ChristianMatch

Forum

ga je mee picknicken in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 september 2010, 23:36

HANNAH810 schreef:
allemaal bedankt voor de gezelligheid;
we gaan eens nadenken over een andersoortig uitje........
als iemand tips heeft, in t midden van t land, en met een laag kostenplaatje, dan houd ik me aanbevolen voor tips......... Knipoog smiley

overigens; naast alle (kinder-)kledingstukken die aan flarden zijn gescheurd, zijn er ook wat gevonden voorwerpen;
- plastic bakje
- aardappelmesje
- plaid

en nog iets; heeft iemand in zn tas misschien het knuffeltje van luky luke gevonden??
het zou erg fijn zijn, als hij deze weer terug heeft!!

dus mocht je iets missen, dan weet je waar je je eigendommen terug kan vinden....
mocht je een knuffel overhebben, dan kun je dit misschien even aan johanneke, leo of mij doorgeven?

we hebben qua weer veel geluk gehad, en er kwamen zelfs meer mensen dan op de lijst vermeld stonden; maar het grootste aplaus is wel voor leo571 en johanneke817, die met hun 7-tallige kinderschare even bij kwamen kletsen; ik heb echt enorm genoten van alle gezelligheid......
ennehhh......misschien tot later!!!

hannah

Fijn dat het een leuke middag is geweest!

Een volgende keer hoop ik ook van de partij te kunnen zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 september 2010, 23:54

MARISKA601 schreef:
Helaas is eigen consumptie meenemen niet toegestaan, in vele overdekte speeltuinen,dit even terzijde dan.

tja, die mensen moeten ook hun hypotheek betalen he
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 september 2010, 23:54

HANNAH810 schreef:
allemaal bedankt voor de gezelligheid;
we gaan eens nadenken over een andersoortig uitje........
als iemand tips heeft, in t midden van t land, en met een laag kostenplaatje, dan houd ik me aanbevolen voor tips......... Knipoog smiley

overigens; naast alle (kinder-)kledingstukken die aan flarden zijn gescheurd, zijn er ook wat gevonden voorwerpen;
- plastic bakje
- aardappelmesje
- plaid

en nog iets; heeft iemand in zn tas misschien het knuffeltje van luky luke gevonden??
het zou erg fijn zijn, als hij deze weer terug heeft!!

dus mocht je iets missen, dan weet je waar je je eigendommen terug kan vinden....
mocht je een knuffel overhebben, dan kun je dit misschien even aan johanneke, leo of mij doorgeven?

we hebben qua weer veel geluk gehad, en er kwamen zelfs meer mensen dan op de lijst vermeld stonden; maar het grootste aplaus is wel voor leo571 en johanneke817, die met hun 7-tallige kinderschare even bij kwamen kletsen; ik heb echt enorm genoten van alle gezelligheid......
ennehhh......misschien tot later!!!

hannah

Ik wil ook iedereen bedanken die het heeft mogelijk gemaakt deze picknick te houden... (Hannah... Knipoog smiley ...) ik vond het een erg leuke dag... en gelukkig heeft het ook op de terugweg niet veel geregend... was goed te doen al fietsend... Knipoog smiley met dank aan Sofie die voor mij de spullen mee terug nam... Lachende smiley (dat fietst een stuk lichter... Kwijlende smiley )
Zal dat ff afkicken worden van de winter...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zaterdag 25 september 2010, 23:56
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 00:03

PIEKIE042 schreef:
als ik op een andere dag naar de samenkost ga, dan weet ik...dat ik voor een gesloten deur kom..omdat er dan niemand is, daarom ga ik op de zondagmorgen..:):)

voor mij begint de week op maandag en zondag voor mij de laatste dag van de week..en is dat net een dag om net even iets anders te doen dan d andere dagen van de week..

gelukkig....als het nosig is ik naar een winkel kan gaan, en even een boodschap kan gaan doen..

voor mij is het dat God een dag gereserveerd heeft zodat je als mens niet alle dagen in de massa mee hobbelt, van je eigen bestaan. alle dagen werken, maar even een time out.. Het interesseerd God niet welke dag je lekker je vrije dag neemt...
Hij is niet met het aardse bezig, maar met de innerlijke mens..

Waarom denk je dat God zich niet met het aardse bezighoudt? Hij heeft alles toch geschapen en deze aarde met alles wat erop en eraan is gaat Hem toch ook aan het hart?

