| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 14:39
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Mario, wat een ontzettend ontroerend filmpje,dank je wel! Ook het stuk hierboven is erg mooi en raakt! Dank voor je bijbelstukken, je bent een waardig assistent van Eva! |
hier sluit ik me volledig bij aan!! Prachtig.........ga door..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 14:39
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wat ben je toch een leuk mens, Hannah Marianne zal ook blij met je zijn! |
Oos Hannah is zeker een leuk mens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 14:45
|
|
|
|
weer zo'n fraaie mail gehad waar je expleciet wordt uitgemaakt voor leugenaar. mot toch niet gekker worden lijkt me.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 14:47
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | speciaal voor marianne;
k loop me uit te sloven, over al ligt wasgoed, alles ondersteboven, een campingbed hier, en een gasfornhuisje daar alles ligt overal en door elkaar
de wasmachien draait overuren, want een weekje vacantie moet je bezuren met ruimen en rommelen; een hele dag lang kan ik amper lopen in de kamers en op de gang.
maar fluitend en zingend komt het best voor elkaar; t knapt toch lekker op, gewoon even doorgaan dus maar! en straks als ik klaar ben, pak ik er een bakkie koffie bij en denk; toch was het leuk; jammer, maar t is weer voorbij....
(ik kon het niet laten marian!) |
Hahahaha Hanna!!! Nou.ik moet zeggen hij is leuk...... gelukkig heb ik de boel alweer op orde hier......... ben alweer 2 weken aan het werk ach....snik snik....kijk nou toch wat je doet Han!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 15:00
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | | Kun je mij dan ook meenemen dan kom ik ook met het spoor? |
Precies nog 1 plekje over in de auto, dus komt in orde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 15:06
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Waarschijnlijk niet wat je verwacht maar ik geef deze link: http://www.longtransplantatie.nl/ Mijn man heeft na zijn dood 5 personen kunnen helpen met zijn organen en dat is zo'n goed gevoel,zelfs na je dood nog kunnen geven! Op bovenstaande site kun je de verhalen van de mensen achter de transplantaties lezen,dat doet je meer dan wat statistieken,heftig... |
och le....... heel heftig... ook al besef je dat er 5 mensen zijn die door mogen leven........ dat geeft zo"n dubbel gevoel de ene mag wel leven.....krijgt nog een kans.........en de ander niet als je gezond bent..........ben je zoooooooooo rijk!!! Ook van mij een dikke knuffel.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 15:07
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Heb de buurvrouw gevraagd, de foto staat op mn profiel, niet heel duidelijk, achter is het namelijk errug kort. Je hebt nu een impressie ! |
Leuk, well anders ja
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 15:11
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Pfff...Leanne, wat een mooi maar ontroerend verhaal,dank je wel! Ook een virtuele knuffel van mij!!
Waar ik echt een mooi gevoel bij heb zijn de mensen die om mij heen staan en dan bedoel ik dus mijn vrienden. Zij kennen me van haver tot gort en toch houden ze van mij!
Dit onderstaande nummer is dan ook voor hen en heb het zelfs al vaststaan voor mijn toekomstige begrafenis;
http://www.youtube.com/watch?v=oJXAWnN90Ko
Friends van Michael W.Smith |
nou Carin... hier is het tranendal weer open!! pffff.........dat er toch meer mensen zijn, die al dingen "klaar" hebben liggen, voor het geval dat......... Zo heb ik al een gedicht.......wat op de kaart moet........ Toch fijn te weten dat er zoveel mensen om je heen staan.....je kennen en van je houden...........vrienden.....je kan niet zonder!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 15:11
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | vakantie
Rondkuieren in één of andere stad tijd nemen tijdens de vakantie rustig genieten, normaal is t altijd wat de tijd nemen is geen traditie
en te verblijven in het niets verdwalen in de straatjes of door de natuur per fiets neervlijen op een terras vol praatjes
drank nemen als ik er zin in heb mensen bestuderen in hun dagelijkse doen met de camping-buur aan de bep over het nu, waarom, thuis en toen
wandelen in een wereld ons niet gekend water halen ergens aan de rivier in een plastiek teil, de afwas voor de tent met je naasten lol en ondergaan van plezier
blij zijn met het kleinste goed Straks voorbij, maar wat was t fijn Dit is toch wat vakantie doet? genietend van het samenzijn. |
Vakantie Eindelijk rust. Getransformeerd als toerist. Kinderen jubelen tevree. Net niet, beker, zeiltocht, kabinet. Weg van werk, creche en stress. Budgettair funshoppen, of nemen we alles mee? Naar de Costa's Mediterranee of Katwijk aan Zee. Met sleurhut of tent, een idyllisch hotelletje in Sant-Vincent. Een zonvergoten onvergetelijke reis, kom gezond en vrolijk weer thuis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 15:12
|
|
|
|
Life is uncertain, take dessert first.
