| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:49
|
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]Zet mij ook maar op de lijst.
Ik heb nog wel een vraag of opmerking. Een aantal mensen heeft aangegeven wel graag heen te willen, maar dat de kosten voor de reis, trein of auto, toch best wel een belasting is. Is het mogelijk dat iedereen die plaats over heeft in de auto dit bij de aanmelding bekend maakt, zodat iedereen die graag naar de picknick wil komen ook kan komen. ??[/qu
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 9 augustus 2010, 21:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:54
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | Je hebt in ieder geval inzicht in je verslaving en die is niet mis......gevaarlijke man ben je én een levensgenieter.....
Mieke, die verslaafd is aan chocola, thee én koffie  |
Volgens mij wordt Thomas pas echt gevaarlijk met thee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:56
|
|
|
|
Stelletje theemutsen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:56
|
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
....[/quote]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:58
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | Beste broeders en zusters.
Omdat het weinig vruchtbaar is gebleken, en echte inhoudelijk discussie niet mogelijk blijft, en het meer frustratie dan vreugde, meer stagnatie dan groei bewerkstelligd, heb ik besloten te stoppen met mijn deelname aan dit forum.
Ga ook niet afsluiten met allemaal teksten, ik hou het persoonlijk. Wens iedereen het beste toe, en dat ze de Schrift als toetssteen houden voor leer en leven, handel en wandel. Ik snap ook dat het een deel is van een christelijk dating site, dus dat het ook niet zo zwaar en diep hoeft te zijn. Maar wat er word besproken is meer met gevoel, dan argumenten, meer eigen interpretatie dan Bijbels gezag.
Goed ik wil niet als een zuurpruim afscheid nemen, nogmaals, wens jullie echt het beste, en wens jullie Gods zegen toe. Heb ook onwijs veel te lezen voor mijn studie, en hier ging ook steeds meer tijd inzitten.
Misschien tot later, deo volente.
hartelijke groet!
David. |
David, je hebt blijkbaar vrienden gemaakt; wat een prachtige reacties krijg je hierop. Het meeste is gezegd en mooier dan ik kan zeggen. Ik wil je ook aanraden jezelf te gunnen in je persoonlijkheid te groeien, te worden wie je bent en je niet te verschuilen achter bijbelteksten. Probeer die teksten door je heen te laten gaan, werkelijk te lezen wat je leest, de essentie ervan tot je door laten dringen. Dan zal je snel genuanceerder worden in je uitspraken en ervaren dat God Liefde is, dat wens ik je toe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:05
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Volgens mij wordt Thomas pas echt gevaarlijk met thee  |
Zo wil hij zich laten kennen he? Ik denk dat het wel meevalt. Hij klinkt altijd zo serieus en bedachtzaam......hij zal best sputteren als-ie thee krijgt in plaats van koffie.....en zo te zien is dat beter van niet hè? Superbraaf met koffie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:07
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Stelletje theemutsen.  |
Ook al zo'n koffieslaaf zeker? , die een geurig kopje Earl Grey met een chocolate chunck cookie of tien niet kan waarderen? Probeer 't toch es
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:12
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | ik was het beu. Dat mn hart, steeds weer gebroken werd. En besloot het anders aan te pakken. Werd voorzichtiger en opende mn hart niet meer. Tot er dat ene meisje kwam een engel of een duivel, ik wist het nog niet. Maar ik wist wel dat zei de ware was. Maar ze brak mijn hart ik werd ontgoogeld En nu zit er maar een ding in mn hoofd. God ik dank u dat u me bewaarde |
Sterkte, kerel, doe het rustig aan, zorg goed voor jezelf, onderhoud je vriendschappen met de mensen die echt goed voor je zijn. Richt je op de dingen die goed zijn in leven, geniet van de kleine dingen, gun jezelf rust en genees in Zijn Ontferming.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:14
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik ging tientallen jaren geleden. ik was een jaar of achttien, eens een weekend naar Ameland en mijn vader was als ouderling er niet van overtuigd dat ik in de omgang met meisjes het altijd door hem voorgehouden gedrag vertoonde. Toen ik hier een beetje spuugzat van werd, zei ik: Er staat toch geschreven: Gaat heen en vermenigvuldigt U!
Ja, zei mijn vader, maar er staat niet: Vermenigvuldigt u en gaat heen....
Thomas, wie zonder jeugdzonde is, werpe de eerste steen. |
Briljant, zo'n warme humorvolle vaderlijke raad! Je hebt t van geen vreemde!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:14
|
|
|
|
|
Ligt er aan wat je hebt. ren. Iemand met Borderline of Schizofrenie vergt een andere aanpak dan iemand die autistiforme kenmerken heeft of in bep. mate overspannen is (geweest)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:18
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Volgens mij wordt Thomas pas echt gevaarlijk met thee  |

