| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:06
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | | Heb ik gedaan. Meer dan me lief is. Hekserij en satanisme komen rechtstreeks uit het rijk van de duisternis. |
Gelukkig hebben ze dan nog de zon.......... Een beetje flauwe reactie ik weet het..... Maar ik kan er slecht tegen als andersdenkenden afgeschilderd worden als occult.... Het is occult in jouw ogen maar er zijn ook mensen die er heel veel vreugde en zingeving uithalen net zoals jij dat uit jouw geloof haalt......... En gelukkig leven we in een land waar ieder de keuze kan maken wat hij wil en kan geloven en dat dat ook kan..........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 27 augustus 2010, 18:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:06
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | En het regent hier nog steeds.........  |
Ook hier regent het weer.
Vlakbij mijn woonplaats, niet ver bij jou vandaan, is de grootste hoeveelheid regen van Nederland gevallen. Verder woon ik hier prachtig hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:08
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | En je wist het een paar uur geleden? |
Klopt, ik was al helemaal blij........ Maar nu wil een nummer van Enya erop zetten en het lukt me niet Ben ik nu zo'n digibeet of ligt het aan mijn computer??????? Hoe kom ik nu van You tube op CM??????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:23
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Ook hier regent het weer.
Vlakbij mijn woonplaats, niet ver bij jou vandaan, is de grootste hoeveelheid regen van Nederland gevallen. Verder woon ik hier prachtig hoor.  |
Als je bij mij in de buurt woont, woon je inderdaad prachtig........behalve die regen dan he..... Maar hier is het droog!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:24
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Gezellig!
Handig trouwens, een koffieadresje op route.  |
Je weet de weg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:31
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Gelukkig hebben ze dan nog de zon.......... Een beetje flauwe reactie ik weet het..... Maar ik kan er slecht tegen als andersdenkenden afgeschilderd worden als occult.... Het is occult in jouw ogen maar er zijn ook mensen die er heel veel vreugde en zingeving uithalen net zoals jij dat uit jouw geloof haalt......... En gelukkig leven we in een land waar ieder de keuze kan maken wat hij wil en kan geloven en dat dat ook kan.......... |
Vreugde en zingeving??!! Volgens mij ben jij degene die niet weet waarover je praat. Alleen de benaming 'satanisme' geeft al overduidelijk aan uit welke hoek de wind waait. Het DOEL van de satanskerk is God en de christenen te verslaan en de satan op de troon te helpen. Wil ik het niet eens hebben over de lugubere en criminele activiteiten van beide genoemde stromingen.
En jij durft dit christelijk te noemen???
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op vrijdag 27 augustus 2010, 18:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:41
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ook al geen goed idee dus!
Nou dan blijft er dus maar één ding over... Rennen!!  |
dat hou je weer niet lang vol maar wel goed voor de lijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:42
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Vreugde en zingeving??!! Volgens mij ben jij degene die niet weet waarover je praat. Alleen de benaming 'satanisme' geeft al overduidelijk aan uit welke hoek de wind waait. Het DOEL van de satanskerk is God en de christenen te verslaan en de satan op de troon te helpen. Wil ik het niet eens hebben over de lugubere en criminele activiteiten van beide genoemde stromingen.
En jij durft dit christelijk te noemen??? |
Ik noem het niet christelijk, ik noem het andersdenkend.......... Niet met elkaar te vergelijken........en ik weet gelukkig best waarover ik praat...... Denk je dat de christelijke kerk geen criminele en lugubere activiteiten heeft? Zou zeggen, lees de krant er maar eens op na.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:42
|
|
|
|
[
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op vrijdag 5 november 2010, 16:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:48
|
|
|
|
|
dat we voor een paar weken geleden nog niet konden weten dat we nu weer zo verlangde de van middag de zon weer te voorschijn kwam en dat het droog bleef
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 19:02
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik noem het niet christelijk, ik noem het andersdenkend.......... Niet met elkaar te vergelijken........en ik weet gelukkig best waarover ik praat...... Denk je dat de christelijke kerk geen criminele en lugubere activiteiten heeft? Zou zeggen, lees de krant er maar eens op na......... |
Je hebt gelijk. Omdat mensen die zich (vermoedelijk onterecht) christen noemden lugubere slechte dingen hebben gedaan is het geoorloofd. Vanaf nu noemen we iedereen die steelt, liegt, rooft, martelt en moordt "andersdenkend". We leven tenslotte in een vrij land.... Hoogstaande theologie à la Willemijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 19:03
|
|
|
|
Is er al iemand die mooi weer heeft besteld?
