Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:04
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Verkeerde topic...ik verwijs u door naar het topic "wat eten we vandaag"... |
Nee hoor Wist u dat Frank aan de valium zit?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:06
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee hoor Wist u dat Frank aan de valium zit? |
Das heel erg...om niet te zeggen triest...zal dat het weer zijn???
Dochter en ik hebben onze depressie aan de kant gezet(vanwege het weer) en zijn binnen met onze hobby...gaat leuk...!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Das heel erg...om niet te zeggen triest...zal dat het weer zijn???
Dochter en ik hebben onze depressie aan de kant gezet(vanwege het weer) en zijn binnen met onze hobby...gaat leuk...!!!! |
Welke hobby??? Slapen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:13
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee hoor Wist u dat Frank aan de valium zit? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Welke hobby??? Slapen??? |
Nee...dat is namelijk geen hobby van me... Als je erg nieuwsgierig bent kijk je even op mijn profiel... Niet voor mijn foto uiteraard...(want ik ben toch lelijk en ondeftig) Dan zie je wat mijn hobbys zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:19
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...dat is namelijk geen hobby van me... Als je erg nieuwsgierig bent kijk je even op mijn profiel... Niet voor mijn foto uiteraard...(want ik ben toch lelijk en ondeftig) Dan zie je wat mijn hobbys zijn... |
Oja, ik heb julllie hobbys bekeken. Daten met walrussen, jenever, koffie en thee drinken...nou ja, ieder zijn hobby...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oja, ik heb julllie hobbys bekeken. Daten met walrussen, jenever, koffie en thee drinken...nou ja, ieder zijn hobby... |
Kijk...das positief...zo kennen we je weer!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kijk...das positief...zo kennen we je weer!!! |
Ben je nu legpuzzels aan het doen?? is er wel weer voor namelijk Tja weet je het wordt tijd dat Frank een hobby zoekt Krijgen wij vrouwen eindelijk!! RUST!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:41
|
|
|
Frank aan de VA...LI....JUM.... ???
Kijk je daar wel mee uit, Frank, voordat je het weet ben je verslaafd hoor!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 14 juli 2012, 16:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 17:05
|
|
|
Vanmiddag opgepast op twee hele kleine meisjes en dat viel nog niet mee! Huilt de een, mag bij oma is dan heerlijk stil, begint nummer twee......dus nummer één weer weggelegd en nummer twee opgepakt......jullie raden het al......vind nummer één niet leuk..... Dus het hele spul in de wandelwagen en als trotse oma door de stad gewandeld.......maar thuis begon het weer overnieuw, de één een flesje, wil de ander ook.......uiteindelijk aan het eind van de middag gingen ze lekker slapen en was het oppassen ook weer over..EN ik vertelde aan mijn kinderen: ging prima hoor! Nu eerst de krant en een glas rode wijn.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 17:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ben je nu legpuzzels aan het doen?? is er wel weer voor namelijk Tja weet je het wordt tijd dat Frank een hobby zoekt Krijgen wij vrouwen eindelijk!! RUST! |
Hoezo legpuzzels? Overigens ook een hele leuke bezigheid...vooral als het regent....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 17:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vanmiddag opgepast op twee hele kleine meisjes en dat viel nog niet mee! Huilt de een, mag bij oma is dan heerlijk stil, begint nummer twee......dus nummer één weer weggelegd en nummer twee opgepakt......jullie raden het al......vind nummer één niet leuk..... Dus het hele spul in de wandelwagen en als trotse oma door de stad gewandeld.......maar thuis begon het weer overnieuw, de één een flesje, wil de ander ook.......uiteindelijk aan het eind van de middag gingen ze lekker slapen en was het oppassen ook weer over..EN ik vertelde aan mijn kinderen: ging prima hoor! Nu eerst de krant en een glas rode wijn....... |
Nou ja , W-tje toch..........je gaat je kleinkinders toch niet nummer 1 en nummer 2 noemen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 17:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oja, ik heb julllie hobbys bekeken. Daten met walrussen, jenever, koffie en thee drinken...nou ja, ieder zijn hobby... |
Je vergeet nog wat........nieuwe boillonsoorten uitproberen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 17:44
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hoezo legpuzzels? Overigens ook een hele leuke bezigheid...vooral als het regent.... |
