| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 23:37
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Ik stel voor in week 41, de week van 11-15 oktober, wie gaat er dan mee? Wij willen de ideale vrouw van Chatuliem weleens ontmoeten, zegt niets, zet de heerlijkste koffie en vind alles ook nog eens goed! Zelfs iets lekker voor bij de koffie regelt zij, TOP!!
Dus mensen, kom met een datum in deze week en ik ben er bij ( misschien neem ik mijn ideaal vriendje ook wel mee ). |
tjoh.....ik dacht die week lekker een midweekje op stap te gaan, naar een leuk huisje.....heb jij andere plannen
Spreekt ze met een vreemde man af? ......om een bakkie koffie te gaan doen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 23:42
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | tjoh.....ik dacht die week lekker een midweekje op stap te gaan, naar een leuk huisje.....heb jij andere plannen
Spreekt ze met een vreemde man af? ......om een bakkie koffie te gaan doen? |
Tsja , en ze heeft er ook nog best veel geduld voor over. Dat duurt gewoon nog een 4 weken . Dacht dat vrouwen altijd zo nieuwgierig waren . Had dus echt verwacht dat ze komende week al wou afspreken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 23:50
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | zo kom net binnen na 2uur reizen Tess en uk kunnen slapen,lol alles verliep best vlotjes,na enkele schroeven nog een x te verwisselen van uk z'n nieuwe bed,lol dat snoetje van uk sprak boekdelen,zo blij was ie. Tess kan nu dozen gaan uitpakken ,maar denk dat ze daar morgen mee verder gaat,hihihihi moe maar voldaan,een gezellige verhuisdag tess nogmaals veel suc6 in je nieuwe woning. |
Hoe kan dat nou: jij bent eerder thuis dan ik Of is mijn topografische kennis weer niet toereikend?
Tess; veel plezier in je nieuwe woonst. k Kom graag op de housewarming party
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 00:19
|
|
|
|
|
honderd duizend bonuspunten voor de cm-verhuistroepen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 00:20
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Klinkt reuzegezellig allemaal..  |
Hier brand altijd de kerstboom het hele jaar door Sjalom Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 00:22
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Tsja , en ze heeft er ook nog best veel geduld voor over. Dat duurt gewoon nog een 4 weken . Dacht dat vrouwen altijd zo nieuwgierig waren . Had dus echt verwacht dat ze komende week al wou afspreken.  |
Jammer want dan ben ik net weer op vacantie. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 00:22
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | honderd duizend bonuspunten voor de cm-verhuistroepen!! |
waar kan je die punten inwisselen ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 00:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Tsja , en ze heeft er ook nog best veel geduld voor over. Dat duurt gewoon nog een 4 weken . Dacht dat vrouwen altijd zo nieuwgierig waren . Had dus echt verwacht dat ze komende week al wou afspreken.  |
gelukkig zie ik haar morgen al weer....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 00:30
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | In Nederland is het meestal herfst maar soms heb je wat warme dagen of wat ijs.
Thomas, heeft de zomer het liefst, |
Jonathan heeft ergens een hekel aan de herfst en winter. brrr kou, snijdende wind, ruiten krabben, blauwe vingers, gladde wegen, striemende regen, avonden gehuld in t donker.
Geef mij de zomer maar..... warmte, lange avonden, kilometers op mijn racefiets langs akkers, weiden, grazende koeien, 's avonds in de tuin met een wijntje en een sigaartje erbij de sterrenhemel aanschouwen. Daarin vind in mijn rust.
De wintertijd is wel mooi, dat zeker, misschien heb ik wel wat mindere ervaringen in die tijd, scheiding begon net voor de kerst, dat werd een vervelende tijd. In de zomer erna had ik mijn afleiding wel op mijn racefiets of langs de waterkant met een hengel. Maar de volgende winter was eenzaam en deed mij pijn. Misschien dat ik de gezelligheid weer moet leren van de winteravonden met kaarsjes, boodschappen doen voor de kerst etc.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 00:51
|
|
|
|
Zeker een heel mooi gedicht Sjalom martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 01:00
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | honderd duizend bonuspunten voor de cm-verhuistroepen!! |
wat kennen we daarvoor krijgen dan ,heb je een kado-spaarboekje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 01:00
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | En dan nu weer de vraag...
Waarom op zondag naar de kerk? Waarom niet op zaterdag, de sabbath, zoals God die heeft gegeven?
Genesis 2:2,3 > 2 Toen God op de zevende dag het werk voltooid had, dat Hij gemaakt had, rustte Hij op de zevende dag van al het werk, dat Hij gemaakt had. 3 En God zegende de zevende dag en heiligde die, omdat Hij daarop gerust heeft van al het werk, dat God scheppende tot stand had gebracht.
