tot inkeer te komen...

De simpele reden dat ze ook liefde en geborgenheid zoeken, is geen reden om bewust te zondigen. Die behoefte hebben wel meer mensen die geen partner hebben.
Even heel scherp gezegd... als jij een homo begrijpt omdat hij fysiek een drang tot sex heeft, begrijp jij dan ook een vrouw die geen geschikte partner kan vinden en zich daarom prostitueert om toch maar sex te hebben? Of vriendelijker gezegd... zich overgeeft aan alle mogelijke one-nightstands om toch maar wat bevrediging te vinden?

Ohoh, Pieter, wat is dit nou voor reactie? Het gaat om echte mensen die 100% homo zijn en dus niet alleen voor de sex iets willen.
Ik hoop dat je dit zwart wit bedoelt hebt want anders ben ik zeer zwaar oneens met je en doe je deze groep mensen ernstig tekort.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:46

CARIN303 schreef:
Beste CM-ers,

Zoals jullie misschien weten is het forum voor iedereen toegankelijk, lid of geen lid.
Alles wat je hier neerzet is te lezen voor wie dat maar wil.
Ben je geen lid dan kun je uiteraard niet reageren maar verder kun je alle topics lezen en zelfs een verkort profiel bekijken èn de foto bekijken van degene die een reactie plaatst.

Zelf ben ik voor een gesloten forum en als dit niet mogelijk is iig een aantal topics gesloten.
Ik weet van een aantal mensen die niet meer recht uit het hart reageren op het forum om bovenstaande reden.
Mijn voorstel is dan ook om dit kenbaar te maken bij de webmaster van Christian Match dat wij dit graag veranderd willen zien.

Vind jij dit ook?
Graag hieronder reageren ook als je het er niet mee eens bent.

ook ik ben het er wel mee eens Carin, zeker nadat ik goedgelovig.nl gelezen heb Verraste, verbaasde smiley
juist daarom eigenlijk...
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:47

TESSYBEAR731 schreef:

Sweet dreams Mario, this is you`re wake up call Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:47

TESSYBEAR731 schreef:

Vooruit, het belangrijkste de finale Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:48

CARIN303 schreef:
Ohoh, Pieter, wat is dit nou voor reactie? Het gaat om echte mensen die 100% homo zijn en dus niet alleen voor de sex iets willen.
Ik hoop dat je dit zwart wit bedoelt hebt want anders ben ik zeer zwaar oneens met je en doe je deze groep mensen ernstig tekort.

ik mag de boel graag op scherp zetten... maar je mag er in lezen wat je lezen wilt.
vergis je niet, het simpele feit dat "de wereld" openlijk homofilie omarmd en accepteerd, is nog geen reden om "dus" maar aan te nemen dat we Gods Woord met de bril van de huidige tijd mogen lezen...
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:49

MARIO216 schreef:
Vooruit, het belangrijkste de finale Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Lachende smiley maak je ook even reclame voor de "Hup Holland Hup "speentjes die nog met grote getale in de winkels liggen?
Wil ze graag voor zondag kwijt !!
Anette...iets voor jou? Lachende smiley ( eh....de baby dan hè!! )
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:51

PIETER649 schreef:
ik mag de boel graag op scherp zetten... maar je mag er in lezen wat je lezen wilt.
vergis je niet, het simpele feit dat "de wereld" openlijk homofilie omarmd en accepteerd, is nog geen reden om "dus" maar aan te nemen dat we Gods Woord met de bril van de huidige tijd mogen lezen...

Mee eens, ik zeg ook niet dat ik het toejuich maar de mens die erachter komt dat hij/zij op hetzelfde geslacht valt heeft het al zwaar genoeg, helemaal als tie christen is.
Dus zo iemand puur afrekenen op een avondje sex, daar doe je ze zwaar tekort mee.
Ik kon het niet nalaten te reageren op je maar had al het vermoeden dat je het ff zwaar aandikte.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:51

er staat een weekendje uit in mn agenda.......
dus ehm...........ik ga niet mee Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:52

CARIN303 schreef:
Lachende smiley maak je ook even reclame voor de "Hup Holland Hup "speentjes die nog met grote getale in de winkels liggen?
Wil ze graag voor zondag kwijt !!
Anette...iets voor jou? Lachende smiley ( eh....de baby dan hè!! )

Je kan beter een link geven van de winkel waar je werkt. Oke zal een slagzin verzin.