GrZ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 15:51
|
|
|
|
Lance heeft helaas geen zijwieltjes. Hopelijk blijft ie vandaag zitten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 16:01
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]alle mensen nog an toe. ik regel ook eens wat
Erica...ik zal de volgende keer wel wat regelen voor jou.
goed effe serieus, een ieder is welkom om zich op te geven.Nee Brazz schonen kleren zijn niet nodig.
Enne... onze lieve Hannah heeft met tante Erika overleg gepleegd. dus.... zich aangemeld hebben nu: mariska601 Hannah810 met 1 klein Grace585 Johanna598 Brazzeevel772 Bert angelique327 Imke917 Annette972 en Pieter649 en een anoniempje
Is anoniempje een jongen of een meisje? 
Haha...tis geen anoniempje meer... maar wie is deze mistery gast???
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op zondag 25 juli 2010, 16:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 16:02
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | alle mensen nog an toe. ik regel ook eens wat
goed effe serieus, een ieder is welkom om zich op te geven.Nee Brazz schonen kleren zijn niet nodig.
Enne... onze lieve Hannah heeft met tante Erika overleg gepleegd. dus.... zich aangemeld hebben nu: Erika129 mariska601 Hannah810 met 1 klein Grace585 Johanna598 Brazzeevel772 Bert168 angelique327 Imke917 Annette972 en Pieter649 en een anoniempje Billy 701 marianne 129 met kind Crossroad317 Sandra206 Zivaatje309
Dus 17 volwassenen (nou ja de meeste dan ) en 2 kids.
Super!!! |
't lijkt mij gezellig om te komen. Zet je mij ook op de lijst, Erika ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANS681
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 16:02
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Het is natuurlijk gemakkelijk de bal terug te kaatsen en te vragen of jij je actief opstelt. Het is nog maar de eerste bijdrage aan het forum en eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren dat ik je in de chatbox gezien heb.
Maar even ingaan op je vraag. Ik denk dat verlegenheid best wel een rol speelt bij een aantal mensen. En ik kan je oproep daarom wel waarderen. |
Nee, de chatbox? Dank je, het niveau van de communicatie is niet wat ik zoek. Het is zelfs vaak erg ongepast.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 16:18
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Het is een hele rare dag, het voelt leeg, koud en ongezellig aan in huis. Geen kat die op je staat te wachten, bij je gaat zitten, om eten schooit als jij aan het eten bent. Ik ben nog wat verdoofd, vind het zo moeilijk te bevatten dat het nu voor altijd is, pffff. Maar tegelijk weet ik dat het de allerbeste beslissing was. Mara was behoorlijk afgevallen en de dierenarts vertelde dat ze zelfs wat dement was ( hoezo, een originele kat ). Ik ben onder de beslissing zelf erg rustig maar vind de gedachte dat ze weg is bijna niet voor te stellen. Marianne, veel sterkte als jij de keuze moet gaan maken, mij heeft het wel geholpen dat ik , sinds januari, hier al rekening mee gehouden heb. Misschien gaat dat ook voor jou gelden!