Exodus 20:8-11 > 8 Gedenk de sabbatdag, dat gij die heiligt; 9 zes dagen zult gij arbeiden en al uw werk doen; 10 maar de zevende dag is de sabbat van de HERE, uw God; dan zult gij geen werk doen, gij noch uw zoon, noch uw dochter, noch uw dienstknecht, noch uw dienstmaagd, noch uw vee, noch de vreemdeling die in uw steden woont. 11 Want in zes dagen heeft de HERE de hemel en de aarde gemaakt, de zee en al wat daarin is, en Hij rustte op de zevende dag; daarom zegende de HERE de sabbatdag en heiligde die. |
Maar leven wij niet in het nieuwe testament??? Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 01:07
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Uiteraard wil ik het laatste woord hebben. Het begint mij trouwens aardig te irriteren dat er mensen zijn die het onzinnige idee hebben dat ze het beter weten dan ik. Voor de nieuwe cm-ers onder u zal ik het nog 1x duidelijk stellen: er is NIEMAND op cm die iets, wat dan ook, beter weet dan ik.
Ik hoop dat dit nu voor eens en altijd duidelijk is.
(daarnaast ben ik toevallig ook nog eens de vriendelijkste, aardigste, meest bescheiden en veruit knapste man op cm, maar dat terzijde) |
En dat ben ik helemaal met je eens haha. Sjalom Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 04:18
|
|
|
|
Het is er misschien iets te koud voor nu maar als we ons goed aankleden kan het wel...
http://www.youtube.com/watch?v=ahJ6Kh8klM4&feature=fvw
Frank (die nu gaat )
Marijan je mag ook een taart geven hoor ipv een muziekles met de kids...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 06:45
|
|
|
|
Hannah enigszins kennende zijn de bonuspunten waarschijnlijk alleen bij haar inwisselbaar. tegen een 5 gangen-diner of zo.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 07:13
|
|
|
|
| GRIPPEN695 schreef: | mmmm lijkt me leuk maar er zijn geen mensen van mijn leeftijd jammer. dan toch maar niet....
andere keer als er ook mensen van mijn leeftijd zijn. lijkt me wel heel leuk.
heel veel plezier jullie |
eh, meneer Saabmans: gewoon gáán, ze zijn in werkelijkheid lang zou oud niet (wel veel 'prettiger gestoord', maar daar kom je vanzelf achter). en dan weet je in ieder geval wie Hannah is! en als je dat eenmaal weet.....dan blíjf je d'r plagen! en bovendien: er zal toch minstens 1 SAAB op 't parkeerterrein moeten staan, en aangezien ik niet kan, moet er íemand de eer hoog houden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 08:25
|
|
|
|
in de eerste tekst staat; dat zij zonder woorden gewonnen mogen worden, als ze jouw levensstijl zien. dat wordt in de teksten daarna dus uitgewerkt, snap je? verderop in dat hoofstuk volgt nog veel meer, maar dat vond ik veel te lang worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 08:47
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dat maakt niks uit joh. Iedereen gedraagt zich toch veel jonger dan dat hij/ zij is. De vorige keer heb ik er zien boompje klimmen. Anderen tentje bouwen. Wat maakt het uit als je het maar naar je zin hebt. Zelf kan ik deze keer niet helaas , maar het is me de reis vanuit Zeeland meer dan waard. |
50+ ers waren vorige keer zelfs aan het eikeltjes zoeken!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 08:50
|
|
|
|

Toppertjes zijn jullie allemaal! En 1 voor 1 mogen jullie op de eerste plek staan op de eretroon!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 08:57
|
|
|
|
Whoops......volgens mij ben ik aan het tripple daten als ik dit zo lees, dat geheugen van mij ook . Sorry mannen, van Jonathan mag ik niet meer afspreken met andere leuke mannen tenzij hij erbij is ( zucht,weg roze wolk).
Maar ik moet eerlijk bekennen Chat, dat ik de verkeerde data doorgegeven heb,sorry! Zo lastig als je ineens met iemand rekening moet gaan houden Maar ik zal het met het opperhoofd overleggen en dan komen we , samen, met een andere datum en dat is beloofd hoor!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 09:38
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Opleiding zegt denk ik lang niet alles; zeer intelligente mensen kunnen idd door omstandigheden geen (afgemaakte) opleiding hebben, terwijl anderen met veel pijn en moeite doorstuderen. Toch denk ik dat het voor het wederzijds begrip belangrijk is om iig enigszins op dezelfde golflengte te zitten.