Tja we moesten kijken op je profiel zei je dus ik gokte op de puzzels haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 17:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vanmiddag opgepast op twee hele kleine meisjes en dat viel nog niet mee! Huilt de een, mag bij oma is dan heerlijk stil, begint nummer twee......dus nummer één weer weggelegd en nummer twee opgepakt......jullie raden het al......vind nummer één niet leuk..... Dus het hele spul in de wandelwagen en als trotse oma door de stad gewandeld.......maar thuis begon het weer overnieuw, de één een flesje, wil de ander ook.......uiteindelijk aan het eind van de middag gingen ze lekker slapen en was het oppassen ook weer over..EN ik vertelde aan mijn kinderen: ging prima hoor! Nu eerst de krant en een glas rode wijn....... |
En toch...... Heb je er zo van genoten he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 18:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja we moesten kijken op je profiel zei je dus ik gokte op de puzzels haha |
Nee hoor niets moest... Er ligt nog een puzzel....van Maxima en Alexander... Maar alleen over zijn nu de kleuren...donkerblauw en paars... Van een kostuum en een jurk...Dus...de lust vergaat me even...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 19:29
|
|
|
O, wat lijkt mij dat héérlijk, zo twee kleine meisjes. Ja, ik heb weleens opgepast op de kleintjes van een vriendin, dus ik weet er wel wat vanaf...Het is grappig hoe je het verteld
Maar ja, ook vermoeiend
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 14 juli 2012, 19:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 19:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vanmiddag opgepast op twee hele kleine meisjes en dat viel nog niet mee! Huilt de een, mag bij oma is dan heerlijk stil, begint nummer twee......dus nummer één weer weggelegd en nummer twee opgepakt......jullie raden het al......vind nummer één niet leuk..... Dus het hele spul in de wandelwagen en als trotse oma door de stad gewandeld.......maar thuis begon het weer overnieuw, de één een flesje, wil de ander ook.......uiteindelijk aan het eind van de middag gingen ze lekker slapen en was het oppassen ook weer over..EN ik vertelde aan mijn kinderen: ging prima hoor! Nu eerst de krant en een glas rode wijn....... | Het is toch mooi dat dat kan Wmijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:00
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is toch mooi dat dat kan Wmijn... |
Jazeker Chatuliem, is het ook.....en ik heb er ook wel ontzettend van genoten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jazeker Chatuliem, is het ook.....en ik heb er ook wel ontzettend van genoten... |
Van kleinkind 1&2 of van de wijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:24
|
|
|
ANNA415 schreef: | Van kleinkind 1&2 of van de wijn |
Alledrie.... Dat glas rode wijn drink ik voor mijn gezondheid dat snap je wel......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:41
|
|
|
...dit is dus weer een typisch W-tjes-verhaal...ik ben eens benieuwd wat het gaat zijn wanneer deze meisjes kunnen lopen en meer koddige dingen gaan doen...
Op de foto zijn die 2 kleintjes niet uit elkaar te houden...ik zou ze ook nummeren met 1 & 2...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:42
|
|
|
Leuk om te lezen Willemijn... Ik zie het al voor me.... Hopelijk ga ik dat tijdperk ook nog es beleven..maar alles op zn tijd hoor.... En het belangrijkste is wel...als oma doe je alleen de leuke dingen toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 18:16
|
|
|
Een saaie zondag is weer bijna voorbij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 22:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een saaie zondag is weer bijna voorbij... |
Das erg...een zondag is niet saai... En als je dat zo voelt Frank...moet je er toch iets aan veranderen...zodat hij niet meer saai is....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 01:29
|
|
|
...ik kan weer niet slapen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 01:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik kan weer niet slapen... |
ik wil wel,maar ik mag niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 02:12
|
|
|
TINK100 schreef: | ik wil wel,maar ik mag niet |
...ik wil al niet meer slapen...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 02:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik wil al niet meer slapen...voila |
blijf dan op....voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 09:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik wil al niet meer slapen...voila |
En je favoriete slaapliedje dan die je op het liedjes topic schreef??? daar viel je altijd zo van in slaap zeg je
|
|
Naar boven |
|
|