| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 21:44
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ook ik ga happen Pieter en heb ook nog nooit iemand aangemeld bij Chris. Kun jij ze nog tellen dan ? |
als je de schoen niet past, gewoon laten hangen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 21:49
|
|
|
|
eventueel wokken is geen slecht idee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 21:50
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | thnxs voor de info. zegt me niets, nooit iets van gehoord |
Lacheeeee
Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:11
|
|
|
|
Ik vind dit een heel mooi stukje en ook zo .n waarheid.
Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:12
|
|
|
|
Dinsdag 7 September, Hand. 5: 1-11; Soli Deo Gloria.
Zo heten nog al wat verenigingen, fanfarekorpsen en zangkoren: Soli Deo Gloria. Een prachtige naam! Wat die Latijnse woorden betekenen? Alleen aan God de eer! Nu ja, alléén...Meestal is het de leden óók om hun eigen eer te doen. Nu is daar niets op tegen: wie eer verdient, mag die eer best ontvangen. Maar de naam in het vaandel zou dan eigenlijk veranderd moeten worden... Anannias en zijn vrouw Saffira zijn lid geworden van de christlijke gemeente in Jeruzalem. Ze zijn aangeraakt door de Geest. Ze hebben iets van het geheim van Pinksteren begrepen. Iets. En helaas blijkt nu: maar heel weinig. Wat is er aan de hand? Om de armen te helpen, hebben gemeenteleden vrijwillig hun huis en akker verkocht. De opbrengst is voor hen die best een extraatje kunnen gebruiken. Zo is er een zekere Barnabas die zijn akker verkocht heeft en het geld neerlegt aan de voeten van de apostelen. En dat voorbeeld willen Ananias en Saffira volgen! Soli Deo Gloria! Alleen: ze willen zelf toch ook wel wat van de eer...En daarom doen ze net alsof ze het hele bedrag geven, terwijl ze een deel voor zichzelf houden. Vroom bedrog! Een halve waarheid, en dus: een hele leugen. Petrus doorziet dit slimme spel. 'Gij hebt niet tegen de mensen gelogen, maar tegen God!' Hoe vaak zou dit nu nog gebeuren? Soli Deo Gloria...Alleen aan de God de eer! Of kunnen we beter een toontje lager zingen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:16
|
|
|
|
| HELENA150 schreef: | hoi allemaal wil iedereen laten weten, dat ik dank de Here een geweldige vriend heb leren kennen ook door Christianmatch, in 1 dag op de site was het raak ,dat mijn vriend erop stond.het is snel gegaan met ons 2 de pinksterdag elkaar ontmoet en het was pats boem ongelovelijk, het is nog niet te bevatten 11 maart gaan we trouwen, in st Pancras {nh} dan de dienst in PGA Alkmaar Helderseweg allen welkom!!!!!!!Het is een gebeds verhoring een groot wonder radio 1008 gaat het getuigenis opnemen en voor ieder blijf bidden D Herezal je gebedenverhoren Hartelijke Groeten Helena en Tjitte |
Ook ik wil je van harte feliciteren en het is ook een heel bijzondere dag. GODs zegen Sjalom Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:19
|
|
|
|
| CHANDLER627 schreef: | Wat vreemd dat in dit topic het woord Google nog niet gevallen is... Maar dat toont ook de naïeviteit van sommige leden: bij mailverkeer op deze site wist ik zelfs zonder de hele naam al met enkele zoekwoorden hen te achterhalen. Hey, heb nu eenmaal diepverborgen wat nieuwsgierigheid onder mijn zonden zitten en wil ook wel weten wat voor 'vlees' er in de kuip zit! Wat er online door haar of over haar geschreven staat.
Als ik dan merk dat sommige leden bij één van de eerste mailtjes al hun 06-nummer geven... Of sommigen de eerste date thuis hebben... En zelfs naar de hotelkamer van een zgn. 'heer op zakenreis' gaan...
Weet inmiddels wat stalking aan ellende oplevert (uit tweede hand)... Of hoe teleurgesteld je kunt zijn na een date en je eigenlijk vooraf te veel prijsgegeven hebt...