GrZ |
Zit wel wat in, wordt het in de liefde niets, kan je altijd nog lekker met zijn tweeen verder studeren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 10:29
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Ik haalde het woord "vangen" aan, omdat mij dat aansprak in de bijbel studie van Mario. Ik weet dat het bidden tot God en het getuigen van Hem het beste is.. Het is zo dat elke keer als ik mijn collega met een rode stip op haar voorhoofd binnen zie komen ik erbij word bepaald dat ze tot Shiva gebeden heeft..daar heb ik het dan moeilijk mee. Maar ieder zijn eigen geloof...het hoort ook bij de ander in zijn of haar waarde laten... En het is waar..iemand zal eerst zelf interesse in een andere geloofsbeleving aan moeten geven. |
Ik denk dat de sleutel voor het getuigen ligt in de voorbede voor mensen. Uiteindelijk kan alleen de Heilige Geest mensen laten zien wie Jezus Christus is. Er staat ook geschreven: "Het gebed van een rechtvaardige vermag veel". Een rechtvaardige in Jezus Christus mag erop vertrouwen dat zijn / haar gebeden worden gehoord en verhoord. Dus als wij voorbede doen voor mensen dan mogen we volgens mij geloven dat God aan het werk gaat in de levens van deze mensen. En het kan zijn dat Hij onverwachte openingen geeft voor een getuigenis of een goed gesprek. Het kan ook lijken alsof er niets gebeurt, maar wij kunnen niet zien wat er allemaal 'achter de schermen' gebeurt hè....
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 11:35
|
|
|
|
De meesten van jullie hebben nog een mooie avond tegoed! 'k Ben gisteravond in Zwolle geweest, heb heel erg genoten van ze! Een aantal liederen kende ik, maar ze zongen ook mooie nieuwe liederen. 'k Zie uit naar hun nieuwe cd. 'k Vind het wel heel jammer dat de broers Smelt, Sela gaan verlaten.
Alvast een voorproefje...
Sela - U - Belijdenis
http://www.youtube.com/watch?v=Dhp4YgKzpJ8&feature=related
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 11:46
|
|
|
|
|
koranverbranding is bankschroef. het is niet goed te keuren natuurlijk,maar als wij straks in nederland net als in iran moeten leven zou ook niet goed zijn. de moslimgodsdienst vind ik wel dominant,en dat is gevaarlijk. op een normale manier bidden in de moskee enzo is prima natuurlijk, iedereen moet gelijke kansen hebben en nederland was een christelijke natie. dus of nederland vooral christelijk en beetje moslim en iran moslim en beetje christelijk of beide landen gemixed en vrij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 12:04
|
|
|
|
'k Was gisteravond laat thuis, dus ik werd vanmorgen in de verleiding gebracht om te blijven liggen. Wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb!
Dan had ik namelijk een erg mooie dienst (preek) over God is liefde n.a.v. 1 Johannes 4: 7 t/m 21 gemist. Wat een mooi bijbelgedeelte met een rijke inhoud. Soms lijkt het, alsof een preek voor je gemaakt is. De preek - Gods liefde - ontroerde me, al kan ik niet goed uitleggen hoe. Tegelijkertijd kregen we ook wel een duidelijke boodschap mee, dat onze naasten moeten zien aan ons dat wij God liefhebben. Je kunt niet je broeder (zuster) haten en tegelijkertijd zeggen, dat je God liefhebt. Vers 21. Soms best een moeilijke opdracht, maar met hulp van God wel mogelijk. Zeker iets om in het gebed brengen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 12:04
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Blijven volharden Gert....dan komt die dag dat jij de hele moslim gemeenschap om je nek hebt hangen voor een knuffel  |
Dat lijkt me wel een beetje naief. In de koran staat duidelijk omschreven hoe de moslims christenen zien...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 12:06
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Als het beestje maar een naam heeft?? Salamander dan maar ??  |
nee, t was mn jongere zus niet, maar een oudere zus, cross. k heb haar zover gekregen dat ze de tweede picknick meeging, maar deze keer gaat ze weer niet mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 12:08
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | Dat lijkt me wel een beetje naief. In de koran staat duidelijk omschreven hoe de moslims christenen zien... |
@Annette, even terug lezen in welke context dit is geschreven......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 12:14
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | Hannah enigszins kennende zijn de bonuspunten waarschijnlijk alleen bij haar inwisselbaar. tegen een 5 gangen-diner of zo.
 |
dat zeg jij, grif, maar ik heb al eerder eens 19 singles een weekend over de vloer gehad, dus ik zal je idee eens laten bezinken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 12:16
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | | @Annette, even terug lezen in welke context dit is geschreven...... |
Ja, weet ik wel...je naaste liefhebben als jezelf en het kwade overwinnen door het goede.... Je naaste is m.i. degene die arm is en zich niet kleden kan, degene die hongert en om een brood vraagt, degene die in de gevangenis van de eenzaamheid zit....enz.
In de bijbelstaat ook dat we niet mogen meedoen aan de werken der duisternis, maar ze moeten ontmaskeren....dat hele geknuffel van bepaalde bevolkingsgroepen terwijl nederlandse joden in amsterdam uitgejouwd worden en de stad moeten ontvluchten....ik heb er mijn vraagtekens bij... Leerkrachten die opgelegd wordt dat ze naast een bijbelverhaal ook een gedeelte uit de koran moeten voorlezen....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 19 september 2010, 12:30
|
|
| Naar boven |
|
|