Ik kan inmiddels bevestigen dat ik ga komen voor die paar uurtjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 19:11
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | HET VOLGENDE IS ON TOPIC, WANT MENSEN KREGEN EEN TINTELEND GEVOEL VAN HUN HOOFD TOT HUN VOETZOOL ,
Goed jij steekt je tong uit...
De tong staat in de Bijbel bekend als... De Bijbel schrijft, dat als je een klap op de wang krijgt, dat je dan ook de andere wang moet toekeren.
Ah, dus jij steekt je tong uit, d.d. 25-08-10 Hij ook. d.d. 22-08-10 Dus goede timing.
Dus uit wederzijds respect, kijken we naar jouw tong en naar die van eh...
http://gemeente.levensstroom.nl/bekijk-tv-uitzendingen
Week 34 (22-08-2010) Tijdens deze uitzending ziet u een dienst van de Levensstroom in Oude Tonge . Daar vertelt Agnes van de Bovenkamp hoe God haar scheefstaande nekwervel weer rechtzette, MET FOTO'S Janine Zwalua vertelt hoe haar zonen genazen van ADHD, PDDNos en astma en Annelies van de Graaf vertelt hoe God haar genas van fybromyalgie. Het onderwerp van de prediking van evangelist Jan Zijlstra is Ook u staat in het testament
JA, JE HAD GELIJK, HIJ PREEKT OVER GELD!
DAT
JE KRIJGT, ALS JE IN HET TESTAMENT STAAT.
"Het moet toch kunnen, in Oude Tonge , dat men Amen zegt?"
citaat van het moment dat ik dit hier in plak...
De man die opstaat tijdens de dienst is al 2 jaar genezen van hartproblemen, dat is Daniel Peulen. De vrouw die zit is Marijke, Zij is geinterviewd bij Family 7 en schreef een eigen boek. Zij kan gewoon lopen hoor. Zij zat in een rolstoel. Soms wil ze ook gewoon ff zitten. Wil je haar toch zien lopen? Kijk :
zie links voor tv uitzendingen: http://www.vergadering.nu/links-genezing.htm
zie links voor het boek van Marijke en zie getuigenis Daniel Peulen http://www.godheefteenbeterplan.nl/site/index.php?option=com_weblinks&catid=13&Itemid=31
zie 4 pagina' s you tube filmpjes met getuigenissen: http://www.google.nl/search?q=levensstroom+jan+zijlstra+getuigenissen&hl=nl&rlz=1T4ACPW_nl___NL389&tbs=vid:1&prmd=vo&ei=Mzh3TI60LIqBOJ767PYP&start=0&sa=N
P.S. ik ben het eens met Tessbear. Beroemdheid etc. is geen bewijs van kwaliteit en integerheid. Wat ik bedoelde is, dat het werk van deze Evangelist goed gedocumenteerd is. Dus voor journalisten e.d. goed uit te zoeken.
Notabene: toen ik de posters zag, geloofde ik het zelf ook niet
maar...
nu ik de sfeer in adem, de boeken lees, getuigenissen zie, en dit beschouw met spirituliteit, historie, theologie, biologie ja, dan is 't best wel goed uit te leggen aan een huisarts.
Oh ja, die besmetting heb ik niets op tegen!
 |
Tuurlijk... astma, bronchitus, pdd-nos, adhd.. noem maar op... Wanneer krijgt iemand met een geamputeerd been er nou es een been bij? Of voor mijn part een geamputeerde teen die teruggroeit?
