ChristianMatch

Forum

Queen and gospel
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 13:47

Noem mij gek hoor...

Maar ik vind juist heel vaak in "hedendaagse" muziek een boodschap waar ik als christen heel veel mee kan!
Natuurlijk zijn er ook genoeg nummers waar de tekst gewoon niet van kan, nou ja...in dat geval zet ik het uit.

Ja, ik bén het ook...weet het gelukkig van mezelf...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 13:48

ROOS166 schreef:
Lachende smiley heel grappig dat hij het nog steeds doet grif Knipoog smiley

tsja: Nederlands kwaliteitsprodukt, he Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 13:56

GRIFFIN748 schreef:
betekent dat dat ik dan zèlfs niet meer naar Sky Radio mag luisteren?
of (zoals nu op 102.1FM) Phil Collins...('Jesus, he knows me...' waarin de amerikaanse 'evangelisten' op de hak worden genomen)

je kan ook 'te ver' gaan... Clown smiley

correctie: Genesis... ! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 13:59

TESSYBEAR731 schreef:
Nog ff een berichtje van Carin:

Haar pc is nog steeds stuk en word volgende week gemaakt...
tot die tijd moeten we het dus nog even zonder haar doen!

Niet leuk, defecte pc !
Pech hee, soms duurt wachten wel erg lang.
Succes Carin, hoop voor je dat je er snel weer op kan...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 14:01

ANITA637 schreef:
Hallo lieve gelovige broeders en zusters
Ik wil vragen of jullie voor mij willen bidden .
ik voel me gebroken bid veel maar trek het niet meer alleen
weet niet meer wat te doen willen juliie om kracht en wijsheid bidden voor mij
ben 14 juni geopereerd 21 juni nog een keer op ic gelegen , relatie die op dat moment twee dagen daarna werd verbroken
ben nu herstellend thuis heb mijn oudste zoon een week thuis gehad hij is uitwonend ivm autisme maar voel nu de eenzaamheid
mijn hondje weggedaan naar assiel omdat ik he niet meer kon betalen , en niet meer rond kan komen maandelijks
hoop dat er velen zullen zijnen willen bidden voor kracht en genezing ik kan niet meer
mijn andere twee kinderen zijn ook uit huis een bij vader wonend en een pleeggezin
Ik zie zoveel fouten nu van mezelf ik ben in januarie bekeerd het ging nog nooit zo goed en nu ik dacht dat het zo zou blijven maar nu is het voor mij zo donker
aub bid voor mij gods zegen voor alllen die oprecht gelovig voor me bidden amen

Moedig Anita dat je dat hier durft neer te zetten allemaal.
Je krijgt heel wat voor je kiezen.
'k wens je de kracht toe om het te kunnen dragen en denk aan je.
Sterkte !
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 15:10

Bedankt voor jullie reacties, 'k was er echt benieuwd naar. Meer reacties zijn welkom!

Ik hang zeker niet aan de grote klok, dat ik op een datingsite sta. Misschien dat ik bang ben voor het stempel 'die is constant (wanhopig) zoekende en niet tevreden met haar leven'. Ik heb niks aan mensen, die medelijden met me hebben. Al is de andere kant dat ik van veel mensen weet, dat ze me van harte een partner gunnen. Ik ben het eens met wat Leanne al zei, mensen hebben soms een te romantisch beeld van zo'n site. Als je vertelt dat je op zo'n site staat, verwachten ze bijna dat je minstens binnen een maand een relatie hebt. Het is mijn broer en schoonzus binnen zo’n korte tijd gelukt, maar dat werkt bij mij dus kennelijk niet zo. Twijfelende smiley Mijn zus weet het wel en met haar deel ik de details, al kan ik me voorstellen dat ze ook wel eens erg moe wordt van mijn verhalen (over mannen). Verder heb ik het wel eens laten vallen bij familie, maar meer in algemene termen. Dus eerlijk is eerlijk, 't is ergens nog een taboe bij mij.

Is leuk hè Hannah, dat je juist ook leuke contacten met vrouwen op kunt doen. Dat had ik ook niet verwacht, voordat ik deel uit ben gaan maken van het wereldje dat CM heet.
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 15:21

MARIJAN072 schreef:
Bedankt voor jullie reacties, 'k was er echt benieuwd naar. Meer reacties zijn welkom!

