ChristianMatch

Forum

Dagelijkse bemoediging van Eva/Dinsdag 20 juli 2010
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 15:08

Donderdag 7 oktober:

VERTOEF IN DE STILTE!

Kom meer bij MIJ rusten.
Als IK, de ZOON van GOD, die tijden van stille gemeenschap met de VADER nodig had, om allèèn te zijn, weg van alle lawaai en bedrijvigheid, dan heb jij die tijden beslist ook nodig.
Het is noodzakelijk je opnieuw te laten vullen met de Geest.
Dit vertoeven in de stilte, dit terugtrekken van jezelf in de binnenkamer - weg van alles, allèèn met MIJ.
Uit deze tijden kom je te voorschijn in de kracht om te zegenen en te genezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 15:53

MARISKA601 schreef:
Wat is het toch makkelijk om te zeggen, dat degenen die niet de sabbat vieren verloren gaan.

Christenen geloven met zijn allen in 1 en dezelfde God.
Ze hebben allemaal dezelfde bijbel.

Want alzo lief heeft God de wereld gehad,
dat Hij zijn enig geboren Zoon gegeven heeft.
Opdat een ieder die in hem geloofd,
niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.

Dat is toch het punt waar alles om draait?

Laat mij dan maar een afgoden dienaar zijn.
Die baal vereert.

psies Maris!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 16:12

TESSYBEAR731 schreef:
psies Maris!

Doe je met mij mee?
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 16:20

MARISKA601 schreef:
Doe je met mij mee?

Dat ligt eraan aan wie je het vraagt Maris...
Ik ben er namelijk 100% zeker van dat ik ook op Zondag gewoon God aanbid! Ik kijk namelijk naar de inhoud en niet naar de verpakking Knipoog smiley

Zoals jij al zei:
Want alzo lief heeft God de wereld gehad,
dat Hij zijn enig geboren Zoon gegeven heeft.
Opdat een ieder die in hem geloofd,
niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.

Dat is toch het punt waar alles om draait?

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 7 oktober 2010, 16:21
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 16:23

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 8 oktober 2010, 10:55
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 16:31

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 8 oktober 2010, 10:55
Naar boven

Auteur Bericht
KLAAS295

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 16:31

Ik weet niet hoor...ik vind het een nutteloos discussie...
Misschien gewoon een domme opmerking van een simpel ventje...maar de dagen...de namen van de dagen zijn volgens mij door ene Julius Cesar bedacht...en waar staat ook weer in de bijbel dat God op zondag (of maandag, of dinsdag...enz) begon met Zijn schepping? Hoe weetje dan welke dag de 1e, 2e, 3e...enz is?

Het gaat erom dat je God dient en je naaste als je zelf...op zondag...maandag...zaterdag...op de maan...op mars....wanneer en weet ik veel waar...daar gaat het om...en ga je gewoon lekker saampjes met mij naar de hemel...(wel ff hoi zeggen hoor...:P)

Laatst aangepast door
KLAAS295
op donderdag 7 oktober 2010, 16:33
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 16:34

[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 8 oktober 2010, 10:56
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 16:43

KLAAS295 schreef:
Ik weet niet hoor...ik vind het een nutteloos discussie...
Misschien gewoon een domme opmerking van een simpel ventje...maar de dagen...de namen van de dagen zijn volgens mij door ene Julius Cesar bedacht...en waar staat ook weer in de bijbel dat God op zondag (of maandag, of dinsdag...enz) begon met Zijn schepping? Hoe weetje dan welke dag de 1e, 2e, 3e...enz is?

Het gaat erom dat je God dient en je naaste als je zelf...op zondag...maandag...zaterdag...op de maan...op mars....wanneer en weet ik veel waar...daar gaat het om...en ga je gewoon lekker saampjes met mij naar de hemel...(wel ff hoi zeggen hoor...:P)

Hoi Klaas,

(okee, tis wat vroeg maar dan weet k iig zeker dat k "hoi" gezegd heb)