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 00:04

PIETER649 schreef:
dus jij denkt dat de vrouw van Noach pannekoeken bakte voor die 2 muisjes in de ark????

levendige fantasie hoor Knipoog smiley

Nou heb ik dus vandaag echt een muischje pannekoek zien eten hoor!! Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
ZINGA672
op zondag 26 september 2010, 00:05
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 00:15

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
ANITA324
op zondag 26 september 2010, 12:07
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 00:25

Zijn er ook mensen op CM die persé willen dat het niet wordt toegevoegd?

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 26 september 2010, 13:12
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 00:35

ANITA324 schreef:
Hallo Chatlieum en Billy,

Zodra de dingen niet is weerlegt en de dingen niet zijn besproken met elkaar in alle zuiverheid als broeders in Christus dan heb ik liever dat jullie beide niet op het uitje komen. Want zo ga je niet met elkaar om!
Moet ik ook nog rechter spelen tussen jullie in als het verkeerd uit loopt heb ik geen behoefte aan ik wil een leuk gezellig uitje ervan maken bah. Boze smiley
Ga jullie beide schamen en maakt mij niet uit wie of wat niet/wel verkeerd heeft gedaan. Het is gewoon te gek voor woorden jullie mannen zouden beter moeten weten als een stel haantjes tegenover elkaar. Hier kan ik slecht tegen!
Ik wil hier verder geen woorden over vuil maken en ik hoop echter dat deze dingen tot aan de bodem is uitgeproken en dat je samen door 1 deur kunt gaan elkaar recht in de ogen kunt blijven kijken.

Shalom,

Anita

Kun je dit niet beter per mail bespreken ipv open op het forum?
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 00:53

JOSINA022 schreef:

Chatlium heeft mij geblokt al voor tijdig ik hier al uitje had geplaats heeft niks met deze uitje te maken. Bepaalde vrees misschien ik weet het niet.
Toen hij eens in de put zat begin dit jaar wilde ik hem als broeder bemoedigen.

Verder open de dingen bespreken dat word hier toch genoeg gedaan op het forum of moet er nu alles opeens stil zwijgend de doofpot in zo werkt dat bij mij niet. Voor niemand kies ik geen partij ik wil gewoon eerlijkheid en zuiverheid.
Waarom kan dit niet omdat er een bepaalde stukje trots , hoogmoed tussen zit of dat de men de kop in het zand houdt enz. Ik vind dit gewoon te triest voor woorden en jullie mogen wel weten dat dit mij ontzettend pijn doet het geeft mij zoveel verdriet Huilende smiley, smiley in tranen dat er zoveel ruzie`s is op CM ik hou van vrede met elkaar als broeders en zusters in Christus. Hoe wil je het later doen als je in de hemel komt blijf je elkaar dan ook ontzien?

Zo blijf ik bidden voor heel CM dat we naar elkaar toe mogen gaan en de dingen weerleggen en door 1 deur kunnen gaan. Hoe zou Jezus dit hebben gedaan vraag ik mij soms af?

Shalom,
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 01:05

Werd toch nieuwsgierig. Op de site van het restaurant gekeken.
Wat LEUK!!! En een lekkere dingen mmmmmm
Ziet er echt gezellig uit.
Ik ga niet mee hoor. Alleen even laten weten aan je dat ik
het een leuk idee vind en een mooie locatie. Liefs
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 01:11

Een mooie dag met mooi en goed gezelschap. Het was zeker de moeite waard om 130 km (enkele reis) te rijden. Al bij al hadden we toch mooi weer. Ik heb wel een paar eikels op mijn appel gekregen. De ene raakte me op een natuurlijke manier (viel van de boom) en de andere kwam met een handige worp (door een noordeling, denk ik Knipoog smiley ) tegen mijn hersenpan aan.

Nu maar wachten op een volgend initiatief...

Frank Lachende smiley (die genoten heeft...)
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 02:08

ANITA324 schreef:
Chatlium heeft mij geblokt al voor tijdig ik hier al uitje had geplaats heeft niks met deze uitje te maken. Bepaalde vrees misschien ik weet het niet.
Toen hij eens in de put zat begin dit jaar wilde ik hem als broeder bemoedigen.