Al die onzin over voor t oog onzichtbare "ziektes" heb ik nu al wel gehoord.
Ik ben er geweest, ik vond het een circus met een bedelende spreekstalmeester. Opzwepende muziek om mensen in een trance te brengen en dan genezen te worden is inderdaad fantastisch... tot de volgende morgen de pijn weer terug is.
Maar ook daar is weer een perfecte reden voor: je geloof was niet groot genoeg....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 19:13
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Aan alle limburgers: Vanaf hier mijn welgemeende excuses.
ZOGOEDPIETER? |
braafffffff vissertje... braaaaaaaaaaaaaaaaaaf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 19:20
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Schijnt daar wel erg lekker weer te zijn Carin, in verwegistan!  |
Tsja... tenzij je het hebt over Pakistan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 19:31
|
|
|
|
| HANNA566 schreef: | Is er al iemand die mooi weer heeft besteld?
Ik kan inmiddels bevestigen dat ik ga komen voor die paar uurtjes. |
Jaaaaaaaa, tuurlijk hebben we dat geregeld wat denk je dan neem je maar mee hoor 
Maar doe voor de zekerheid ook maar een plu in de auto
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 27 augustus 2010, 19:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 19:51
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | | Je hebt gelijk. Omdat mensen die zich (vermoedelijk onterecht) christen noemden lugubere slechte dingen hebben gedaan is het geoorloofd. Vanaf nu noemen we iedereen die steelt, liegt, rooft, martelt en moordt "andersdenkend". We leven tenslotte in een vrij land.... Hoogstaande theologie à la Willemijn. |
Onzin en dat weet je best......Je gaat nu flauw doen, moet je zelf ook weten..... Waar ik op doelde waren de kerken en het sexueel misbruik,,,,,,,,
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 27 augustus 2010, 19:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 19:56
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Onzin en dat weet je best......Je gaat nu flauw doen, moet je zelf ook weten..... |
Nee Willemijn; het is jouw eigen logica. Die heb je hierboven zelf neergezet dus nu niet terugkrabbelen. Het is een argument van NIETS.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 20:02
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | | Nee Willemijn; het is jouw eigen logica. Die heb je hierboven zelf neergezet dus nu niet terugkrabbelen. Het is een argument van NIETS. |
Prima hoor, lig er niet wakker van....... Ben blij dat ik niet zo'n beperkte blik van kijken heb........... Enne, ik krabbel niet terug, heb het alleen niet zo op mensen die niet eens de bereidheid hebben zich voor te stellen dat mensen er ook een andere mening op na kunnen houden en dat die niet de jouwe hoeft te zijn maar zeker niet minder waardevol...... Nergens is het pais en vree,lees de bijbel er maar op na, maar doe dan niet of dat wel zo is...... En veroordeel maar lekker verder........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 20:06
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik noem het niet christelijk, ik noem het andersdenkend.......... Niet met elkaar te vergelijken........en ik weet gelukkig best waarover ik praat...... Denk je dat de christelijke kerk geen criminele en lugubere activiteiten heeft? Zou zeggen, lees de krant er maar eens op na......... |
Je bent trouwens de 1e theologe die ik tegenkom die satanisme, hekserij en zware criminaliteit probeert goed te praten. Ik weet van theologen die na hun studie het bestaan van God ontkenden, maar dit vind ik buitengewoon boeiend. Ik vind het onbegrijpelijk dat je door het bestuderen van de bijbel, ik neem tenminste aan dat je dat gedaan hebt, uitkomt juíst op datgene dat God mss nog wel het meest van alles verboden heeft. Uitkomen in het kamp van de satan; hoe verblind moet je dan wel zijn?!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 20:09
