| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 17:59
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | binnenkort gaan de tabaksaccijnsen weer omhoog. |
en dat was jou mooiste moment vandaag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 18:00
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | en dat was jou mooiste moment vandaag  |
voor Mris en overige rokers wellicht niet, maar zeker toch wel voor de Nederlandse overheid!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 19:11
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Onderscheiding van geesten is inderdaad een gave van God die we kunnen hebben/ontwikkelen. Dit is echter niet 100% puur in ons aanwezig, dus is het niet zomaar te zeggen dat ons onderscheidingsvermogen het bij het rechte eind heeft. Ik heb het idee dat dit is wat Willemijn probeert duidelijk te maken en waarom zij, in mijn ogen terecht, voorzichtiger omgaat met het doen van bepaalde uitlatingen dan anderen. Wij ZIJN tenslotte Jezus niet, maar mogen ons wel laten vullen met (meer van) Zijn Geest om zo beter te leren onderscheiden. Daarbij hoort denk ik ook dat we te allen tijde bereid zijn om te bedenken dat wij het niet altijd bij het rechte eind hebben...
If Nobody's perfect, Jesus is Nobody and I am not!  |
Jij snapt het Henk, dat bedoel ik inderdaad...... En wat voor mij altijd een mooi stuk uit de bijbel is, is dit uit het boek van Jezus Sirach:
Wat je doet mijn kind, doe dat met zachtheid en je zult meer bemind worden dan iemand die geschenken geeft. hoe hoger je staat, des te kleiner moet je je maken, en je zult genade vinden bij de Heer. Want groot is de barmhartigheid van de Heer en aan nederigen toont Hij zijn geheimen. Zoek niet wat te moeilijk voor je is en jaag niet na wat je krachten te boven gaat Geef de aandacht aan de dingen die je zijn opgedragen, want wat verborgen is brengt niets op. Maak je geen zorgen over dingen die niet tot je taak behoren, want er is toch al meer getoond dan mensen kunnen bevatten. Want zelfoverschatting heeft veel mensen op een dwaalspoor gebracht en ongezonde inbeelding heeft hun gedachten ontwricht.
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 28 augustus 2010, 19:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 19:16
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Ik herken je 'verzuchting'. Toch gebeuren er wel wonderen. In christelijk Nederland misschien niet zo veel als we zouden willen, maar ze gebeuren wel en ik heb er zelf iig 1 meegemaakt.
Op het zendingsveld gebeuren veel meer wonderen. In landen met extreme armoede en onderdrukking waar onder moeilijke omstandigheden het evangelie wordt gebracht. Toegegeven; deze wonderen zijn moeilijker te onderzoeken, maar de bronnen een stuk betrouwbaarder. Omdat dit vaak mensen zijn die helemaal niet op geld of roem uitzijn. Vaak zijn ze zelfs nagenoeg onbekend. Zij dienen Jezus en niet zichzelf.
Ik vind het wel een interessante discussie om, althans te proberen, te achterhalen waarom wonderen wel of niet plaatsvinden. En dan aansluitend nog de vraag: hoe herken je of een wonder wel of niet van God komt? Want in de bijbel wordt voorspeld dat er veel valse profeten zullen opstaan die wonderen en tekenen zullen verrichten om de mensen te misleiden. Gebeurde in het OT trouwens ook al: de tovenaars die Mozes weerstonden bij de Farao konden een aantal van de wonderen van Mozes nadoen! Hoe weet je nu wie wie is?
GrZing! |
Ik ben werkzaam in de gezondheidszorg en mijn ervaring is deze: Gelovige mensen ervaren genezing vaak als een wonder, juist als de prognose somber was.... Niet gelovigen denken gewoon dat ze mazzel hebben en dat het achteraf gezien toch allemaal wel meeviel.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 19:29
|
|
|
|
Zo de voorhoede is alweer thuis. Het zomerse kleurtje nog wat steviger ingebrand. Licht en lucht therapie. Af en toe overspoeld door een golfje zand.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MYSELF295
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 19:40
|
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag is de hele dag op m,n werk. Licht dementerende een hele gezellige dag te bezorgen. Iedereen gaat met een lach naar huis. Daar doe ik het voor.
gr MY
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 19:41
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | | Dus Visser ik neem aan dat je mee gaat? |
Ja zeg, kom nou, weet je waar ik woon?
moet ik even naar Groningen komen vanuit zeeland!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 19:41
|
|
|
|
Hoe zal het zijn in het najaar van de dagen als de warme tinten overheersen en ieder nageniet van wat er te genieten valt ondanks de stormen regen,wind nu jij er niet meer bent?
