ChristianMatch

Forum

ga je mee picknicken in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 21:22

VOOR DEGENEN DIE VOOR HET EERST KOMEN IS ER HIER DE ROUTE BESCHRIJVING

juffrouw tok heet het restaurant.
tegenover de schaapskooi.
gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.

Het adres:

Partycentrum Zuid-Ginkel
Verlengde Arnhemseweg 101
6718 SM EDE

Vanuit Utrecht:

· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen.
· Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek.
· Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.

Vanuit 's-Hertogenbosch:

· Volg de A50 richting Nijmegen.
· Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht.
· Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .

Vanuit Zwolle:

Volg de A28 richting Harderwijk.
· Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem.
· Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op.
· Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op woensdag 8 september 2010, 21:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 21:24

HANNAH810 schreef:
hoeft niet mariska;
ik ben bang dat dat te verwarrend wordt; misschien wil je wel, als je tijd hebt, je foto nog eens plaatsen die je hebt van restaurant juffrouw tok, verlengde arnhemseweg 101 in ede.

het volledige bericht over hoe en wat van de picknick vind je onder dit topic;
www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=592&lastPage=t#btm

het staat er allemaal weer

.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 21:28

Woensdag 8 September, Hand. 7:54-60; De hemel geopend.

Een steen. Nog een steen. En weer één. Steeds meer worden er naar Stefanus toegeworpen. Stenen genoeg! Van alle kanten bekogelen de getuigen hem met stenen. Hun kleren worden bewaard door een zekere Saules. Zonder hun mantels kunnen ze beter gooien. Vooruit, sterven moet hij die brutale evangelist!
En Stefanus? Hij staat in het midden. En hij bidt, zoals nog niet zo lang geleden Jezus dat ook deed. Hij bidt voor zijn vijanden. Reken hun deze zonden niet toe!
Hoe komt Stefanus erbij zo iets te bidden? Waar haalt hij de kracht vandaan? Stefanus kan zo bidden omdat hij de hemel geopend ziet. En Jezus aan de rechterkant van God!
Nee, niet iedereen krijgt zo'n bemoedigend gezicht te zien aan het eind van zijn leven. Soms hoor je er van; van mensen die op hun sterfbed hemelse stemmen horen en bovenaardse kleuren zien. Soms is er op het gezicht van stervenden een wonderljke glans, alsof de hemel hen tegemoet komt. Soms. Lang niet altijd is dat zo duidelijk, zo indrukwekkend als hier bij Stefanus. Het is bemoediging, niet alleen voor hemzelf, maar ook voor heel de gemeente in Jeruzalem. Jezus is opgevaren naar Zijn Vader. Hij zit aan de rechterhand van God! De hemel is niet gesloten. Jezus is de deur. Wie door Hem binnengaat, behoeft voor stenen niet bang te zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 21:42

Mannen zijn inderdad opzoek naar sex, zelf ook hier bij chr.mat.

Hallo Nina.
Dus allemannen zijn zo??
Dat valt eigelijk een beetje tegen van je.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 21:46

ANGELIQUE327 schreef:
A.s. vrijdag moet Roos166 geopereerd worden aan narigheid in haar borst, iets wat misschien op borstkanker duidt.
Zullen we met z'n allen voor Roos bidden?
Ook ik zal zeker bidden voor haar .
Iniedergeval heel veel sterkte .
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 21:46

mijn zoontje moest na het douchen dus schoon ondergoed aan;zegt ie mam waar heb je mijn VERSE onderbroek gelegd Clown smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 8 september 2010, 21:47
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:02

CHATULIEM619 schreef:
Hoewel me de zin een beetje ontgaat van dit topic wil ik me toch ook niet echt onbetuigd laten. Waar ben ik allergisch voor?

Op nr één staat absoluut: DRAMAQUEENS.....
Op nr twee: CLAIMSISTERS......
en nr drie: CACTEI...............

Oh, je bedoelt gewoon vrouwen....... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:08

SUSANNAH475 schreef:
toch niet de verkeerde eraf gehaald he'... Boze smiley
Cross mag terugkomen !!, die ene wegblijven... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik snap je even niet? Wie en wat bedoel je nu met die ene??????? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:16

MARTIN695 schreef:
Ook ik zal zeker bidden voor haar .
Iniedergeval heel veel sterkte .
Sjalom.
Martin

Wat een onzekere tijd voor Roos, ook voor jouw, zal voor jullie bidden,
ook in de Gebedsroom Knipoog smiley

Gods Zegen en kracht toegewenst!

