ChristianMatch

Forum

Onbegrijpelijke - koranverbranding
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:15

t is moeilijk gert; heeeel moeilijk...............
een bijna onmogelijke opgave.................... Knipoog smiley

ik ben en blijf hannah flapuit he?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:20

MARIJAN072 schreef:
'k Weet niet zo goed waar ik het volgende verhaal moet plaatsen, dus daarom doe ik het maar hier. Ik wil dit jullie niet onthouden. Knipoog smiley Lachende smiley

Gisteren hoorde ik via via een prachtig verhaal over iemand met het Down-syndroom. Een groep mensen van een GVT ging met z’n allen een dagje uit naar de dierentuin in Amersfoort. Ze genieten er allemaal volop van en komen tevreden thuis, waar een feestelijke maaltijd op ze wacht. Een man met het syndroom van Down is wat dwars, hij wil zijn rugzak persé bij zich houden. De leiding maakt er geen probleem van, al vinden ze het wel vreemd. Na het eten wordt er tegen hem gezegd, dat hij wel vast naar boven kan gaan om zich te gaan douchen. Later zal iemand komen, om hem te helpen. De rugzak gaat mee. Een poosje later besluit iemand te gaan kijken en ziet tot zijn grote verbazing Verraste, verbaasde smiley een…….pinguin in de doucheruimte lopen. Hahaha Lachende smiley ……wat blijkt? Deze man vond de pinguins zo geweldig, dus heeft er maar een in de tas gestopt. Lachende smiley Clown smiley Je begrijpt dat de leiding hier heel veel plezier om gehad heeft. Ze hebben natuurlijk wel de dierentuin opgebeld, uiteindelijk is het beestje weer thuisgekomen. Wat een geweldig waargebeurd verhaal is dit hè! Ik zie het helemaal voor me. Lachende smiley Hoe krijgt iemand het voor elkaar om zo’n beest in de tas te krijgen? Zou zo’n beest geen geluiden maken?

ROFL Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:21

GRACE585 schreef:
keelpijn,oorpijn en snipverkouden Zieke smiley

schrale troost grace; t duurt maar een paar weken voor je eraf bent............... Clown smiley
hier heerst het ook nl....
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:21

ik kreeg hier ff niet op wat ik wilde ,lol probeer het later nog wel eens
Twijfelende smiley Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op maandag 27 september 2010, 09:27
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:24

HANNAH810 schreef:
t is moeilijk gert; heeeel moeilijk...............
een bijna onmogelijke opgave.................... Knipoog smiley

ik ben en blijf hannah flapuit he?

Beide...... dat weet ik Engeltje smiley sterkte Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:26

ook als ik een keer "geen zin" heb, ga ik toch;
wat mij opvalt, is dat ik dan juist vaak voeding ontvang voor dat wat me dwars zit.
nu is het wel zo, dat ik een persoon ben met vaste patronen, maar toch geloof ik ook wel, dat God graag van ons ziet dat we met regelmaat naar Zijn huis komen.
vergelijk het met een aardse vader, die wil ook graag zijn kinderen zien.
zou dat met onze hemelse Vader anders zijn?
wil je met je aardse broeders en zusters een band opbouwen, dan zie je elkaar regalmatig; zou dat met geestelijke broeders en zusters anders zijn???
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:29

GRACE585 schreef:
heb ik schijnbaar wat gemisd¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
of je wat gemist heb weet ik niet maar jij heb er wel wat aan over gehouden en dat is de bedoeling er toch van Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:35

HANNAH810 schreef:
schrale troost grace; t duurt maar een paar weken voor je eraf bent............... Clown smiley
hier heerst het ook nl....
dus hannah als ik het begrijp ook jij heb het al op gelopen
en was het waard om er een paar weken mee te moeten doen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:38

GRACE585 schreef:
mijn slechtste moment is dat ik vanmorgen nog steeds beroerd wakker werd
...snipverkouden,keelpijn en oorpijn.

mijn teckeltje neemt de honeurs waar Clown smiley

grace 1 troost na regen komt zonneschijn ook voor jou
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:43

een zwangerschap is ook niet altijd een pretje......
een bevalling ook niet; ook al zou het een keizersnede worden; dan nog is het niet iets om naar uit te kijken.
veel vrouwen huilen af en toe wel effies, als er weer eens iets niet loopt zo zij zouden willen.

