ChristianMatch

Forum

Werken een baan
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:37

MARIJAN072 schreef:
Het doen van mijn huishouden is ook onbetaald, maar of ik het nu echt vrijwillig doe? Twijfelende smiley 't Is voor mij meer noodzaak hoor. Knipoog smiley

Ja en dan heb je (beetje) leuke karweitjes en kl.....karweitjes.
Ha... das wat voor het mannentopic. Het smerigste, rotste , vervelendste werk in huis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:42

Mannen van CM.......

Wat vinden jullie het meest vervelenste karwei in huis?
( strijken, afwassen, wc schoonmaken etc. etc.)

VROUWEN MOGEN NIET REAGEREN Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:45

MARISKA601 schreef:
Ik beantwoord geen mailtjes van russische vrouwen.

en van russische mannen ? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:46

VISSER278 schreef:
Sorry, maar ik kan het niet meer volgen..
Mijn IQ kan dit niet aan.
jammer visser dat komt door de leeftijd heb ik ook last van Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:50

TESSYBEAR731 schreef:
Ach, ik blijf standaard rond de 70% hangen...
En dat terwijl ik over het algemeen toch netjes terug mail! Knipoog smiley

Het houd ergens op, je bent op een bepaald moment uitgepraat

er zijn er die van geen ophouden weten, slecht voor het scoringspercentage denk ik dat de achterliggende gedachte is.....

hahahha...je moet wat doen om je percentage op 80% te houden
dus 4 mails beantwoorden en dan pas stoppen met reageren. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:51

TESSYBEAR731 schreef:
Goddank Martin!

Mijn mooiste moment tot nu toe was om 6.30 vanmorgen...toen uk even lekker naast me kroop om te kletsen en we zo samen wakker konden worden.. Knipoog smiley

Das toch wel iets anders dan het gewoonlijke gestuiter Smiley met dichtgeplakte mond

Dank je wel.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:52

ERIK390 schreef:
jammer visser dat komt door de leeftijd heb ik ook last van Knipoog smiley

Dat zal wel........ Verstand komt met de jaren zeggen ze wel es. Dus wie weet, als ik 53 ben, snap ik het misschien wel.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:53

VISSER278 schreef:
Mannen van CM.......

hm.....ik heb nog al wat dingen liggen die eigenlijk echt moeten gebeuren, maar die dus blijven liggen, omdat ik er....... Verlegen lachende smiley....geen zin in heb.

Er hangt nog was om te strijken van mijn vakantie.....sorry al 10 dagen terug in nederland. Moet de deur van mijn schuur nog schilderen......al 2jr aan onderhoudsbeurt toe.

Soms ben ik gewoon zo....ik moet soms beginnen, maar als ik dan begin maak ik alles in een wervelwind af.

Echt een hekel aan iets heb ik niet, t is meer het beginnen ervan wat mij tegenhoudt.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:56

VISSER278 schreef:
Dat zal wel........ Verstand komt met de jaren zeggen ze wel es. Dus wie weet, als ik 53 ben, snap ik het misschien wel.
zou dat nog door gaan dan krijg ik nog hoop
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:59

ERIK390 schreef:
zou dat nog door gaan dan krijg ik nog hoop

Ik vrees met grote vreze want net schreef je nog dat je een hopeloos geval bent Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:01

VISSER278 schreef:
Ik vrees met grote vreze want net schreef je nog dat je een hopeloos geval bent Lachende smiley
dat zal dan wel zo blijven ik had nu net weer wat hoop maar weg is ie weer Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:03

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:09
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:07

VISSER278 schreef:
Mannen van CM.......

Ik heb geen strijkplank dus leg ik het onder het kussen zodat er een mooie plooi komt maar aan afwassen heb ik wel een hekel vandaar dat ik altijd brood eet maar de wc die doe ik wel altijd ant ja die moet wel schoonblijven .
Sjalom
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:08

ERIK390 schreef:
dat zal dan wel zo blijven ik had nu net weer wat hoop maar weg is ie weer Huilende smiley, smiley in tranen

NOOIT OPGEVEN.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:10

Donderdag 19 augustus; Math. 27: 27-32: De doornkroon.