Hoe zal het zijn als koning winter intocht houdt en met die heel speciale dagen in december als ieder warmte en geborgenheid zoekt bij elkaar nu jij er niet meer bent?
Hoe zal het zijn als straks de lente er weer is en alles fris en vrolijk wakker wordt het tere groen en al het andere dat met het voorjaar te maken heeft nu jij er niet meer bent?
Hoe zal het zijn als daarna de zomer komt en alles bruist van tomeloze bloei men met vakantie gaat of juist weer thuiskomt van een fijne reis nu jij er niet meer bent?
Ik weet het nu en hoop alleen dat -nu jij er niet meer bent- ik elke herfst,winter lente en zomer me zal herinneren als de allermooiste momenten!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 19:53
|
|
|
|
Jezus, Gods zoon wordt ook wel de zon genoemd..zie mal.4:2
Ulieden daarentegen, die Mijn Naam vreest, zal de Zon der gerechtigheid opgaan, en er zal genezing zijn onder Zijn vleugelen;
Zo is de Zoon de Zon.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 19:59
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | of nooit goed in de keukenkassie van je moeder gekeken |
ik von mn ma dr koektrommel veul interessanter.... van klein kind af aan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 20:17
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja zeg, kom nou, weet je waar ik woon?
moet ik even naar Groningen komen vanuit zeeland! |
Och even een hotel boeken voor een dagje moet kunnen toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 20:21
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Och even een hotel boeken voor een dagje moet kunnen toch?  |
Als ik nou een F16 ter beschikking had zou ik zeggen oke, als er tenminste ergens een landingsbaan in de buurt is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 20:38
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Als ik nou een F16 ter beschikking had zou ik zeggen oke, als er tenminste ergens een landingsbaan in de buurt is. |
hihi wat ben je een grappenmakker tja als die nou in de buurt was dan had je even heen kunnen vliegen he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 20:56
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | als jij chloor, jif en glassex onder wasmiddel verstaan
mannen............................. |
Je moet eens weten hoe dat spul al wel niet werkt. Chloor, wouw, kan je zelfs de wc mee schoonmaken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 21:01
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | ik von mn ma dr koektrommel veul interessanter.... van klein kind af aan... |
Kan ik niet direct zeggen................ dat ding was altijd net leeg.En met de snoeptrommel net zo. Maar wat wil je, met 6 broers en 2 zussen.
En als ik er nu naar toe ga met de kinders, is er altijd snoep over. Jongens................nog een snoepje??????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 21:03
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | en dat was jou mooiste moment vandaag  |
Nee joh want dat was gisteren al bekend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 21:05
|
|
|
|
| IESJE369 schreef: | Zo de voorhoede is alweer thuis. Het zomerse kleurtje nog wat steviger ingebrand. Licht en lucht therapie. Af en toe overspoeld door een golfje zand. |
Oeps.......... klinkt net iets beter als gezandstraalt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 21:12
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Ik moet zeggen dat ik het ook wel prettig vind om alles te kunnen doen waar je zin in hebt en ik heb ook niet het gevoel dat ik in een leeg huis kom want hier staat altijd de radio aan dag en nacht dus als ik mn bed uit kom dan hoor ik al praten . Alleen als ik straks weer op vacantie ga naar Iraël dan doe je het weer alleen en dat zou je dan toch wel willen delen maar ja het is niet zo. Sjalom. Martin |
Is altijd nog beter als stemmen in je hoofd. Behalve voor de nachtrust en de energierekening dan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 21:13
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag is het wakker worden zo ontzettend vroeg,pfff |
Sja, dat krijg je he , met al die fladderende vlinders
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIANNE544
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 21:14
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Als je je ID-kaart meeneemt  |
Goed ID 
Rianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RIANNE544
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 21:18
|
|
|
|
| JOS689 schreef: | | Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ? |
Delen met een partner kan pas als je die hebt
Mijn mooiste moment van vandaag: Zien dat de bruid, een vriendin van mij, geniet van de dag. Haar dag. Hun dag, trouwdag, met familie en vrienden om hen heen.
