Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 december 2012, 18:14
|
|
|
ANNA415 schreef: | Die lust ook graag stampot  |
En die overontwikkelde spaggeti lust van mijn Floshke en Prikkie...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 18 december 2012, 18:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 december 2012, 18:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En die overontwikkelde spaggeti lust van mijn Floshke en Prikkie...  |
Nee hoor Prikkie die prikt en Floshke die krapt... moet goed gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 december 2012, 18:43
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee hoor Prikkie die prikt en Floshke die krapt... moet goed gaan  |
...mijn Floshke is net zoals ik...ik krab niet en Flosh dus ook niet...Flosh is het evenbeeld van mij...heel erg lief dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 december 2012, 18:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...mijn Floshke is net zoals ik...ik krab niet en Flosh dus ook niet...Flosh is het evenbeeld van mij...heel erg lief dus  |
Hm..... voel je je nu ook een beetje katerig, Frank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 december 2012, 19:08
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm..... voel je je nu ook een beetje katerig, Frank?  |
Ik heb geen kater door het drinken van 'Geest'rijke dranken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 december 2012, 19:46
|
|
|
MARGREET739 schreef: | Ik ook graag, als j toch aan t uitdelen ben, maar heb geen haast. Na 1 januari..... 
Je moet toch 1 goed voornemen hebben  |
:)
Ik moet ook even wachten op een vriend die mijn nieuwe pc aan komt sluiten, ja, ik ben een beetje digibeet. Kan wel overweg met de pc, maar ja, dat installeren en aansluiten op de provider snap ik niet.
Maar ja, die vriend kan ook binnen een-drie weken, dus ja, ik moet even geduld hebben(ben allang blij dát ik en nieuwe pc heb).
Dus ja, ik zit tijdelijk even op de pc van een andere vriend die hier vlakbij woont.
Ja, en die lijst is echt uitgebreid, dus je als ik die over ga typen, ja, dan ben ik wel ff een uurtje bezig.
En ja, op mijn eigen pc, in mijn eigen huis, ja, dan maak ik ff tijd, da's makkelijker.
Het zou hier ook wel kunnen, maar ja, da's moelijker, áls ik tijd héb is de pc bezet, en als ik minder tijd heb kan ik wel weer achter.
Dus ja, komt wel goed uit dat 't geen haast heb, ja, nu begrijp je dan ook waarom.
zou me eigen pc het nu gewoon doen, had ik het allang erop gezet.
Ik denk inene, wat ik wel kan doen, elke keer een stukje in Word, en dan als het klaar is alles inene kopieeren naar cm.
Iig, wordt aan gewerkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:51
|
|
|
tomatensoep, stokbrood met kruidenboter, paprika gevuld met geitenkaas
die paprika's zijn super lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 22:36
|
|
|
Kipfilet uit de grillpan Mix van groenten wokken Zilvervliesrijst Kerriesaus Sla
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 00:44
|
|
|
patat speciaal, fishburger en een berenklauw pinda
af en toe een vette hap moet kunnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 07:17
|
|
|
ik heb gisteren lasagne gegeten. Ik heb het deze keer eens niet zelf gemaakt. Het was dus zo'n opwarmding van de AH.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 08:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb gisteren lasagne gegeten. Ik heb het deze keer eens niet zelf gemaakt. Het was dus zo'n opwarmding van de AH. |
Helemaal niks mis mee hoor Frank... Gemak...dient soms de mens!!! En alleen eten??? Vanavond ben ik alleen....reken er maar op dat het iets makkelijks wordt!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 10:33
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Helemaal niks mis mee hoor Frank... Gemak...dient soms de mens!!! En alleen eten??? Vanavond ben ik alleen....reken er maar op dat het iets makkelijks wordt!!! |
diepvries lasagne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 11:32
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | diepvries lasagne  |
...ja zeg, ik wilde het ook eens makkelijk houden voor een keertje...en ik vond het zo slecht nog niet. Of mag ik dat niet zeggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 14:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ja zeg, ik wilde het ook eens makkelijk houden voor een keertje...en ik vond het zo slecht nog niet. Of mag ik dat niet zeggen...  |
haha tuurlijk mag je dat smaken verschillen. Ik ook ook wel eens iets makkelijks hoor
Maar diepvrieslasagne never
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 14:48
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | diepvries lasagne  |
Uit de diepvries?? Nee hoor... Ik wist niet eens dat die ook in de diepvries liggen... Frank bedoelde toch gewoon magnetron-bakkie???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 15:01
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Uit de diepvries?? Nee hoor... Ik wist niet eens dat die ook in de diepvries liggen... Frank bedoelde toch gewoon magnetron-bakkie??? |
Ja, dat was zo'n bakkie, Zee. Ik weet zelfs niet dat diepvrieslasagne bestaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 15:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, dat was zo'n bakkie, Zee. Ik weet zelfs niet dat diepvrieslasagne bestaat. |
Niks mis met zo"n bakkie!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 16:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Niks mis met zo"n bakkie!!! |
ach nee zal best wel lekker zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 17:11
|
|
|
Nog geen flauw idee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 18:30
|
|
|
3 kiwi's en een sinaasappel....
