| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 12:52
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | | Ervan uitgaande dat God de Schepper is van de natuur, Hannah, zeggen we hetzelfde. God geeft de problemen, de moeite met de ene hand en met de andere geeft hij de oplossing. Er is geen toeval en er gebeurt niets zonder reden. |
Je dankt God niet alleen voor al het goede in je leven, je dankt God ook voor al de dingen/situaties die minder goed zijn verlopen in je leven want het maakt je tot wat je nu bent. Je dankt God niet alleen als je boven op de heuvel staat en Jeruzalem ziet, maar dankt Hem ook als je van die heuvel valt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 12:57
|
|
|
|
[niet meer relevant]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 19 juli 2010, 10:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 12:59
|
|
|
|
| JUDA209 schreef: | | Je dankt God niet alleen voor al het goede in je leven, je dankt God ook voor al de dingen/situaties die minder goed zijn verlopen in je leven want het maakt je tot wat je nu bent. Je dankt God niet alleen als je boven op de heuvel staat en Jeruzalem ziet, maar dankt Hem ook als je van die heuvel valt. |
Hoi Juda,
Mooi getuigenis geef je hier maar bij mij komt het danken- heuvelafwaarts-pas na lange tijd en zeker niet tijdens dit "neerstorten". Herken je dit of heb jij zo`n rotsvast geloof in zware tijden? Misschien sla ik de plank volledig mis want het ging immers over voorbehoedsmiddelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:07
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:11
|
|
|
|

ik dacht meer aan dit voertuig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUDA209
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:14
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Hoi Juda,
Mooi getuigenis geef je hier maar bij mij komt het danken- heuvelafwaarts-pas na lange tijd en zeker niet tijdens dit "neerstorten". Herken je dit of heb jij zo`n rotsvast geloof in zware tijden? Misschien sla ik de plank volledig mis want het ging immers over voorbehoedsmiddelen  |
Nope, je slaat de plank niet mis. Er staat ook nergens dat ik God dank wanneer ik met 100 km p/u naar beneden dender. Het gaat er niet om of ik mij hierin herken. Je geloof dient rotsvast te zijn in zowel goede als wel in minder goede dagen.
maar oke, ga verder over het onderwerp "voorbehoedsmiddelen".
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:14
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:16
|
|
|
|
| JUDA209 schreef: | Nope, je slaat de plank niet mis. Er staat ook nergens dat ik God dank wanneer ik met 100 km p/u naar beneden dender. Het gaat er niet om of ik mij hierin herken. Je geloof dient rotsvast te zijn in zowel goede als wel in minder goede dagen.
maar oke, ga verder over het onderwerp "voorbehoedsmiddelen". |
Goed plan, ik ben voor voorbehoedsmiddelen maar mijn mening was al bekend eerder in dit topic. Wat is jouw mening hierover?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:17
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | Ik denk dat iedereen prima beseft dat als ze : -een oude/wazige foto plaatsen, of -zich anders voordoen dan ze zijn,
ze het risico lopen vreselijk hun neus te stoten bij een irl kennismaking...
of overschat ik nu de cm-gangers  |
Helaas wel Marieke..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:18
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Helaas wel Marieke.......... |
Gelukkig zijn er altijd uitzonderingen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:22
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Gelukkig zijn er altijd uitzonderingen  | goh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:22
|
|
|
|
Zelfs de fietsen onder gaan een controle om te kijken of er niet ergens een motortje verstopt zit in een fiets. Een fietsröntgentest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:23
|
|
|
|
Ik bedacht net hoe heerlijk het zou zijn als je in het echte leven ook eens lekker offtopic kon gaan........maar dan dient zich het volgende probleem/onderwerp al snel weer aan
trekt u zich maar niets van mijn stemming aan,mijn tijd in het stille bos zit er op,mijn taken wachten thuis op mij
voor Imre(die vast wel nog wel eens meeleest)
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 18 juli 2010, 13:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:24
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Zelfs de fietsen onder gaan een controle om te kijken of er niet ergens een motortje verstopt zit in een fiets. Een fietsröntgentest. |
Zou teveel olie op de juiste plaatsen onder "doping"verstaan gaan worden dan? Blijft een mooi gezicht hè, die mannen die proberen de top te halen, heeft haast iets levenslesachtigs!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:25
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik bedacht net hoe heerlijk het zou zijn als je in het echte leven ook eens lekker offtopic kon gaan........maar dan dient zich het volgende probleem/onderwerp al snel weer aan
voor Imre(die vast wel nog wel eens meeleest)
trekt u zich maar niets van mijn stemming aan,mijn tijd in het stille bos zit er op,mijn taken wachten thuis op mij |
Ja, helemaal voor, heerlijk is dat! Maar weet je Leanne....als je een poosje off topic bent geweest gebeurt het ook weleens dat je daarna dat probleem veel objectiever kunt bekijken. Ik wens je wijsheid, geduld en vooral rust toe!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:26
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ja, helemaal voor, heerlijk is dat! Maar weet je Leanne....als je een poosje off topic bent geweest gebeurt het ook weleens dat je daarna dat probleem veel objectiever kunt bekijken. Ik wens je wijsheid, geduld en vooral rust toe! |
Whoops, las net dat het voor Imre was bedoeld, sorry hoor ( als je meeleest) Maar misschien zou hij dit ook gezegd hebben??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:26
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Gelukkig zijn er altijd uitzonderingen  |
Vertel,ik luister Die meneer met die wazige foto was knapper en liever dan je dacht?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:27
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 19 juli 2010, 10:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:28
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Vertel,ik luister Die meneer met die wazige foto was knapper en liever dan je dacht?  |
Nee dat weer niet......maar gelukkig sta ik hier voor nieuwe vrienden en dat lukt heel erg goed kan ik je verklappen! En ja, ik beken schuld....ik kijk eerst naar de foto en dan pas naar het profiel, maar ja, wie niet?? TOCH??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:29
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Vertel,ik luister Die meneer met die wazige foto was knapper en liever dan je dacht?  |
Mijn oortjes staan ook op stand-by Carin!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:30
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ja, helemaal voor, heerlijk is dat! Maar weet je Leanne....als je een poosje off topic bent geweest gebeurt het ook weleens dat je daarna dat probleem veel objectiever kunt bekijken. Ik wens je wijsheid, geduld en vooral rust toe! |
Ik heb mijn berichtje al gewijzigd,alleen die zoen was voor Imre
Ik kan alles wat je me toewenst gebruiken,dank je!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:30
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 19 juli 2010, 10:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:31
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Nee dat weer niet......maar gelukkig sta ik hier voor nieuwe vrienden en dat lukt heel erg goed kan ik je verklappen! En ja, ik beken schuld....ik kijk eerst naar de foto en dan pas naar het profiel, maar ja, wie niet?? TOCH??  |
dat is ook w.s. de goede volgorde , of de meest logische in mijn ogen...