Lieve mensen , bedankt voor jullie lieve reactie`s op dit forum of per mail, het doet mij zeer goed! |
dank je wel Carin.... ik hou er ook rekening mee, dat dit haar laatste zomer is. iedere week is meegenomen......en ach.....ik mag helemaal niet klagen..........ze is al 17.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 16:23
|
|
|
|
| ANS681 schreef: | Ik ben verbaast hoeveel personen staan ingeschreven bij Christianmatch. Maar nog meer verbaast dat er zo weinig actieve reacties worden geplaatst. Blijkbaar zijn er veel mensen die heel veel profielen bekijken en nooit zelf een nadere stap maken. Om nog maar te zwijgen van de slechte respons op de ontvangen mail....
Dames, heren: alle relaties staan of vallen met de inspanning en de investering van de betrokken personen. Wil jij betrokken zijn: doe dan iets... | als er in de eerste mail al word gezegd dat je liegt in je profiel dan klap ik naar zo'n persoon gelijk dicht met of zonder mail en ja vaak zonder mail ja
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:10
|
|
|
|
mensjov heeft goed werk gedaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:20
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | dank je wel Carin.... ik hou er ook rekening mee, dat dit haar laatste zomer is. iedere week is meegenomen......en ach.....ik mag helemaal niet klagen..........ze is al 17..... |
Mijn poes Jasmijn moch helaas niet ouder worden dan 10 jaar. Ze was zieker dan we dachten. Röntgenfoto's gaven aan wat ze had. 2 dagen later heb ik haar inlaten slapen.
Paar maanden later heb ik mijn hond Brenda moeten laten inslapen. Het lopen ging helemaal niet meer. Ze kreeg ook pijn in haar nek en schouders. Zij mocht bijna 15 jaar worden. Ik zag dit allemaal al aankomen, iedere dag liep ze slechter.
Een week na het overlijden van mijn hond, werd mijn poes Bianca doodgereden in de straat, zij mocht de leeftijd van bijna 3 jaar halen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:20
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | mensjov heeft goed werk gedaan.
 |
wel jammer dat het met de prestaties van nederlandse renners inmiddels al zover is er gejuicht word voor de prestaties van een rus in rabodienst
.... uiteraard hebben Mentsjov en Geesink een mooie prestatie geleverd, maar het wachten op een nederlandse etappezege duurt wel errug lang ondertussen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:23
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | wel jammer dat het met de prestaties van nederlandse renners inmiddels al zover is er gejuicht word voor de prestaties van een rus in rabodienst
.... uiteraard hebben Mentsjov en Geesink een mooie prestatie geleverd, maar het wachten op een nederlandse etappezege duurt wel errug lang ondertussen...  |
Voor de sprint hebben we Freire.. maar die houd niet van ellebogenwerk. Of het in Parijs wat wordt.... ik vrees....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:24
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | wel jammer dat het met de prestaties van nederlandse renners inmiddels al zover is er gejuicht word voor de prestaties van een rus in rabodienst
.... uiteraard hebben Mentsjov en Geesink een mooie prestatie geleverd, maar het wachten op een nederlandse etappezege duurt wel errug lang ondertussen...  |
tja...als ploeg hebben ze t wel goed gedaan, maar geen etappe overwinning behaald.
Mentsjov maakt wel 2 min goed op contador en schleck.. Jammer dat hij niet een dagje er flink uitspatte tijdens een berg etappe.... de verschillen zijn maar klein dit jaar. Volgend jaar misschien meer ..... denk dat mentsjov volgend jaar ergens anders rijdt dan bij Rabo.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:25
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | speciaal voor marianne;
k loop me uit te sloven, over al ligt wasgoed, alles ondersteboven, een campingbed hier, en een gasfornhuisje daar alles ligt overal en door elkaar
de wasmachien draait overuren, want een weekje vacantie moet je bezuren met ruimen en rommelen; een hele dag lang kan ik amper lopen in de kamers en op de gang.
maar fluitend en zingend komt het best voor elkaar; t knapt toch lekker op, gewoon even doorgaan dus maar! en straks als ik klaar ben, pak ik er een bakkie koffie bij en denk; toch was het leuk; jammer, maar t is weer voorbij....
