| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:04
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | FF tussen neus en lippen door, voor de Oprah fans .......
Oprah Winfrey - Talk show host, actrice, uitgever, CEO Harpo Productions - Geboren: 1954 VS Jaar: € 190886000 Maand: € 15907167 Week: € 3817720 Dag: € 763544 |
Kopietje van je bankrekening?Daten Cross?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:04
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | [
Ik voel een koppelpoging opkomen, negeren of er iets mee doen? |
Ik ga alleen voor 48 -/- (kinderen geen bezwaar.... )
en lengte 165 cm +/+ 
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 15 juli 2010, 16:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:21
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Eerlijk gezegd vind ik het jammer dat je mijn opmerkingen zo interpreteert. Want hoewel de woorden misschien anders gekozen hadden kunnen worden, ben ik oprecht van mening, dat er ook gelegenheid gegeven moet worden aan contact met alleen volwassenen. En als de eerste aanmelding al gepaard gaat met de opmerking, mijn dochter gaat mee, dan wordt dit gebeuren precies hetzelfde als de picknick tegen de uitdrukkelijke wens van degene die dit wilde organiseren. Tot uitdrukking gebracht in de woorden: liever geen. Als dan ook blijkt dat er wel mogelijkheden zijn de kinderen thuis te laten, dan vind ik het niet getuigen van respect voor degene die dat organiseert. Als ik dat probeer aan te geven, is dat niet om ruzie te maken, maar om degene die dit organiseert te steunen. |
CM organiseert regelmatig iets voor alleen volwassenen .....
Speeddaten Singlesdag Gamedaten Boer zoekt JOU enz. enz.
Ik denk dat je zelf de belemmerende factor bent in dit geheel .....
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 15 juli 2010, 16:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:22
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Wie Jezus is...iemand die at met hoeren, tollenaars en zondaren, iemand die zich tot grote afschuw van allen liet zalven door een vrouw, die niet voor niets haar parfum aan Hem gaf...ik geloof dat toen de plannen gesmeed werden om Hem te kruisigen... Jezus zegt: 'ík ben niet gekomen voor hen die gezond zijn maar die ziek zijn....' Jezus die wil dat je naar de gevangenis gaat...naar moordenaars! Jezus die tegen de moordenaar aan het kruis naast Hem, in al Zijn ellende, getuigde.... Ik geef geen oordeel, mijn mening houd ik hier even buiten....maar God heeft verkozen door mensen heen te werken, anders had hij de twaalf apostelen niet opgeleid....er is een lied van de Imperials...misschien ben jij de enige persoon in wie iemand Jezus kan tegen komen... |
Ik wil hier eigenlijk nog maar één ding aan toevoegen, iets dat ik echt in mijn hele levenswandel probeer uit te stralen...iets waarvan ik vind dat veel meer mensen het zouden mogen uitstralen! Het is écht mogelijk!
Ik heb je lief met de liefde van de Heer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:25
|
|
|
|
Helaas ben ik ook te oud...bovendien ben ik een ongeschikte kandidaat: wie kan er nou in vredesnaam in één enkele avond : koffie met gebak, hapjes en drankjes, en daarna ook nog een 5 gangen menu aan???? | BRAZEEVEL772 schreef: | Door omstandig heden is er plaats ontstaan op 31-07-2010 voor een date voor een meisje tussen de 35 en 45 jaar ontvangst met koffie en gebak onder het genot van een hapje en een drankje kunt u kennismaken daar na een 5 gangen dinè , en als afsluiting een heerlijke dans avond
in verband met de hoge kosten is er maar plaats voor 1 dame
inschrijven tot 29-07-2010 op 30- 07-2010 zal de keuze bekend gemaakt worden  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:27
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Kopietje van je bankrekening?Daten Cross?  |
Herstel.....dubbeldate?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:28
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | CM organiseert regelmatig iets voor alleen volwassenen .....
Speeddaten Singlesdag Gamedaten Boer zoekt JOU enz. enz.
Ik denk dat je zelf de belemmerende factor bent in dit geheel .....
.. |
Boer zoekt jou je bedoelt voor Chatuliem zeker boerin zoekt man? Ik voel een nieuwe topic aankomen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:29
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | dr zal dr toch wel 1 over schieten tessy  |
Schieten nog wel
Nou dan mag je zeker wel oppassen dat je niet ook nog es een cow vat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:29
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik ga alleen voor 48 -/- (kinderen geen bezwaar.... )
en lengte 165 cm +/+ 
.. |
Hè wat jammer Cross.....zag een leuk setje in gedachten! Misschien je idealen bijstellen? Hoe was het ook alweer met die fiets
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:30
|
|
|
|
Jottum!
Ik was al bang dat er daadwerkelijk een topic ontstaan was waar iedereen het met elkaar eens zou zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:31
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Boer zoekt jou je bedoelt voor Chatuliem zeker boerin zoekt man? Ik voel een nieuwe topic aankomen  |
Nee, "Boer zoekt JOU" dat was het thema van de laatste singlesdag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:31
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Helaas ben ik ook te oud...bovendien ben ik een ongeschikte kandidaat: wie kan er nou in vredesnaam in één enkele avond : koffie met gebak, hapjes en drankjes, en daarna ook nog een 5 gangen menu aan???? |
En dan ook nog dansen met Braz??? Ik val 200 km buiten de doelgroep
Dus........ik woon te ver weg voor Braz,ben te klein voor Cross,heb kinderen in huis dus Chat valt af.........wie is er nou te kieskeurig?nou???*
*ikke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:32
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Jottum!