En voor het volgende kopje ook niet!
Thomas, foar e kofje net eamelje!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:22
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | En voor het volgende kopje ook niet!
Thomas, foar e kofje net eamelje! |
Dé kreet in het onderwijs....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:25
|
|
|
|
HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan; hannah810 37 jaar met pleegdochter 2 plaatsen, omg. Den Bosch erika129 34 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar
billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:25
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | Ook al zo'n koffieslaaf zeker? , die een geurig kopje Earl Grey met een chocolate chunck cookie of tien niet kan waarderen? Probeer 't toch es
 |
Earl Grey is de afkorting van Early grey en zo heet het niet voor niets! Het is ook volkomen terecht dat dat gebeurt. En zonde om die vieze smaak eerst met die heerlijke koekjes weg te moeten werken.
Thomas, a man should be like coffee, hot, sweet and strong! Met thee worden geen vergelijkingen gemaakt en iedereen snapt waarom.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 9 augustus 2010, 22:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:29
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Dé kreet in het onderwijs....  |
kan je verzekeren dat dat niet alleen in het onderwijs zo werkt........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:44
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | En voor het volgende kopje ook niet!
Thomas, foar e kofje net eamelje! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:45
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | kan je verzekeren dat dat niet alleen in het onderwijs zo werkt........ |
...eh bij de overheid .....eh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:51
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Earl Grey is de afkorting van Early grey en zo heet het niet voor niets! Het is ook volkomen terecht dat dat gebeurt. En zonde om die vieze smaak eerst met die heerlijke koekjes weg te moeten werken.
'k wil beslist niet aemelje hoor, maarre, hier schrijf je toch een jokje, beste. Earl Grey, een echte earl heeft deze theemix ontdekt en bezegeld met zijn naam, toevallig....Je kan ook niet alles weten, he Thomas.
Ik ben nog laaaaaang niet grijs,
Thomas, a man should be like coffee, hot, sweet and strong! Met thee worden geen vergelijkingen gemaakt en iedereen snapt waarom. |
Tja, helemaal met je eens
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op maandag 9 augustus 2010, 22:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:52
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | | ...eh bij de overheid .....eh |

Dus voor de koffie niet emailen?
Dat je je naam als man van adel leent voor dat opgevoerde afwaswater, dat is toch niet te geloven, Mieke.
Thomas, geen thee te hoog.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 9 augustus 2010, 22:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:53
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Dingen die je bij een ander irriteren, moet je bij jezelf veranderen. |
Irritant he , als je geen internet hebt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:55
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Dus voor de koffie niet emailen?
Thomas, dan drink je je koffie te laat. |
Nog een verslaving: emailen toe maar toe maar. Nee dat doe ik beter, NA de koffie (nespresso ) ga ik pas echt los....met eamelje eh emailen
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op maandag 9 augustus 2010, 22:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 23:07
|
|
|
|

Friezen mogen niet meedoen!
Thomas, als troost voor wie het begrijpt.....
P.S Willemijn, ik doe mijn best maar hou je de teller wel in de gaten?
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 9 augustus 2010, 23:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 23:09
|
|
|
|
Maandag 9 augustus:
LICHT IN ZICHT!
Vertrouw en wees niet bevreesd, het leven is vol wonderen. Kijk met kinderlijk vertrouwen uit naar alles, wat IK voor je aan het doen ben, vrees niet. Nog maar een paar stappen en dan zul je MIJN macht zien en kennen. Jullie wandelen nu zelfs als in een duistere tunnel, spoedig zullen jullie zelf lichten zijn om de voeten te leiden van hen, die bevreesd zijn. Het luide geroep vanuit je lijden is zelfs doorgedrongen tot de oren van GOD zelf - MIJN VADER in de hemel, jullie VADER in de hemel. Horen betekent bij GOD, antwoorden. Want slechts de kreet, die voortkomt uit het hart, een roepen tot de Goddelijke Macht om hulp in menselijke zwakheid, een roep vol vertrouwen, bereikt altijd het Goddelijk oor. Bevend hart, bedenk, dat horen bij GOD gelijk staat met antwoorden, jullie gebeden en het waren er vele, zijn verhoord.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 23:20
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | 
P.S Willemijn, ik doe mijn best maar hou je de teller wel in de gaten? |
Help!!!!!!!!! we kunnen het niet meer lezen. Ik ga maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 23:21
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | 
P.S Willemijn, ik doe mijn best maar hou je de teller wel in de gaten? |
Je wilt gewoon winnen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 23:24
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 12 augustus 2010, 05:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 23:26
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | ...... geef mij maar een bakkie troost....  |
geef mij maar een lekkere nespresso......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 23:27
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 12 augustus 2010, 05:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 23:29
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Dus voor de koffie niet emailen?
Dat je je naam als man van adel leent voor dat opgevoerde afwaswater, dat is toch niet te geloven, Mieke.
Thomas, geen thee te hoog. |
Erger nog, Thomas, het is zo. Ik schets je een tafereel..... 's middags op een terrasje, een graad of 23C, mooie wolkenlucht, gezellig eameljegezelschap, met een lekker stukje chocola. Ik ken een uitspanning met die kwaliteiten die Earl Grey als basisthee schenkt, een tent vol afnemers, écht....
Mieke, doorzagend theezupert
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HECHAS020
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 23:48
|
|
|
|
|
Ik zou wel mee willen , mag je ook kinderen meenemen?
|
|
| Naar boven |
|
|