ChristianMatch

Forum

Nickname of gewone naam op CM gebruiken
Ga naar pagina Vorige 1 ... 960 961 962 963 964 965 966 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 19:19

BEUN656 schreef:
Nou, ik wil maar even kwijt dat al dat gemuts over nicknames ten spijt ik bovenstaande foto toch wel intrigerend vind. Hij is prachtig! Goed gedaan Anita!

Gemuts over nicknames Gefrustreerde smiley

Tjonge,en jouw naam is........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 19:23

ZIVAATJE309 schreef:
Ik ben hier zelf nog niet zo lang maar je viel op door je waardevolle/leuke reactie
Het ga je goed Gods zegen

dank je wel

ALOUS961 schreef:
Ok, Jonathan, ben nog maar kort op CM. Heb wel een aantal reacties van jou gelezen. Jammer dat ik niet meer contact met je had, was interessant geweest denk ik.
Ik wens je Gods rust toe, fijne vakantie en vooral bedankt voor je laatste brief aan ons allen.
Geen idee of je een mogelijke partner hebt ontmoet , ik hoop het voor je.
hartelijke groet Alous

dank je wel.

of ik een mogelijke partner heb ontmoet?.....dat zou mogelijk zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 19:33

Ik ben het even kwijt nu.....het ging toch over sex VOOR het huwelijk?????
Tijdens lijkt het mij geen probleem Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , in overleg kan veel ,toch??
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 19:42

Frusty verhaal? Waar? Weet je, ik weet gewoon dat mijn profiel vragen oproept maar men stelt die vragen gewoonweg niet. En natuurlijk weet ik wel dat die vragen ook niet tot een relatie hoeven te leiden. Sterker nog: als je geen vragen aan elkaar stelt, hoe kan je elkaar dan beter leren kennen, zelfs al gaat het om een gewone vriendschap? Dat profiel is er niet voor niks. Weet je, een heleboel mensen denken gewoon te plat en te oppervlakkig... En dat zegt inderdaad iets over die mensen...

Laatst aangepast door
BEUN656
op maandag 26 juli 2010, 20:36
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 19:49

BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Vooraf wil ik vooral even benadrukken dat ik het absoluut niet frusty bedoel, maar ik wil toch graag ff het volgende kwijt. Mijn profiel is al ongeveer een slordige 1100 bekeken in ongeveer een half jaar tijd en ik heb ook heel wat complimenten gekregen. Erg fijn allemaal maar niet erg inhoudelijk. En daar daar baal ik soms van. Ik bedoel: ik ben geen standaard figuur, steek dat ook niet onder stoelen of banken maar het is net, laat ik het maar plat zeggen, alsof de meeste mensen hier ronduit te schijterig zijn om gewoon wat vragen te stellen. Het kan misschien soms zijn dat mijn profiel te uitgebreid is. Dat zou dus betekenen, dat ik eigenlijk gewoon te eerlijk ben over mezelf. Het moraal van mijn verhaal is dus eigenlijk ook dat het schijnt dat je beter bullshit in je profiel kan zetten, want dat "verkoopt" blijkbaar beter. Dat vind ik zo raar! En wat die kaaiman betreft: het is een exemplaar van ongeveer een jaar oud en ongeveer 1 meter lang.

Greetz,

Beun

Hmmm....eerlijk gezegd kom je wel een beetje frusty over,Beun Verlegen lachende smiley
Niet elke bezoeker is een potentiële kandidaat voor een relatie hè!
En mocht je , uit de reactie`s , opmaken dat je teveel of misschien te weinig informatie geeft, dan kun je dat toch gaan aanpassen?
Leg de lat iets lager voor jezelf, ontspan, gooi er zelf eens een leuk mailtje uit en geniet vooral van je CM tijd hier.
Misschien doe je wel leuke vriendschappen op, ook waardevol !

Succes en chear up (op mn beste engels ).
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 19:50

SUSANNAH475 schreef:
Ik ben niks aan het vermenselijken hoor.
Maar God heeft ook gevoelens; dat haal ik ook uit de bijbel.
Net voor Noach heeft God er verdriet van dat Hij mensen heeft geschapen... voor mij wel het moeilijkste stukje van de bijbel... wat God daar heeft gevoeld is niet in te denken voor mij, misschien maar gelukkig van niet, want als ik er bij stil sta raakt het me teveel.