Ik hang zeker niet aan de grote klok, dat ik op een datingsite sta. Misschien dat ik bang ben voor het stempel 'die is constant (wanhopig) zoekende en niet tevreden met haar leven'. Ik heb niks aan mensen, die medelijden met me hebben. Al is de andere kant dat ik van veel mensen weet, dat ze me van harte een partner gunnen. Ik ben het eens met wat Leanne al zei, mensen hebben soms een te romantisch beeld van zo'n site. Als je vertelt dat je op zo'n site staat, verwachten ze bijna dat je minstens binnen een maand een relatie hebt. Het is mijn broer en schoonzus binnen zo’n korte tijd gelukt, maar dat werkt bij mij dus kennelijk niet zo. Twijfelende smiley Mijn zus weet het wel en met haar deel ik de details, al kan ik me voorstellen dat ze ook wel eens erg moe wordt van mijn verhalen (over mannen). Verder heb ik het wel eens laten vallen bij familie, maar meer in algemene termen. Dus eerlijk is eerlijk, 't is ergens nog een taboe bij mij.

Is leuk hè Hannah, dat je juist ook leuke contacten met vrouwen op kunt doen. Dat had ik ook niet verwacht, voordat ik deel uit ben gaan maken van het wereldje dat CM heet.

Waarom zou het een taboe moeten zijn om ervoor uit te komen dat je op een datingsite staat.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 15:31

DANIEL777 schreef:
Waarom zou het een taboe moeten zijn om ervoor uit te komen dat je op een datingsite staat.

Al word het steeds minder...er zijn nog steeds mensen die zich generen voor het feit dat ze lid zijn van een "datingsite"...vaak bestempelt men je als "wanhopig"!
Daarbij zijn de meningen ook ernstig verdeeld, omdat je van te voren nooit weet met wie je te maken hebt en daar zit zeker een kern van waarheid in. Daten via internet vereist enige zorgvuldigheid in het onderzoeken wie er aan de andere kant van het schermpje zit.
Ik denk ook dat het te maken kan hebben met welke instelling je lid bent...
ben je echt actief op zoek? Of is het meer voor de gezelligheid met de kans dat er een leuke partner op je pad komt?
Veel mensen denken nog dat men alleen van het eerste uit gaat, en ze dus voor wanhopig aangezien worden, en zo kan de drempel erg hoog worden om er voor uit te komen! Knipoog smiley

Tess, die van het tweede uitgaat en ondertussen gewoon leuke contacten op doet zonder daar een geheim van te maken...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 15:32

DANIEL777 schreef:

Voor mij hoeft dat niet hoor en zou het ook niet zo moeten zijn. Ik vind het alleen maar superfijn voor je, als je het anders beleeft!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 15:36

TESSYBEAR731 schreef:
Al word het steeds minder...er zijn nog steeds mensen die zich generen voor het feit dat ze lid zijn van een "datingsite"...vaak bestempelt men je als "wanhopig"!
Daarbij zijn de meningen ook ernstig verdeeld, omdat je van te voren nooit weet met wie je te maken hebt en daar zit zeker een kern van waarheid in. Daten via internet vereist enige zorgvuldigheid in het onderzoeken wie er aan de andere kant van het schermpje zit.
Ik denk ook dat het te maken kan hebben met welke instelling je lid bent...
ben je echt actief op zoek? Of is het meer voor de gezelligheid met de kans dat er een leuke partner op je pad komt?
Veel mensen denken nog dat men alleen van het eerste uit gaat, en ze dus voor wanhopig aangezien worden, en zo kan de drempel erg hoog worden om er voor uit te komen! Knipoog smiley

Tess, die van het tweede uitgaat en ondertussen gewoon leuke contacten op doet zonder daar een geheim van te maken...

Precies Tess, ik denk dat daar de kern van het probleem in zit. Aan de andere kant is het actief zoeken naar een partner ook niet iets, waar je je voor hoeft te schamen. Maar andere mensen (buitenstaanders, die niet weten hoe zo'n site werkt) kunnen het gevoel hebben, dat je er continue mee bezig bent. En dat zou ik vervelend vinden, omdat je ook én kunt genieten van de dingen die je hebt én tegelijkertijd kunt uitzien naar een partner.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 13 augustus 2010, 15:37
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 15:48

GRIFFIN748 schreef:
vroeger (toen ik jong was...) hadden wij thuis geen tv. niet uit principe, maar mijn ouders vonden het niet nodig. bovendien waren er slechts 2 zenders (kabel was er nog niet in de jaren '70). bovendien hadden we wel wat beters te doen Clown smiley
wel huurden we in de (zomer-)vakanties af en toe een tv. een onooglijk zwart-wit toestel in de toenmalig modieuze kleurstelling bruin/oranje.

nadat mijn vader in 1992 overleed, heeft mijn moeder een tv gekocht, maar kijk ook maar heel selectief. 't malle ding (de tv...) doet het nu nog steeds.

