| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:22
|
|
|
|
NB: Dit bericht heb ik gepost vóórdat ik de laatste berichten had gelezen. De berichten, na mijn post op het bericht, waar ik op reageerde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:37
|
|
|
|
Je kunt wel merken dat iedereen uit eten is...tis stil op CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARIANNE566
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:43
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | "Hotel Bazar"
In de dynamische Witte de Withstraat in Rotterdam vind je hotel en restaurant Bazar. Deze kleurrijke locatie bied je een heerlijk avondje uit. Je waant je op vakantie. Het restaurant is volledig oosters ingericht. Bazar doet haar naam eer aan; met de kleurige tafeltjes, opvallende lampen en vrolijke muziek doet het restaurant denken aan een markt op een verre vakantiebestemming. De gerechten op de kaart zijn voornamelijk afkomstig uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten en prettig geprijsd. Zo staat voor € 8,50 de dagelijks wisselende dagschotel op tafel. In de kelder is er ruimte voor groepen (tot 100 personen) en op de begane grond kunt u een biertje of een frisse mintthee drinken aan de gezellige bar. Je kunt hier terecht voor je ontbijt, lunch en diner. Het vlees is ook nog eens ritueel geslacht(halal).
http://www.hotelbazar.nl/
Wil dit restaurant al een tijdje eens uitproberen, wie gaat er mee? De bedoeling is om dit ergens eind November te doen... |
Lijkt me leuk als het niet het laatste weekend van november is. Ik hou me aanbevolen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:43
|
|
|
|
Dit was zo'n leuk topic. Dus weer even naar boven.
Kattendiekers. Wie weet het ? Geen inwoners van Kattendijke maar wat wel? Hint: Zie er weer 2 in de kamer .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:45
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dit was zo'n leuk topic. Dus weer even naar boven.
Kattendiekers. Wie weet het ? Geen inwoners van Kattendijke maar wat wel? Hint: Zie er weer 2 in de kamer . |
hah, die weet k! 
Dat zijn (langpoot)muggen!!
Ooit een paar weken op de camping in Renesse doorgebracht en daar hoorde k het ten over...dus toch maar ff gevraagd wat het dan was haha... overigens is het inmiddels wel een poosje terug dat k het woord had gehoord
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 9 oktober 2010, 21:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:47
|
|
|
|
|
ik denk dat heidenen ook prima mensen kunnen zijn en heel humaan zijn zeg maar. zo van doe een ander niet aan wat je zelf ook niet wilt en dat er dus best eerlijke heidenen zullen zijn. veel eerklijke heidenen en veel oneerlijke heidenen denk ik. en veel eerlijke christenen en minder oneerlijke christenen. ik denk dus dat het verschil niet supergroot is tussen een heiden en een christen gemiddeld genomen. je hebt ook brute christenen helaas hiih.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:48
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Je kunt wel merken dat iedereen uit eten is...tis stil op CM  |
Klopt niet helemaal hoor......... ik ben al een poosje klaar met eten. maar ben nog wel aan het nagenieten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:50
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | hah, die weet k! 
Dat zijn (langpoot)muggen!!
Ooit een paar weken op de camping in Renesse doorgebracht en daar hoorde k het ten over...dus toch maar ff gevraagd wat het dan was haha... overigens is het inmiddels wel een poosje terug dat k het woord had gehoord  |
Goed zo Tess. Dat is snel geraden. Beetje zeeuws bloed in de aderen? Weet je dan ook wat een stekelvarken is?
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 9 oktober 2010, 21:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:51
|
|
|
|
|
daarom heb ik een dubbel gevoel bij bankschroef,dat is dus koranverbranding. enerzijds zeg ik het kan niet omdat we alle godsdiensten moeten respecteren anderzijds heb ik zoiets van yes omdat ik het een dominante godsdienst vind. een motivatie om ook geen korans te verbranden is dat het tot nog meer ellende leidt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:51
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Goed zo Tess. Dat is snel geraden. Beetje zeeuws bloed in de aderen? |
Nou ja, zeeland...voorne putten...heel veel afstand is er niet, toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:53
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Nou ja, zeeland...voorne putten...heel veel afstand is er niet, toch?  |
Nou...... als je het lopend moet doen , valt het toch tegen denk ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:56
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Tja er zijn er maar weinig he die gebouwen invliegen, treinen en hotels opblazen, bommen plaatsen in metro,s, maarja daar zitten wij net niet in he, dus tja hoezo eng kom op zeg wordt wakker  |
Je hebt gelijk Gert, ben niet zo bang uitgevallen maar na de laatste kreten van een groep als de taliban zit het zelfs mij niet helemaal lekker. Toch denk ik dat we wel uit moeten kijken met oordelen! Ik heb de koran zelf niet gelezen, maar weet van mensen die dat wel gedaan hebben dat deze echt niet aanzet tot geweld en moord... Sterker nog, er staat zoiets in als: "wanneer je één mens dood, dood je de gehele mensheid". Het zijn dus ook de mensen die deze actie's uitvoeren, en niet de godsdienst zelf.
Dus...bang voor de Islam? nee! wel voor die groep extreme moslims die hele andere dingen uit de koran halen dan er in staan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:01
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Nou...... als je het lopend moet doen , valt het toch tegen denk ik. |
Stel je dan es voor...dat je ut zou moeten hangen!
Wist er nou al iemand wat een "kapoentje" is??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:05
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Stel je dan es voor...dat je ut zou moeten hangen!