Liefs van Eva.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:17

WILLEMIJN232 schreef:
Oh, je bedoelt gewoon vrouwen....... Verraste, verbaasde smiley
Wat denk jij negatief over vrouwen. Alsof mannen geen drama's kunnen maken, niet claimen of stekelig kunnen reageren....
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:18

EVA685 schreef:
Ja Imke...en zo inèèn keer zit je erin, hoe kom je eruit?
Bidden, maar als je zo onzeker bent, kunnen sommigen niet meer bidden,
dan mag zij vragen of GOD het van haar over neemt.
Wij bidden in elk geval voor haar in de Gebedsroom en ik wens jou ook veel sterkte toe.

Al wat meer gehoord Imke?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:20

CHATULIEM619 schreef:
Wat denk jij negatief over vrouwen. Alsof mannen geen drama's kunnen maken, niet claimen of stekelig kunnen reageren....

Nee hoor, ik reageer niet negatief maar realistisch.....Vrouwen hebben ook wel weer veel charmes...... Knipoog smiley
Mannnen steken weer anders in elkaar en hebben weer andere onhebbelijkheden óf charmes net hoe je het bekijkt........ Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 8 september 2010, 22:24
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:23

MARIO216 schreef:
Maandag 6 September; Hand. 4: 13-20, Horen, zien en spreken.

De leden van de Joodse Raad zijn verbaasd: die twee oproerkraaiers uit de tempel zijn eigenlijk maar ongeletterde en eenvoudige mensen. Vissers ui thet noorden, uit Galilea. In de taal waarin het Nieuwe Testament is geschreven, het Grieks, staat voor het woord 'eenvoudig' een uitdrukking die wij ook kennen: 'idioot.'
Zo noemen zij al gauw iemand die al te simpel is: een idioot. Hij weet niet beter, zeggen we dan. En we wijzen met onze vinger naar ons voorhoofd. Getikt. Mesjokke. Idioot.
Die indruk maken Petrus en Johannes ook. Daar staan ze, tegenover de deftige leden van de Joodse Raad. Ongeletterde en eenvoudige mensen. Hun dialect verraadt hun afkomst. Simpele zielen zijn het. Zeg maar: Idioten. Ze zijn niet wijzer!
Maar naast Petrus en Johannes staat de verlamde. Met beide benen op de grond! Daar hebben de hoge heren niet van terug. Alleen: de naam Jezus willen ze niet meer horen. Dat moet afgelopen zijn! En daarom verbieden ze de apostelen nog langer die naam te noemen.
Maar: ze ver krijgen ze Petrus en Johannes niet. Hun antwoord is eenvoudig: Wij kunnen niet nalten te spreken van wat we hebben gehoord en gezien!
Horen, zien en zwijgen - dat spreekwoord kennen we. Maar de Geest leert ons een ander gezegde: Horen, zien en spréken!

Spreken? Dat is een nadenkertje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:25

MAR907 schreef:
O zo waar,
maar het tegenspoed kan ook in het nieuwe relatie aanwezig zijn !!

wat is dat voor een beest, lijkt wel een rat met die dunne staart Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:33

WILLEMIJN232 schreef:
Nee hoor, ik reageer niet negatief maar realistisch.....Vrouwen hebben ook wel weer veel charmes...... Knipoog smiley
Mannnen steken weer anders in elkaar en hebben weer andere onhebbelijkheden óf charmes net hoe je het bekijkt........ Knipoog smiley

onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen vooral geinteresseerd zijn in de portefeuille van mannen...
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:39

MAR907 schreef:
Gen 2:7 En de HEERE God had den mens geformeerd uit het stof der aarde, en in zijn neusgaten geblazen den adem des levens; alzo werd de mens tot een levende ziel.

Voor mij betekend het dit:

dat een "dode lichaam", een dode ziel is.
Door crematie is iemand bewust zijn "ziel" aan het verbranden (vernietigingen voor eeuwig) waar de schepper juist zijn best heeft voor gedaan om dat lichaam te vormeren.
Hij wil juist dat we weer " het eeuwig leven hebben".

Het joodse volk, heeft niet voor niets eerbied voor hun begraven voorouders.