Hoe vond je dat, als kind, om geen tv te hebben?

Ook in ben opgegroeid zonder tv, al hebben m'n ouders er nu wel een. 'k Denk dat de keus een combinatie is geweest vanuit principe/gewoonte en vanuit pedagogisch oogpunt.

Als kind vond ik het niet makkelijk, om als een van de weinigen geen tv te hebben. Ik voelde me best wel eens een buitenbeentje, ik zat namelijk niet op een Reformatorische school. Daar voel je je misschien wel een buitenbeentje, als je wel een tv hebt. Onderling werden de programma's, toen keek bijna iedereen nog hetzelfde, zeer uitgebreid besproken. Ik schaamde me om te zeggen, dat we geen tv hadden. Vooral de dag na het Eurosongfestival vond ik een ramp, want dat had iedereen gezien. Nu denk ik; wat heb ik daar eigenlijk aan gemist Smiley die vol vragen zit

Dat een tv gesprekken kan doden en zelfs huwelijken stuk kan maken, geloof ik wel! Aan de andere kant kan 'samen kijken' ook iets moois hebben. 't Is dus hoe je er mee omgaat. En nogmaals, internet kan een net zo groot - zo niet groter - probleem zijn.

Marijan, kijkt graag naar Engelse detectives en documentaires
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 15:54

SUSANNAH475 schreef:
correctie: Genesis... ! Clown smiley

jij kan het weten, je bent tenslotte ouder dan ik Clown smiley

maarreh: Genesis=Phil Collins=Genesis

overigens is de Saab 9000 'Golfplaat' m.i.v. vandaag geen 'Golfplaat' meer....(nieuw schermpie gemonteerd Lachende smiley ja, in dezelfde kleur ook nog.
Naar boven

Auteur Bericht
ARNOLD765

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 16:09

Hoi
Ik wens je heel veel sterkte toe
ik bid dat je Gods nabijheid zal ervaren in deze donkere tijd.
Arnold
En mocht je willen praten er is de chat of msn
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA637

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 16:39

SUSANNAH475 schreef:
Moedig Anita dat je dat hier durft neer te zetten allemaal.
Je krijgt heel wat voor je kiezen.
'k wens je de kracht toe om het te kunnen dragen en denk aan je.
Sterkte !

Dankjewel voor jou medeleven doet me goed

wens ook jou gods zegen toe .

groet anita
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 16:47

MARIJAN072 schreef:
Precies Tess, ik denk dat daar de kern van het probleem in zit. Aan de andere kant is het actief zoeken naar een partner ook niet iets, waar je je voor hoeft te schamen. Maar andere mensen (buitenstaanders, die niet weten hoe zo'n site werkt) kunnen het gevoel hebben, dat je er continue mee bezig bent. En dat zou ik vervelend vinden, omdat je ook én kunt genieten van de dingen die je hebt én tegelijkertijd kunt uitzien naar een partner.

Continue mee bezig zijn.............even geen pc meer hebben en je waant je afhankelijk, krijgt afkick verschijnselen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 16:59

MARIO216 schreef:
Continue mee bezig zijn.............even geen pc meer hebben en je waant je afhankelijk, krijgt afkick verschijnselen.

Ik doel niet op het continue (veel) online zijn, maar denk meer aan het continue zoeken naar een partner. Dat beeld hebben veel mensen van een datingsite, wat ik ook wel weer snap.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:10

JOLAN931 schreef:
Hier een reactie van een TV loze Knipoog smiley
De kerk waar ik oorspronkelijk uit kom is een kerk waar men de TV, (maar ook open internet) verbied.

Zij doen dat vanwege de 'rommel' die de TV bied, en om de zogenaamde wereld gelijkvormigheid tegen te gaan.
Ze gaan er idd van uit dat je geen TV nodig hebt, en dat je die tijd beter kunt besteden in de dienst van God. (Waar overigens wel wat in zit)

Zo ben ik dus zonder TV opgegroeid, en in plaats daarvan speelden we buiten, deden we leuke dingen met elkaar, en was er tijd en aandacht voor elkaar.

Bij buurkinderen zag ik veel dat ouders alsmaar voor de TV hingen, weinig aandacht voor elkaar en de kinderen hadden etc.
Hierdoor zag ik in mij jonge jaren in de buurt verschillende huwelijke kapot gaan, wat me als kind al deed besluiten: voor mij geen TV.