dus in smart kinderen baren........
ik ben nooit zwanger geweest; maar ik kan me er best iets bij voorstellen!!
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 09:57

ZINGA672 schreef:
Dank voor je tip, maar soda is door mijn coach ten strengst!e verboden! Smiley die vol vragen zit

Zucht... iedereen zegt wat anders....

hier spreekt de coach:
soda is verkrijgbaar in korrels,die je dus moet oplossen in water. en daar zit nou juist het probleem: als je het onvoldoende oplost, wordt het een brij en blijft het dus achter/voor de verstopping zitten. de kans bestaat dat het vocht wel doorsijpelt en de soda dus uitdroogt.

het beste werkt nog altijd gewoon chloor! dat is al vloeibaar van zichzelf en hoef je dus niet op te lossen in water. en ja, er mag best een liter chloor doorheen.
in het bejaardenhuis waar ik vroeger werkte hadden we dit bijna dagelijks aan het handje. wij gingen dan gewapend met chloor, F421 (industriële ontvetter) en een tuinslang met gardena-koppeling naar de mensen toe en losten zo de verstopping op: eerst de zwanenhals demonteren en schoonmaken, terugmonteren en kijken of dat al oplossing gaf. zo niet dan goten we er eerst een halve fles ontvetter in en dan (alleen) de hete kraan open. vaak was dat al afdoende, maar voor de zekerheid ging er dan nog een halve fles chloor achteraan. als het dan nog niet liep zoals wij vonden dat het moest, ging de zwanenhals er weer af, en koppelden we de tuinslang aan de kraan en ging de slang de afvoer in en met heet water probeerden we dan de verstopping (die soms verderop in de afvoer zat) door te spuiten, naar de standleiding. in 9 van de 10 gevallen werkte dat.
en na terugmontage van de zwanenhals, als proef op de som, lieten we dan de gootsteen vollopen met beide kranen open en als het water bijna bij het overloopje was, trokken we de stop eruit. als dan de bak, met beide kranen open, leegliep, vaak met draaikolk vonden wij dat het probleem was opgelost.

les die je hieruit mag trekken: gebruik dus geen soda, maar chloor. tegenwoordig is het allemaal pvc, dus het kan geen kwaad. chloor en oude loden leidingen bijten elkaar, vandaar dat men vroeger soda gebruikte.

als bovenstaande niet werkt: bel een ontstoppingsbedrijf/eigenaar van de huurwoning, en ga in een hoekje zitten Huilende smiley, smiley in tranen en wacht tot ze bij je langskomen.

tot zover de handleiding voor het ontstoppen van je gootsteen.

rekening voor dit advies wordt binnen 14 dagen verstuurd Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op maandag 27 september 2010, 10:01
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 10:16

Wat mega schattig, Grace, wie nu nog beweert dat dieren niet lief , leuk, grappig en meevoelend zijn, is geen leuk mens!!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 10:20

Tja, ook ik heb TV en moet bekennen dat tie wel erg vaak aan staat.
Niet altijd dat ik bewust kijk maar er helemaal zonder kunnen, word lastig,denk ik!
Als ik mezelf wil verwennen, koop ik een tijdschrift maar dan wel 1 die niet alleen over sex gaat, het word dan dus vaak de Libelle of Margriet, jaja,weet dat het duf klinkt maar koop er dan es 1,praten we dan verder!
Media? kun je er zonder? Moeilijk dus.
Naar boven

Auteur Bericht
PIEKIE042

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 10:34

MIEKE364 schreef:
Het valt voor de aanstaande vader ook niet mee, hoor, laten we dat niet vergeten! Het lijkt me geen fijn idee te weten dat je geliefde een pijnlijke gang moet gaan om jullie nazaat ter wereld te brengen.
Ik ben ervan overtuigd dat ook hierin God het probleem heeft geschapen met de ene hand en de oplossing met de andere. Vrij vertaald, vergeef me, uit de bijbel. De wetenschap en ja, pijnbestrijding zullen het mogelijk maken jullie kind middels de keizersnede het levenslicht te laten aanschouwen. Wat een fantastische uitvinding. En zal het kind toch komen via de natuurlijke weg en wil Annette pijnbestrijding dan is er mijns inziens geen enkele reden in de bijbel te vinden (ik zou er niet naar zoeken, ook!) die daar tegen pleit.
Christus deed vele genezingen, zelfs op de Sabbat. Zou Hij willen dat we onnodig lijden? Daar geloof ik niks van.
Sterkte voor jou en je vrouw, Pieter en van harte een voorspoedige bevalling toegewenst!

