| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:36
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Mede namens Annette hartstikke bedankt voor jullie beterschap- en sterktewensen! Doet ons goed!
Ondertussen is Annette aardig aangesterkt weer, maar moet onder controle blijven, ik had gisteren verwacht dat ze in ieder geval voor t weekeinde naar huis zou mogen, maar dat feest gaat voorlopig niet door.
ff afwachten dus nog... |
Veel sterkte Pieter en Annette. En Pieter.......... ik dacht dat ze in Duitsland toch ook wel shoarmatenten hadden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:38
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Veel sterkte Pieter en Annette. En Pieter.......... ik dacht dat ze in Duitsland toch ook wel shoarmatenten hadden!  |
was het maar waar!!!!!! ze eten hier dönner kebab, een ondersoort shoarma met tsazikisaus ipv knoflooksaus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:40
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Oeps
Te laat  |
Nee hoor Herman. Als Katja gaat , mag je wel in mijn plaats. Zij regelt max. 5 personen terwijl Mario zelf zegt hoe meer zielen , hoe meer vreugd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:41
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Wat een goed plan, Daniel, ik ben ook veel te stil hier op het forum,denk dat niemand mij hier kent, heb je tips voor mij?  |
zwanger worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:42
|
|
|
|
| FLOSHKE872 schreef: | Ik ga binnenkort op vakantie naar Australië.
Ik ga mijn vrienden op zoeken in Western Australia.
Ga er voor zes weken naar toe.
Ik ga eind november vertrekken en kom in het nieuwe jaar weer terug.
Alvast prettige dagen toegewenst. |
Veel plezier!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:44
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Het moet niet erger worden.. er loopt er eentje met een rooie kop.  |
hier reageer ik niet op... veul te makkelijk... een inkoppertje zelfs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:45
|
|
|
|
En waar o waar woon ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIEPPIE764
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:56
|
|
|
|
ik ging naar super de boer, want ik had zin wat lekkers. eerst sta ik nog te aarzelen bij de voordeur :zal ik wel gaan ik heb eigenlijk niks nodig. nou ja effin, ik ga toch maar, en ik zie dat de lidl ook nog open is;ach ik loop dor de wat zie ik opeens ? een grote anannas! op de bilbord van de lidl. oe dat is lekker ik ga daar heen en loop regelrecht op de ananassen af.er komt een donkerbruine man voorbij ik vraag hem weet u wat van ananassen?ik denk hij wet het vast wel vanuit zijn land. welke rijp zijn? nee schudt hij glimlachend zijn hoofd.
thuis,zet ik de ananas op het aanrecht en tja hoe slacht je een ananas??? ik herinner me dat ik van de zomer een plastic draaiding heb gekocht.ik pak het WAT schetst mijn VERBAZING! hij doet het Super goed!! ik sla allerlei kreten uit achter het aanrecht al draaiend door die ananas heen. de buurvrouw zal wel denken! wat mankeert zij nou?(in dit stille drente) en ook het mindenstuk r uit halen ging snel. Zo dat had ik niet gedacht het is net zo moeilijk als een appeltje schillen.
hmmm Prettig weekend allemaal!. groetjes me
Laatst aangepast door
|
WIEPPIE764
|
op vrijdag 1 oktober 2010, 21:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:57
|
|
|
|
|
zal ik ooit deelnemen aan zo'n picknick ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:02
|
|
|
|
de schapen = de gemeente ? de wolf = satan
de wolf onder de schapen is dat dan binnen de gemeente / de kerk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:06
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | En waar o waar woon ik  |
Balkon...geen achtertuin.......uhh........ een flat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:08
|
|
|
|
Er is maar 1 reden waarom wij hier zijn:
Tot eer en glorie van God !
Het gaat niet om ons en om het genieten. Het gaat om Hem. Daar mogen we van genieten.
Groetjes van momo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:09
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | En waar o waar woon ik  |
Misschien wel heel romantisch op een woonboot of....een boomhut
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:11
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | Misschien wel heel romantisch op een woonboot of....een boomhut  |
Boomhut Hij is Tarzan toch niet? Denk ik...Het is echt een bont gezelschap hier op CM.
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:11
|
|
|
|
| NAOMI695 schreef: | | zal ik ooit deelnemen aan zo'n picknick ??? |
Waarom niet? Tuurlijk wel.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:12
|
|
|
|
Ik kan niet op 3 juli want dan moet ik naar een begrafenis...
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:13
|
|
|
|
Denk dat de 1e , 2e, en 3e niet meer gaat lukken. Maar je kan je vast opgeven voor de volgende...... Duurt nog wel minstens 3 maanden. En als je daar geen geduld voor hebt........... organiseer dan zelf een picknick.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:14
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Boomhut Hij is Tarzan toch niet? Denk ik...Het is echt een bont gezelschap hier op CM.