Toen ik een tijdje uit huis was wilde mijn ex een TV, en die kwam er.
Het resultaat was wat ik in mijn kinderjaren had gezien bij anderen... De uitknop werd weinig gebruikt, en het gezamelijke leuke dingen doen werd steeds meer vervangen in TV kijken.
Na een aantal jaren heb ik de TV eruit gegooid en keerde de huiselijke gezelligheid langzaamaan terug.
Nu, na bijna 10 jaar zonder TV moet ik zeggen dat ik hem precies 0 keer heb gemist.

Ik wil niet zeggen dat er in mijn huis geen TV komt, maar zonder er principieel op tegen te zijn, zal ik hem maar zelden aanzetten.
Mijn kinderen kijken films, en ik weet wat ze zien, maar ze spelen vooral heel veel buiten, dat houd ze levendig en gezond....zo kan het dus ook

Ik kom uit een gemeente waar vroeger veel mensen geen tv hadden.
Maar ik sluit me aan dat die uitknop er niet voor niks op zit.
Wij hadden thuis altijd tv maar als kind zijnde speelden wij zeer veel buiten, en kwam de tv alleen aan voor het journaal en de familie spelshows waar het ging om gezelligheid.
Dus ik denk dat je als ouder dit toch echt zelf in de hand hebt.
OOk al zal ik niet ontkennen dat als het hard regend en de kinderen stierlijk vervelend zijn, een tv een uitkomst kan zijn.
En internet ook al zit er een filter op ik ken er velen die geen tv hebben maar meer films of series kennen dan ik met wel een tv.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:14

HANNAH810 schreef:
We hopen 14 augustus naar het henschotermeer te gaan. we spreken rond 12 uur af bij de parkeerplaats.

Met de auto :
Vanaf de A12 neemt u de afslag Maarn/Doorn
Vervolgens volgt u de N227, richting Amersfoort
Ga op de kruising met de N224 rechts en volg de N224, richting Woudenberg
Na 1,5 km. rechtsaf het terrein op.

Adres:
De Heijgraeff 2
3931 MK Woudenberg

Het terein is tijdens het hoogseizoen tot 22.00 uur open.

Het parkeren is helaas niet gratis.
De tarieven hangen af van hoelang je erbent.
http://www.recreatiemiddennederland.nl/aanvragen/parkeren-henschotermeer.html

N.B. we gaan dus niet per definitie zwemmen, maar picknicken, al kun je er natuurlijk zelf wel voor kiezen om even het meer in te duiken.....Voor een plaatje van het meer; zie pag 1 van dit topic

mariska de muis,
hannah 810, 37 jaar met pleegdochter
johanna598, 48 jaar
erika 129, 35 jaar
anoniempje met kinderen, vriendin en nog meer kinderen
zinga672 46 jaar onder voorbehoud

cor299, 49 jaar
gauke 185, 46 jaar
Griffin748 (heeft geen tijd)
Benny340, 44 jaar(onder voorbehoud)
Crossroad317, 48 jaar (met shirt)
anoniem 45+
frank627 46 jaar

Ik had mezelf afgemeld he. Knipoog smiley
Ik kom morgen niet Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INE170

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:21

Laat ik ook eens wat op het forum zetten:

Veel herkenning over traagheid, geen smileys kunnen plaatsen, alles wat ik type kwam onder elkaar, enz...
Ik heb internet browser Mozilla Firefox gedownload en het probleem is bij mij verholpen!
Misschien een tip voor jullie!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:22

ANNETTE050 schreef:
.

Hallo Annette050,

als je al je reacties direct weer weghaalt, plaats het dan gewoon niet.
mensen die niet de hele dag het forum in de gaten houden, worden keer op keer geconfronteerd met reacties van jou die weer weggehaald zijn.

erg storend.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:26

FRANKT627 schreef:
Hoi Imre,

Ik reageer wat laat op je vraag en ondertussen ben je misschien al op retraite geweest. Dan ben ik weer benieuwd waar je naartoe ging en wat je er deed. Wat je ervaringen zijn.

De KRO heeft inderdaad goede programma's rond het kloosterleven gemaakt. Vele broeders en zusters die eraan bod kwamen ken ik persoonlijk en ze zijn op tv niet anders in het "echt". Als je zoekt op google naar Kruispunt en je klikt hier en daar wat dan vind je een berg aan informatie.