(ik kon het niet laten marian!) |
toppie Hannah......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:31
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Mijn poes Jasmijn moch helaas niet ouder worden dan 10 jaar. Ze was zieker dan we dachten. Röntgenfoto's gaven aan wat ze had. 2 dagen later heb ik haar inlaten slapen.
Paar maanden later heb ik mijn hond Brenda moeten laten inslapen. Het lopen ging helemaal niet meer. Ze kreeg ook pijn in haar nek en schouders. Zij mocht bijna 15 jaar worden. Ik zag dit allemaal al aankomen, iedere dag liep ze slechter.
Een week na het overlijden van mijn hond, werd mijn poes Bianca doodgereden in de straat, zij mocht de leeftijd van bijna 3 jaar halen. |
Oh Mariska, wat vreselijk! Wat een verdriet zeg! Denk je er nog wel over na om nog een huisdier te gaan nemen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:34
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Leuk, well anders ja |
Hihi, mijn haar zit niet eens echt goed,stom, had beter even een dagje kunnen wachten. Misschien komt er nog een update...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:34
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | nou Carin... hier is het tranendal weer open!! pffff.........dat er toch meer mensen zijn, die al dingen "klaar" hebben liggen, voor het geval dat......... Zo heb ik al een gedicht.......wat op de kaart moet........ Toch fijn te weten dat er zoveel mensen om je heen staan.....je kennen en van je houden...........vrienden.....je kan niet zonder!!! |
dingen klaar hebben voor t geval dat....... ja ik denk er wel eens over na...maar nooit gedaan. Dat lied van M W Smith had ik idd ook al eens over nagedacht...had t vanmorgen nog zitten luisteren....(voor een posting van as maandag)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:37
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Voor alle mensen die dit weekend gaan, veel plezier toegewenst en mooie ervaringen! |
morgen ben ik er...... ik ga met een paar mensen van OuderAlleen en zal daar naar de seminairs gaan betreffende profetie.
Verder tussendoor lekker mensen van de gemeente opzoeken, zijn er genoeg bij ons uit Spijkenisse.
Mocht nog iemand gaan....ik rij van Rotterdam...naar Houten, iemand ophalen.....en dan naar Biddinghuizen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:43
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | dingen klaar hebben voor t geval dat....... ja ik denk er wel eens over na...maar nooit gedaan. Dat lied van M W Smith had ik idd ook al eens over nagedacht...had t vanmorgen nog zitten luisteren....(voor een posting van as maandag) |
Ik heb alles al klaar in een map, wie moet het anders voor mij doen? Adressen, liederen voor in de kerk, Bijbeltekst en dus o.a..dit lied. Gaf mij een rustig gevoel dat ik dit gedaan had.
Een aantal jaren geleden heb ik, iedereen van wie ik houd, een brief geschreven waarom ik van ze houd en wat ze voor mij betekenden. Afgelopen jaar heb ik , hele dierbaren, een cadeau gegeven. Weet je...niemand weet wanneer het zijn / haar tijd is en dit wilde ik gewoon heel graag doen! Het gaf mij een goed gevoel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:51
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Willen jullie de naam van de artiest er wel bij zetten met het nummer? |
zal het voortaan weer doen....bij deze was ik t vergeten maar t was Doe Maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:57
|
|
|
|
Marieke, hoe is het met je kleine grote man? en met jou natuurlijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 18:08
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Oh Mariska, wat vreselijk! Wat een verdriet zeg! Denk je er nog wel over na om nog een huisdier te gaan nemen? |
Er lopen inmiddels weer 2 katten rond en een hond.
|
|
| Naar boven |
|
|