| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:19
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Weet je waar ik nou zo van baal? Van het percentage beantwoorde mail, tjonge, het maakt dat ik het een sport vind om deze zo hoog mogelijk te houden en waarom? Het geeft immers geen trouw beeld van hoe je bent in het echt? In het echt praat ik ook wel terug hoor , wil echt niet altijd het laatste woord hebben ( maar wel graag ) |
hm.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:19
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | leanne; heb je nog een strijkhoesje voor willemijn? |
Niet helemaal..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:21
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Niet helemaal..........
 |
Zo'n man zoek ik nu!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:21
|
|
|
|
past wel bij willemijn, leanne!!!! ze staat al te popelen in de deuropening zie ik!! ik houd het toch bij het andere strijkhoesje als je t niet erg vind..... 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 19:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:23
|
|
|
|
overigens, dames: u drijft wel erg ver af van de bedoeling van dit topic, heb ik het flauwe vermoeden 
nieuw bewijs: vrouwen kunnen niet zonder ons 
stelletje theemutsen
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 19:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:24
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | past wel bij willemijn, leanne!!!! ik houd het toch bij het andere strijkhoesje als je t niet erg vind.....  |
ik geloof niet echt dat je mij kent Hannah....... Ik moet er niet aan denken..........en zo'n kenau die in de deur staat lijkt op mij? tja.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:24
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zo'n man zoek ik nu!  | copyeren willemijn en goed bij jou houden heb jij hem alleeen voor je zelf net zo lang tot je hem zat bent dan opvouden en op bergen wat wil je nog meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:25
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zo'n man zoek ik nu!  |
Hij is vast eeeeeeeeeerg lief
Jammer genoeg zijn er geen grijsbehaardemannenstrijkplankhoezen te koop Willemijn,is ook meer mijn smaak.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:46
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik wil graag in de winter een hulp hebben in huis, op de èen of andere manier is mn energie dan zo laag dat de puf om te gaan schoonmaken erg moeilijk te vinden is. Maar ja...wil het ook op een goede manier betalen en die zijn lastig te vinden. Maar meiden, jullie hebben helemaal gelijk hoor,en met kinderen snap ik het helemaal goed.Heb je het al druk genoeg, denk goed aan jezelf! |
Hier gelukkig maar tijdelijk nodig hoor,ben heel blij dat nu ik het zelf niet kan er iemand is die het doet, maar ben nog veel blijer als ik straks weer lekker zelf mn huis schoon kan houden. Moet nu op de bank toekijken terwijl mn handen jeuken zelf ff lekker aan de slag te gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:46
|
|
|
|
| WILLIE400 schreef: | Als het anders voor mensen te duur word en ze willen wel graag bidden en vasten, Herman Boon doet het 4 keer per jaar begeleiden en duur is dan 10 dagen. Kosten 25 euro op verschillende locaties door het land. Voordeel is dat het samen met anderen gaat en onder leiding van mensen die het al jaren doen. Is heel wat anders dan weekendje sober leven maar wie weet is iemand hier wel in geinterreseert. Ik ga dit jaar weer heen Gr. Willie P.s http://www.biddenenvasten.nl/ |
Ik heb het een paar jaar geleden ook gedaan; kan het iedereen van harte aanbevelen.
Toen ik er aan meedeed kwamen er ook iedere avond zeg maar 'losse mensen' bij. Die kwamen op eigen gelegenheid en hoefden natuurlijk niet te betalen. Wellicht is het een idee om zo ook eens 'aan te schuiven' om er eens van te proeven? Als dit nog steeds mogelijk is tenminste?
GrZ
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:56
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik heb ook even zitten surfen maar groepsaccomodaties zijn duuuuuuur..........
Dan is een 8-persoons huisje misschien een betere optie,dan kom je excl. eten ongeveer op 45 euro pp,niet gek voor 3 dagen toch?Ik denk dat je niet goedkoper kunt. http://www.bungalows.nl
Een echtpaar uit onze kerkgemeenschap verhuurd hun voormalige boerderij(zeer eenvoudig onderkomen)wel eens maar dat is in Friesland,beetje te ver weg denk ik? |
Tis incl. vasten, dus excl. eten.... 45 euro all inclusive dus!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:57
|
|
|
|
Sweet dreams schatje Jij krijgt gezellig je schoonmoeder week in huis als ik in het ziekenhuis lig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:59
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Sweet dreams schatje Jij krijgt gezellig je schoonmoeder week in huis als ik in het ziekenhuis lig  |
het topic hier heet Alleen voor mannen..... das 1
en als ik mag kiezen tussen Eucalypta en n gezellig jong ding, is mn keuze heel makkelijk.... das 2
en NU wil ik koffie.... en das 3
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:14
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | het topic hier heet Alleen voor mannen..... das 1
en als ik mag kiezen tussen Eucalypta en n gezellig jong ding, is mn keuze heel makkelijk.... das 2
en NU wil ik koffie.... en das 3  |
ik bemerk een lichte spanning tussen Pieter en zijn schoonmoe. trouwens: dat jij je schoonmoeder bij d'r voornaam mag noemen...