maar vaak merk ik ook dat foto wel bekeken wordt en profiel niet gelezen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:32
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik heb mijn berichtje al gewijzigd,alleen die zoen was voor Imre
Ik kan alles wat je me toewenst gebruiken,dank je! |
Was die zoen voor Imre ,nou zal al die mailtjes naar mn CM vrienden terug moeten roepen dus, dacht dat die voor ons allemaal waren Die Imre is maar een bofkont, ik vind dat tie nu maar weer CMer moet gaan worden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:34
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | dat is ook w.s. de goede volgorde , of de meest logische in mijn ogen...
maar vaak merk ik ook dat foto wel bekeken wordt en profiel niet gelezen...  |
Het blijven mannen Marieke, die kunnen geen 2 dingen tegelijk! vanaf nu zal ik alleen maar vrienden maken,denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:37
|
|
|
|
Zal ik een keer iets schokkends neerzetten hier ( tenminste ik verwacht dat jullie het schokkend gaan vinden) Ik ga naar de Gay Parade in Amsterdam en ...heb er zin in!! Kom nu maar op met jullie veroordelende reactie`s, mijn enige reactie zal zijn dat er ook een Christenboot mee zal varen waarin de mannen gewoon hun kleren aan zullen houden ( zooo jammer )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:38
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Nee dat weer niet......maar gelukkig sta ik hier voor nieuwe vrienden en dat lukt heel erg goed kan ik je verklappen! En ja, ik beken schuld....ik kijk eerst naar de foto en dan pas naar het profiel, maar ja, wie niet?? TOCH??  |
Euh.......ik heb pas sinds kort foto's maar voorheen lazen ze mijn profiel ook zelden hoor, ik hoef gelukkig niet met iedereen vriendjes te worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:40
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | mannen kunnen reageren maar waarom zou ik me nog druk en kwaad gaan maken om sommige domme programma's. En dat vrouwen het schijnbaar zulk soort programma's uberhaut grappig vinden. |
Ach....ik voel een vrijwillige taxi chauffeur aankomen. Dat mag hoor Daniel maar je mag niet mee naar binnen of mee eten. En nu blijkt wel eens weer dat vrouwen een veel leukere humor hebben dan mannen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:44
|
|
|
|
jammer tessy dat de route beschrijving niet helemaal klopt. via biert is het korter naar simonshaven en makkelijker rijden. en bij oud-beijerland vaart geen pontje wel bij nieuw-beijerland.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:47
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Zal ik een keer iets schokkends neerzetten hier ( tenminste ik verwacht dat jullie het schokkend gaan vinden) Ik ga naar de Gay Parade in Amsterdam en ...heb er zin in!! Kom nu maar op met jullie veroordelende reactie`s, mijn enige reactie zal zijn dat er ook een Christenboot mee zal varen waarin de mannen gewoon hun kleren aan zullen houden ( zooo jammer ) |
Euh..tsja..als je die dan perse wilt hebben, okee dan.
Voor mij een voorbeeld van te ver doorschieten in begip hebben voor een ander.Ik heb geen moeite met een homo, t is een mens net als jij en ik, we hebben allemaal onze eigen zondes en tekortkomingen, maar voor mij heeft de gay-pride totaal niets te maken met het accepteren van homo's. Ik zie het meer als een belediging voor de homo's die wel op een normale manier proberen te leven en de moeilijkheden die ze daarbij tegen komen. Juist door zulke dingen krijg je de reakties zoals hier op het forum, rare denkbeelden en vooroordelen over homo's. Ik ga toch ook niet halfnaakt op happy-to-be-hetrofeestje lopen?(bestaat zoiets eigenlijk?)
Maar daar mag jij gelukkig je eigen mening over hebben, en ik wens je een fijne dag toe
|
|
| Naar boven |
|
|