Vanavond nog maar eens een bakkie soep...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 19:00
|
|
|
ik eet vandaag eens niet...ik heb geen honger.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 20:38
|
|
|
Een lieve buurvrouw kwam eigen gemaakte nassie brengen, ach het was heerlijk......................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 20:56
|
|
|
En ik???
Kon het niet laten... (heb al oliebollen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Ik zou ze weggeven....maar ze minderen wel hard!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 21:35
|
|
|
Heb een heerlijk kerstdiner gehad, was er als vrijwilliger. Mijn taak bestond uit praten en mee eten en een oogje in het zeil houden. Was echt zwaar zeg.
wel heel erg gezellig en lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 22:26
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Heb een heerlijk kerstdiner gehad, was er als vrijwilliger. Mijn taak bestond uit praten en mee eten en een oogje in het zeil houden. Was echt zwaar zeg.
wel heel erg gezellig en lekker |
Heb ook een heerlijk kerstdiner gehad, was er als gast. Mijn taak bestond uit smullen, lekker kletsen en genieten. Was echt een stuk minder zwaar dan jouw taak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 13:05
|
|
|
Mijn man Herman(!) maakt nu uiensoep. Dat is zijn lievelingswerk in de keuken. Voor mij is verboden toegang Ik krijg altijd verrassende maaltijd van kokchef
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 14:28
|
|
|
Wij bint de keuken ant kloarmoaken veur ut bakk'n van rollechies,hier wurden ze altiet bakt op de dag veur karst dus morg'n
"n Nijjoarsrollechie is n oprold kniepertje dij eten wordt om en bie nijjoar. Van oldsheer was t n traditsie om rollechies pas noa de joarwizzelen te eten, môr tegenswoordeg worden zai, net as kniepertjes, al vanôf kìrst af aan eten. De gedachte achter t eten noa de joarwizzelen is dat t nije joar nog onbekend was en dat t olle joar uutvaauwen was (as kniepertje). Vrouger wuiren der ook hoorntjes van môkt, môr dij worden tegenswoordeg binoa nait meer môkt, veuraal ook deurdat kniepertjes ien grote getoalen môkt worden kinnen, o.a. bie deur kìrkgemainschoppen"
Noa karst komm'n de spekkedieken an beurt en noa de joarwizzelen de knieperties.
Leanne,geboren Drent,getogen Fries en er nog trots op ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 14:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wij bint de keuken ant kloarmoaken veur ut bakk'n van rollechies,hier wurden ze altiet bakt op de dag veur karst dus morg'n
"n Nijjoarsrollechie is n oprold kniepertje dij eten wordt om en bie nijjoar. Van oldsheer was t n traditsie om rollechies pas noa de joarwizzelen te eten, môr tegenswoordeg worden zai, net as kniepertjes, al vanôf kìrst af aan eten. De gedachte achter t eten noa de joarwizzelen is dat t nije joar nog onbekend was en dat t olle joar uutvaauwen was (as kniepertje). Vrouger wuiren der ook hoorntjes van môkt, môr dij worden tegenswoordeg binoa nait meer môkt, veuraal ook deurdat kniepertjes ien grote getoalen môkt worden kinnen, o.a. bie deur kìrkgemainschoppen"
Noa karst komm'n de spekkedieken an beurt en noa de joarwizzelen de knieperties.
Leanne,geboren Drent,getogen Fries en er nog trots op ook  |
Als ze net zo smaken als het klinkt.... (en gevuld met slagroom???)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 16:39
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wij bint de keuken ant kloarmoaken veur ut bakk'n van rollechies,hier wurden ze altiet bakt op de dag veur karst dus morg'n
Leanne,geboren Drent,getogen Fries en er nog trots op ook  |
Mmmmmm klinkt jummie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 22:47
|
|
|
JANS221 schreef: | Als ze net zo smaken als het klinkt.... (en gevuld met slagroom???) |
Zonder slagroom zijn het gewoon koekjes.......Ik heb uitgebreid geproefd..........en rondgebracht en weer geproefd.......nog meer rondgebracht en.........nu ben ik even niet helemaal
|
|
Naar boven |
|
|