Frank |
Je weet maar nooit hè.....met zo'n sexy broekje aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:18
|
|
|
|
| WIEPPIE764 schreef: | ik ging naar super de boer, want ik had zin wat lekkers. eerst sta ik nog te aarzelen bij de voordeur :zal ik wel gaan ik heb eigenlijk niks nodig. nou ja effin, ik ga toch maar, en ik zie dat de lidl ook nog open is;ach ik loop dor de wat zie ik opeens ? een grote anannas! op de bilbord van de lidl. oe dat is lekker ik ga daar heen en loop regelrecht op de ananassen af.er komt een donkerbruine man voorbij ik vraag hem weet u wat van ananassen?ik denk hij wet het vast wel vanuit zijn land. welke rijp zijn? nee schudt hij glimlachend zijn hoofd.
thuis,zet ik de ananas op het aanrecht en tja hoe slacht je een ananas??? ik herinner me dat ik van de zomer een plastic draaiding heb gekocht.ik pak het WAT schetst mijn VERBAZING! hij doet het Super goed!! ik sla allerlei kreten uit achter het aanrecht al draaiend door die ananas heen. de buurvrouw zal wel denken! wat mankeert zij nou?(in dit stille drente) en ook het mindenstuk r uit halen ging snel. Zo dat had ik niet gedacht het is net zo moeilijk als een appeltje schillen.
hmmm Prettig weekend allemaal!. groetjes me |
Is dat verband aan je arm het gevolg van dat ananas schillen Of had je toen iets anders geslacht
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:19
|
|
|
|
Ik snap niet waarom iemand reageert als je niet echt geïnteresseerd bent in het onderwerp.
Iedere keer dat ik een topic open dat gestart is door Haico, kom ik jullie commentaar en respectloos gedrag tegen. Daar baal ik otzettend van en wil vragen om te stoppen met dit irritante gedrag. Ik ben namelijk wel geïnteresseerd in hetgeen hij te schrijven heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:20
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | Je weet maar nooit hè.....met zo'n sexy broekje aan  |
Volgens mij had Tarzan een rokje aan en droeg Jane de broek
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:21
|
|
|
|
[quote=WIEPPIE764]
Leuk zeg. Ik dacht ook altijd, weer zo"n ding in de keuken en waar moet ik het opbergen? Niet kopen al die rommel. Maar dit is wel positief. En dan ook nog van de Lidl! Ik heb steeds pech als ik daar verse dingen koop. Nooit lekker. Ananas is heerlijk, maar zo'n rot werk om schoon te maken. Bedankt voor je tip en je leuke verhaal.
groetjes Loes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:25
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | was het maar waar!!!!!! ze eten hier dönner kebab, een ondersoort shoarma met tsazikisaus ipv knoflooksaus  |
Leeg zonder mama in huis. Sterkte hoor. Knuffel voor jullie viertjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:29
|
|
|
|
| NAOMI695 schreef: | de schapen = de gemeente ? de wolf = satan
de wolf onder de schapen is dat dan binnen de gemeente / de kerk? |
Yep; de 5e colonne. Primaire strategie van satan om de kerk te ontwrichten: van binnenuit. Van buitenaf kan hij weinig bereiken zolang christenen alert en trouw blijven. Maar door het verspreiden van valse leer, halve waarheden, haat en nijd en jaloezie probeert hij de kerk van Christus te vervreemden.
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIEPPIE764
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:32
|
|
|
|
Frank , die arm is niet van die ananas.ik was even vergeten dat die foto er bij staat.
ja en ik deed ook eigenlijk nooit iets met apparaten in de keuken. de afwas is vak meer werk dan even iets snijden.;(geen ananas)
mischien krijg die lidl van een andere boer aangeleverd(weet jij daar iets van??)maar ze schijnen wel een nominatie van de consumenten bond te hebben. ach weet je overal heb je steeds meer dat ze onrijp fruit plukken. erg jammer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NAOMI695
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:34
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Yep; de 5e colonne. Primaire strategie van satan om de kerk te ontwrichten: van binnenuit. Van buitenaf kan hij weinig bereiken zolang christenen alert en trouw blijven. Maar door het verspreiden van valse leer, halve waarheden, haat en nijd en jaloezie probeert hij de kerk van Christus te vervreemden.
GrZing! |
Ik snap het. Maar wat bedoel je met de 5e colonne?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:35
|
|
|
|
Even de animo peilen: wie heeft er zin in een swingend hardrock kerstfeest dit jaar??
GrZ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:38
|
|
|
|
| NAOMI695 schreef: | Ik snap het. Maar wat bedoel je met de 5e colonne? |
Die uitdrukking is overgebleven uit de Spaanse burgeroorlog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:38
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Mede namens Annette hartstikke bedankt voor jullie beterschap- en sterktewensen! Doet ons goed!
Ondertussen is Annette aardig aangesterkt weer, maar moet onder controle blijven, ik had gisteren verwacht dat ze in ieder geval voor t weekeinde naar huis zou mogen, maar dat feest gaat voorlopig niet door.
ff afwachten dus nog... |
Pieter en Annet...het is toch fijn om zoveel goede vrienden te hebben, ik hoop dat er al snel een berichtje staat dat er een baby is geboren.
Groetjes en een hele grote knuffel voor Annet, en een heel klein knuffeltje voor ons Pieterke.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|