De kalender zoals wij deze nu kennen staat ook wel bekend als de "romeinse kalender"...die wijkt af van de al veel oudere "Joodse kalender"...
Dit betekent dat er in de loop der tijd een aantal rekenfoutjes de maatschappij ingeslopen zijn. Een groot voorbeeld hiervan is het feit dat Jezus helemaal niet in de maand December geboren is, maar volgens berekeningen ergens in Maart of April. Dit heeft men uitgerekend aan de hand van historische gegevens.
Dit betekent dus, dat de 7e dag waar in de bijbel over gesproken is, wel degelijk de dag is die wij als de Zaterdag kennen...en zodoende de sabbath ook op die dag valt.
Of dit echt van belang is, daar zijn de meningen dus over verdeeld.
Ik ben het met de sabbath-vierders eens dat deze dag ooit door God geheiligd is, en het toen ook echt Zijn bedoeling geweest is om deze op de aangewezen dag te vieren. Maar, ik geloof ook dat de komst van Jezus hier verandering in gebracht heeft.
Mariska gaf het al aan met de bijbeltekst die ze aanhaalde, ons behoud hangt m.i. door het lijden en sterven van Jezus niet langer af van de dag waarop we de sabbath houden, zolang we hem maar in ere houden!
Dus zo simpel ben je volgens mij niet, ik denk eerder dat je de essentie van het christen zijn gewoon goed doorhebt.

Maar das dan weer mijn (niet altijd) bescheiden mening.
Naar boven

Auteur Bericht
KLAAS295

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 16:55

Ik vraag me af wat de definitie van vertrouwen is in deze discussie...
Ik geloof absoluut in mensen...en ik probeer ze ook te vertrouwen...word je daarin nooit tekort of pijn gedaan? Tuurlijk wel...maar is dat niet met alles zo? Sleurtje van de zondeval...zullen we maar zeggen...
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 16:56

PIEKIE042 schreef:
God enkel goed!!!
in Hem is geheel geen duisternis..

in je leven, en wat op een ieder afkomt.wil God in en naast je in je situatie staan...
samen ergens door heen gaan..
en je weten dat je er nooit alleen voor staat, als je je leven in Zijn Handen legt.
Hij is geen tovenaar,die effe met de vingers klikt, zpdat minne situaties aan je voorbij gaan..
maar ik het leven hier op aarde, is en wil Hij bij je en naast je staan...
dan denk ik aan het gedicht van die voeten in het zand...
Verhef je boven je situatie.

ik ben nu ziek, moet volgende week geopereerd worden, en Hij is zo nabij in mijn situatie...
al zal ik ook wel wat kriebeltjes nog gaan krijgen..
Ik moet er niet aan denken dat ik God niet zou kennen, denk...dat ik tegen de muren omhoog zou vliegen....
Te weten...IN elke situatie dat de Heer er is.........dat doet mij zo goed, mij te omringen met Zijn liefde...
Zijn trouw, Zijn barnhartigheid...

waaroms?? dat zijn dooddoeners...schiet je niets mee op, zit je aan de verkeerde kant..

ik wens je veel sterkte..
'

Sterkte Piekie met je komende operatie, ik vind dat je heel positief in het leven staat, goed dat je er zo mee omgaat.
Je vertrouwt Rotsvast op HEM, dat is jouw kracht Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 18:02

Ik denk dat God niet blij is om de mens te straffen maar God doet dat wel.
Dan denk ik aan
1) toen de mensen uit Egypte moesten vertrekken sloeg hij de Egyptenaren met de dood en mensen die geen bloed van een lam op de deurposten hadden gesmeerd
2) David toen die overspel en moord had gepleegd werd de eerste zoon gedood
3) annanias en safira toen ze deden of ze alles bij de apostelen brachten en toen bleek dat zo niet was.
4) de zondvloed tijdens het leven van noach
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 18:23

SMULPOTJE144 schreef:
Mijn tweelingbroer....

Jaja... g'loof er niks van... volgens mij moet dat dan een tweelingzus zijn haha... maar dat klopt ook weer niet he'...
Ergens vermoed ik hier een CM-setje... en anders is 't heel toevallig (uhum) dezelfde foto ?
Volgens mij zit er onder dat groene monster een vrouw... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SMULPOTJE144

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 18:27

SUSANNAH475 schreef:
Jaja... g'loof er niks van... volgens mij moet dat dan een tweelingzus zijn haha... maar dat klopt ook weer niet he'...
Ergens vermoed ik hier een CM-setje... en anders is 't heel toevallig (uhum) dezelfde foto ?
Volgens mij zit er onder dat groene monster een vrouw... Smiley met dichtgeplakte mond

Dat heb ik niet gecontroleerd... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 18:31

Hoi Inka,

Ik heb ze zelf niet, maar k werk er wel mee. En, hoewel ik jouw zoon natuurlijk niet ken, is het probleemgedrag in 9 van de 10x een vraag om aandacht... en aandacht.... Oh... en liefde.

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 18:32

SMULPOTJE144 schreef:
Dat heb ik niet gecontroleerd... Clown smiley

Ik onthoud dat als iemand een groen monster (shrek ?) bij zijn of haar profielfoto heeft staan... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 18:37

ZINGA672 schreef:
Hoi Inka,

Ik heb ze zelf niet, maar k werk er wel mee. En, hoewel ik jouw zoon natuurlijk niet ken, is het probleemgedrag in 9 van de 10x een vraag om aandacht... en aandacht.... Oh... en liefde.