God heeft gevoelens, maar dat is wat anders dan menselijke gevoelens. Gods denken is iets dat ons mensenverstand te boven gaat. je kunt God niet gelijk trekken aan de mens, persoonlijk vind ik dat een gebrek aan eerbied hebben voor zijn grootheid.

Nergens heb je mij horen zeggen dat mensen zonder zonden zijn... maar daar staat ook iets tegenover, namelijk de genade van God Zelf... we mogen verder kijken dan dat !! Naar het kruis van Jezus Christus en naar de opstanding van Jezus.

Sturing is altijd met liefde.
God zal een mens nooit straffen op de manier waarop een vader zijn kind straft omdat hij niet weet wat hij anders moet doen, puur voor zijn eigen frustraties.
Tuchtigen is iets anders en gebeurt altijd vanuit liefde !!

Ik tuchtig, oftewel straf mijn kinderen met liefde. Omdat als ik dat niet doe ik straks 2 onopgevoede mensjes de grote wereld in stuur, die lopen er al veel te veel rond in mijn ogen. Een kind straf je om het verschil tussen goed en kwaad te leren, niet om van je eigen frustraties af te komen. Ik geloof dat God dat ook doet.

Ook zeg ik niet dat je elkaar in een huwelijk niet pijn kan doen, maar de intentie is anders... de intentie is liefde, anders kun je beter uit dat huwelijk stappen !
En als je je bijv. als vrouw dan toch gekwetst voelt ? ja tuurlijk kan dat.... we zijn mensen en begrijpen elkaar niet altijd; ook in een huwelijk gebeuren dingen die God zo niet heeft bedoeld, maar uiteindelijk als het goed is praat je erover en kun je elkaar weer in de armen sluiten.
Als je van te voren de ander al pijn wilt doen, lijkt mij dat geen goede intentie in een huwelijk.

Je gaf dat aan als vergelijking, God weet wel dat we niet zondigen om hem pijn te doen, net als je elkaar in een huwelijk niet bewust pijnigt.
Ik gebruik jou eigen vergelijking om aan te geven dat je ondanks je dat niet wil doen, toch wel eens doet. En zo is dat ook bij God, we willen niet zondigen, maar doen het toch. Jij geeft zelf aan dat God gevoelens heeft, dan voelt hij ook pijn van jou zonden lijkt me? En ja, daar mag je vergeving om vragen gelukkig. Net als kinderen na straf: het spijt me zeggen.

Om het ff op topic te houden: ik ben het met je eens dat dit drama geen straf van God is, daar is het te simpel voor geloof ik.Gewoon weer eens menselijke dwaasheid die 19 mensen met de dood hebben moeten bekopen.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op maandag 26 juli 2010, 19:52
Naar boven

Auteur Bericht
MOTORMUIS997

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 19:57

CARIN303 schreef:
Zijn er nog mensen die wel zin en tijd hebben om op 21 augustus te gaan wokken in Veenendaal?

Heej Carin,

Ben vandaag terug van een lang motorweekend en las net dat het wokken misschien NIET doorgaat??! Verraste, verbaasde smiley
Het zal toch niet waar wezen?! Huilende smiley, smiley in tranen
Ik kan zaterdag de 21e nl. nog steeds, maar dan wel in Elst hoor...!
Ik vind de wok in Veenendaal echt 3x niks! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:00

BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Vooraf wil ik vooral even benadrukken dat ik het absoluut niet frusty bedoel, maar ik wil toch graag ff het volgende kwijt. Mijn profiel is al ongeveer een slordige 1100 bekeken in ongeveer een half jaar tijd en ik heb ook heel wat complimenten gekregen. Erg fijn allemaal maar niet erg inhoudelijk. En daar daar baal ik soms van. Ik bedoel: ik ben geen standaard figuur, steek dat ook niet onder stoelen of banken maar het is net, laat ik het maar plat zeggen, alsof de meeste mensen hier ronduit te schijterig zijn om gewoon wat vragen te stellen. Het kan misschien soms zijn dat mijn profiel te uitgebreid is. Dat zou dus betekenen, dat ik eigenlijk gewoon te eerlijk ben over mezelf. Het moraal van mijn verhaal is dus eigenlijk ook dat het schijnt dat je beter bullshit in je profiel kan zetten, want dat "verkoopt" blijkbaar beter. Dat vind ik zo raar! En wat die kaaiman betreft: het is een exemplaar van ongeveer een jaar oud en ongeveer 1 meter lang.