God de ene hand een probleem geeft en met de ander oplost??
als ik mijn vader daar bij bedenk...dan hoef ik em niet meer...
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKJES285

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 10:36

ZINGA672 schreef:
Dank voor je tip, maar soda is door mijn coach ten strengst!e verboden! Smiley die vol vragen zit

Zucht... iedereen zegt wat anders....

koop dan Gootsteen ontstopper van het merk HG(dit is vloeibaar) kost iets meer maar werkt echt...en ook hierbij staat de gebruiksaanwijzing op de fles..

Wij gebruiken dit op het werk als de goot verstopt is van een koelvitrine...

succes!!

groetjes miekjes

Laatst aangepast door
MIEKJES285
op maandag 27 september 2010, 10:40
Naar boven

Auteur Bericht
PIEKIE042

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 10:40

HANNAH810 schreef:
ook als ik een keer "geen zin" heb, ga ik toch;
wat mij opvalt, is dat ik dan juist vaak voeding ontvang voor dat wat me dwars zit.
nu is het wel zo, dat ik een persoon ben met vaste patronen, maar toch geloof ik ook wel, dat God graag van ons ziet dat we met regelmaat naar Zijn huis komen.
vergelijk het met een aardse vader, die wil ook graag zijn kinderen zien.
zou dat met onze hemelse Vader anders zijn?
wil je met je aardse broeders en zusters een band opbouwen, dan zie je elkaar regalmatig; zou dat met geestelijke broeders en zusters anders zijn???

dat is dan ook keuze maken...
en een goede keuze maken..

nou als ik mijn pa bedenk, en ik kan daar niet zo vaak heen, dan is er... telefoon/ msn/ sms/en andere communicatie zaken, en..als je weet dat de relatiew goed is....dan is er niets aan de hand..
zo denk ik ook aan mijn hemelse Vader..
als ik er een keer niet ben, zijn er andere mogelijkheden..
een cassettebandje/muziek via you tube/ een cd... de bijbel en ander leesvoer en de stilte zoeken,. door lekker het bos in te gaan ofzo..
Naar boven

Auteur Bericht
PIEKIE042

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 10:45

slechtste moment van de dag...
ik herken wel veel..soms slecht slapen, de gootsteen nu ook hier effe een gedonder, maar of dat zaken zijn voor de slechte momenten..

ik zal er es over na denken en vanavond bedenken wat dat zou kunnen zijn..
ik stap zelf al heel snel over zaken heen...gootsteen, noujah..wat vervelend, dus onderin het aanrechtkastje duiken, en..eehh nmog niet goed yoe ik de boel dacht klaar te hebben..
niet slapen?
nou///vanavcond beter, een muziekje opzetten, en de dag nemen zoals ie gaat..
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 10:57

PIEKIE042 schreef:
dat is dan ook keuze maken...
en een goede keuze maken..

nou als ik mijn pa bedenk, en ik kan daar niet zo vaak heen, dan is er... telefoon/ msn/ sms/en andere communicatie zaken, en..als je weet dat de relatiew goed is....dan is er niets aan de hand..
zo denk ik ook aan mijn hemelse Vader..
als ik er een keer niet ben, zijn er andere mogelijkheden..
een cassettebandje/muziek via you tube/ een cd... de bijbel en ander leesvoer en de stilte zoeken,. door lekker het bos in te gaan ofzo..