Het geld trouwens ook voor dieren!!!

Gen 1:30 Maar aan al het gedierte der aarde, en aan al het gevogelte des hemels, en aan al het kruipende gedierte op de aarde, waarin een levende ziel is,

Ik hoop dat er iets duidelijker gaat worden om welke keus een "christen" zou horen te maken en iets meer waarde aan hun eigen ziel zou horen te hebben.

Voor de toekomst:

Rev 16:3 En de tweede engel goot zijn fiool uit in de zee, en zij werd bloed als van een dode; en alle levende ziel is gestorven in de zee.
En de zee gaf de doden, die in haar waren; en de dood en de hel gaven de doden, die in hen waren; en zij werden geoordeeld, een iegelijk naar hun werken.

Rev 18:14 En de vrucht der begeerlijkheid uwer ziel is van u weggegaan; en al wat lekker en wat heerlijk was, is van u weggegaan; en gij zult hetzelve niet meer vinden.

En ik zag een nieuwen hemel en een nieuwe aarde; want de eerste hemel, en de eerste aarde was voorbijgegaan, en de zee was niet meer.

Shalom!!

Bij een crematie is de ziel naar boven gegaan, net als bij een begrafenis,
enkel het lichaam wordt verbrand/begraven is mij verteld.

Soms wordt er gecremeerd en de urn met as begraven.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:40

PIETER649 schreef:
onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen vooral geinteresseerd zijn in de portefeuille van mannen...

100 jaar geleden misschien? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

MAR907 schreef:
Wist je dat JEZUS samen met jou wil eten? Openbaring 3:20 --> 'Ik sta voor de deur en klop aan. Als iemand mijn stem hoort en de deur opent, zal Ik binnenkomen en we zullen samen eten, Ik met hem en hij met Mij.

klik hier

Dat wordt ook op de Alphacursus gedaan.
Naar boven

Auteur Bericht
ANIR781

ja ik heb de film ook gezien en ook het boek gelezen.
Het is inderdaad geen slecht verhaal maar ook verre weg van realistisch.
Ik wil niet zeggen daqt er geen bruikbare dingen in zitten...Maar om hiermee je relatie te redden... ik vraag het me af...
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:55

we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 37 jaar met pleegdochter
erika129 36 jaar
grace 585 54 jaar
muischje
susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
hechas020 48 jaar
marianne 129 49 jaar (evt met kinderen)
thabitha338 49 jaar
angelique327 (leeftijd niet van toepassing; OUD)
katja065 "honderd" jaar met introducee
annette 965 49 jaar
wadriaan 54 jaar

billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen
yes356 45 jaar
frank627 46 jaar
william521 39 jaar
roel350 42 jaar

13 dames en 9 heren dus....

het zou fijn zijn als jullie allemaal een prikbordje zouden willen plaatsen, en op het laatste bericht reageren, anders bestaat de kans dat er namen van de lijst raken, namelijk!
overigens begint het lijstje weer prettig te groeien!
wie wil er nog meer mee? you're welcome!

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 8 september 2010, 23:23
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:56

EVA685 schreef:
Al wat meer gehoord Imke?

Ja ik heb haar vandaag aan de telefoon gehad. Ze heeft de afgelopen dagen nog wat onderzoeken gehad, o.a. door de scan geweest om te zien of er verder in het lichaam ook nog iets zit.
Volgende week donderdag wordt ze geholpen, amputatie van borst en lymfeklieren. daarna chemo, en dan nog bestralen.
A.s. vrijdag ga ik nog ff naar haar toe.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 23:04

IMKE917 schreef:
Ja ik heb haar vandaag aan de telefoon gehad. Ze heeft de afgelopen dagen nog wat onderzoeken gehad, o.a. door de scan geweest om te zien of er verder in het lichaam ook nog iets zit.
Volgende week donderdag wordt ze geholpen, amputatie van borst en lymfeklieren. daarna chemo, en dan nog bestralen.
A.s. vrijdag ga ik nog ff naar haar toe.

Nou, heftig hoor, wat een spanning, wens haar GODS kracht toe,
ook voor jouw en we bidden voor jullie in de Gebedsroom.
Naar boven

Auteur Bericht
ROEL350

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 23:07

Hoi, ik ga ook mee, lijkt me gezellig!