Verder open de dingen bespreken dat word hier toch genoeg gedaan op het forum of moet er nu alles opeens stil zwijgend de doofpot in zo werkt dat bij mij niet. Voor niemand kies ik geen partij ik wil gewoon eerlijkheid en zuiverheid.
Waarom kan dit niet omdat er een bepaalde stukje trots , hoogmoed tussen zit of dat de men de kop in het zand houdt enz. Ik vind dit gewoon te triest voor woorden en jullie mogen wel weten dat dit mij ontzettend pijn doet het geeft mij zoveel verdriet Huilende smiley, smiley in tranen dat er zoveel ruzie`s is op CM ik hou van vrede met elkaar als broeders en zusters in Christus. Hoe wil je het later doen als je in de hemel komt blijf je elkaar dan ook ontzien?

Zo blijf ik bidden voor heel CM dat we naar elkaar toe mogen gaan en de dingen weerleggen en door 1 deur kunnen gaan. Hoe zou Jezus dit hebben gedaan vraag ik mij soms af?

Shalom,

Ik snap dat het lastig is iets uit te praten met iemand wanneer je geblokkeerd bent, maar toch lijkt mij dit niet de plaats om zoiets neer te schrijven.
En dan bedoel ik niet dat het de doofpot in moet. Integendeel...je hoeft elkaar zeker niet te ontzien.

Wat ik wel bedoel is dat je, zonder naam en toenaam, hier had kunnen schrijven wat je dwarszit.

Het is ook triest dat dit soort dingen hier gebeuren, dat ben ik met je eens, maar op deze manier maak je mensen zwart. En dat wat anderen doen, hoef jij niet ook te doen.
En ik geloof dat Jezus het zeker niet op deze manier gedaan zou hebben.

Daarnaast geloof ik ook dat we, wanneer we bij God mogen zijn, je elkaar niet als dusdanig herkent, want anders zou daar dezelfde ellende zijn als hier.

Juist een ongedwongen uitje kan mensen weer dichter bij elkaar brengen. En zeker...blijf bidden, zonder ophouden en geef het over aan God. Laat Hem dan het werk doen!

http://www.youtube.com/watch?v=HFMIMng82Kk

Voor jou, Anita

Laatst aangepast door
JOSINA022
op zondag 26 september 2010, 02:15
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 03:05

Hannah, bedankt voor een leuk uitje.

Je hebt goed je best gedaan.

Groeten van Katja.

Gods zegen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 04:51

Iedereen van harte bedankt ... het was gezellig en ik ben echt blij dat ik geweest ben en zo kon kennismaken met verschillende mensen van cm ...
En ja , weinig Belgen moppen ... misschien omdat ik versterking van Frank en Herman had ?

Op de terugreis , geen fille en ook niet verkeerd gereden dus ... Verlegen lachende smiley
Voor herhaling vatbaar dus ... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 08:36

THOMAS968 schreef:
Zijn er ook mensen op CM die perse willen dat het niet wordt toegevoegd?

Thomas.
In een privechat is het handig, maar in de algemene chat is het mijn inziens onhandig want dan weet je toch niet op wie de ander gaat reageren
Naar boven

Auteur Bericht
PIEKIE042

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 09:05

ZINGA672 schreef:
Waarom denk je dat God zich niet met het aardse bezighoudt? Hij heeft alles toch geschapen en deze aarde met alles wat erop en eraan is gaat Hem toch ook aan het hart?

GrZing!

oei...ik heb me even ongelukkig uitgedrukt... Smiley die vol vragen zit
zo bedoel ik dat ook geheel niet...

ik ga nu eerst naar de samenkomst, en zal me vanmiddag verduidelijken.. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIEKIE042

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 09:10

zonde betekend....je doel missen....

als je er voorbij schiet, ga je terug..en met het doel voor ogen de juiste weg weer op...
God is een genadige God, en Hij maakt zich er niet zo druk om...
en elke keer zegt Hij...Kom maar bij MIJ!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIEKIE042

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 09:13

ik ben......op de zondag gelijk hekleed als door de week...
ene keer in rok, andere keer in spijkerbroek, en wat ik ook maar aan wil trekken...waar ik zin in heb.,..
met andere woorden..
ik heb voor een zondag geen aparte kleidng..
had gisteren een rok aan en toevallig vandaag ook aangetrokken..
ook als meid, ben ik zondags dezelfde Wytske als op de maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag en de zaterdag..
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 09:14

ik denk dat God zich wel met aardse dingen bezig houdt; maar toch vooral met de geestelijke......
Naar boven

Auteur Bericht
PIEKIE042

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 09:17

een paar opwekkings liederen vind ik wel leuk...
heeeel veeeeel werken op je gevoel...en moet er een x of tig gezongen worden...
dan hou ik allang mijn klep..
ik wil niet in die sfeer komen...

de woorden vind ik soms ook niet veel zeggend...
maar!!! er zitten ook hele fijne liederen tussen.. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 10:29

verwijderd door mij!