Het is bedoeld als een grap: van doornen vlechten de soldaten een kroon en drukken die op het hoofd van Jezus. Net een koning! Há. moet je eens zien, wat een gezicht! Nou, is 'ie wat Hij wezen wilde: de Koning van de Joden!
De soldaten spugen Jezus in het gezicht. Ze nemen rietstengels in de hand. Net een scepter, het teken van de koninklijke waardigheid.
Daar staat Jezus. Bloedend. Bespot. Bespuugd. Geslagen en verracht. De Koning der Joden. Gekroond met een doornenkroon.
Het is bedoeld als een grap, die doornenkroon. Maar die doornen doen ondertussen wel denken aan die oude woorden uit het boek Genensis. De aarde zal doornen en distels voortbrengen. Er rust een vloek op de schepping. De mens heeft een strijd te voeren tegen de aarde. En nu staat hier Jezus, de Zoon des mensen. Hij draagt een kroon van doornen. Hij draagt de vloek over de aarde op Zijn eigen hoofd. Het komt allemaal neer op deze ene Mens, op deze ene Koning. Hier staat Hij, de nieuwe Adam. Hij draagt de schuld, Hij aanvaardt het lijden en de strijd. Hij gaat er onder gedrukt. Zijn kroon is een doornenkroon en Zijn troon is het hout van een kruis.
Het is bedoeld als een grap, een flauwe soldatengrap. Maar die doornenkroon spreekt een eigen taal. De doornenkroon die Jezus draagt, laat zonder woorden horen dat God meelijdt met Zijn vervloekte schepping. Hij laat niet los wat Zijn hand begonnen is!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:12

VISSER278 schreef:
NOOIT OPGEVEN.
zal mijn best doen maar het bemoedigd niet zoo
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:12

VISSER278 schreef:
Mannen van CM.......

WC-schoonmaken, het moet toch. Ach die ene keer in een week...........
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:13

Dit is bericht 1200. (van mij)
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:15

MARIO216 schreef:
Dit is bericht 1200. (van mij)

gefeliciteerd !!!
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:18

MARTIN695 schreef:
Ik heb geen strijkplank dus leg ik het onder het kussen zodat er een mooie plooi komt maar aan afwassen heb ik wel een hekel vandaar dat ik altijd brood eet maar de wc die doe ik wel altijd ant ja die moet wel schoonblijven .
Sjalom
Martin

hm...ik weet zeker dat als ik mijn was onder mijn kussen leg.....het de volgende dag helemaal gekreukt bij ligt.

Altijd brood?? gossie....dat is niet leuk...ga uit eten, heb je helemaal geen afwas
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:28

Niemand kan God bewijzen. In elk gesprek met een ongelovige kan je met van alles aankomen......maar mijn geloof bewijzen, dat kan ik niet.
Ik hou van dergelijke gesprekken met mensen die wetenschappelijk alles willen verklaren, maar het uiteindelijk ook niet weten.

Ik heb het ooit eens zo proberen te vertellen.

Stel je hebt twee heel goede vrienden, beiden ken je hen al jaren, ze zijn getrouwd en verliefd. Je kan alles van je beide vrienden vertellen, wie ze zijn, waar ze vandaan komen, hoe ze denken, wat ze gedaan hebben, etc

maar de liefde tussen hen beiden kan je niet bewijzen, dat valt niet uit te leggen. Waarom die 2 liefde voor mekaar hebben.

God houdt van mij en ik hou van God. God heeft zijn liefde in mijn leven gegeven. Daar ben ik mega blij mee, zo trots dat .....God, schepper van alles, van mij houdt.

Nee dat kan ik niet bewijzen, dat kan ik niet uitleggen. Ik kan alleen maar van mijzelf zeggen dat ik de liefde van Jezus zo enorm voel in mijn leven.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:34

CROSSROAD317 schreef:
Ze kunnen mij meer vertellen, ik ga in eerste instantie voor het uiterlijk !!!

Daarna kun je namelijk pas afgaan op het innerlijk.... Dus al is ze nog zo knap en leuk, wanneer ik denk, als ze gaat praten, HEEELLLLPPPPP het praat, dan gaat het hele feest (voor dan) niet door ......

Ik zou persoonlijk wel een mee willen doen met het programma "dating in the dark" Clown smiley

Lijkt mij ook best spannend zoiets! Zou dan na afloop ineens de lamp aangaan? Twijfelende smiley Lachende smiley Clown smiley Wie weet organiseert CM nog eens zoiets, moet je geen bekenden tegenkomen natuurlijk. Komt het eigenlijk niet neer op 'iemand bellen, die je niet kent (van een foto)'? Dat moet ook zelf te regelen zijn, toch? Je speurt op CM de vrouwen (of mannen) zonder profielfoto op, die ga je vervolgens bellen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:34

PIETER649 schreef:
even off-topic misschien... maar eh ben jij nou de ex van Barbie of niet? Clown smiley Knipoog smiley want dan had jij dus vroeger WEL oog voor het uiterlijk....

Leuke humor Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:47

'k Had vanmiddag een heel mooi en open gesprek met m'n nieuwe groep 6. Verrassend wel, ook omdat ik de kinderen nog niet allemaal goed ken. Ik stelde o.a. de vraag 'weet je een onderwerp, waar je moeilijk over kunt praten'. Er kwamen echt emoties boven, wat ik niet verwacht had. Een paar dingen die genoemd werden; m'n biologische moeder (is een adoptiekind), mijn ADHD, mijn suikerziekte, mijn (overleden) vader, mijn zieke opa, enge films, etc. 'k Vond het zo mooi, dat ze het durfden te zeggen. Dat noemen we onze gouden momenten.