GrZing!

Alsof je mijn gedachten kon lezen Zinga...
Da's nou net wat ik in gedachten had, maar je bent me voor...

Dus...
1. Aandacht
2. Blijf bij je grenzen Inka
3. Laat weten dat hij altijd bij je terecht kan.
4. Praat met elkaar over bijv. zijn belevenissen op school die dag en doe dit regelmatig.

Ik ben wel geen moeder maar kan me er iets bij indenken...
'k Hoop dat je hier wat aan zult hebben.
Veel succes !
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 18:39

CROSSROAD317 schreef:
Lijkt me wel heel erg leuk, en daarna uit eten, stappen ??

Goed plan! Heel mss sjoppen als er nog tijd voor is?

GrZ!
Naar boven

Auteur Bericht
SMULPOTJE144

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 18:41

SUSANNAH475 schreef:
Ik onthoud dat als iemand een groen monster (shrek ?) bij zijn of haar profielfoto heeft staan... Knipoog smiley

was in movieworld, had beetje slordig gestaan.... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 18:42

SUSANNAH475 schreef:
Alsof je mijn gedachten kon lezen Zinga...
Da's nou net wat ik in gedachten had, maar je bent me voor...

Dus...
1. Aandacht
2. Blijf bij je grenzen Inka
3. Laat weten dat hij altijd bij je terecht kan.
4. Praat met elkaar over bijv. zijn belevenissen op school die dag en doe dit regelmatig.

Ik ben wel geen moeder maar kan me er iets bij indenken...
'k Hoop dat je hier wat aan zult hebben.
Veel succes !

Je geeft er in ieder geval een mooie praktische aanvulling op.

Btw (off topic): ben je nog op zoek naar vrijwilligerswerk?
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 18:44

ZINGA672 schreef:
Je geeft er in ieder geval een mooie praktische aanvulling op.

Btw (off topic): ben je nog op zoek naar vrijwilligerswerk?

tnx...
'k Ben niet op zoek momenteel, ben aan het uitzieken...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op donderdag 7 oktober 2010, 18:49
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 18:47

TESSYBEAR731 schreef:
Ik kan dat! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Aangezien het niet pedagogisch verantwoord schijnt te zijn om een 5-jarige zijn eigen eten te laten koken zullen we het vooral moeten doen met een heeeeleboel paracetamol en rustig tijdverdrijf...dus ja, zo nu en dan kijk ik es op CM. Want of ik dat nou doe of niet, Gefrustreerde smiley gaat toch wel door... Engeltje smiley

Helpt dat echt bij jou Tess ??
Ik hoor dat ook wel eens van mijn zus dat ze paracetamol neemt tegen de migraine... blijkbaar een ander soort, want bij mij helpt paracetamol voor geen meter...
Naar boven

Auteur Bericht
LIELIE304

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 19:08

TESSYBEAR731 schreef:
Hoi Klaas,

(okee, tis wat vroeg maar dan weet k iig zeker dat k "hoi" gezegd heb)

De kalender zoals wij deze nu kennen staat ook wel bekend als de "romeinse kalender"...die wijkt af van de al veel oudere "Joodse kalender"...
Dit betekent dat er in de loop der tijd een aantal rekenfoutjes de maatschappij ingeslopen zijn. Een groot voorbeeld hiervan is het feit dat Jezus helemaal niet in de maand December geboren is, maar volgens berekeningen ergens in Maart of April. Dit heeft men uitgerekend aan de hand van historische gegevens.
Dit betekent dus, dat de 7e dag waar in de bijbel over gesproken is, wel degelijk de dag is die wij als de Zaterdag kennen...en zodoende de sabbath ook op die dag valt.
Of dit echt van belang is, daar zijn de meningen dus over verdeeld.
Ik ben het met de sabbath-vierders eens dat deze dag ooit door God geheiligd is, en het toen ook echt Zijn bedoeling geweest is om deze op de aangewezen dag te vieren. Maar, ik geloof ook dat de komst van Jezus hier verandering in gebracht heeft.
Mariska gaf het al aan met de bijbeltekst die ze aanhaalde, ons behoud hangt m.i. door het lijden en sterven van Jezus niet langer af van de dag waarop we de sabbath houden, zolang we hem maar in ere houden!
Dus zo simpel ben je volgens mij niet, ik denk eerder dat je de essentie van het christen zijn gewoon goed doorhebt.