bij het nieuwe huis ook al een parkeerplaats voor d'r bezem bedacht?
en die koffie zou ik maar beter zelf zetten, je weet maar nooit wat voor gif ze er doorheen draaien, he.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 20:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:16
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ik bemerk een lichte spanning tussen Pieter en zijn schoonmoe. trouwens: dat jij je schoonmoeder bij d'r voornaam mag noemen...
bij het nieuwe huis ook al een parkeerplaats voor d'r bezem bedacht? |
Volgens mij is het een beetje ouderwets om je schoonmoeder NIET bij haar voornaam te noemen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:18
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Volgens mij is het een beetje ouderwets om je schoonmoeder NIET bij haar voornaam te noemen.......  |
nou dan bèn ik maar ouderwets!
(eerst maar eens kijken of mijn schoonmoeder wel dochters heeft )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:26
|
|
|
|
Ik zat net te denken: Mario komt nooit meer met een mooi lied.....en prompt.... Hoorde je me denken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:29
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | het topic hier heet Alleen voor mannen..... das 1
en NU wil ik koffie.... en das 3  |
Het is NU half negen.
En, heeft Annette je al koffie ingeschonken, Pieter?
Thomas, geen George, wel nespresso.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 20:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:32
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Tis incl. vasten, dus excl. eten.... 45 euro all inclusive dus!  |
ik kom op 300 euro voor een 8persoons excl bedlinnen en op 420 ongeveer met bedlinnen voor 8 persoons
dat komt dus neer op tussen de 40 en 50 euro p/p
www.bungalows.nl is een leuke site.
Graag dan nu een definitieve opgave van wie meegaan. dus in 1e instantie 8 personen en dan maar kijken hoeveel huizen we moeten boeken
wat ik zeker weet is dat de volgende gaan:
1. carin303 2. jonathan890 3. .............. 4. .............. 5. .............. 6. .............. 7. .............. 8. ..............
en vul maar aan.
Voor de tijd dat ik definitief boek stuur ik diegene een mail maken we het rond.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:36
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ik bemerk een lichte spanning tussen Pieter en zijn schoonmoe. trouwens: dat jij je schoonmoeder bij d'r voornaam mag noemen...
bij het nieuwe huis ook al een parkeerplaats voor d'r bezem bedacht?
en die koffie zou ik maar beter zelf zetten, je weet maar nooit wat voor gif ze er doorheen draaien, he. |
hahahhahahhaaha....bij haar voornaam...whahahhaa
zag dat ze al onderweg is....zojuist gesignaleerd op weg naar duitsland
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 20:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:47
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | ik geloof niet echt dat je mij kent Hannah....... Ik moet er niet aan denken..........en zo'n kenau die in de deur staat lijkt op mij? tja.......  |
sorry willemijn; zo'n man wilde je nou, dus deze man krijg je dan......  t was precies wat je zocht zei je; dus, ja! je zult het er mee moeten doen.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:51
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | sorry willemijn; zo'n man wilde je nou, dus deze man krijg je dan...... t was precies wat je zocht zei je; dus, ja! je zult het er mee moeten doen.........  |
Wie weet is hij wel ontzettend aardig.......Hoewel? Als ik naar de lichaamstaal kijk........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:52
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | moet nodig weer eens een GigaByte aan mp3 van hem in mijn auto proppen |
en zomaar stroomt de cd BonJovi MTV unplugged mijn pc binnen.... waar the piratebay al niet goed voor is
en zag ik opeens de cover van leonard cohen van hem...hallelujah - bon jovi
http://www.youtube.com/watch?v=RSJbYWPEaxw&feature=related
he...carin.....deze versie is echt mooi
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 20:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 21:00
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wie gaan er mee naar Lenette van Dongen in februari 2011 / Rotterdam;
Tessybear Willemijn (met dochter misschien) Wadriaan Carin Peacedove Susannah Miekjes
Het is alleen voor vrouwen en er kunnen nog veel meer meiden mee! We zijn wel van plan ergens te gaan eten voor die tijd! Ga je mee? Gezellig!!
De deadlien om je op te geven is eind september! |
deadline schrijven kun je ook al niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 21:11
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | hahahhahahhaaha....bij haar voornaam...whahahhaa
zag dat ze al onderweg is....zojuist gesignaleerd op weg naar duitsland
 |
Je zal haar maar op je strijkplank hebben......
|
|
| Naar boven |
|
|