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | | Je bent trouwens de 1e theologe die ik tegenkom die satanisme, hekserij en zware criminaliteit probeert goed te praten. Ik weet van theologen die na hun studie het bestaan van God ontkenden, maar dit vind ik buitengewoon boeiend. Ik vind het onbegrijpelijk dat je door het bestuderen van de bijbel, ik neem tenminste aan dat je dat gedaan hebt, uitkomt juíst op datgene dat God mss nog wel het meest van alles verboden heeft. Uitkomen in het kamp van de satan; hoe verblind moet je dan wel zijn?! |
Kijk, je veroordeelt gewoon verder.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 20:14
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Prima hoor, lig er niet wakker van....... Ben blij dat ik niet zo'n beperkte blik van kijken heb........... Enne, ik krabbel niet terug, heb het alleen niet zo op mensen die niet eens de bereidheid hebben zich voor te stellen dat mensen er ook een andere mening op na kunnen houden en dat die niet de jouwe hoeft te zijn maar zeker niet minder waardevol...... Nergens is het pais en vree,lees de bijbel er maar op na, maar doe dan niet of dat wel zo is...... En veroordeel maar lekker verder........  |
Ik denk dat je me nu toch verkeerd hebt begrepen Willemijn. Ik doe helemaal niet of het pais en vree is. Integendeel; het is oorlog. Oorlog tussen het Koninkrijk van God en het koninkrijk van satan. Laatstgenoemde doet er alles aan om mensen van God te vervreemden en ze mee te sleuren naar de hel. Ik heb daar al veel van gezien, en ja: ik ben onverdraagzaam naar alles wat uit de koker van de duivel komt. En jij kunt wel net doen alsof het mijn onverdraagzaamheid is, maar jij weet ook heel goed dat deze zaken in de bijbel glashard worden verboden. En waar tovenaars e.a. uiteindelijk zullen eindigen.
Jezus is gekomen om ons te bevrijden uit de handen van de duivel. Het is dus ongeoorloofd en ongehoord om, nadat je bevrijd bent door zo'n groot offer dat Hij voor ons heeft gebracht, je doodleuk met duistere praktijken in te laten. Met de nadruk op DOOD.
GrZ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 20:16
|
|
|
|
Missen jullie Chatuliem nou zo erg dat jullie als vervangende bezigheid met elkaar gaan bekvechten???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 20:16
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | braafffffff vissertje... braaaaaaaaaaaaaaaaaaf |
En jij.........nu...................in je mand, en ik wil je niet meer horen!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 20:19
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Kijk, je veroordeelt gewoon verder.......  |
Ja, dat is bijbels:
1 Kor.5: 11 Maar nu heb ik u geschreven, dat gij u niet zult vermengen, namelijk indien iemand, een broeder genaamd zijnde, een hoereerder is, of een gierigaard, of een afgodendienaar, of een lasteraar, of een dronkaard, of een rover; dat gij met zodanig een ook niet zult eten. Want wat heb ik ook die buiten zijn te oordelen? Oordeelt gijlieden niet die binnen zijn? Maar die buiten zijn oordeelt God. En doet gij dezen boze uit ulieden weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 20:20
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En jij.........nu...................in je mand, en ik wil je niet meer horen!!!!!!!!!  |
Jawohl Herr Oberönzinführer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 20:21
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Klopt, ik was al helemaal blij........ Maar nu wil een nummer van Enya erop zetten en het lukt me niet Ben ik nu zo'n digibeet of ligt het aan mijn computer??????? Hoe kom ik nu van You tube op CM??????  |
open een nieuw tabblad
De liedjes kun je trouwens beluisteren door met de rechtermuisknop de link aan te klikken, dan kies je "openen in nieuw tabblad". Dit houdt in dat je dan niet elke keer opnieuw hoeft in te loggen bij CM.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 20:29
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Klopt, ik was al helemaal blij........ Maar nu wil een nummer van Enya erop zetten en het lukt me niet Ben ik nu zo'n digibeet of ligt het aan mijn computer??????? Hoe kom ik nu van You tube op CM??????  |
http://www.youtube.com/watch?v=DPHh3nMMu-I
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 20:31
|
|
|
|
Bedankt, dit is echt een prachtig nummer......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 20:33