| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:35
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Wokken? Zou wellicht ook op z'n ethiopisch kunnen...  |
Ze is verlieft, begrijpt dat nou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:36
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Ze is verlieft, begrijpt dat nou |
Tja...ik beken! Jammer dat het nu niet meer opvalt dat ik normaal gesproken zwaar intelligent ben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:37
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Tja...ik beken! Jammer dat het nu niet meer opvalt dat ik normaal gesproken zwaar intelligent ben  |
Dus dit is een excuus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:38
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dus dit is een excuus  |
Ja......liefde maakt dus niet alleen blind maar ook dom hopelijk is dat een fase?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:39
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Enne....kip lekker?? |
ChickenTonight
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:41
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ja......liefde maakt dus niet alleen blind maar ook dom hopelijk is dat een fase? |
En vergeetachtig. Maar als dit zo is helpt een TomTom niet want als beide in de auto zitten, komen jullie in Verwegistan uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:49
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | En vergeetachtig. Maar als dit zo is helpt een TomTom niet want als beide in de auto zitten, komen jullie in Verwegistan uit. |
Breng ons niet op ideeen,Mario......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:50
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | | Enne....kip lekker?? |
ik voel me kip-lekker, ja. 'n beetje moe (dat dan weer wel), na 4 heel vroege diensten die rond 5-6 uur beginnen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:54
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | ik voel me kip-lekker, ja. 'n beetje moe (dat dan weer wel), na 4 heel vroege diensten die rond 5-6 uur beginnen..... |
Pff......zoek toch een echte baan 
Maar voordeel van vroeg beginnen is ook vroeg weer thuis  Vanavond dan maar op tijd je nestje in,slaap lekker!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:10
|
|
|
|
Donderdag 26 augustus; Lucas 24: 25-35, Retour.
Daar gaan ze weer, de twee Emmaüsgangers: retour Jeruzalem! Nog maar nauwelijks in Emmaüs aangekomen, haasten ze zich om de dicipelen te ontmoeten van wie ze een paar uur geleden afscheid namen! In de bijbel is daar een prachtig woord voor: bekering. Dat wil zeggen: je omdraaien. Teruggaan. Retour. Kleopas en zijn vriend liepen er maar treurig bij. Je kon aan hun gezichten zien dat ze niet blij Paasfeest hadden gevierd. Na de sabbat gaan ze met een groot verdriet terug naar huis. Jezus is dood! Gearresteerd, verhoord, aangeklaagd, gegeseld, gekruisigs, gestorven en begraven. Ja, er zijn nu wel een paar vrouwen die beweren dat Hij is opgestaan, maar wat koop je voor die vrouwenpraatjes...? Zo gaan ze het leven van alledag weer in. Maar ze hebben niet in de gaten dat ze met hun rug naar Pasen lopen! Achter hen breekt Gods toekomst aan! Achter God boven de aarde gekomen, als een bloem in de lente, als de zon in alle vroegte. Jezus is waarlijk opgestaan! Maar zij geloven niet. En ongelovig lopen ze de duisternig tegemoet. Maar dan verschijnt de Opgestane zelf! En wie Hem ontmoet, komt tot bekering, die draait zich om in de richting van Pasen en gaat, haastig retour! O, zegt het allen dat Hij leeft, dat Hij verrezen is.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op vrijdag 27 augustus 2010, 15:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:11
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Pff......zoek toch een echte baan 
Maar voordeel van vroeg beginnen is ook vroeg weer thuis  Vanavond dan maar op tijd je nestje in,slaap lekker! |
Nee joh, op stok....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:13
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Pff......zoek toch een echte baan 
Maar voordeel van vroeg beginnen is ook vroeg weer thuis  Vanavond dan maar op tijd je nestje in,slaap lekker! |
dat dacht ik ook! morgen nog even een late dienst van 2 tot 8.45 en dan 3!! dagen vrij!
leve de rijtijdenwet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:20
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | dat dacht ik ook! morgen nog even een late dienst van 2 tot 8.45 en dan 3!! dagen vrij!
leve de rijtijdenwet! |
Nee, ik ben NIET jaloers, helemaal niet.
Toch maar solliciteren naar die baan van Griffin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:22
|
|
|
|
Gebed is de sleutel van de ochtend en de grendel van de avond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:26
|
|
|
|
vonochtend een hele morgen regen maar vanmiddag droog had ik ff bestelt dus droog op de fiets naar de orthodontist met me zoon en daarna naar zijn vriendje terwijl ik letter met de mamie kletste later ook weer droog thuis schijnbaar wonen jullie allemaal in het verkeerde deel van het land
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 26 augustus 2010, 21:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:27
|
|
|
|
|
Na regen komt z............ een volle regenton.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:29
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Na regen komt z............ een volle regenton. |
heb geen regenton meer..........wat nu???????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:30
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | heb geen regenton meer..........wat nu???????  |
Een badkuip, kan je gratis badderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:31
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | heb geen regenton meer..........wat nu???????  |
Hier zouden ze zeggen: Kap maar in de schelde. Maarja , die stroomt niet door brabant, he.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:35
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Breng ons niet op ideeen,Mario...... |
Schijnt daar wel erg lekker weer te zijn Carin, in verwegistan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:46
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | dan noem je wel een hardnekkig vies iets op.
mijn voorstel....na jaar ding weggooien
ik ben het nu aan het proberen met een RVS ding, waar de binnenpan uitgehaald kan worden. Nu alleen afwachten totdat ding aangekoekt is. Maar misschien is het wel zo dat die RVS pan makkelijker schoon wordt dan een aluminium ding, omdat RVS harder is en niet poreus.