Wist er nou al iemand wat een "kapoentje" is?? |
sinterklaas is een kapoentje... oftwel.. een gecastreerde haan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapoen
vroeger noemde ik een lieveheersbeestje een kapoentje
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 9 oktober 2010, 22:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:06
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | sinterklaas is een kapoentje... oftwel.. een gecastreerde haan
vroeger noemde ik een lieveheersbeestje een kapoentje |
van hanen weet k niks!  Maar die tweede die klopt wel inderdaad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:07
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hoi,
Hoeft geen sorry te zeggen hoor, maar evengoed bedankt voor je 'sorry'.
Ik gebruikte je quote, om even te kunnen zeggen dat ik vind en om me heen heb gezien, dat mensen te snel trouwen.
Jij bedoelde te snel seks hebben, dacht ik ;)
En dan bedoel ik een situatie waarin iemand wel Dénkt dat ie iemand goed genoeg kent natuurlijk.
In ieder geval ben ik zelf niet voor te snel trouwen.
Fijn Weekend! |
Ik ben het weer helemaal met je eens jij ook een fijn weekend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:17
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Je hebt gelijk Gert, ben niet zo bang uitgevallen maar na de laatste kreten van een groep als de taliban zit het zelfs mij niet helemaal lekker. Toch denk ik dat we wel uit moeten kijken met oordelen! Ik heb de koran zelf niet gelezen, maar weet van mensen die dat wel gedaan hebben dat deze echt niet aanzet tot geweld en moord... Sterker nog, er staat zoiets in als: "wanneer je één mens dood, dood je de gehele mensheid". Het zijn dus ook de mensen die deze actie's uitvoeren, en niet de godsdienst zelf.
Dus...bang voor de Islam? nee! wel voor die groep extreme moslims die hele andere dingen uit de koran halen dan er in staan! |
Zijn we het toch over 1 ding eens en bang ben ik ook niet, maar voorzichtig wel. Dus hou ik ze op afstand
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:18
|
|
|
|
Bestaat :"WIMPIE" nog?
haalde ik wel eens een een snack
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:19
|
|
|
|
wie weet dan wat een "mulder"is???
heeft 2 betekenissen voor zover ik weet
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 9 oktober 2010, 22:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:22
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | wie weet dan wat een "mulder"is???
heeft 2 betekenissen voor zover ik weet |
Volgens mij een molenaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:23
|
|
|
|
5 kinderen over de vloer 5 monden voeden pf bleef frietjes bakken en nu ligt alles plat in diepe rust
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Volgens mij een molenaar. | eentje goed visser nu de andere betekenis nog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:30
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | eentje goed visser nu de andere betekenis nog  |
Mulder...hmm...was dat niet die mannelijke agent in The x-files?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:30
|
|
|
|
Er zijn artsen die moeilijkheden ondervinden, als zij een moslima moeten onderzoeken. Vaak is er een taal barierre. In veel gevallen willen zwangere vrouwen een vrouwelijke gynecoloog.
Ook bij echtscheidingszaken komen er veel problemen. Een echtscheiding kan bij de nederlandse wetgeving wel wettig zijn, maar land van herkomst hoeft die echtscheiding niet te accepteren. Darom is er een groep die naast de nederlandse wetgeving ook de sharia willen hebben. Omdat de nederlandse wetgeving niet in overeenstemming is met dingen die de koran vermelden.
Als er in nederland een baby word geboren, waarvan de voorvaderen marokaan zijn, krijgt de baby automatisch de marokaanse nationalitiet. De ouders van de baby zijn verplicht de geboorte aan te geven bij de ambassade. De marokaanse nationalitiet kunnen ze nooit verliezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:31
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | eentje goed visser nu de andere betekenis nog  |
Yes. kassa. Nou, die andere gun ik een ander
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:35
|
|
|
|
|
zet mij ook maar op je lijstje, joelle, onder voorbehoud dat ik oppas kan vinden.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:43
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Je kunt wel merken dat iedereen uit eten is...tis stil op CM  |
Iedereen ? ik ben aan het opruimen... hi... De koelkast moest nodig ontdooid worden... pfff wat een werk... maar voorlopig weer gedaan dus. Ik had helaas geen geld om uit eten te gaan en ben ook de hele week ziek geweest en nog niet helemaal beter... vandaar dat ik ook nog op C.M. zit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:45
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Iedereen ? ik ben aan het opruimen... hi... De koelkast moest nodig ontdooid worden... pfff wat een werk... maar voorlopig weer gedaan dus. Ik had helaas geen geld om uit eten te gaan en ben ook de hele week ziek geweest en nog niet helemaal beter... vandaar dat ik ook nog op C.M. zit  |
Sja...ik vond het gewoon te ver fietsen Sus... en daarnaast had ik een heel belangrijke klus; de afwas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:47
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Sja...ik vond het gewoon te ver fietsen Sus... en daarnaast had ik een heel belangrijke klus; de afwas  |
ook al geen afwasmachine Tess ? Veenendaal was voor mij wel mooi te fietsen geweest... maar ja ik ken dat bij mezelf... dan is 't gezellig en dan neem je nog iets te drinken enz. dus ik dacht laat ik maar verstandig zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:54
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | ook al geen afwasmachine Tess ?
|
Dus wel! maar ja, nieuwe huis heeft (nog) geen dubbele afvoer
|
|
| Naar boven |
|
|