Maar das dan weer mijn (niet altijd) bescheiden mening.
Ik ben het met je eens hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 19:17

LEPELTJE037 schreef:
Ok, ok... Je gaat ook op zaterdag naar de kerk... M'n welgemeende XQ6 dat ik het vergeten was... Ik had het inderdaad al eens gelezen. Gefrustreerde smiley

Maar dan snap ik nog steeds niet waarom je alsnog ook op zondag naar de kerk gaat...

Oké dan (nou ff goed lezen hé Clown smiley )

Ik ben het helemaal met je eens dat er geen enkele reden is voor de mens om de door God gezegende 7e dag te verplaatsen naar de 1e dag. Ben het ook met je eens dat de redenen waarom dat destijds is gebeurd niet 'koosjer' zijn.

Maar: ik denk dat de sjabbat door God is ingesteld als verwijzing naar Jezus Christus: het is een SCHADUW der dingen. (God wist volgens mij zelfs ten tijde dat Hij de aarde schiep al wat er daarna zou gebeuren; de bijbel geeft ook aanleiding om dit te geloven.)

De wet is volmaakt en is vervuld door Jezus Christus. De wet staat voor 'werken' (werken der wet). De rust komt NA het werken (immers God rustte ook NA het scheppen van de aarde). Hierom zou ik nog meer pleiten voor een sjabbatsrust op de 7e dag. Maar; omdat de sjabbatsrust een heenwijzing is naar Jezus Christus en dus een schaduw der dingen, is het van veel groter belang dat je de ECHTE sjabbatsrust ingaat; namelijk door te geloven en Gods genade te accepteren in plaats van het te verwachten van de werken der wet.

Kort samengevat: de ECHTE sjabbatsrust is de vrede van Jezus Christus en die geldt voor IEDERE DAG. Vanuit die vrede mogen wij elke dag leven. Als je daarnaast nog een extra dag speciaal aan God wijdt, dan is dat goed. Maar iedereen is daar m.i. vrij in.

Over het bijelkaar komen van christenen: in Handelingen lees je dat de gelovigen iedere dag bij elkaar kwamen. In landen waar de christenen nu vervolgd worden wagen ze hun leven om af en toe bij elkaar te kunnen komen. En in het rijke 'Westen' slepen we ons soms tegen wil en dank naar de kerk. Voor pakweg 1 of 1,5 uurtje. Daarna vangt het 'gewone leven' weer aan. De beslommeringen en activiteiten van ons belangrijke leven. Soms vraag ik me af of wij hier (aan de rijke kant van de aardbol) het evangelie wel goed hebben begrepen.

Zo. Nou mag jij weer Knipoog smiley

GrZing!

Laatst aangepast door
ZINGA672
op donderdag 7 oktober 2010, 19:21
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 19:21

SUSANNAH475 schreef:
Helpt dat echt bij jou Tess ??
Ik hoor dat ook wel eens van mijn zus dat ze paracetamol neemt tegen de migraine... blijkbaar een ander soort, want bij mij helpt paracetamol voor geen meter...

Heb er jarenlang geen last van gehad Sus, pas sinds begin dit jaar heb ik zo nu en dan weer een "aanval" ...deze bestaat dan in eerste instantie uit aura's en tot nog toe is het me gelukt om de ergste hoofdpijn te voorkomen door zodra de eerste aura verschijnt een flinke dosis paracetamol/codeïne in te nemen. Ik hoop dat het ook zo blijft, maar de kans bestaat natuurlijk dat de aanvallen in de loop der tijd toe zullen nemen in hevigheid...en of het dan nog helpt?? Sja, hoop er eigenlijk nooit achter te hoeven komen! Twijfelende smiley

Maar er zijn ook speciale migraine-tabletten Sus, misschien is dat iets voor je?
Naar boven

Auteur Bericht
MARTHA725

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 19:23

1 Petrus 5 vers 7

Hoi allemaal,

Weer veel gebeurd afgelopen week,
Griep heerst, ernstige ziekten, scheidingen etc, MAAR ook zegeningen om te tellen, genezingen, nieuwe vriendschappen, de zon die vanmorgen scheen,

We nodigen je uit mee te bidden en te danken in de gebedsroom, we houden deze van 20.00 tot 21.00 , sommigen komen kijken hoe de gebdsroom werkt, anderen blijven het hele uur, sommigen weer 1 minuutje, we dringen niemand iets op, je bent vrij om te komen, WAAR kan je gebedsroom vinden?

We zingen ook vaak met elkaar, zetten via you tube een lied op, of typen de regels in. Lachende smiley

ga naar de chatbox, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken,

Gods rijke zegen en nabijheid,

Warme groetjes,

Martha en Eva Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 19:23

ZINGA672 schreef:
Hoi Inka,

GrZing!