Als het dan toch vies is, werkt misschien de vaatwasser en anders misschien de hogedrukreiniger. | Ik heb ooi ook roestvrije pannen gehad en als het aanbrande dan kreeg je het niet schoon en ben toen wasmiddel er gaan proberen en daaar krijg je het goed mee schoon gewoon een nacht laten stasan en je hebt een mooie pan weer terug als of hij nieuw was. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:48
|
|
|
|
|
Ik wens alle stelletjes veel geluk toe...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Dus omdat het daar is gebeurd ......
Waarom ga je er vanuit dat Jan Zijlstra dan ook maar "fout" is ..... Ik denk dat hij wel degelijk de gave van genezing heeft gekregen....... Maar nee, in Amerika is het ooit eens gebeurd dat ..... dus .....
Als je de man niet vertrouwd, ga eens persoonlijk met hem praten, en toets dan zijn woorden aan de bijbel, maar ga niet op voorhand er van uit dat hij "fout" is. En ja dat maatpak zal hij echt wel kopen ...... En die mooie auto zal er ook wel komen...... en dat grote gebouw ook wel ...... Maar er komen ook duizenden mensen af op de boodschap die gesproken wordt, en al zou er maar 1 mens zich daardoor bekeren tot Jezus Christus als zijn verlosser en zaligmaker, wie zijn wij dan om daarover een oordeel te hebben. Als het zaad gezaaid is, op welke manier dan ook, is het niet meer aan ons mensen, maar aan de Heilige Geest die het zal uitwerken ...... De één heeft als roeping om het evangelie te brengen bij de buren en in de straat, de ander heeft de roeping en de mogelijkheden om het evangelie te brengen aan duizenden gelijktijdig. En weer anderen houden zich liever stil en hebben liever niet dat iemand, buiten hun eigen geloofsgemeenschap, ook maar weet dat ze christen zijn ...... 
OOPS, sorry Assanti ga ik weeeeer off-topic
.. |
...Al zou zich maar 1 mens bekeren..... mooi verhaal cross... ik vrees echter dat er veel mensen zijn die na een optreden van circus zijlstra definitief besluiten dat geloof niets voor hen is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | t is een uitleg, maar God noemde het licht dag en de duisternis nacht. en het werd avond en morgen, de 1e dag. Voor avond te worden en weer morgen is er een zon nodig, dus die was er dus.
wat dan de 4e dag? in vers 18 staat weer hetzelfde als de dingen van dag 1, om de scheiding te maken tussen licht en duisternis.
dus wie legt het mij uit? |
jonathan ik lees dat de lichten die God maakte op die 4e dag een meervoud dus om het verschil aan te duiden een aanwijzing zowel van vaste tijden als van dagen en jarentot lichten aan het uitspansel des hemels een groot licht voor de dag een kleinere voor de nacht benevens de sterren.
ik denk hierbij aan oa reizigers die zo hun tijden bepaalde en richting ;overdag op de zon en s'nachts op de maan en sterren,zo ook de scheepsvaart hier maak ik dus uit op dat God al veel verder dacht dan adam en eva in hun hof van eden.Hoe groot is onze God!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:50
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En niet vergeten : de oplader er ook bij doen | Ja want je hebt aarde genoeg . Sjalom Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:55
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hier zouden ze zeggen: Kap maar in de schelde. Maarja , die stroomt niet door brabant, he. |
nee idd hier hebben we de Dommel en de Aa
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:55
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | vonochtend een hele morgen regen maar vanmiddag droog had ik ff bestelt dus droog op de fiets naar de orthodontist met me zoon en daarna naar zijn vriendje terwijl ik letter met de mamie kletste later ook weer droog thuis schijnbaar wonen jullie allemaal in het verkeerde deel van het land  |
sowieso in t verkeerde land!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:00
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Ik heb ooi ook roestvrije pannen gehad en als het aanbrande dan kreeg je het niet schoon en ben toen wasmiddel er gaan proberen en daaar krijg je het goed mee schoon gewoon een nacht laten stasan en je hebt een mooie pan weer terug als of hij nieuw was. Sjalom. Martin |
Maar die pannen staan nu in de weg zeker? Want die heb jij niet meer nodig. Als je er van af wilt: Er is een nieuw topic: Van ruilen komt huilen. Kan je er een ander misschien blij mee maken. Het is maar een tip he.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:03
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | nee idd hier hebben we de Dommel en de Aa  |
Oh, ik dacht dommelsch en brand
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:04
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | sowieso in t verkeerde land!  |
Is dat een land dan? Ik dacht een republiek.
|
|
| Naar boven |
|
|