Met een Oranje speen van Carin gaat ie altijd erin. Goed he Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

MARIEKE897 schreef:
ook ik ben het er wel mee eens Carin, zeker nadat ik goedgelovig.nl gelezen heb Verraste, verbaasde smiley
juist daarom eigenlijk...

Zouden die mensen van goedgelovig niet stiekum inloggegevens hebben gehad van een (oud)lid???

Vind het maar een vreemd verhaal Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

HANNAH810 schreef:
er staat een weekendje uit in mn agenda.......
dus ehm...........ik ga niet mee Verlegen lachende smiley

Kijk je vast enorm naar uit dat je agenda je eraan moet herinneren
Knipoog smiley !
Wel jammer,had graag kennis met je gemaakt!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:53

TESSYBEAR731 schreef:
Zouden die mensen van goedgelovig niet stiekum inloggegevens hebben gehad van een (oud)lid???

Vind het maar een vreemd verhaal Twijfelende smiley

Tip; log maar eens uit en ga naar google/ forum/christian match
Kijk en huiver.....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:53

als er dan zonodig iets openbaar moet zijn, neem dan alleen het topic Gedichten.

ten eerste leest toch geen kip dat. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
en ten tweede is de rest van het forum vaak geen reclame voor CHRISTIAN match... Twijfelende smiley

dat er (gedeelten van) profielen foto's openbaar op internet zijn, is onacceptabel...

tip: google eens op je eigen cm gebruikersnaam....
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:54

MARIO216 schreef:
Je kan beter een link geven van de winkel waar je werkt. Oke zal een slagzin verzin.

Dat ligt eraan hoe je em opvat denk k Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:54

Een dikke knuffel voor het Nederlands Elftal Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:55

MARIO216 schreef:

Haha...zal dat maar niet op de etalage ramen zetten,zal de baas niet zo blij mee zijn,verwacht ik ( tenzij alle speentjes verkocht worden natuurlijk Twijfelende smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:59

Tjonge, wil ik een keertje vroeg gaan slapen, rijd iedereen hier toeterend door de straat omdat èen of andere club gewonnen heeft Twijfelende smiley , en dan die stomme vuvuzela`s of zo.......waar is de uitknop???? Woedende smiley

Maar wel klasse trouwens hoor.....3-2 nu gewoon wereldkampioen worden.
Is wel tijd na iets van 32 jaar of zo???
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:00

CARIN303 schreef:
Tip; log maar eens uit en ga naar google/ forum/christian match
Kijk en huiver.....

Doet bij mij helemaal niets!

PIETER649 schreef:
tip: google eens op je eigen cm gebruikersnaam....

Werkt inderdaad op volledige gebruikersnaam...incl. koenummer dus...moet ook op zijn minst zoiets bekend geweest zijn bij de mensen van goedgelovig...valt me wel op dat het topic waarbij hier de ingang verschaft word het topic van de picknick is...waarvan bekend is dat mensen van buitenaf daar links naar toe hebben...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 6 juli 2010, 23:05
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:03

CARIN303 schreef:
Tjonge, wil ik een keertje vroeg gaan slapen, rijd iedereen hier toeterend door de straat omdat èen of andere club gewonnen heeft Twijfelende smiley , en dan die stomme vuvuzela`s of zo.......waar is de uitknop???? Woedende smiley

Nou vertel mij wat...zelfs het vuurwerk is spontaan weer uit de kast getrokken Geschokte, onthutste smiley zoonlief heeft inmiddels bedeesd plaats genomen op de bank..."mamah...is het nu alweer oud en nieuw?" Verraste, verbaasde smiley

Maar goed, je moet het ruim zien...hierna kunnen we weer 32 jaar lang met een gerust hart vroeg gaan slapen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:10

Het is inmiddels weer rustig hier...

Bij deze dus:

Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:10

CARIN303 schreef:

Volgens mij is Nederland nog nooit WK geweest, wel EK in 1988 .... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 847 848 849 850 851 852 853 ... 6194 Volgende
Pagina 850 van 6194