Groeten,

Roel.
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 23:13

EVA685 schreef:
Nou, heftig hoor, wat een spanning, wens haar GODS kracht toe,
ook voor jouw en we bidden voor jullie in de Gebedsroom.

Dank je wel Eva, doet me goed om te horen en ik zal het overbrengen.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 23:22

Ik kan de 25e HELAAS niet Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 23:23

MARIO216 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=CjdiwHFJomU

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

http://www.youtube.com/watch?v=X-_A7SlQHr4&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

MARIO216 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=CjdiwHFJomU

1x is erg genoeg...

Laatst aangepast door
ZINGA672
op woensdag 8 september 2010, 23:29
Naar boven

Auteur Bericht
MIEK114

Wist je dat....

een graf huur je in nederland voor 30 jaar soms langer...hangt van je contract af, wat toen is afgesproken, wel of niet verlengd. Daarna worden graven geruimd...met alles wat daarna gebeurd. Moest wel lachen om het beeld dat God alle stukjes weer bij elkaar puzzelt...maar dat is toch echt niet nodig. We zullen opneiuw belichaamt worden... daar ik geloof dat de puurheid en de volmaakthied daarvan echt zo giga anders is dan jij en ik ons kunnen voorstellen, zou het weer van vlees en bloed zijn zoals nu???
Hetgaat mij veel te ver en ik zie het ook nergens staan dat bij een crematie je ook diegenes ziel zou verbranden.. buiten dat... ziel staat echt wel los van je lichaam. je lichaam is niet meer dan een tent..(bijbels gesproken)
Ja je kunt wel zien wie in de tent woont Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 23:24

Ben nieuwsgierig geworden. Kon alleen 5 min zien van de film.

Morgen even naar de biep misschien hebben ze het boek daar.

Goeie tip, was net aan een boek toe

groetjes Loes
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 23:25

Vader in de hemel
die zoveel om mij geeft
dat U in Uw genade
Uw Zoon gegeven heeft
Dank U voor Uw liefde
Uw eindeloze trouw
dat ondanks al mijn falen
U zegt: "Ik hou van jou".

Herstel mijn eerste liefde
die ik ooit had voor U
want ik wil van U houden
nog zoveel meer dan nu.
Mijn hart moet weer gaan branden
zoals het heeft gedaan
vol vuur en vol van hartstocht
die nooit meer weg zal gaan.

De drukte van het leven
trok mij met zich mee.
De liefde die vervaagde
de passie die verdween.
Ik was U niet vergeten
maar nam de tijd niet meer
om in uw woord te lezen
bij U te zijn o Heer.

Hallo allemaal!

Moeilijk hè om de Bijbel te lezen, wat kan er een stof opliggen.
We zijn zo druk bezig met ons zelf, dat we soms ook vergeten te danken en te bidden, dat heeft HIJ toch niet verdient?

Je kunt ook online de Bijbel lezen, of beginnen bij de Psalmen
en Spreuken, staat heel veel in, een dagboekje is ook fijn.
Zing eens een mooi lied voor de HERE JEZUS, zingen is 2x bidden!

Tijdens de Gebedsroom zingen wij ook mee, heb je zin om mee te doen?

We danken GOD voor alles, is wel eens moeilijk, daarom bidden wij ook
en vragen HEM om ons daarbij te helpen.

Ouder/kindrelaties zijn bezig te herstellen, dank aan GOD!

We denken ook aan die nare 11de september 2001.

Ook bidden wij voor een nieuw kabinet en de nood in het buitenland.

Er is een oproep voor gebed voor 2 zieke vrouwen, zij hebben een ernstige ziekte, ze leven in een onzekere tijd.

Martha maakt ook een zware tijd door, we hopen dat zij gauw een eigen stekkie krijgt.

We dragen ook de nabestaanden van m.n overleden ex-schoonzus op,
zij overleed maandagmiddag, 66 jaar oud.

Mensen hier op de site hebben een dubbelleven, we bidden voor reiniging.

Er is veel saamhorigheid, respect, vertrouwen in de Gebedsroom

Als je de chat rechtsonderin aanklikt zie je ons Knipoog smiley WELKOM!!

Warme groetjes van Martha en Eva.

Laatst aangepast door
EVA685
op woensdag 8 september 2010, 23:28
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 ... 6194 Volgende
Pagina 1202 van 6194