Die momenten neem ik ook vaak mee door een dvd te bekijken van een predikant of via youtube genoeg om naar te luisteren. Zoals mijn ouders dit al meer dan 4 jaar doen die kerken ook niet en zijn als familie gewoon thuis.
Niet overal in diverse kerken is het woord meer zuiver en word gauw genoeg kerkje gespeeld waardoor snel ruzie ontstaat dat hebben mijn ouders genoeg van gezien en gehoort dus naar een kerk gaan staat hun echt tegen. Dat kan ik mijzelf ook wel voorstellen heb toen die tijd half jaar lang niet naar de kerk geweest maar nu naar 2 maanden wel een gemeente gevonden. Alleen ik zie dit niet als een verplichting dat je moet heen gaan we mogen juist heen gaan.
De keuze die wij als mensen zelf maken he. Immers God ziet je hart aan en hoe de relatie daarmee is tussen jou en Hem. Niet alleen zo zeer alleen als broeders en zusters het is mooi dat er is dat je een band mee mag opbouwen alleen hoevaak is dat juist daardoor meningen verschillen zijn en de band wantrouwt op die manier terwijl we alle antwoorden in de Bijbel hebben staan.
Leun nooit teveel op mensen maar leun des te meer op God de Vader.

Shalom,
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 10:58

[quote=PIEKIE042]als ik sommige relaties zie waar het als "van God" is....

geef mijn possie dan maar aan fikkie.....Mijnes ook hoor;):)

dan denk ik...is dit wat God bedoelt met een huwelijk?
dan lees ik over huwelijk en hooglied toch heel andere dingen..ik ook...:);)Héle andere dingen....!!!!!!Helemaal mee eens ;)!!!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 27 september 2010, 10:59
Naar boven

Auteur Bericht
HAICO485

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 11:03

dit heeft de Heer in de vorige eeuw geopenbaard

BD.4357
28 en 29 juni 1948

Het door God gezegende huwelijk

In liefde moet u elkaar vinden, anders kan een verbond door Mij niet gezegend worden. Het huwelijk is 't samenzijn met z'n tweeen en een samenleven in innigste harmonie. Het huwelijk is een staat die niet wetmatig tot stand kan worden gebracht, maar steeds een diepe onbaatzuchtige liefde als voorwaarde heeft die als ze eenmaal in het hart ontvlamd is nimmermeer uitgedoofd kan worden. Want de ware liefde verbindt de harten en is geen liefde die alleen in de lust van de zinnen haar vervulling zoekt en is daarom geen begerende liefde. Een gedurig gevende, gelukkig willen makende liefde is het fundament van een echtvereniging die door Mij gezegend is, want het is een innige gemeenschap van twee mensen wier harten een reine liefde voor elkaar gevoelen. Zo'n huwelijk is onontbindbaar omdat echte liefde nooit vergaan kan. En zo'n huwelijk wordt gesloten zodra twee mensen zich Mij aanbevelen opdat Ik hun verbond zegene.

Pas dan gelden zij voor Mij als man en vrouw en moeten samen blijven tot de dood hen scheidt. Wie dus zo'n huwelijk aangegaan is, zal zich ook steeds bij de ander behorend gevoelen, al zouden ook uiterlijke omstandigheden die mensen van elkaar scheiden. Mijn zegen zal op hen rusten omdat het heiligste gevoelen dat zijn oorsprong heeft in Mij de eerste voorwaarde is voor een door Mij gewilde echtvereniging, en deze verbinding ook veroorzaakt heeft. Maar de ware liefde is op aarde nauwelijks te vinden. Evenwel worden wettelijke huwelijken wel bevestigd en dat is ook niet tegen Mijn Wil omdat het mensengeslacht zich moet voortplanten, omdat talloze zielen ongeduldig wachten op de belichaming in het vlees om hun laatste weg van ontwikkeling in de wereld der materie af te leggen. Dus moet de verbinding van twee mensen in een naar buiten herkenbare vorm gegoten worden die bepaalde wetten, verplichtingen en rechten in zich sluit. Want zonder deze wetten zouden de mensen deze door Mij gewilde ordening weer verwerpen en de juiste opvoeding van de nakomelingen in gevaar brengen, die echter voor de geestelijke ontwikkeling van grote betekenis is. Daarom is het huwelijk naar de wettelijke vorm niet tegen Mijn Wil, of echter Mijn bijzondere zegen daarop rust is afhankelijk van de grootte van de liefde die het echtpaar voor elkaar voelt.