Sommige kloosters hebben ook een retraite-programma van enkele dagen. Ook nu weer kan je op google wat vinden: http://abdijen.startpagina.be/
of
http://klooster.startpagina.nl/

In de abdij van Zundert worden er ook eneagramdagen georganiseerd. Dat kan wel interessant zijn als je benieuwd bent naar jezelf. Ach, er zijn echt genoeg abdijen die iets te bieden hebben.

Ik ben echt benieuwd naar je ervaringen.

Frank

Enneagramdagen op een klooster... k Word hier zo verdrietig van. Wat er allemaal niet verzonnen wordt om de leegte van het loslaten van God op te vullen. Persoonlijkheidstypen, meditatie, inner observers, geleidegeesten enz enz. Het eind van het liedje is dat we alles toch weer zelf moeten doen en dat staat haaks op het evangelie. Wij moeten opnieuw geboren worden en de Heilige Geest ontvangen. En de vruchten van de Geest groeien door ons oog te richten op Jezus; niet door het bestuderen van persoonlijkheidstypes. Soms lijkt het gewoon niet tot ons door te dringen dat we onszelf niet KUNNEN verlossen.

GrZing
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:27

Schattig hoor al die reacties van verongelijkte huisvrouwtjes en andere hippies die niet werken...

Voorlopig is die softe dagbesteding alleen mogelijk doordat anderen zich de poten uit het lijf werken opm via belastingen en bijdrages sociale voorzieningen ook jullie broek op te houden.

Het doen van vrijwilligerswerk kan OOK na werktijd
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:33

BEHAPPY332 schreef:
Hi, Willemijn,

zonder dwarsliggers geen spoorrails.
Het kan ook anders:

Hypotheek
Dankzij diaconaal werk, woonde ik enkele jaren gratis, klein, maar fijn.
Via Bijbelschool van familie, kwam ik te wonen in anti-kraak, ter grootte van een half voetbalveld...

Brood op de plank

Vandaag voor het eerst de Jumbo binnengestapt. Verbaasd... want...
een man leerde mij helemaal precies hoe ik daar gratis kan winkelen.
Bijna alles op de datum van vandaag en morgen, is gratis. Echt waar.
Zie de winkelvoorwaarden in de brochure bij de klantenservice.

Dit onder het motto: 'dankbaarheid kun je leren'

De zaken die jij beschrijft zijn prima maar wel alleen te realiseren als je niet werkt! Weet je wel hoeveel tijd het kost om zo te leven?
Ik wil graag mijn tijd aan andere zaken besteden als ik vrij ben.........en daar is ook helemaal niets mis mee........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:41

PIETER649 schreef:
Schattig hoor al die reacties van verongelijkte huisvrouwtjes en andere hippies die niet werken...

Voorlopig is die softe dagbesteding alleen mogelijk doordat anderen zich de poten uit het lijf werken opm via belastingen en bijdrages sociale voorzieningen ook jullie broek op te houden.

Het doen van vrijwilligerswerk kan OOK na werktijd

Er zijn natuurlijk ook mensen die om wat voor reden dan ook, niet kunnen werken, die benijden mensen die wel gaan werken en dat ook kunnen......
Alle begrip......

Maar inderdaad, om dan gelijk met allerlei alternatieven aan te komen om je te laten zien hoe je ook kan leven wekt bij mij ook wat irritatie op........en wat irritatie is eigenlijk nog erg nobel gezegd...... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:46

MARIJAN072 schreef:
Ik doel niet op het continue (veel) online zijn, maar denk meer aan het continue zoeken naar een partner. Dat beeld hebben veel mensen van een datingsite, wat ik ook wel weer snap.

Verlegen lachende smiley .
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:48

MARIJAN072 schreef:
Hoe vond je dat, als kind, om geen tv te hebben?

Ook in ben opgegroeid zonder tv, al hebben m'n ouders er nu wel een. 'k Denk dat de keus een combinatie is geweest vanuit principe/gewoonte en vanuit pedagogisch oogpunt.

Als kind vond ik het niet makkelijk, om als een van de weinigen geen tv te hebben. Ik voelde me best wel eens een buitenbeentje, ik zat namelijk niet op een Reformatorische school. Daar voel je je misschien wel een buitenbeentje, als je wel een tv hebt. Onderling werden de programma's, toen keek bijna iedereen nog hetzelfde, zeer uitgebreid besproken. Ik schaamde me om te zeggen, dat we geen tv hadden. Vooral de dag na het Eurosongfestival vond ik een ramp, want dat had iedereen gezien. Nu denk ik; wat heb ik daar eigenlijk aan gemist Smiley die vol vragen zit

Dat een tv gesprekken kan doden en zelfs huwelijken stuk kan maken, geloof ik wel! Aan de andere kant kan 'samen kijken' ook iets moois hebben. 't Is dus hoe je er mee omgaat. En nogmaals, internet kan een net zo groot - zo niet groter - probleem zijn.