Ik was al bang dat er daadwerkelijk een topic ontstaan was waar iedereen het met elkaar eens zou zijn  |
Ik ben het helemaal met jullie eens! (waar gaat het eigenlijk over?)
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op donderdag 15 juli 2010, 16:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:33
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hè wat jammer Cross.....zag een leuk setje in gedachten! Misschien je idealen bijstellen? Hoe was het ook alweer met die fiets  |
Die hadden ze toch gejat van centraal?
Overigens, ik vind de forumproblemen wel steeds vreemder worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Jottum!
Ik was al bang dat er daadwerkelijk een topic ontstaan was waar iedereen het met elkaar eens zou zijn  |
Met jou zal ik het nooit eens worden Tess, hoewel Amersfoort wel heel gezellig was (brrr niet te klef worden crossie)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hè wat jammer Cross.....zag een leuk setje in gedachten! Misschien je idealen bijstellen? Hoe was het ook alweer met die fiets  |
Wie is die ouwe fiets dan Carin?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:35
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | En dan ook nog dansen met Braz??? Ik val 200 km buiten de doelgroep
Dus........ik woon te ver weg voor Braz,ben te klein voor Cross,heb kinderen in huis dus Chat valt af.........wie is er nou te kieskeurig?nou???*
*ikke |
Je zou op hele hoge hakken kunnen gaan lopen ....... (een keukentrapje zou ook volstaan)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:36
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Men neme de wekker en gooit deze in het verste hoekje van de kelderkast.( heeft men geen kelder dan is een diepe linnenkast ook een goede keuze). Nadat men heeft geslapen tot je uit jezelf wakker wordt zet men eerst een goede bak koffie. Men kijke om zich heen, ziet de rommel en besluit ergens anders te gaan koffiedrinken,het liefste rond een uur of 11 zodat de lunch bijna al geregeld is. Daarna kome men thuis, ziet de rommel weer en besluit zich af te gaan zonderen met dat ene prachtige boek totdat de maag begint te rommelen en het tijd is voor een overheerlijke zak chips. Daarna vlijt men zich op de bank en sluit de ogen voor onbepaalde tijd toe. Voor het avondeten nodigt men zich uit bij andere vrienden en bij latere thuiskomst vlijt men zich, moe maar zeer voldaan, in bed. Let wel op dat men de volgorde van vrienden regelmatig afwisselt zodat hier geen vast patroon in ontstaat. Fijne vakantie! |
En de kids? Die zitten met hun monden dichtgetaped op een stoel vastgebonden!...mama is tenslotte vakantie aan het vieren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | En dan ook nog dansen met Braz??? Ik val 200 km buiten de doelgroep
*ikke |
Gezocht.....de ideale man voor Leanne Reactie verzenden naar dit topic en niet per mail, wij willen allemaal namelijk een aandeel hebben in de keuringscommissie!
even spelfoutje gecorrigeerd
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op donderdag 15 juli 2010, 19:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Herstel.....dubbeldate?  |
Oeps,ik vergeet die andere Drent........neem ik die ook mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:37
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | En de kids? Die zitten met hun monden dichtgetaped op een stoel vastgebonden!...mama is tenslotte vakantie aan het vieren  |
Die gaan toch uit logeren bij al die nieuwe lieve vriendinnen die je op de picknicks ontmoet hebt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Met jou zal ik het nooit eens worden Tess, hoewel Amersfoort wel heel gezellig was (brrr niet te klef worden crossie) |
Nee Cross, niet te klef worden...val niet in je doelgroep
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 15 juli 2010, 16:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Wie is die ouwe fiets dan Carin?  |
Rustig.......ik koppel jou niet aan Cross, zo`n jonge frisse meid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:39
|
|
|
|
Whoops Cross......bedoel het niet persoonlijk hoor, jij bent vast ook nog fris en zo
Oh..ik en mn grote mond ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:39
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | griffin748
|
zeer waarschijnlijk moet ik dan werken, dus vooralsnog ga ik niet mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:40
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Rustig.......ik koppel jou niet aan Cross, zo`n jonge frisse meid |
Dan is het goed,ik wil graag jong en onbedorven blijven.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Die gaan toch uit logeren bij al die nieuwe lieve vriendinnen die je op de picknicks ontmoet hebt?  |
Dat dacht jij! Die zijn gewoon nog ff lekker verder aan 't picknicken 
misschien moet ik em een weekje bij Chat brengen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:41
|
|
|
|
En anders past Brazeevel wel op ze
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Rustig.......ik koppel jou niet aan Cross, zo`n jonge frisse meid |
Je maakt een spelfout Carin, het moet zijn "jonge" Friese meid ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | misschien moet ik em een weekje bij Chat brengen  |
Die is dol op kinderen!(zo gebruikt men aardige opmerkingen in de chat ook nog tegen je ) Begin maar met het oppompen van de luchtbedden Chat!
|
|
| Naar boven |
|
|