| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 14:45
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Slapen jullie nog  |
Ik slaap maar doe alsof ik wakker ben
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 14:51
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | mijn meisje mocht een (huis-)dier meenemen naar school; dus heeft ze gisteren maar een slak gezocht in de tuin; vandaag heeft ze dus een slak meegenomen, om op school in t zonnetje gezet te worden; t is tenslotte dierendag, niet waar?  |
Volgens mij zitten slakken niet graag in het zonnetje
Foetsie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 15:01
|
|
|
|
Ik heb de tekst van een mooie hymne. Deze hymne is niet te vinden op youtube. Ik heb wel een MP3-file maar die kan ik hier niet plakken denk ik.
De tekst:
Lief licht, zachte glans van God die leeft, Vader - licht van de mens in zijn glorie: Jezus Messias De zon gaat onder nu, het avondlicht kleurt de wereld tot vrede en wij zegen U, Vader, Zoon en Geest. Ja, zegenen, zingen, altijd en altijd met ongebroken stem: Zoon van God die leven geeft. God die ons zingen doet: hemel en aarde loven U, loven U. Er staat geen schrijver bij van dit lied. De muziek is van M. Stumpel.
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 15:20
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | | ach ja, dierendag toch pedachoge |
Wow! Das inderdaad wat ik gestudeerd heb Gert, hoe zie je dat toch?
Voor poes heb k toch maar even een lekker stukkie vis gekookt... blijkbaar doe k dat niet vaak genoeg want op het moment dat k het haar voorschotelde keek ze me wel heeeeeel vreemd aan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAICO485
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:07
|
|
|
|
De christendemocratische Duitse bondskanselier Angela Merkel heeft moslims in Duitsland opgeroepen zich volledig te richten op de Duitse kernwaarden en de grondwet.
waarom roept ze hun niet op Jezus als redder aan te nemen en christen te worden ???????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOELLE246
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:17
|
|
|
|
Wie heeft er zin om mee te gaan naar een concert van Remco Hakkert en Centre Gospel Choir & band. Het wordt vast een hele fijne avond!
Kaarten in de voorverkoop 12.50 Aan de zaal 15.00
30 oktober in Middelburg Ell321
20 november in Hardinxveld/ Giezendam Joëlle246 katja065 (onder voorbehoud) herman388 (onder voorbehoud) ineke299 anoniempje (onder voorbehoud) Hannah 810 (onder voorbehoud) Angelique327 (onder voorbehoud) Knabbel649 Marja985
27 november in Barneveld Jahoor409(onder voorbehoud)
info en kaartverkoop op www.remcohakkert.nl Wanneer je mee gaat graag zelf je kaart kopen
Joëlle
Laatst aangepast door
|
JOELLE246
|
op zondag 10 oktober 2010, 13:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:17
|
|
|
|
Met pak van mijn hart moet ik het helaas afzeggen. Deze aantal weken moet ik zoveel geld terug geven aan de belasting en aan de gemeentehuis en dat nog mijn eigen huisje die betaald moet worden. Ik ben elke week van mijn spaarpotje wat geld aan de kant te zetten voor de nodige kosten voor boodschapjes en brandstof en af en toe een uitstapje, enz. Helaas ik kan niet zoveel geld uit geven en draag ik wel mijn verantwoordelijkheid ik hoop dat jullie mij hierin kunnen begrijpen.
Hartelijke groet,
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:40
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Dit jaar mogen de kids, al zijn sommigen bijna 10 jaar, een knuffel meenemen. Vinden ze stiekem helemaal geweldig.  |
Wat heb ik vandaag genoten van de 'grote' kids met hun knuffels zeg! En dan blijkt achter iedere knuffel een verhaal te zitten. Vanmiddag zaten ze te schrijven, te lezen, te puzzelen (woordzoeker met dieren) en te computeren met hun knuffel op schoot of op tafel. Echt lief om te zien! 'k Had eigenlijk een foto moeten maken, maar helaas niet aan gedacht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:41
|
|
|
|
| HAICO485 schreef: | De christendemocratische Duitse bondskanselier Angela Merkel heeft moslims in Duitsland opgeroepen zich volledig te richten op de Duitse kernwaarden en de grondwet.
waarom roept ze hun niet op Jezus als redder aan te nemen en christen te worden ??????? |
Misschien een idee om dat aan haar te vragen??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:44
|
|
|
|
Gratis op te halen wegens verhuizing:
Eenpersoons bed, in prima staat, zwart metaal, met matras
Dikke stapel Flintstones-boeken(geres.v.Marianne129)
Barok-schemerlampje (bruin/blauw)
Grote doos streekromans
Houten kinderslee (reeds gereserveerd voor tessybear)
Hamsterkooi
Konijnenkooi
Cavia kooi
Metalen Wijnrek
Ongeveer 60 grijze tapijttegels, 50 x 50 cm
Tienerbureau
Baby-box
Grote schragentafel
Alles gratis af te halen, mail gerust!