Laatst aangepast door
YES356
op donderdag 16 februari 2012, 17:17
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 11:16

Zo picknickers,

Het was MEGAgezellig,
Regen of geen regen, maar dolle pret gaat voor, ja toch?
Ik wil aan iedereen hartelijk bedanken voor gezellige gesprekjes, het was echt super.
Het is mooi op de heide vooral bij de monument.

Op naar de volgende uitje!!!!!

Groetjes

Herman

Laatst aangepast door
HERMAN388
op maandag 27 september 2010, 14:49
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 12:00

PIEKIE042 schreef:
ALS................God dit bedoelt heeft, dat de vrouw flink pijn heeft met de bevalling, .........dan lijkt mij, voor diegeen die dat geloven ze er niets tegen moeten doen..Dan hoef je er dus ook niet voor te bidden als God....dat zo bedoelt had toch??

Ik geloof daar niet in..
Door Adam en Eva is de zonde in de wereld gekomen en ik denk niet dat daarvoor als er kinderen geboren zouden worden, dat met pijn en ellende gepaard zou gaan.. extreem dan..

Ben ik het helemaal mee eens!
En God heeft inmmers ook doktoren gegeven Knipoog smiley
Dus maak er dankbaar gebruik van!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 12:01

JOSINA022 schreef:

Dat lijkt mij ook veel beter. Het is goed om je te realiseren, dat minstens 2000 mensen dit kunnen lezen. Anita, wie zegt dat jij voor rechter moet spelen? Volgens mij kun je dit beter aan de betreffende personen overlaten. Jammer, dat dit nu bekend is geworden. Misschien kun je wat reacties verwijderen? Dat komt de sfeer tijdens dit uitje vast ten goede.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 26 september 2010, 12:06
Naar boven

Auteur Bericht
JOS689

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 12:25

mooiste moment , de zon , natuur, toen ik vanmorgen naar buiten ging dacht ik wat een mooie schepping
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 12:46

PIEKIE042 schreef:
wat voor nut heeft vasten en zo een weekend er voor uit trekken, en wat verwachten jullie ervan?

In bovenstaande postings kun je een indruk opdoen wat we verwachten het vastenweekend!Mocht je vragen hebben.....Jonathan is de topicstarterKnipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 12:59

Dat ik alle rijkdom van de wereld aan mij is toevertrouwd!
Mijn prachtige kinders dat is echt rijkdom en o zo kostbaar Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 13:01

MARIJAN072 schreef:
Dat lijkt mij ook veel beter. Het is goed om je te realiseren, dat minstens 2000 mensen dit kunnen lezen. Anita, wie zegt dat jij voor rechter moet spelen? Volgens mij kun je dit beter aan de betreffende personen overlaten. Jammer, dat dit nu bekend is geworden. Misschien kun je wat reacties verwijderen? Dat komt de sfeer tijdens dit uitje vast ten goede.

Het doet mij zoveel verdriet in hoe het zo toe moet gaan.
Zoals ruzie`s onderling kan ik slecht tegen en dit word in de chatbox ook besproken en heb ik stil meegelezen eens moet het ophouden vind ik.

Ja ik heb mijn 1e reactie`s verwijdert en met 1 gepraat alleen zo hoeft het voor diegene ook niet en diegene komt ook niet meer. Huilende smiley, smiley in tranen

Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 13:07

ANITA324 schreef:
Het doet mij zoveel verdriet in hoe het zo toe moet gaan.
Zoals ruzie`s onderling kan ik slecht tegen en dit word in de chatbox ook besproken en heb ik stil meegelezen eens moet het ophouden vind ik.

Ja ik heb mijn 1e reactie`s verwijdert en met 1 gepraat alleen zo hoeft het voor diegene ook niet en diegene komt ook niet meer. Huilende smiley, smiley in tranen

Huilende smiley, smiley in tranen

Lieve Anita,

Als ik je een advies mag geven laat het los......
Het is niet aan jouw om alles te moeten oplossen!
Maar bid er gewoon voor Knipoog smiley

God is degene die je rust kan geven ook hier over leg het bij Hem neer!
En ik val in herhaling maar ik zeg het ook hier op het forum is niet de plek dacht ik zo......

Blessings,
Peacedove
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 13:08

en nu weer on topic uit eten in grun! Clown smiley
Het wordt vast wel gezellig Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 ... 6194 Volgende
Pagina 1278 van 6194