Dat dit een christelijke site is, betekent in mijn ogen niet dat je ook iedereen kunt vertrouwen. 419-scam, Russische dames (waar vaak een USA-site achter zit met andere bedoelingen), mailadressen verzamelen voor spam, e-voyeurs en profiteurs...
Beware! |
Ik moet zeggen dat ik in de gelukkige omstandigheden ben dat ik dat niet heb meegemaakt . Slaom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:27
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | verdienen ze niet een eigen forum?  |
Denj het ook . Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:29
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Ook ik wil je van harte feliciteren en het is ook een heel bijzondere dag. GODs zegen Sjalom Martin |
Helena wat fijn voor jullie, alvast gefeliciteerd!!! En veel geluk samen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:31
|
|
|
|

Hallo Iedereen,
In het mooie noorden waar veel rust heerst even er tussen uit van de stress ben je hier op de juiste plek.
Het was de bedoeling om eens gezellig op 9 0kt. naar een Texas Amerikaans Grill Restaurant te gaan.
Mocht je zin hebben en lekker daar te eten geef je dan ervoor op.
http://www.ribhousetexas.nl/
Tijd: om te verzamelen bij de ingang van het restaurant om 18.00 uur.
Groetjes,
Anita
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op dinsdag 7 september 2010, 22:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:31
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | 'k Heb besloten me weer af te melden. Ik was er positief over maar na een privemail niet meer... jammer, ik had er al voor gespaard en er over nagedacht. |
Gewoon gaan Susannah Kun je van leren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:32
|
|
|
|
Moet nog even een stuk of 30 topics lezen. Dat heb je als je geen vakantie meer hebt. En morgen gaat om 6.15 de wekker weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:41
|
|
|
|
| KATJA065 schreef: | Gedenk de nabestaanden die dierbaren hebben verloren na een afgrijselijk terroristiche ramp. Bid voor deze nabestaanden die het moeilijk hebben want aankomende zaterdag is het 9 jaar geleden dat de wereld werd opgeschrikt door terroristische aanslagen van Al Quada.
Gods zegen voor de nabestaanden in Amerika.
Gedenk ze. |
Dat doen we zeker Katja
Liefs van Martha en Eva.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:43
|
|
|
|
| HENDRIKA148 schreef: | Wat kan bidden toch soms moeilijk zijn Vooral als het gaat om verdriet,angst en veel pijn.
Vader in de Hemel U weet waar het omgaat. Vergeef het me als ik verlegen ben, wanneer ik met U praat.
U kent en doorgrond mijn hele leven, In het verborgen is dat een stille zegen.
Soms ga ik door het onbekende en blijkt U er niet te zijn Dat is goed want dat maakt me weer heel erg klein.
Het balans is weer opgemaakt tussen U en mij. Ik besef hoe groot U bent en ik heb U nodig aan mijn zij.
Met onbegrip ervaar ik hoe groot Uw LIEFDE is. Al zijn mijn zonden nog zo rood U behoed mijn hart tegen duisternis.
U tast mij op al mijn wegen en is mij altijd bijgeblevem. Ik kan alleen maar zeggen dank U
U bent het Alfa en Omega in mijn leven! |
Voor sommigen kan het inderdd. heel moeilijk zijn, vraag dan of iemand samen met je wil bidden, dan kun je elkaar aanvullen misschien. Je kunt ook vragen of de Heilige Geest het van je over wil nemen.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 7 september 2010, 22:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:47
|
|
|
|
| LENIE601 schreef: | Lieve mensen, dank jullie wel voor jullie bemoedigende woorden. Het doet goed te weten dat we niet alleen zijn. |
Gods kracht en nabijheid toegewenst Lenie en Gibby ook veel sterkte. Ik bid voor jullie allemaal. ook in de Gebedsroom besteden wij er aandacht aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:48
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | 'k Heb besloten me weer af te melden. Ik was er positief over maar na een privemail niet meer... jammer, ik had er al voor gespaard en er over nagedacht. |
Jammer Susanna ben wel benieuwd wat je beweeg redenen zijn. Willie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:49
|
|
|
|
Vandaag een rondleiding gehad door het huis van Corrie Ten Boom in Haarlem. De 'gids' gaf een prachtig getuigenis over het aannemen van Jezus in je leven, en hoe dat mensen levens heeft veranderd in die oorlogstijd. Helemaal in de stijl van Corrie, geweldig!!! Ik heb hiervan genoten!! Wat een bijzondere familie overigens, de familie Ten Boom!!. Zeker de moeite waard om eens te gaan zien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:50
|
|
|
|
| WIEPPIE764 schreef: | maar ik zoek ze niet op. ik praat mt wie voor mijn neus komt.ik was 4 keer bij de gemeente de....geweest en de voorganger zei nog behoorlijke leugens/zijn zg conclusies over mij.na de oordelen van hem recht gezet te hebben. ik zag er op mij slechtst uit Echt nietom te daten in de kerk! ik kwam voor pastoraat.jammer zo'n voorganger, want die mensen waren wel lief. dat ik ga daar maar niet meer heen. |
De deur?? Komt mij bekend voor, is een kritische gemeente, ik mocht mijn ketting met kruisje niet dragen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:50
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Voor wie wil jij jezelf inruilen dan?