Greetz,

Beun

Te eerlijk bestaat niet,
maar je opmerking dat mensen te schijterig zouden zijn maakt je hele verhaal wel erg frusty.....

Bull-shit verkopen in je profiel .... misschien eens proberen Clown smiley

Nee hoor gewoon open en eerlijk zijn....
en te lang is je profiel omschrijving niet....je krijgt er toch complimenten over??
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:03

MOTORMUIS997 schreef:
Heej Carin,

Ben vandaag terug van een lang motorweekend en las net dat het wokken misschien NIET doorgaat??! Verraste, verbaasde smiley
Het zal toch niet waar wezen?! Huilende smiley, smiley in tranen
Ik kan zaterdag de 21e nl. nog steeds, maar dan wel in Elst hoor...!
Ik vind de wok in Veenendaal echt 3x niks! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Welkom terug Motormuis, het wokken is onder voorbehoud omdat Erika niet kan.
Ik wel en een anoniem iemand ook, jij dus maar we willen er nog een paar bij hebben,vind je niet?
In Amersfoort zit ook een goed wokrestaurant en niet te duur, iets centraler misschien?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:04

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Weer een man weg
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:06

JONATHAN890 schreef:
hahaha zit net ff te surfen...kom ik op een site....je kent ze vast wel...gefeliciteerd u bent de 1.000.000ste bezoeker.

Wie wordt mijn 4000ste..... ik hou het in de gaten

Ik Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:09

MARIO216 schreef:
Ik Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

leuk Mario, kun je samen naar Amsterdam gaan op 7 augustus Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:09

CARIN303 schreef:
leuk Mario, kun je samen naar Amsterdam gaan op 7 augustus Knipoog smiley

Ben net online en snap het niet
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKJES285

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:10

Leef vrij, leef met God, geniet van elke dag
wees een voorbeeld, een kaars in deze wereld

God zal de energie geven, als we samen met Hem willen gaan

God's is geen geschiedenis, maar Hij is de toekomst, onze toekomst
Geprezen zij de Heer, dag aan dag draagt Hij ons.
die God is ons heil.

God zegene jullie

Jammer dat je weggaat.Ik waardeerde je inbrengen ,heb veel van je opgestoken bedankt daarvoor...Heel veel sterkte en succes voor en met je plannen die je hebt voor de komende tijd...eerst je vakantie met je kids op Rhodes,het is een schitterend eiland ,heeeel veel plezier en een fijne vakantie.het ga je goed!!!!Gods zegen...

groetjes mieke

Friends are Friends forever, if the Lord is a Lord of them !!

http://www.youtube.com/watch?v=oOCJAVlESEo&feature=related[/quote]
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:11

CARIN303 schreef:
Ik ben het even kwijt nu.....het ging toch over sex VOOR het huwelijk?????
Tijdens lijkt het mij geen probleem Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , in overleg kan veel ,toch??

VOOR en NA kan in overleg ook zat joh... en vergeet BUITEN niet

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:11

Tja...vasten, zelf heb ik er niets mee.
Vrienden van mij vasten rond Pasen ( iets van 40 dagen of zo?) vind het zeker een mooie gedachte maar weet niet of ik dat wel zou kunnen opbrengen.
Misschien juist wel eens goed om stil te staan wie God voor je is en wat Hij allemaal gedaan heeft.
Hmm.....overdenking waard dus!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:13

MARIO216 schreef:
Ben net online en snap het niet

haha, als jij de 4000e bezoeker bent van Jonathan`s site mag je samen met hem naar Amsterdam gaan op 7 augustus.....Knipoog smiley
gay parade
Naar boven

Auteur Bericht
JUDA209

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:14

HANNAH810 schreef:
mij is altijd verteld dat sm een spel is, met respect voor de ander.
dus wanneer één van de partners iets niet zou willen, de ander die grenzen altijd zal respecteren.
dit houd dan dus in dat je wel degelijk op elkaar gericht kunt zijn, zonder elkaar te beschadigen.
en in die zin zie ik dan dus het probleem niet voor de liefhebbers van dergelijke vormen van intimiteit, als ik eerlijk ben.

neemt niet weg dat die vorm van met elkaar omgaan niet door iedereen gewaardeerd zal worden, houd me ten goede, maar een bijbelse onderbouwing van het onderwerp kan ik nog niet vinden in de bijbelgedeelten die je noemt.

rest me nog je te zeggen, dat ik je streven naar bijbelse normen en
waarden op geen enkele manier in twijfel trek tessy!

we gaan nu wel erg op het sm door. het is voor de 1 een spel hannah en voor de ander is sm 24/7 en dan sla je door en wordt het een afgod.