Wat een mooi vak heb ik toch. Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 19 augustus 2010, 23:27
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 23:01

MARIJAN072 schreef:
Dat gaat er binnenkort af hè. Knipoog smiley Eindelijk gerechtigheid tegenover de basisscholen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley

Meer dan een advies van de Onderwijsraad is het niet he, dus het is de vraag of dat er af gaat. Maar ik gun je ook zeven weken hoor. In de praktijk ben ik trouwens meestal de laatste week al bezig. De lobby die de school als kinderoppas ziet, wordt wel sterker. We zijn echter een school en geen instelling voor gratis kinderopvang. Dat is een verantwoordelijkheid van de ouders.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 19 augustus 2010, 23:06
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 23:07

THOMAS968 schreef:
Meer dan een advies van de Onderwijsraad is het niet he, dus het is de vraag of dat er af gaat. Maar ik gun je ook zeven weken hoor. In de praktijk ben ik trouwens meestal de laatste week al bezig. De lobby die de school als kinderoppas ziet, wordt wel sterker. We zijn echter een school en geen instelling voor gratis kinderopvang.

Thomas

Nu heb ik toch begrepen dat er in Apeldoorn een school is die 50 weken per jaar open is ? Misschien wordt het dan toch de toekomst dat schoolvakanties gaan verdwijnen????????
Maar ik gun iedereen zijn vakanties, dat even terzijde......
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 23:42

het allermooiste moment van de dag komt als ik
straks in bed lig.
heb een voldaan gevoel over de dingen die ik vandaag gedaan heb.
Naar boven

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 23:43

een mens is een bezige bij
werkt als een paard
is s avonds zo moe als een hond
en als de bij de veearts komt zegt tie dat hij een ezel is
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 00:00

RENSKE067 schreef:
daarbij blijkt dus wel dat jij denkt dat jouw mening altijd de juiste is aangezien je bijna nooit in ik vind spreekt maar bijna altijd in is
en dat chatuliem is nu juist waaraan mensen op cm zich zo storen in jouw manier van praten
maar goed eigenlijk is dit weer verspeelde energie aangezien je het toch waarschijnlijk naar mijn bescheiden mening weer als onzin zal afdoen
Ik ben stellig waar de Bijbel stellig in is. Ik durf mijn mening te geven waar ik een mening over heb en ik durf dingen te benoemen die gewoon zo zijn als ze zijn. In mijn bijdragen geef ik duidelijk weer wanneer ik ergens een mening over heb. Dat dat niet zo gewaardeerd wordt is mij allang duidelijk. Mensen hebben liever dat je niet zo'n duidelijke mening hebt. Want alles moet maar bespreekbaar zijn, overal zitten verschillende kanten aan en stel je voor dat je iemand eens kwetst met je mening. Weet je wat echt verstikkend werkt voor mensen? Angst te hebben om duidelijk te zijn. En deze angst bezit ik niet. Omdat ik weet dat duidelijkheid uiteindelijk het meest gerespecteerd wordt.
Mensen worden niet gekwetst door mijn uitspraken, maar doordat het aansluit op hun eigen onzekerheid. En misschien zou men zichzelf ook eens moeten afvragen, waarom voel ik me nu gekwetst? Maar ik zal doorgaan met het verkondigen van mijn mening, omdat ik weet dat in veel gevallen het grootste deel van de mensen het met me eens is.
En geloof me, dat zijn er heel wat meer dan die cactussen die hier van zich laten horen!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 00:33

JONATHAN890 schreef:
Ik zie hier dus helemaal geen noodzaak in, maar ben benieuwd naar de reden van je advies.

Zelf draai ik al jaren in een groeigroep mee bij ons in de gemeente en heb dit ook enkele jaren geleid. Daar is toch ook geen dominee bij? We hebben wel altijd 1x per maand ondersteuningsavonden, maar die zijn vooral informatief bedoeld omtrent het onderwerp.

Maar ik hoor graag van je.
Allereerst denk ik dat het goed is het doel voor ogen te houden. Ik heb twijfels bij sommige aanmeldingen of het echt gaat om samen te vasten en te bidden.

Ten tweede denk ik dat je niet weet wat je op je hals haalt. Als mensen zich gaan openen voor gebed, kom je voor dingen te staan waarvan je het besef niet hebt dat ze bestaan. Dit is geen jeugdgroep, maar iedereen heeft een rugzakje, en stel je eens voor wat er gebeurt als ze dit allemaal gaan uitpakken waar je bij bent.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 ... 6194 Volgende
Pagina 1099 van 6194