Mijn zegen echter is weer doorslaggevend of een huwelijk door Mij of door mensen gesloten is, want wordt een huwelijk uit andere motieven gesloten zonder diepe liefde van beide mensen, dan geldt het wel voor de wereld en Ik zal de Mij gevraagde hulp niet weigeren. Het is echter geen huwelijk in de juiste betekenis van het woord waarin Ik Mijn welgevallen heb. Het is niet die door Mij gewilde verbinding die pas door de liefde tot een act wordt van zaligheid, en die Ik zegenen zal. Want waar de reine liefde is zal steeds het gevende principe overheersend zijn, dus word Ik in zo'n huwelijk niet uitgeschakeld omdat Ik de Liefde Zelf ben. Veel meer zal Mijn Geest die mensen beheersen die op deze manier voor Mij gaan staan en als man en vrouw om Mijn zegen zullen bidden.

Amen
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKJES285

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 11:09

PIETER649 schreef:
dr Vogel... Verraste, verbaasde smiley das hartstikke occult joh!!

niet alles van dokter Vogel is geschud als dat zo is staat het met een tekentje vermeld op de verpakking.Er zijn gelukkig ook andere middelen op natuurbasis.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 11:31

Laat ik even voorop stellen dat deze angst mijn leven niet beheerst! Gelukkig niet!
Het "vliegt" mij alleen, zo af en toe, aan.

Ik had het niet zozeer over inbraken e.d., maar over het feit dat er met mij iets kan gebeuren waardoor ik geen hulp kan halen, niet meer om hulp kan schreeuwen etc.

Ik heb het in mijn posting ook over mensen die dood in huis gevonden worden na een bepaalde tijd.

Die angst is begonnen nadat ik een aantal TIA's heb gehad. Wanneer ik nu een volledig herseninfarct zou krijgen, zou het (in theorie) mogelijk kunnen zijn dat het een paar dagen duurt voordat men mij vind.

Maar ik schreef ook dat mijn sociale netwerk erg groot is, waaronder mijn werk. Ik werk full-time en ben eigenlijk nooit langer vrij dan 2 dagen. En in die 2 dagen vrij (en vaker ook hoor) zijn er weer vaker andere contacten met de kerk en goede vrienden.

Een hond, da's een idee, maar mijn hondje is in maart overleden en zolang ik nog alleen ben en veel, onregelmatig werk komt er geen andere. Mijn hond was gewend aan veel alleen te zijn, maar wie zegt dat een ander hond dat ook kan? Bovendien: je hebt geen hond om 'm vervolgens veel alleen te laten. Dat is, meen ik, niet de bedoeling van een hond in huis.

En bovenal: ik heb heel vaak Gods leiding in mijn leven mogen ervaren, ook veel wonderen mogen zien, dus ik geloof dat God ook hierin mij tot hulp zal zijn en mijn leven zal leiden!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 11:43

MIEKE364 schreef:
Het valt voor de aanstaande vader ook niet mee, hoor, laten we dat niet vergeten! Het lijkt me geen fijn idee te weten dat je geliefde een pijnlijke gang moet gaan om jullie nazaat ter wereld te brengen.
Ik ben ervan overtuigd dat ook hierin God het probleem heeft geschapen met de ene hand en de oplossing met de andere. Vrij vertaald, vergeef me, uit de bijbel. De wetenschap en ja, pijnbestrijding zullen het mogelijk maken jullie kind middels de keizersnede het levenslicht te laten aanschouwen. Wat een fantastische uitvinding. En zal het kind toch komen via de natuurlijke weg en wil Annette pijnbestrijding dan is er mijns inziens geen enkele reden in de bijbel te vinden (ik zou er niet naar zoeken, ook!) die daar tegen pleit.
Christus deed vele genezingen, zelfs op de Sabbat. Zou Hij willen dat we onnodig lijden? Daar geloof ik niks van.
Sterkte voor jou en je vrouw, Pieter en van harte een voorspoedige bevalling toegewenst!