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op woensdag 13 oktober 2010, 09:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:50
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Wat heb ik vandaag genoten van de 'grote' kids met hun knuffels zeg! En dan blijkt achter iedere knuffel een verhaal te zitten. Vanmiddag zaten ze te schrijven, te lezen, te puzzelen (woordzoeker met dieren) en te computeren met hun knuffel op schoot of op tafel. Echt lief om te zien! 'k Had eigenlijk een foto moeten maken, maar helaas niet aan gedacht. |
Tja, over iets nadenken dat gaat nog, maar aan iets denken ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:50
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:51
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:52
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:54
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: |  |
Heb je wel eens nagedacht waarom Israël Gods volk genoemd wordt ??
Juist, God heeft een verbond met ze gesloten, en dat zal Hij ook nakomen.... Nu moet Israël nog hun deel van het verbond nakomen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:00
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Met pak van mijn hart moet ik het helaas afzeggen. Deze aantal weken moet ik zoveel geld terug geven aan de belasting en aan de gemeentehuis en dat nog mijn eigen huisje die betaald moet worden. Ik ben elke week van mijn spaarpotje wat geld aan de kant te zetten voor de nodige kosten voor boodschapjes en brandstof en af en toe een uitstapje, enz. Helaas ik kan niet zoveel geld uit geven en draag ik wel mijn verantwoordelijkheid ik hoop dat jullie mij hierin kunnen begrijpen.
Hartelijke groet,
Anita |
Wat jammer Anita, maar ik begrijp het wel hoor. Je kunt elke euro maar 1 keer uitgeven immers. Had het wel leuk gevonden je in het echt te ontmoeten maar helaas...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:05
|
|
|
|
| HAICO485 schreef: | De christendemocratische Duitse bondskanselier Angela Merkel heeft moslims in Duitsland opgeroepen zich volledig te richten op de Duitse kernwaarden en de grondwet.
waarom roept ze hun niet op Jezus als redder aan te nemen en christen te worden ??????? |
Omdat we ook hier scheiding van kerk en staat hebben? En vrijheids van Godsdienst?
Verder is het de taak van de bondskanselier om het land te besturen, niet om te evangeliseren.
En volgens mij heeft onze president die oproep gedaan, Christian Wullf, niet Bondskanselier Merkel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:15
|
|
|
|
Haico, laat nu de mensen toch eens geloven in wat ze graag willen geloven. Naast het christendom zijn er nog andere godsdiensten hoor. En ondere elke strekking heb je oprechte gelovige en je hebt fanatici.
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:19
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Zo, en toen was ik weer thuis .
Dank je wel voor jullie medeleven. Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu. |
Welkom Thuis Annette, En nu je zelf ook HEEL ERG RUSTIG HOUDEN he! Sterkte Roelfien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:23
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Misschien komen we elkaar wel tegen op strand want ik loop nog weleens op het strand van wijk aan zee hahaha. Sjalom. Martin |
Nou Martin Ik heb je niet zien lopen daar? Maar twas er wel heerlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:24
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Oh wat heerlijk, aan zee, de geur van zeewier opsnuiven en dan, na een hele lange wandeling tegen de wind in, warme chocolademelk drinken met slagroom.
ps. wanneer gaan jullie?  |
Ik ben net terug en die warme chocomel was een wit biertje. Want het was heerlijk warm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:26
|
|
|
|
Gaan we nog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAICO485
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:27
|
|
|
|
|
"laat de mensen toch lekker in hun dwaal voortleven" frank ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:32
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Wat heb ik vandaag genoten van de 'grote' kids met hun knuffels zeg! En dan blijkt achter iedere knuffel een verhaal te zitten. Vanmiddag zaten ze te schrijven, te lezen, te puzzelen (woordzoeker met dieren) en te computeren met hun knuffel op schoot of op tafel. Echt lief om te zien! 'k Had eigenlijk een foto moeten maken, maar helaas niet aan gedacht. |
Uk mocht zen knuf ook meenemen. Hij was echt helemaal door het dolle en volgens juf heeft ie hem de hele dag niet uit het oog verloren. Giraffe heeft gekleurd, geplakt en zelfs gerekend! Uk, die is nog ff een potje voetballen! Zonder Giraffe, dat wel...die is zo moe van al dat harde werken dat ie lekker in bed gekropen is om bij te komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:34
|
|
|
|
| HAICO485 schreef: | | "laat de mensen toch lekker in hun dwaal voortleven" frank ?? |
zo denken de moslims over christenen; en fanatici denken: uitroeien het christendom.
Het is niet de taak van de overheden om mensen te bekeren tot een godsdienst.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 4 oktober 2010, 17:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:43
|
|
|
|
Hoi Alous,
Een aantal jaar geleden heb ik de diagnose "hechtingsproblematiek" gekregen. Na inmiddels al een ruime poos therapie gevolgd te hebben, zijn er eigenlijk twee dingen die ik geleerd heb:
* De problemen zijn veelal groter dan je in eerste instantie zou denken en behoeven een grondige aanpak. * Als christen is het enorm belangrijk om je geloof ook in dit proces te kunnen betrekken.
Er zijn meerdere goede, christelijke organisaties waar je terecht kunt zoals:
CVPPP: http://cvppp.nl/
Eleos: http://www.eleos.nl/
Wil je meer weten, mail gerust!
|
|
| Naar boven |
|
|