[edit: onnodig en niet ter zake]

dus sodomie is ook geoorloofd als ik het zo interpreteer?

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 27 juli 2010, 11:51
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:14

PIETER649 schreef:
VOOR en NA kan in overleg ook zat joh... en vergeet BUITEN niet

Knipoog smiley

Hmmm...opent perspectieven Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:17

CARIN303 schreef:
5 liefdestalen van Gary Chapman en je snapt ineens een heel stuk meer van communicatie tussen man en vrouw!

Of gewoon zelf eens wat meemaken en niet alle levenswijsheid uit boekjes halen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Zijn er eigenlijk onderwerpen over de zin des levens waar jij GEEN boekies voor hebt?? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:19

JOS689 schreef:
Hoe diep kunnen je gevoelens zijn als je een partner zou hebben ?

Dieper dan met woorden te beschrijven is. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:20

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 27 juli 2010, 11:52
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:20

PIETER649 schreef:
Of gewoon zelf eens wat meemaken en niet alle levenswijsheid uit boekjes halen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Zijn er eigenlijk onderwerpen over de zin des levens waar jij GEEN boekies voor hebt?? Knipoog smiley

Sssttt...Pieter, je bent de enige die me door heeft !
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:21

Lekker vaag allemaal......
Omschrijven mensen, dat bedoelt Jos ( toch?)
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:21

JOS689 schreef:
Hoe diep kunnen je gevoelens zijn als je een partner zou hebben ?

hangt van dr kookkunst af, en of ze n bietje netjes mn hempies strijkt

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:22

CARIN303 schreef:
Sssttt...Pieter, je bent de enige die me door heeft !

het moet zijn: door hebt.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:23

CARIN303 schreef:
Hmmm...opent perspectieven Knipoog smiley

Zet er voor de duidelijkheid maar een voorzetsel voor sex uit, aan, op ect...voor het huwelijk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:24

CROSSROAD317 schreef:
Ik wil me gewoon laten begraven, niet zozeer uit gevoel als wel dat het volgens mij een bijbels gegeven is.

In het OT lees je eigenlijk alleen maar over begraven worden, en als het al gaat over verbranding dan is dit vaak een straf van God (Leviticus 20:14 Wie met een vrouw trouwt en ook met haar moeder, begaat een schanddaad. Hij en beide vrouwen moeten worden verbrand, want dergelijke schanddaden mogen bij jullie niet voorkomen.)
Een heel mooi stukje over begraven vind je, als symboliek, in 1 Korinthe 15:35-38 35 Nu zou iemand kunnen vragen: ‘Maar hoe worden de doden opgewekt? Hoe zou hun lichaam eruit moeten zien?’ 36 Dwaas die u bent! Als u iets zaait, moet dat eerst sterven voordat het tot leven kan komen. 37 En wat u zaait heeft nog niet de vorm die het later krijgt; het is nog maar een naakte korrel, een graankorrel misschien of iets anders. 38 God geeft daaraan de vorm die hij heeft vastgesteld, en hij geeft elke zaadkorrel zijn eigen vorm.... Lachende smiley

Dat is wel een hele letterlijke interpretatie van het zaaien van je lichaam. Zo had ik het nog niet bekeken; mooi!

GrZing
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:25

PIETER649 schreef:
hangt van dr kookkunst af, en of ze n bietje netjes mn hempies strijkt

Coole smiley met zonnebril

Anette, jij boft maar, getrouwd met de ideale man Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Dit is wat wij zoeken in een man, hè meiden?
Klaar staan met zijn pantoffels en de krant als manlief thuiskomt uit zijn werk.
Aardappels lekker gekookt met sperzieboontjes en een gehaktbal.
Kinderen gedoucht en in bed gelegd.
De was gevouwen en gestreken,
En zelf, na 20.00 uur zijn sokken breiend op de bank.

Wie wil dit nou niet?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:26

Ik ga ook maar even naar bij 'buren'vrouwen'kletsen'.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 960 961 962 963 964 965 966 ... 6194 Volgende
Pagina 963 van 6194