When God closes the door, He opens een window!
Naar boven

Auteur Bericht
FLOSHKE872

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 11:45

ANITA324 schreef:

wat een toestand zeg. Ruzie maken op een christelijke site?
Naar boven

Auteur Bericht
ESTHER269

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 11:51

sjonge, wat een herkenning allemaal!
Woon ook alleen en heb alleen een bejaard stel als buren. Is erg leuk hoor begrijp me niet verkeerd. Als ik ziek ben of een paar dagen vrij ben vragen ze of het wel goed met me gaat. Maar soms kan de angst van het alleen zijn me wel eens overvallen ja.
Vind het heerlijk in m'n huisje en kan heerlijk "keutelen" (zoals wij dat noemen)
Maar soms komt stiekum de gedachte wel eens op dat het wel een 1 of 2 dagen kan duren voordat iemand me vind.

Gelukkig komt dat niet heel vaak voor en ben ik het snel weer kwijt. Het beheerst mijn leven niet maar ik begrijp het heel goed!!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 12:02

HANNAH810 schreef:
ga ik hier op in, of gebruik ik mn verstand...............ehhhmm
nee, ik doe mijn best om mijn mond te houden.

Gelukkig neem ik het niet serieus dus ik hoef mijn best niet te doen om mijn mond te houden Knipoog smiley Eigenlijk is het wel een beetje sneu als je zo denkt........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 12:04

FLOSHKE872 schreef:

Soms zijn christenen net mensen he...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 12:07

CARIN303 schreef:
En....hoe was het gisteren in Bunschoten?
Allemaal genoten? file vrij overgekomen?
Ben benieuwd naar jullie reactie`s!

hihi... ik had helemaal niet door dat dat de avond was voor de picknick, dacht dat dat volgende week was ofzo...
maar eh, goeie vraag Carin, en up to date... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 12:18

JONATHAN890 schreef:
- De helpdesk belt jou voor hulp.

- Iemand verteld je op je werk een grap, en jij reageert met: "LOL"

- Als iemand je vraagt wat je zei, antwoordt je met: "Scroll ff trug."

- Je typt niet langer nauwkeurig met de bijbehorende hoofdletters en complete zinnen.

- Je lacht niet meer, maar zegt voortaan: "heheheh..."

- Je weet meer van de dagelijkse routine van je online vrienden, dan van je eigen familie.

- Je liegt over de tijd dat je online bent, als je daarop wordt aangesproken.

- Je smeekt je kennissen ook een chatprogramma te installeren, zodat je kunt "mailen".

- Je ontmoet mensen van het internet in het cafe, zonder hun eigen naam te kennen en gebruikt hun nickname.

- Je krijgt een identiteitscrisis als iemand een nickname gebruikt, die teveel op die van jou lijkt.

- Je verteld dat je bloeddoorlopen ogen van een feest komen, ipv heel de nacht online zijn.

- Je trouwt met je cybervriend(in), neemt beide een eigen PC, om met elkaar te kunnen chatten.

Er zijn mensen (man/vrouw) die elkaar ontmoeten, een relatie krijgen, vervolgens bij elkaar komen (wonen) en beide een laptop op hun schoot hebben en met elkaar zitten te chatten... Clown smiley Knipoog smiley

- Je typt boodschappen naar je vrienden, terwijl je ze spreekt over de telefoon.

- Je weigert ergens te gaan werken, waar je niet de beschikking over internet hebt.

- Je logt in en meteen verschijnen er 10 boodschappen van vrienden, bij wie je in hun lijst staat.

- Je krijgt afkickverschijnselen, als je een paar uur niet achter je PC kunt.

- Het eerste wat je doet als je opstaat, is je PC opstarten.

- Je speelt online games elke dag van je dagelijkse leven.( Als je dat nog hebt! heheheh.)

- Je wacht gerust uren, tot een bepaald persoon online komt.

- Je online relaties gaan verder dan welke andere relatie dan ook in het dagelijkse leven.

- Als je 's nachts wakker wordt om naar het toilet te gaan, ga je naar je pc.

- Het valt je niet meer op, als iemand een typefout maakt.