Als ik een partner zou hebben zou ik hem meenemen naar die dag, dat moment. Of erover vertellen en de foto's laten zien die ik maakte.
Rianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 21:21
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Jezus, Gods zoon wordt ook wel de zon genoemd..zie mal.4:2
Ulieden daarentegen, die Mijn Naam vreest, zal de Zon der gerechtigheid opgaan, en er zal genezing zijn onder Zijn vleugelen;
Zo is de Zoon de Zon. |
Dit is het mooiste wat ik heb gehoord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 21:34
|
|
|
|
de prachtige paarden dressuurshow die mijn dochter en haar kampgenootjes gaven en daarna dat ze weer heerlijk en gezond thuis is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 21:47
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Als ik nou een F16 ter beschikking had zou ik zeggen oke, als er tenminste ergens een landingsbaan in de buurt is. |
Je mag mijn prive jet wel even lenen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 22:07
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Je mag mijn prive jet wel even lenen.  |
Wil jij dan mn prive-piloot zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 22:35
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Wil jij dan mn prive-piloot zijn? |
Nou voor deze keer moet dat lukken!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 22:39
|
|
|
|
Ben ook weer thuis, eerst lekker gebadderd. Al dat zand tussen je tenen is ook niet lekker. Het was erg gezellig, lekker gewandeld en gegeten. Alleen die parkeermeter wilde dat die stopte met de tijd rekenen. Grif, ik geloof dat ik jouw heb voorbij zien scheuren....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 23:02
|
|
|
|
ben weer thuis
lekker gewandeld en leuke groep verrukkelijk gegeten
volgende keer weer? rond de kerstdagen ? hahahahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 23:02
|
|
|
|
Zaterdag 28 augustus, Joh. 20: 24-29; Toch geloven.
Geloven. Wat is dat eigenlijk? Je kunt zoveel geloven. Je kunt geloven dat je vandaag jarig bent. Maar wie bewijst dat? De mensen geloven zo veel... Tomas kan het niet geloven! Jezus opgestaan uit de dood? Onmogelijk! Vrouwenpraatjes! Hij zal toch niet de eerste de littekenen in Jezus' lichaam moeten zien! Acht dagen later verschijnt Jezus opnieuw aan de dicipelen. Tomas is erbij! En nu mag Tomas zien en voelen! Jezus geeft hem alle kansen om zich te overtuigen. Maar Tomas hoeft niet meer te zien en te voelen. Tomas hééft het al gezien: "Mijn Heer en mijn God!' Hij is het werkelijk, Jezus, opgestaan uit het graf! De praatjes van de vrouwen blijken woorden uit de hemel! Zien. Dat zou je wel willen. Jezus zien, wandelend door de straten. Jezus op het kerkhof, bilj een open graf. Jezus, in het ziekenhuis: Sta op en wandel! Maar die tijd is voorbij. Of liever: die tijd komt straks wéér! Nu leven wij in de tijd van niet-zien en toch geloven. Geloven. Wat is dat? Hangen aan een rotspunt, ergens in de bergen. Een stem onder je: Laat je maar vallen, je bent niet ver van de grond! Het kán! Doe het maar, er kan je niets gebeuren! Geloven, dat is: Geen hand voor ogen zien. De mist verhinderd de piloot van het vliegtuig om het vliegveld te zien. Maar: er klinkt een bericht uit de verkeerstoren. Dwars door de mist heen wordt het vliegtuig 'binnengepraat'. Geloven - dat is zien, met je ogen dicht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 23:21
|
|
|
|
Mij werd onverwacht gevraagd of ik mee ging naar een vioolconcert. Het was prachtig..denk dat deze avond mijn mooiste moment vandaag was. Lang moment wel, maar toch
|
|
| Naar boven |
|
|