Wijze Hannah? Grappige Leanne? Gezellige Grace? |
Chocoladezing
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:54
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Moet nog even een stuk of 30 topics lezen. Dat heb je als je geen vakantie meer hebt. En morgen gaat om 6.15 de wekker weer.  |
Bespaar je de moeite.... d'r gebeurt hier nooooooooooiiiit wat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:55
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Vandaag een rondleiding gehad door het huis van Corrie Ten Boom in Haarlem. De 'gids' gaf een prachtig getuigenis over het aannemen van Jezus in je leven, en hoe dat mensen levens heeft veranderd in die oorlogstijd. Helemaal in de stijl van Corrie, geweldig!!! Ik heb hiervan genoten!! Wat een bijzondere familie overigens, de familie Ten Boom!!. Zeker de moeite waard om eens te gaan zien. |
Zeker een bijzondere familie! Ik ben daar anderhalf jaar geleden geweest. Het geloofsvertrouwen en de moed van deze familie, heeft veel indruk op me gemaakt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:03
|
|
|
|
[quote=BEHAPPY332][i]Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:38
Tjonge zeg Daar is veel te doen We maken er gelijk een heel weekend van !! Boek jij ff een B&B of zoiets????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:05
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | wat heb jij tegen Billy dan? |
Sorry, ik had het niet over Billy Pieter... Ik heb over iemand anders een mailtje gestuurd naar Chris...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:07
|
|
|
|
Alle topics weer gelezen. Morgenochtend geen krant nodig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:15
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Chocoladezing  |
mmm ... lekker chocolade..
puur ... of ...witte chocolade
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:23
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dan komt er helemaal niets van het huishouden  |
Zeg je wel vaker van die rare dingen Mario?????? 
Ik las vandaag in de Trouw dat het nodig is dat vrouwen zich eens met de kabinetsformatie moeten bezig houden omdat die veel zaken eerder door hebben dan mannen!
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 7 september 2010, 23:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:31
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dan komt er helemaal niets van het huishouden  |
De jongste broer is voor het huishouden hè, dus wat dat betreft verandert er niks. Lijkt me heerlijk, om deze dingen niet meer te hoeven doen. Klinkt als een paradijs.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zeg je wel vaker van die rare dingen Mario?????? 
Ik las vandaag in de Trouw dat het nodig is dat vrouwen zich eens met de kabinetsformatie moeten bezig houden omdat die veel zaken eerder door hebben dan mannen!  |
Wat een eye-opener is dit. Je hebt helemaal gelijk! Er worden nauwelijks vrouwen betrokken bij de formatie. Vandaar dat het zo beroerd loopt! Volgens mij zijn veel mannen, meer geschikt voor het huishouden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:33
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | geweldig zinga,God is aan het werk door mensen heen.
mijn mooiste moment vanmorgen was dat het vertalen goed ging en de prediking ging over het verstaan en begrijpen en handelen van Gods seizoen en plan in ons leven.dus een relatie met God krijgen/hebben is van groot belang. |
Dus Grace.....het vertalen is goed verlopen, fijn hè, goed voor je eigenwaarde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:36
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Bespaar je de moeite.... d'r gebeurt hier nooooooooooiiiit wat  |
Crossss weggg???
|
|
| Naar boven |
|
|