- Je komt een chatbox binnen, en 23 personen reageren met {{huggs}} of ***kisses***

- Je gebruikt 30 minuten, alleen om van iedereen in een chatbox afscheid te nemen.

Susannah475

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 27 september 2010, 12:22
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 12:20

FLOSHKE872 schreef:

Daar zijn we mensen voor ondanks we op een christelijk site zitten.
Elk mens heeft zn tegenslagen zowel positive als negetieve kanten.
Het is alleen hoe gaan wij als mensen daarmee om he.

Soms vraag ik mij eens af is het nou zo moeilijk om rustig om de tafel te gaan en de dingen te spreken naar wat op je hart is . Want ik neem aan dat iedereen niet graag praat over hem of haar emotie`s en de begin van de problemen die zijn ontstaan.
Kun je als mens je verdriet en boosheid waarmee je rond loopt in alle rust vertellen, vaak zit er een bepaalde trots en hoogmoed of schaam je ervoor om daar over de dingen te spreken want dan moeten we ons buigen in wat we niet willen om klein te worden.
Zelf denk ik dat juist door over te praten dat er misschien een opluchting van hart komt is wel van belang hoe je daarmee om wil gaan.
We mogen graag partijen vormen maar of dat juiste is heb ik vaak genoeg mijn twijfels over. Het is wat tussen 2 personen voorvalt of meer als de begin ruzie onstaat dient dat gelijk opgelost te worden.
Volgens mij begint de ruzie ook door weinig geduld te hebben naar elkaar soms hebben we het idee ze denken wel net als mij terwijl dit niet zo is . We zijn als mensen met verschillende meningen en gedachte`s en dat maakt het als een kippenhok.
Verder mogen we als mensen ook graag erop in hakken of stoken of wat dan ook is dit wel de bedoeling hoe gaan we hiermee dagelijks met elkaar kom niet alleen in praktijk maar ook hier in de chatbox als op het forum zijn mensen hier gevoelig.
Je hoeft als mens ook niet altijd het juiste eind te hebben bespreek rustig de dingen en als je antwoord niet krijgt dwing de persoon daar ook niet naar toe blijf rustig en kalm denk na voor je bepaalde dingen en anders ga even een blokje om.
Van afdruk komt een herdruk en van een herdruk komt een afdruk!
Mensen die vaak aanvallen krijgt is snel kwetsbaar en voelt van beide kanten ook is dit met positive inslag kritiek ook die zien dit als aanvallen in die zin is de persoon gebroken van hart en draagt muren om heen en valt op die manier anderen weer aan. Met zulke mensen moet je juist met tactvol mee om gaan met veel geduld en liefde vooral voor deze mensen bidden dat het hart weer innerlijke rust en liefde ontvangt.
In wat je meemaakt in je leven kan dit vorm zijn van je tegen af zetten in wat jezelf niet wil maar toch doet is voor je als een stukje bescherming voor jezelf net als de vorm van een masker opzetten in wie je niet bent. Als we met vrijmoedigheid en nederigheid ermee om gaan zullen er harten herstellen en maskers hoeven dan ook niet op.
Zit je leven het even niet mee breng deze dingen in gebed en vertel je verhaal met wie je begin de ruzie had zodat het dan herstelt en je blij van harten met elkaar om kunt gaan, natuurlijk is dat misschien een drempel die je over heen moet het zal je als mens wel rustig worden in je hart en gedachten waar liefde, blijdschap, enz mag zijn. Zoals Gal.5:22 erover zegt.
Niet elke onderwerp hoef je aan te spreken je mag ermee praten maar krijg je het idee van het beginnen boos worden haak dan liever af voor je er anderen mee gaat kwetsen. Ben je afgekoelt bespreek dan rustig de dingen natuurlijk zijn we mens en snel boos hoe ga je daarmee om breng het dan in gebed.

God ziet ons hart aan en weten dat we als mens zijn niet zonder Hem kunnen.

http://www.youtube.com/watch?v=BZMNxvcfNos

Filmpje voor iedereen.

Wie je ook bent jij mag er zijn
Je bent een parel in Gods hand

Lachende smiley

Shalom,

Anita
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 ... 6194 Volgende
Pagina 1284 van 6194