Oef,die is hard Zing.......is toch een vingertje richting Inka ook al zul je het misschien niet zo bedoelen?

Ik maak zo'n situatie nu van dichtbij mee,vader moet werken,de mentor laat niets horen,schoolinspectie dreigt maar zet hun dreigementen niet door........alles heeft vader er bijgehaald,politie,dorpswacht,therapeuten,een psych......allemaal zeggen ze:tis zo sneu dat hij zn moeder verloren is,hij heeft meer liefde en aandacht nodig.......pffffff
Zijn vader neemt heel vaak vrij om hem op te vangen,praat met hem,doet dingen met hem maar verbetering is er niet,het vertrouwen is volledig weg.

Geef een puber 1 vinger en hij neemt je hele hand om hem noooooooit meer terug te geven Twijfelende smiley In manipulatie zijn ze enorm goed dus wie zegt dat het liefde/aandacht verhaal daar niet bij hoort???Slim zijn ze......

En by the way:ik werk vanuit huis maar mijn eigen puber is geen haar beter......gelukkig heeft die nog geen erge dingen uitgevreten maar je staat met je rug tegen de muur als het wel gebeurt.(ik hou echt onzettend veel van hem hoor,dat krijgt hij regelmatig te horen Knipoog smiley )

Volhouden Inka,blijven praten,zeg dat je van hem houdt........nooit opgeven.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 19:39

Uk is gelukkig op een leeftijd waarin de pubertijd nog geen rol speelt, maar in de kerk werk ik met tieners en ook in mijn opleiding is de psyche in de puberteit ruimschoots aan bod gekomen. Buiten dat is het voor mijzelf nog niet eens zo heel lang geleden, dus ik hoop dat je wat met men advies kunt, Inka...

Ik lees een aantal reactie's die stellen dat de moeilijke tijd die je zoon achter de rug heeft geen excuus is voor dit gedrag, dat klopt! En ik zou ook zeker consequent zijn in de grenzen die je aangeeft zodat hij weet wat hij aan je heeft.
Dat dit gedrag inderdaad een schreeuw om aandacht is mag ook duidelijk zijn, maar dat betekent niet dat jij daarin tekort schiet!
Maar, wil je dit probleem echt oplossen dan zul je weinig bereiken met zgn. symptoombestrijding...
Het gedrag dat hij vertoont is namelijk enkel een uiting van een dieper liggend probleem, dat niet zomaar aan te pakken is.
Ik kan natuurlijk hiervandaan niet oordelen hoe erg de situatie is. Ik ken ook je zoon niet, maar als ik zo eens lees wat hij allemaal voor de kiezen gekregen heeft en wat voor effect dat op hem heeft...kan ik eigenlijk alleen aanraden om hulp te zoeken.
Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat hij graag ergens zijn verhaal kwijt wil, gehoord wil worden.
Inka, ik geloof dat jij alles doet wat je kunt om je zoon een veilige en stabiele thuissituatie te bieden. Maar het probleem zit in hém, en juist omdat jij zo dichtbij staat kun je weinig voor hem doen.
We willen zo graag allemaal onze eigen boontjes doppen, maar soms hebben we gewoon wat hulp nodig van buitenaf.
De leeftijd die hij nu heeft is essentieel voor de rest van zijn leven. Alles wat hij nu leert zal altijd van invloed blijven op zijn leven. En als hij nu al zo in de knoop zit, zal het steeds moeilijker gaan worden voor hem, en de rest van jullie gezin.
Misschien kun je het probleem eens voor leggen aan de huisarts, wellicht kan die je weer een stapje verder helpen.

Sterkte ermee!

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 7 oktober 2010, 19:44
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:00

Ik heb jarenlang paracetamol geslikt.
Dat hielp op een gegeven moment niet meer.
De oorzaak lag aan het feit dat ik overgevoelig was geraakt door
te langdurig deze medicijnen te slikken.

Nu slik ik heel af en toe paracetamol met codeine voor hoofdpijn.
Tevens let ik er ook op dat ik niet teveel koffie drink.
En ik zorg ook dat er regelmaat in mijn leven is.
's Morgens bijtijds opstaan en 's avonds bijtijds naar bed.

Alcoholische dranken laat ik in de winkels staan.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 20:12

Ik kreeg medicijnen die gebruikt worden voor epilepsie ( ben de naam even kwijt) en binnen no time was de hoofdpijn verminderd terwijl ik ,ruim 12 jaar, ononderbroken hoofdpijn had.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 ... 6194 Volgende
Pagina 1349 van 6194