Marijan, kijkt graag naar Engelse detectives en documentaires

Ik ben wel met tv opgegroeid maar kon wel zwaar refo zijn zo weinig kijk ik......
Heb er twee in mijn huis en vind het heerlijk om een kro detective of spoorloos te kijken.........lekker op de bank na een dag hard werken of 's winters in mijn bed even laag complex tv kijken......goede vorm van ontspanning en even je werk loslaten........
Het leven hoeft toch niet allemaal zo serieus en zwaar te zijn, er mag toch ook tijd zijn voor een "luchtige noot"? Verraste, verbaasde smiley

En ik bedenk me net dat Boer zoekt Vrouw toch ook wel een favo programma is........vooral om de volgende dag te bespreken met je collega's........gezellig toch..... Lachende smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 13 augustus 2010, 18:30
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:53

MARIJAN072 schreef:
Ach.....een schoolmeester in hart en nieren, verloochent z'n vak - ook in de vakantie - niet. Knipoog smiley Zulke dingen zien ze, of je nu wilt of niet. Lachende smiley Geef ze maar gewoon gelijk. Clown smiley

Marijan, die soms dezelfde tic heeft. Lachende smiley

Ik zal toch blij zijn als de onderwijsmensen weer aan het werk gaan, kunnen we weer gedachteloos stukjes voor het forum schrijven......... Knipoog smiley
Zou iedereen nu een tic van zijn werk hebben???? Verraste, verbaasde smiley , ik denk van mijzelf van niet maar zal toch eens in mijn omgeving informeren Knipoog smiley

Sorry, wel een beetje off-topic......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 13 augustus 2010, 17:56
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:56

ANNETTE050 schreef:
schreef:
Nee, even serieus....het is een feit, dat, als je een gezonde relatie wilt, je na één kritische opmerking zeven positieve/opbouwende/lieve opmerkingen nodig hebt om de relatie weer in de juiste balans houden....
't zijn dus de kleine vosjes die de wijngaard bederven....

Ik weet niet of het in de relatie zo werkt. Je bent beide een volwassen mens en als het goed is heb je al behoorlijk gewerkt (bewust of onbewust) aan je dosis eigenwaarde en zelfvertrouwen.
Ik weet wel dat het voor kinderen zo kan werken... met name voor kinderen die te maken hebben met (fysiek of psychisch) geweld en te weinig met de uitleg van de maatregel.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:08

GRIFFIN748 schreef:
jij kan het weten, je bent tenslotte ouder dan ik Clown smiley

maarreh: Genesis=Phil Collins=Genesis

overigens is de Saab 9000 'Golfplaat' m.i.v. vandaag geen 'Golfplaat' meer....(nieuw schermpie gemonteerd Lachende smiley ja, in dezelfde kleur ook nog.

Phil Collins was volgens mij aanvankelijk de drummer in de groep Genesis, Peter Gabriel de zanger en toen Peter Gabriel opstapte nam Phil de zang over dacht ik.
De CD "We can't dance" (waar ook het nummer "Jesus He knows me" op staat) van Genesis is idd. met Phil Collins als leadzanger, later ging Phil Collins solo.
Ergens heb ik er nooit echt wat christelijks aangevonden aan dat nummer, maar hey, wie weet denkt er iemand die Jezus wil ik kennen... Knipoog smiley (al gaat het niet echt om wie er gelijk heeft...)
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:12

SUSANNAH475 schreef:
Phil Collins was volgens mij aanvankelijk de drummer in de groep Genesis, Peter Gabriel de zanger en toen Peter Gabriel opstapte nam Phil de zang over dacht ik.
De CD "We can't dance" (waar ook het nummer "Jesus He knows me" op staat) van Genesis is idd. met Phil Collins als leadzanger, later ging Phil Collins solo.
Ergens heb ik er nooit echt wat christelijks aangevonden aan dat nummer, maar hey, wie weet denkt er iemand die Jezus wil ik kennen... Knipoog smiley (al gaat het niet echt om wie er gelijk heeft...)

geen speld tussen te krijgen! Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 ... 6194 Volgende
Pagina 1067 van 6194